je bedoelt dat je je wilt onderscheiden. apart zijn. en zo de aandacht op je vestigen ?quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:29 schreef Dromenvanger het volgende:
Dan was het paranormale normaal en was het normale paranormaal.
regen en hagelquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:46 schreef Stenny het volgende:
[..]
Er tikt genoeg op je raam vandaag en vannacht, let maar eens op.![]()
Of jij wilt je als normale de aandacht op jezelf vestigen? Dat je daarom hier in the thruth zo geforceerd bezig bent om je gelijk te krijgen?quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:48 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
je bedoelt dat je je wilt onderscheiden. apart zijn. en zo de aandacht op je vestigen ?
ik reageer gewoon in een topic waarin bepaalde claims gedaan worden. en of ik "normaal" ben weet ik niet. wat is normaal ?quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:56 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Of jij wilt je als normale de aandacht op jezelf vestigen? Dat je daarom hier in the thruth zo geforceerd bezig bent om je gelijk te krijgen?
ik welquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:56 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Maar normaal is niemand denk ik.
net als het meisje met de röntgenogenquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:16 schreef STEREOTYPE het volgende:
Dit is echt zo'n onzinverhaal waar je echt NOOIT meer iets van hoort.![]()
of het is de nieuwe profeetquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:16 schreef STEREOTYPE het volgende:
Dit is echt zo'n onzinverhaal waar je echt NOOIT meer iets van hoort.![]()
Dat gebeurt al, mensen willen dit ook al kunnen en oefenen dit (door middel van bijvoorbeeld telekinese).quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:53 schreef Killaht het volgende:
Zieke shit, maar als we dalijk allemaal energie kunnen opnemen van de omgeving krijgen we dalijk zon DragonballZ wereld waar mensen keihard gaan trainen en energieladingen zodanig op kunnen nemen dat ze het kunnen uitstoten (kamehamea!!!) haha
ook graag respect in het toewensen van dingen die anderen niet of wel willen onvangen. ok?quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:56 schreef Mirage het volgende:
We dwalen erg ver af.
Ontopic en met respect a.u.b. !
De NASA weet anders van niks:quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:50 schreef Marietje_34 het volgende:
Dit is idd geen uniek geval. In 2003 heeft de NASA onderzoek gedaan naar een Indiër, Hira Ratan Manek, die al sinds 1992 uitsluitend op zonlicht en vloeistoffen zou leven.
Cpoypaste uit een oud berichtje dat ik heb bewaard:
NASA heeft hem in 2003 naar de US gehaald om hem te onderzoeken, met het oog op toekomstige ruimtevaart expedities.
"Volgens de Indiase krant Hindustan Times zondag ontwikkelde Manek vanaf 1992 een afkeer van vast voedsel. In 1995 maakte hij een pelgrimstocht naar de Himalaya en besloot hij na zijn terugkeer helemaal met eten te stoppen. Volgens Manek 'eet hij met zijn ogen' door elke avond een uur lang naar de zon te kijken.
De NASA stelde vorig jaar al vast dat Manek 130 dagen uitsluitend water tot zich nam. De organisatie noemde het overleven op vloeistoffen en zonne-energie al naar de Indiër en bestempelde het tot HRM-fenomeen."
Een uur lang naar de zon te kijken? Dan is hij blind, of heeft nog iets wonderbaarlijks bereikt, langer dan een minuut naar de zon kijken zonder blind te worden.quote:Volgens Manek 'eet hij met zijn ogen' door elke avond een uur lang naar de zon te kijken.
Nee joh, dat doen dergelijke lui altijd tijdens de zonsondergang en dan het liefst met een goede kwaliteit cognac.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:42 schreef mike_another het volgende:
Een uur lang naar de zon te kijken? Dan is hij blind, of heeft nog iets wonderbaarlijks bereikt, langer dan een minuut naar de zon kijken zonder blind te worden.
Als iemand beweerd absoluut geen eten nodig te hebben, maar wel voor de "gezelligheid eet" dan moet je daar geen vraagtekens maar uitroeptekens bij plaatsen. Dit doet me denken aan een Nederlandse documentaire een paar jaar geleden. Ook daar beweerde iemand zonder eten te kunnen, maar toen hij gevolgd werd door de camera en opeens gek genoeg doodleuk begon te eten, zonder zich te schamen voor de camera die erbij was, vroeg de interviewer waarom hij at. "Gewoon voor de gezelligheid, maar ik zou het niet per se nodig hebben. Ik kies ervoor om te eten maar ik zou het niet hoeven te doen, dus dat is het bewijs"quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:45 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik heb het artikel gelezen. Maar hij zei ook dat hij soms wel at, al was het maar om de gezelligheid enzo. Ik heb er dan wel gelijk vraagtekens bij. Iedereen kan dat wel zeggen...ik denk niet dat het onmogelijk is, maar ik denk ook dat niet zomaar iedereen dit kan.
Yups, maar erg vermakelijk om te lezen. Een jongen die een half jaar onder een boom zit zonder te eten of te drinken.... Als het al waar was en hij zou daar enorm op vooruit gaan en geestelijk verlicht zijn als zijn moment rijp is, tsja, wat dan nog. Hoe dan verder? Stel dat we allemaal die status bereiken. Nou en? Wat moet je er dan mee? Wat mij betreft is het allemaal kolder, maar toch trekt het me aan vreemd genoeg. Mijn mening is dat mensen hopen dat er vanalles te bereiken is als ze er maar in geloven en dat daar dan ook nog een soort van kosmische beloning tegenover staat. Ik blijf zeggen; waarom zou je zo'n niveau moeten hebben of willen bereiken? Onzin, leef gewoon je leven en sterf ooit.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:49 schreef zoalshetis het volgende:
het is allemaal onzin, maar het staat in tru, en dat trekt nogal wat engelen gelovers aan. het is een nieuwe godsdienst, dat paranormale, geloof wederom zonder enige vorm van overtuiging en realiteit. puur omdat "ik het zo voel"-gelul. luisteren naar anderen is een ondermijning van dat geloof en zal afgedaan worden als "dom, oninteligent of niet openstaan voor iets anders dan een 'bekrompen' visie".
eerst zien, dan geloven, maar dat 'geloven' is voor sommigen genoeg om het te 'zien'. angstige ontwikkeling, zeker als ze je nog dingen gaan toewensen ook.
exactemundo. sommigen hebben het gewoon nodig om hun oppervlakkige bestaan iets meer diepgang te geven. en ik vind het erg vermaekelijck.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:55 schreef Golf het volgende:
[..]
Yups, maar erg vermakelijk om te lezen. Een jongen die een half jaar onder een boom zit zonder te eten of te drinken.... Als het al waar was en hij zou daar enorm op vooruit gaan en geestelijk verlicht zijn als zijn moment rijp is, tsja, wat dan nog. Hoe dan verder? Stel dat we allemaal die status bereiken. Nou en? Wat moet je er dan mee? Wat mij betreft is het allemaal kolder, maar toch trekt het me aan vreemd genoeg. Mijn mening is dat mensen hopen dat er vanalles te bereiken is als ze er maar in geloven en dat daar dan ook nog een soort van kosmische beloning tegenover staat. Ik blijf zeggen; waarom zou je zo'n niveau moeten hebben of willen bereiken? Onzin, leef gewoon je leven en sterf ooit.
Het gaat er niet om dat je een onvoorstelbare bewering niet wil geloven, maar dat je op z'n minst verwacht dat het aangetoond wordt dat de bewering klopt, zonder dat je meteen weet hoe het werkt. Er is geen paranormale bewering op de hele wereld die ooit dat 1e stadium gepasseerd is. Als voorbeeld zou het fantastisch zijn als iemand daadwerkelijk in een gecontroleerd experiment zou kunnen aantonen geen eten nodig te hebben, zonder dat meteen de wetenschappelijke verklaring (of de afwezigheid daarvan) HOE het kan nodig zou zijn. Maar dat is dus nog NOOIT iemand gelukt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:49 schreef Dromenvanger het volgende:
Het feit dat mensen bij voorbaadt iets aanmerken als onmogelijk, dat begrijp ik dus niet
Ik geloof ook niet alles, maar zelfs het meest onmogelijke durf ik een beetje te geloven. Als ik iets meteen als onmogelijk aanmerk dan vind ik mijn aanpak niet correct. Maar ik denk dat je, wanneer je heel sterk in iets geloof dat je dan ook het onmogelijke niet kunt geloven. Ligt er ook maar aan, hoe je levensinstelling is en waar je je zoal mee bezig houdt ook.
Dat is niets nieuws, het is een wetenschappelijk feit dat 95% van het leven op aarde alleen maar bestaat omdat er zonlicht is. Alleen hebben de meeste ook nog andere voedingstoffen nodig, dit is 100% biologisch en chemisch onweerlegbaar aantoonbaar, zeker bij mensen. We hebben het over pure exact begrepen, nooit weerlegde, chemische processen. Niet over filosofieen, die -hoe leuk ze ook klinken- eerst in een experiment aangetoond moeten worden voordat de reden verder onderzocht kan worden. Je gaat toch ook niet de moord op George Bush onderzoeken, voordat hij daadwerkelijk vermoord is?quote:Ik denk trouwens dat licht veel voeding kan bevatten, dat licht ook het enige is dat je nodig kunt hebben, dan is het een kwestie van hoe je lichaam is afgesteld ook. Maar ik ben er geen expert in. Ik weet wel dat licht veel energie bevat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |