abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 november 2005 @ 12:53:19 #51
129127 .Tarzan.
Zwaaien met die billen
pi_32563795
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 18:21 schreef __Saviour__ het volgende:
dit zouden ze in Afrika ook eens moeten leren. Probleem opgelost.
pau·per (de ~ (m.), ~s)= 1 maatschappelijk misdeeld persoon => arme
to·pic (de ~, ~s) = 1 onderwerp van gesprek
pau·per·to·pic = TVP
pi_32563888
Op TV werd gisteren al gezegd dat de onderzoekers 's avonds de jongen niet mochten bezoeken. Hij wordt dus niet 24 uur in de gaten gehouden. Wedden dat hij dan dus wel eet.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_32564016
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 10:25 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Je schijnt tevens 'vredig te kunnen sterven' wanneer je de absolute verlichting hebt bereikt.
lol dat zou ik nu ook kunnen dus dat zegt ook niks
pi_32564148
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:56 schreef Lucille het volgende:
Op TV werd gisteren al gezegd dat de onderzoekers 's avonds de jongen niet mochten bezoeken. Hij wordt dus niet 24 uur in de gaten gehouden. Wedden dat hij dan dus wel eet.
ja hij is ook niet helemaal gek
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_32564235
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 18:45 schreef Hugo- het volgende:
Ik begreep eerst dat hij 6 maanden non-stop mediteerde, maar ik lees nu dat hij tussendoor gepraat heeft? Hoe zit dat nou?
praten lukt nooit als je 6 maanden niet mag fourageren dus hij zal wel non-stop mediteren!
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_32564413
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:45 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Ik heb het artikel gelezen. Maar hij zei ook dat hij soms wel at, al was het maar om de gezelligheid enzo. Ik heb er dan wel gelijk vraagtekens bij. Iedereen kan dat wel zeggen...ik denk niet dat het onmogelijk is, maar ik denk ook dat niet zomaar iedereen dit kan.
Ik vraag me af waarom je in godsnaam niet zou willen eten...Ik bedoel, als je voor de gezelligheid kunt eten, welke reden heb je dan om daar buiten niet te eten?
pi_32564502
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:45 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Ik heb het artikel gelezen. Maar hij zei ook dat hij soms wel at, al was het maar om de gezelligheid enzo. Ik heb er dan wel gelijk vraagtekens bij. Iedereen kan dat wel zeggen...ik denk niet dat het onmogelijk is, maar ik denk ook dat niet zomaar iedereen dit kan.
Ik persoonlijk vind het gewoon niet de goede weg, het komt op mij erg gefrustreerd over. Bedenk als je zoiets doet, dat je eigen lichaam het reclame bord of juist niet wordt. Een weldoorvoede lichtvoedenaar heb ik nog nooit gezien!! Dat zou namelijk pas echt reclame zijn.
pi_32564504
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:16 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik vraag me af waarom je in godsnaam niet zou willen eten...Ik bedoel, als je voor de gezelligheid kunt eten, welke reden heb je dan om daar buiten niet te eten?
inderdaad... beetje raar

waarom zou je nou voor de gezelligheid eten als je toch al zo lang gestopt bent
pi_32567740
quote:
waar op TV?
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_32567920
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:05 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

waar op TV?
790 Mhz geloof ik ergens
pi_32568106
weer zo`n topic over iemand die niet eet
kan niet, bestaat niet, die gozer is of dood of hij eet stiekem
pies on joe toe
pi_32568406
quote:
Op TV werd gisteren al gezegd dat de onderzoekers 's avonds de jongen niet mochten bezoeken.
pi_32568556
* TheWilliedockSaints heeft diep respect voor mensen die dit nog steeds geloven
  vrijdag 25 november 2005 @ 15:32:48 #64
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32568597
ik drink al maanden niet. ja, alleen als ik wakker ben.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 25 november 2005 @ 15:42:55 #65
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32568903
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:20 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ik persoonlijk vind het gewoon niet de goede weg, het komt op mij erg gefrustreerd over. Bedenk als je zoiets doet, dat je eigen lichaam het reclame bord of juist niet wordt. Een weldoorvoede lichtvoedenaar heb ik nog nooit gezien!! Dat zou namelijk pas echt reclame zijn.
jij zit er wel vaker naast met je gevoelsmatige indrukken die je van iemand hebt.

toen ik me in lichtvoeding ging verdiepen was ik ook bang anorexia mannetjes en vrouwtjes tegen te komen. helaas zien ze er normaal uit en zou je het niet eens weten dat ze het doen.

zoals gewoonlijk, en dat geldt voor meerdere mensen, hebben ze geen idee wat iets is en hoe het werkt zodra het enigzins niet comform hun gedachtegang en wereldbeeld is.

of ik in dit nieuwsbericht geloof...hmm...ik sluit de mogelijkheid niet uit dat het wellicht waar is. simpelweg omdat het wel mogelijk is om lange tijd niet te eten/drinken/slapen. heb het zelf ook een tijdje geprobeerd, voelde me heel erg fit en energiek in tegenstelling tot wat ik verwachtte, en ga het zeker weer doen als ik me er helemaal klaar voor voel. lichtvoeding is anders dan vasten voor degene die er geen bal van snappen.
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_32569331
Ik hou het tot op zekere hoogte best voor mogelijk en vind het zeker interessant.
Wie weet wat je allemaal via je huid (om maar iets te noemen) tot je kan nemen.
Daarnaast verbrand je erg weinig als je fulltime mediteert.
De geest is een sterk wapen en net als dat ik geloof dat als je jezelf aanpraat dat je ziek wordt er vanzelf ergens een gezwel de kop opsteekt kan het wmb ook de andere kant op werken.

Om het een tijdje te doen om tot jezelf te komen, of jezelf te zuiveren..of iets dergelijks.. daar kan ik mij wel wat bij voorstellen. Desnoods om uit te vinden wat het met je zal doen of waar het je zal brengen.
Maar om zo langere tijd of fulltime door het leven te willen gaan (aangenomen dat dat zou kunnen), daar zie ik niets in.
Wat er ook in je lichaam huist, noem het ziel/geest... het zít nu in een lichaam.
Je bent nú mens, wat je ervoor of erna bent/zal zijn doet er niet zo toe imo. Je leeft nú als mens op aarde in een lichaam.
Een lichaam is er op gebouwd te voedsel tot zich te nemen.
Voor mij komt het willen leven op lichtvoeding e.d. over als "jezelf verloochenen", althans dat wat je nu bent.

Geef mij dus maar mijn watertje en mijn pan met aardappelen op uur en tijd

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_32569457
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:56 schreef Mirage het volgende:
Ik hou het tot op zekere hoogte best voor mogelijk en vind het zeker interessant.

komop zeg, ieder weldenkend mens weet dat als je een dag of zes niet drinkt dat je dan dood gaat
geen voedsel eten hou je misschien een dag of 60 vol maar daana ga je gewoon dood net als ieder mens
maarja dat je het misschien mogelijk vind komt denk ik vanwege het feit dat je moddereert in truth ( dus dan moet je eigenlijk wel zeggen dat je er iets van gelooft )
pies on joe toe
  vrijdag 25 november 2005 @ 16:05:47 #68
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32569604
Wat versta je onder weldenkend?

Dat je afwijkingen van het normale niet gelooft? Dat je alleen maar in je eigen referentie-kader bezig bent? En dat je dus alles dat enigszins afwijkt van je eigen denkbeelden naar het land der fabels verwijst?

Is dat je benadering van weldenkendheid dan zit je hier niet op je plek. Want hier gaat het om het bovennatuurlijke en paranormale.

Maar Bonke zit sowieso de hele tijd te trollen in thruth. Heb hem zelden iets zien toevoegen ook. Het enige dat is opgevallen zijn de afkraak-berichten dus. Je kunt je dan ook afvragen of het zin heeft om hier te komen in dit gedeelte van fok. Of is het een soort van neurose? Dat het een verslaving is ook?
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_32569655
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 16:05 schreef Dromenvanger het volgende:

Dat je afwijkingen van het normale niet gelooft? Dat je alleen maar in je eigen referentie-kader bezig bent? En dat je dus alles dat enigszins afwijkt van je eigen denkbeelden naar het land der fabels verwijst?
juist, weldenkend dus alhoewel ik ook niet in fabeltjes geloof
pies on joe toe
  vrijdag 25 november 2005 @ 16:09:49 #70
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32569732
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 16:07 schreef bonke het volgende:

[..]

juist, weldenkend dus alhoewel ik ook niet in fabeltjes geloof
Waar geloof jij dan wél in?

Nergens in?

Of alleen in hetgeen dat je zelf gelooft? Wat je zelf gezien hebt ook met eigen ogen?
pi_32569748
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 16:05 schreef Dromenvanger het volgende:

Is dat je benadering van weldenkendheid dan zit je hier niet op je plek. Want hier gaat het om het bovennatuurlijke en paranormale.

Maar Bonke zit sowieso de hele tijd te trollen in thruth. Heb hem zelden iets zien toevoegen ook.
nee het gaat hier om de waarheid ( truth weet je wel ) en dat jullie lichtvoeding en die andere onzin als waarheid zien moeten jullie weten
als ik dat soort dingen niet als waarheid zie moet ik dus zelf weten
zolang die dingen niet bewezen zijn geloof ik ze niet
en ik zeg dus : als je niet eet en drinkt ga je gewoon dood en dat is bij iedereen zo
pies on joe toe
pi_32569781
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 16:09 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Waar geloof jij dan wel in?

Nergens in?
tuurlijk geloof ik wel ergens in
maar alleen in tastbare dingen, geen verhalen van anderen die volgens mij gewoon niet waar kunnen zijn
pies on joe toe
  vrijdag 25 november 2005 @ 16:13:06 #73
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32569832
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 16:11 schreef bonke het volgende:

[..]

tuurlijk geloof ik wel ergens in
maar alleen in tastbare dingen, geen verhalen van anderen die volgens mij gewoon niet waar kunnen zijn
Maar je gelooft ook niet in een kans van 0,001 procent dat het waar kan zijn ?

Dat er altijd een kans bestaat dat het onmogelijke waar kan zijn ook. Met miljarden mensen is er altijd wel een heftige uitzondering op de regel. Zoals dit jochie dat misschien niet eet en drinkt ook. Wie weet. Een afwijking van het normale, zo moeilijk hoeft dat niet te zijn. Zeker niet als je oefent.
pi_32569921
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 10:25 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Het boeddhisme staat wel los van hindoeisme, voor zover ik weet. In elk geval was boeddhisme er eerder, dus dan is het eerder andersom.
Dit is onjuist.Het hindoeisme is veel ouder. Het hindoeisme is gebaseerd op Veda's die duizenden jaren voor christus zijn gemaakt. Veel hindoes zien boeddhisten dan ook als afvallige hindoes.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_32569930
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 16:00 schreef bonke het volgende:

[..]

komop zeg, ieder weldenkend mens weet dat als je een dag of zes niet drinkt dat je dan dood gaat
geen voedsel eten hou je misschien een dag of 60 vol maar daana ga je gewoon dood net als ieder mens
maarja dat je het misschien mogelijk vind komt denk ik vanwege het feit dat je moddereert in truth ( dus dan moet je eigenlijk wel zeggen dat je er iets van gelooft )
Maar ìs dat wel altijd zo ?
Er gebeuren zo vaak dingen die niet naar verwachting lopen.
Kinderen die in het water vallen en op onverklaarbare wijze uren later toch nog leven ( of weer gereanimeerd kunnen worden).
Maar om bij het onderwerp te blijven....
http://www.zwangeredoos.nl/index.php?itemid=150&catid=13

Een baby nota bene die na bijna een week onder het puin te hebben gelegen nog levend wordt gevonden. "6 dagen geen vocht = zowieso dood" heeft blijkbaar een ruime grens. Zelfs voor baby's die normaal gesproken om de 2,5 uur gevoed dienen te worden.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')