waarom is Feyenoord een pauperclub?quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:10 schreef Roi het volgende:
dat is nou de vraag
That's the spirit!quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:10 schreef mordradead het volgende:
[..]
inderdaad... men zou deTS moeten bannen!!!!!
quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:10 schreef mordradead het volgende:
[..]
waarom is Feyenoord een pauperclub?
Vroeger wassie enorm kut, toen ging ie posten over camera's, toen wassie een tijdje weg en nu post ie zoals ie nu post. Klinkt vreemd, maar tis echt een kwaliteitsuser jaquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:10 schreef Laniboekje het volgende:
Eigenlijk he.. ken ik die Capibar helemaal niet. Het enige wat hij altijd schijnt te posten is:
Bier..
Maar dat is volgens de meesten van jullie wel een post van kwaliteit, dus het zal best een goede user zijn
Ik merk er anders niks van hoorquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:12 schreef mordradead het volgende:
dat is tochdevraag deslevens?
gofter, m'n spatiebalk is vernueckt
quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vroeger wassie enorm kut, toen ging ie posten over camera's, toen wassie een tijdje weg en nu post ie zoals ie nu post. Klinkt vreemd, maar tis echt een kwaliteitsuser ja
Smakelijk!quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:15 schreef mordradead het volgende:
m'n moeder is thuis dus ik ga bami eten
quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:15 schreef mordradead het volgende:
m'n moeder is thuis dus ik ga bami eten
Mooi. Waar woont ze?quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:38 schreef Roi het volgende:
Mischien wel als je je hoofd laat zien aan haar?!
quote:
Dat heb ik ook net op.quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:03 schreef mordradead het volgende:
ik bami
Amsterdamquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:09 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Gelieve de naam van dat gehucht niet voluit uit te schrijven
Het komt denk ik niet meer goed met jequote:Op dinsdag 22 november 2005 19:24 schreef mordradead het volgende:
ik zou rotterdam wel willen ruilen voor suriname
Veel succesquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:53 schreef mordradead het volgende:
komop we gaan europees voetbal... wat zeg ik CHAMPIONS LEAGUE kijken
quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:53 schreef mordradead het volgende:
komop we gaan europees voetbal... wat zeg ik CHAMPIONS LEAGUE kijken
quote:
iddquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:06 schreef mordradead het volgende:
[..]
daar kunnen ze daar in die stinkhaven nog wat van leren of niet
5 euri!quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wil er hier iemand trouwens nog een PSP kopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:21 schreef Roi het volgende:
Deze foto's heb ik stiekem kunnen maken in Roy's kamer!
Ziek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:21 schreef Roi het volgende:
Deze foto's heb ik stiekem kunnen maken in Roy's kamer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Serieus, waarom zou je dat doen?
Ze proberen fanboys op de stang te jagen.quote:October 9th 2005 - 6pm - After getting a really good response on the SmashMyiPod.com site, I decided why not do it with latest game consoles, in front of hundreds of fanboys? We are going to be doing this with each of the next-gen consoles that are coming out in these next few months!
Ik verveel me ook..quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:02 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Feyenoord ownt, ja
![]()
Godskolere ik verveel me.
Chantyquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:02 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Feyenoord ownt, ja
![]()
Godskolere ik verveel me.
Neequote:
Juist. Zeg het ze Lanikoekjequote:
Op IO weer?quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:14 schreef Tomasso het volgende:
Roy, morgen mag ik gaan lassen![]()
Op de TU
Kost me heel m'n middag
Ze deden het net welquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:41 schreef =HellFire= het volgende:
Jammer dat die pics het niet doen............
Censuur.quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:41 schreef =HellFire= het volgende:
Jammer dat die pics het niet doen............
Gator.nl?quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:07 schreef Chanty87 het volgende:
Godnondeju, waarom wordt er hier in Europa (en dan ook vooral Nederland) zeer weinig tot geen kewle Nintendo <33 merchandise verkocht??Nou ben ik verplicht om te gaan eBayen!
Ja en ik zoek nog steeds een rgb kabel voor mn cubequote:Op dinsdag 22 november 2005 22:07 schreef Chanty87 het volgende:
Godnondeju, waarom wordt er hier in Europa (en dan ook vooral Nederland) zeer weinig tot geen kewle Nintendo <33 merchandise verkocht??Nou ben ik verplicht om te gaan eBayen!
omdat ze geld hebben gehad van sponsors om het te doenquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Serieus, waarom zou je dat doen?
Geen idee, ik baal er zelf ook van. Ik wil Mario knuffels, Goomba beeldjes en Peach opblaaspoppen!quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:07 schreef Chanty87 het volgende:
quote:
Die hebben ook een winkel. In Den Haag (centrum) is trouwens ook een winkel met redelijk wat Nintendogoodies.quote:
Mijn ontvangen bestanden schijf zit ook volquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:18 schreef Cerbie het volgende:
M'n harde schijf zit vol
Schrijfbewerking kon niet voltooid worden; 0/140.560.684KB vrij
hockey?quote:
Korte jurkjes en gekreun.quote:
quote:
Ik werd niet vrolijk wakkerquote:Op woensdag 23 november 2005 09:49 schreef RaymanNL het volgende:
Ik voel gewoon dat het spel vandaag komt, ik werd niet voor niks al om 7.15 supervrolijk wakker![]()
![]()
Ik te vaakquote:Op woensdag 23 november 2005 09:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik werd niet vrolijk wakkerIk wordt eigenlijk zelden vrolijk wakker
Succes!quote:Op woensdag 23 november 2005 09:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, ik ga in ieder geval nu de stad in om te kijken of Mario Kart er is![]()
Succesquote:Op woensdag 23 november 2005 10:06 schreef Tomasso het volgende:
Ik ga zo maar eens mijn nieuwe OV ophalen. Kan ik gelijk bij de pauper Bart Smit kijken of ze MK: DS al hebben
kut wat heb ik nou weer gezegtquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:03 schreef RaymanNL het volgende:
Ik reken er op dat ik morgen Mario Kart DS heb, anders ga ik met spullen gooien![]()
Smijt gewoon met je Rayman spellenquote:
Oké dat ga ik morgen ook proberen op de apples van schoolquote:Op woensdag 23 november 2005 10:12 schreef Tomasso het volgende:
* Tomasso heeft ctrl + alt + command + 8 gedaan, en nu is scherm negatief![]()
![]()
![]()
Goedenmorgen Lanikoekjequote:Op woensdag 23 november 2005 10:15 schreef Laniboekje het volgende:
Mario![]()
Oef.. ik moet ook mijn OV nog ophalen. Maar ik moet speciaal voor mijn OV nieuwe pasfoto's laten maken en daar heb ik geen zin inMisschien vrijdag toch maar eens gaan doen ofzo.. OV is wel cool.
Goedemorgenquote:Op woensdag 23 november 2005 10:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Goedenmorgen Lanikoekje![]()
[img]http://www.myhomecooking.net/chocolate-chip-cookies/images/chocolate-chip-cookies.jpg/img]![]()
Nog niksquote:Op woensdag 23 november 2005 10:17 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
GoedemorgenAl telefoontje gehad van Dixons? Of beginnen je handen te jeuken?
Kan ook best zijn dat het pas aan het einde van de middag binnen is, het is namelijk wel pakketdienst.. Of ga jij het ergens ophalen?quote:Op woensdag 23 november 2005 10:19 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nog niks![]()
Naja, dat mag de pret niet drukken heh![]()
welke pret![]()
Gewoon bij de dixonsquote:Op woensdag 23 november 2005 10:22 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Kan ook best zijn dat het pas aan het einde van de middag binnen is, het is namelijk wel pakketdienst.. Of ga jij het ergens ophalen?
Nou, ik hoop voor je dat je vandaag voor 16:00u een telefoontje hebt, anders wordt het pijnlijk wachtenquote:Op woensdag 23 november 2005 10:30 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Gewoon bij de dixons![]()
Ik heb het spel gereserveerd![]()
Meestal tussen 10.30-12.00 uurquote:Op woensdag 23 november 2005 10:32 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nou, ik hoop voor je dat je vandaag voor 16:00u een telefoontje hebt, anders wordt het pijnlijk wachten
Succes ermee.
quote:Op woensdag 23 november 2005 10:51 schreef Tomasso het volgende:
Ging ik net m'n OV ophalen, wilde ik naar de Bart Smit, is het ongelooflijk druk daar met gefrusteerde ouders die sinterklaas cadeautjes willen kopen.
Ging ik dus weer richting m'n huis fietsen, word ik ingehaald door de Bart Smit vrachtwagen die dus net afgeleverd had
En het ging ook nog eens regenen
Ben niet meer teruggegaan
Om 12 uur moet ik wegquote:Op woensdag 23 november 2005 10:54 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Lekker dan! Maar de dag is nog niet om, moet je rond 12:00u nog een keer gaan. Dan zijn alle ouders de kinders van school af aan het halen. Succes!
Welke winkels ben je geweest en welke had hem?quote:
iddquote:Op woensdag 23 november 2005 11:09 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Welke winkels ben je geweest en welke had hem?
quote:Op woensdag 23 november 2005 11:20 schreef Laniboekje het volgende:
Haha, het is best grappig te zien hoe jullie helemaal kunnen hypen over een game. No offence hoor, want Mario is gewoon tof!
Zoek een dixons, die verkoopt hemquote:Op woensdag 23 november 2005 11:16 schreef Tomasso het volgende:
Ga ik toch maar Bart Smit bellen
Ze hebben het nog niet
Ja, dan moet ik Dordrecht of Rotterdam.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:24 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Zoek een dixons, die verkoopt hem![]()
Heeft echt alleen de Bart Smit die game bij jou in de buurt? Er zijn toch wel meer gamewinkels of speelgoedwinkels?quote:Op woensdag 23 november 2005 11:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, dan moet ik Dordrecht of Rotterdam.
Dan wacht ik maar tot vrijdag
Papendrecht is dan misschien wel een wereldstad, maar ze hebben alleen maar een Bart Smitquote:Op woensdag 23 november 2005 11:27 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Heeft echt alleen de Bart Smit die game bij jou in de buurt? Er zijn toch wel meer gamewinkels of speelgoedwinkels?
Speelgoed.. leuk woord
In Dordrecht zit nog wel meer, ook een E-plaza volgens mij (maar die is van bart smitquote:Op woensdag 23 november 2005 11:28 schreef RaymanNL het volgende:
Een andere gameboer dan, er zal toch niet alleen een dixons in de omgeving zijn
Nou, je hebt je nieuwe OV tochquote:Op woensdag 23 november 2005 11:30 schreef Tomasso het volgende:
[..]
In Dordrecht zit nog wel meer, ook een E-plaza volgens mij (maar die is van bart smit). In Rotterdam een Media Markt (2x) etc. 20 minuutjes hier vandaan met de bus. Rotterdam dan.
Nu nietquote:Op woensdag 23 november 2005 11:31 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nou, je hebt je nieuwe OV toch
Gaan met die banaan![]()
Ga mariokarten, jijquote:Op woensdag 23 november 2005 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tomasso? Jij bent toch n Delft vanmiddag? Ga naar de FRSIk heb het gevraagd en ze hebben m speciaal uit de doos gehaald, kregen ze net binnen
Waar is de FRS dan? Hoe kom ik daar vanaf IO? Ik heb geen fiets.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tomasso? Jij bent toch n Delft vanmiddag? Ga naar de FRSIk heb het gevraagd en ze hebben m speciaal uit de doos gehaald, kregen ze net binnen
Ik voeg jou ook alvast toequote:Op woensdag 23 november 2005 11:34 schreef BMH het volgende:
Mijn Samus emblem >> PSV
BTW: roy, voeg mijn friendcode alvast toe![]()
Ik vond em enorm kloten.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
En mn 2e gouden 50 cc beker. 50 cc is ouderwets simpel
Ik doe altijd eerst 50, dan 100 en dan 150 ccquote:Op woensdag 23 november 2005 11:48 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik vond em enorm kloten.
Hint: Ga nooit van 50cc naar 150cc of andersom! Je gaat dood van de snelheid of de traagheid.![]()
Aaaahhhquote:Op woensdag 23 november 2005 11:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik doe altijd eerst 50, dan 100 en dan 150 cc
Overigens moet ik stoppen nu, moet nog een stuk review schrijven en dan naar college
Zoek naar een hotspot in je college zaalquote:Op woensdag 23 november 2005 11:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik doe altijd eerst 50, dan 100 en dan 150 cc
Overigens moet ik stoppen nu, moet nog een stuk review schrijven en dan naar college
Tis practicum, ik moet programmeren op een PC, dat gaat niet lukkenquote:Op woensdag 23 november 2005 11:52 schreef BMH het volgende:
[..]
Zoek naar een hotspot in je college zaal![]()
Wat gaat nu voor roy?quote:Op woensdag 23 november 2005 11:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tis practicum, ik moet programmeren op een PC, dat gaat niet lukken![]()
quote:
Dat is echt een schande zeg, als ik een defecte krijg gaat ie direct weer richting winkel en wil ik m'n geld terug. Dan steek ik het wel in wat extra RAM voor m'n PC.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:59 schreef BMH het volgende:
Xbox-scene: 12.57% van de xbox 360 consoles hebben problemen en blijven crashen
Developers wilden zeker TE snel met een nieuwe console op de markt komen om de andere concurrenten voor te zijn. Zonde als blijkt dat de statistieken kloppen..quote:Op woensdag 23 november 2005 11:59 schreef BMH het volgende:
Microsoft:quote:Op woensdag 23 november 2005 11:59 schreef BMH het volgende:
Ligt ook aan de console zelf. Iemand kan niet eens 1 rondje van PGR3 spelen, want iedere keer crasht zijn xbox. Andere mensen hebben weer crashes in andere games.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:12 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Developers wilden zeker TE snel met een nieuwe console op de markt komen om de andere concurrenten voor te zijn. Zonde als blijkt dat de statistieken kloppen..
Het staat er dus triest mee gesteld.. Ik ben zelf al niet zo een XBox fan, maar wel balen voor degenen die er toch veel van gaan verwachten. Ze zullen er toch wel iets aan gaan doen?quote:Op woensdag 23 november 2005 13:18 schreef BMH het volgende:
[..]
Ligt ook aan de console zelf. Iemand kan niet eens 1 rondje van PGR3 spelen, want iedere keer crasht zijn xbox. Andere mensen hebben weer crashes in andere games.
Zo, live vanuit me luie stoel... Mariokartquote:Op woensdag 23 november 2005 13:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, live vanuit de projectkamers op onze faculteit
Zo, live vanaf de deurmat wachtend op Mariokartquote:Op woensdag 23 november 2005 14:23 schreef BMH het volgende:
[..]
Zo, live vanuit me luie stoel... Mariokart![]()
Wat een verhaal johquote:Op woensdag 23 november 2005 14:46 schreef Chanty87 het volgende:
Kolere wat een kutdag.
Juist, je verslikte je, en toen was ineens alles nat?quote:Op woensdag 23 november 2005 16:55 schreef Cerbie het volgende:Verslik me in een slok water en ineens is mn toetsenbord/bureau/stoel/vloer nat, valt mee dat dat ding niet kortsloot
Nearly World Finals Curlingquote:Op woensdag 23 november 2005 18:21 schreef Cerbie het volgende:
NWFC staat toch niet voor dat achterlijke geloop met die skistokken he
Inderdaadquote:Op woensdag 23 november 2005 14:46 schreef Chanty87 het volgende:
Kolere wat een kutdag.
Nee, je woont en in Rotterdam of omgeving en je bent voor Feyenoordquote:En wat ben ik verrekte dom.
welkom terugquote:Op woensdag 23 november 2005 19:03 schreef Sharkdoggie het volgende:
Eindelijk. Thuis.
nee SC is geen thuis![]()
Hoeksche Waard, wel eens van gehoord, maar ik weet m'n god niet waar het ligtquote:Op woensdag 23 november 2005 18:54 schreef Chanty87 het volgende:
OmgevingIn Hoeksche Waard, klein durp.
Papendrecht? nog nooit van gehoord...quote:Op woensdag 23 november 2005 19:08 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hoeksche Waard, wel eens van gehoord, maar ik weet m'n god niet waar het ligt
Ik woon in Papendrecht(Zal bij Roy wel bekend zijn
)
daar heb ik mijn xbox vandaanquote:Op woensdag 23 november 2005 19:08 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hoeksche Waard, wel eens van gehoord, maar ik weet m'n god niet waar het ligt
Ik woon in Papendrecht(Zal bij Roy wel bekend zijn
)
nee, ik woon in het oosten vlakbij Almeloquote:Op woensdag 23 november 2005 19:27 schreef Tomasso het volgende:
Papendrecht, werelddorp
Waar woon jij dan Frankenstein? Dordt?
Literatuurquote:Op woensdag 23 november 2005 19:40 schreef Cerbie het volgende:
*verdergaat met literatuur leren
Eens.quote:
quote:
Jij moet leren over schrijvers!!!?quote:Op woensdag 23 november 2005 19:45 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Eens.
Vrijdag ook nog eens Nederlands, heb een samenvatting van 23blz over schrijvers gekregen. Denk dat ik maar niet ga leren
Kijk Tomasso dat is nou een sig waardige opmerking.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:46 schreef Tomasso het volgende:
[..]![]()
![]()
Mordra![]()
Ik zie je de laatste geen kwaliteitsposts meer plaatsen, alleen nog maar baggerposts
Ik heb mn mond verbrand aan de aardappelballetjes...quote:Op woensdag 23 november 2005 19:49 schreef Laniboekje het volgende:
Fokking hel.. ik heb op mijn tong gebeten!![]()
Hoe verbrand je je mond aan aardappelballetjes?!quote:Op woensdag 23 november 2005 19:51 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik heb mn mond verbrand aan de aardappelballetjes...welkom bij de club
discriminazie!quote:Op woensdag 23 november 2005 19:46 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Jij moet leren over schrijvers!!!?Dat hoeven wij helemaal niet
Kusje erop?quote:Op woensdag 23 november 2005 19:49 schreef Laniboekje het volgende:
Fokking hel.. ik heb op mijn tong gebeten!![]()
Ze kwamen uit de oven en waren nog warm.quote:Hoe verbrand je je mond aan aardappelballetjes?!
quote:Je moet ook eerst blazen he
quote:Maar ik heb serieus nu de ijzersmaak van bloed in mijn mond.. gadverdamme..
quote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 19:58 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hehe, ik kon die reactie verwachten.. en mijn antwoord..
JA GRAAG!Hahahaha
![]()
Nou jou school en opleiding kies ik dus niet..quote:Op woensdag 23 november 2005 19:59 schreef Tomasso het volgende:
[..]
GVD, dikke pauperschool... Zal wel vanavond tot half 11 bezig zijn voor school ofzo![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 19:58 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hehe, ik kon die reactie verwachten.. en mijn antwoord..
JA GRAAG!Hahahaha
![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 20:01 schreef Cerbie het volgende:
Te ver, woont er niemand rond Nijmegen?
[insert GAMSC meet topic]
quote:Op woensdag 23 november 2005 20:00 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Nou jou school en opleiding kies ik dus niet..
Amersfoort, dat is centraal. Centraler krijg je het niet.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:02 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Meeten doen we in A'dam. Lekker centraal en natuurlijk om Tomasso te pesten.![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 20:02 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Meeten doen we in A'dam. Lekker centraal en natuurlijk om Tomasso te pesten.![]()
Echt welquote:Op woensdag 23 november 2005 20:02 schreef peristilius het volgende:
Een GAM SC meet? Alsjeblieft niet zeg.
Wil je niet weten of RaymanNL echt op Rayman lijktquote:Op woensdag 23 november 2005 20:02 schreef peristilius het volgende:
Een GAM SC meet? Alsjeblieft niet zeg.
Hahahaquote:Op woensdag 23 november 2005 20:04 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Wil je niet weten of RaymanNL echt op Rayman lijkt
quote:Op woensdag 23 november 2005 20:05 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Heel GAM gooit zich op d'r dus we kunnen net zo goed met z'n allen.
Das gewoon Jamai.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:04 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Wil je niet weten of RaymanNL echt op Rayman lijkt
Nee, eerst de trailer checken. Dan kan je pas echt lachen.quote:
Ook goed.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:10 schreef Cerbie het volgende:
Doe maar Utrecht dan, lekker centraal met de trein
Hey.quote:
Hoi.quote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 20:15 schreef Sharkdoggie het volgende:
Wiens briljante idee was het eigenlijk? (SC meeting)
Duitse literatuur?quote:Op woensdag 23 november 2005 20:18 schreef Cerbie het volgende:
Oh Literatuur leren + Rammstein werkt vrij goed trouwens
quote:
Engels, nutteloos vak.quote:
Ik ook ..quote:Op woensdag 23 november 2005 20:23 schreef Sharkdoggie het volgende:
O fucking god ik verveel me te pletter
Join the club,quote:
Ik wil wel geld naar je overmaken dat je er twee importeertquote:Op woensdag 23 november 2005 20:18 schreef inkie1010 het volgende:
Gaan er meer hier animal crossing DS importeren?
Mijn bestelling is helaas al gedaan!quote:Op woensdag 23 november 2005 20:39 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik wil wel geld naar je overmaken dat je er twee importeert
Er is toch altijd voetbal op tvquote:Op woensdag 23 november 2005 20:39 schreef mordradead het volgende:
bijna voetbal op tv menschen
quote:Op woensdag 23 november 2005 20:40 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Mijn bestelling is helaas al gedaan!
Groningen is ook leukquote:Op woensdag 23 november 2005 20:43 schreef Cerbie het volgende:
Ik twijfel nog tussen Nijmegen en Utrecht, beide zien er wel goed uit. Wil nog wat meer weten over studentenverenigingen in Nijmegen en een dagje meelopen, binnenkort maar eens een meeloopdag aanvragen.
Eindhovenquote:Op woensdag 23 november 2005 20:46 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Groningen is ook leukdaar studeer ik. Alleen ik vind het wel ver weg van alles... ik kom zelf namelijk uit Eindhoven.
Zo ver is jammer ja, hoezo heb je daarvoor gekozen eigenlijk?quote:Op woensdag 23 november 2005 20:46 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Groningen is ook leukdaar studeer ik. Alleen ik vind het wel ver weg van alles... ik kom zelf namelijk uit Eindhoven.
Jouw cavia'squote:Op woensdag 23 november 2005 20:54 schreef inkie1010 het volgende:
Ach Groningen gekozen voor het avontuuren ook omdat het de enige informatiekunde opleiding is die onder letteren valt en we dus veel met taal doen, dat vind ik wel leuk
Maar ik ga dus elk weekend naar Eindhoven met cavia's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |