in haar voorfilmpje was dat ook al...wat een onprofessionaliteit allemaal zeg. Maud kan echt schijt krijgen zeg, wat slechtquote:Op zondag 12 maart 2006 21:47 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij is d'r oortje stuk... ze zit er ook steeds aan...
Nee, dom.Ze dachten dat het positief was bedoeld.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:51 schreef pekel het volgende:
Applaus op negatief en realistisch commentaar.Is dan zelfs het songfestivalpubliek verstandig geworden?
Alles beter dan Maud jaquote:Op zondag 12 maart 2006 21:52 schreef amaranta het volgende:
1e nummer treble = kut
2e nummer treble = kut
3e nummber treble = ook kut maar het leukst van alle 3
Dat deden we vorig jaar, het jaar ervoor, het jaar daarvoor, het jaar dáárvoor ook nietquote:Op zondag 12 maart 2006 21:53 schreef N.icka het volgende:
Kunnen we niet gewoon thuis blijven dit jaar?![]()
Dus dan maar dit jaar.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:53 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Dat deden we vorig jaar, het jaar ervoor, het jaar daarvoor, het jaar dáárvoor ook niet
quote:Op zondag 12 maart 2006 21:53 schreef paultjuhhh het volgende:
Waarom reageren hier alleen maar mannen in dit topic?
Ik ben niet de enige die het hoortquote:Op zondag 12 maart 2006 21:55 schreef amaranta het volgende:
maud 2= stom winx lied ja
tis dat jij het zeiquote:Op zondag 12 maart 2006 21:56 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die het hoort
Hoorde de hele tijd al een gelijkenis, maar pas op het eind viel het kwartje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |