waarom is Feyenoord een pauperclub?quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:10 schreef Roi het volgende:
dat is nou de vraag
That's the spirit!quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:10 schreef mordradead het volgende:
[..]
inderdaad... men zou deTS moeten bannen!!!!!
quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:10 schreef mordradead het volgende:
[..]
waarom is Feyenoord een pauperclub?
Vroeger wassie enorm kut, toen ging ie posten over camera's, toen wassie een tijdje weg en nu post ie zoals ie nu post. Klinkt vreemd, maar tis echt een kwaliteitsuser jaquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:10 schreef Laniboekje het volgende:
Eigenlijk he.. ken ik die Capibar helemaal niet. Het enige wat hij altijd schijnt te posten is:
Bier..
Maar dat is volgens de meesten van jullie wel een post van kwaliteit, dus het zal best een goede user zijn
Ik merk er anders niks van hoorquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:12 schreef mordradead het volgende:
dat is tochdevraag deslevens?
gofter, m'n spatiebalk is vernueckt
quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vroeger wassie enorm kut, toen ging ie posten over camera's, toen wassie een tijdje weg en nu post ie zoals ie nu post. Klinkt vreemd, maar tis echt een kwaliteitsuser ja
Smakelijk!quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:15 schreef mordradead het volgende:
m'n moeder is thuis dus ik ga bami eten
quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:15 schreef mordradead het volgende:
m'n moeder is thuis dus ik ga bami eten
Mooi. Waar woont ze?quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:38 schreef Roi het volgende:
Mischien wel als je je hoofd laat zien aan haar?!
quote:
Dat heb ik ook net op.quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:03 schreef mordradead het volgende:
ik bami
Amsterdamquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:09 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Gelieve de naam van dat gehucht niet voluit uit te schrijven
Het komt denk ik niet meer goed met jequote:Op dinsdag 22 november 2005 19:24 schreef mordradead het volgende:
ik zou rotterdam wel willen ruilen voor suriname
Veel succesquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:53 schreef mordradead het volgende:
komop we gaan europees voetbal... wat zeg ik CHAMPIONS LEAGUE kijken
quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:53 schreef mordradead het volgende:
komop we gaan europees voetbal... wat zeg ik CHAMPIONS LEAGUE kijken
quote:
iddquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:06 schreef mordradead het volgende:
[..]
daar kunnen ze daar in die stinkhaven nog wat van leren of niet
5 euri!quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wil er hier iemand trouwens nog een PSP kopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:21 schreef Roi het volgende:
Deze foto's heb ik stiekem kunnen maken in Roy's kamer!
Ziek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:21 schreef Roi het volgende:
Deze foto's heb ik stiekem kunnen maken in Roy's kamer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Serieus, waarom zou je dat doen?
Ze proberen fanboys op de stang te jagen.quote:October 9th 2005 - 6pm - After getting a really good response on the SmashMyiPod.com site, I decided why not do it with latest game consoles, in front of hundreds of fanboys? We are going to be doing this with each of the next-gen consoles that are coming out in these next few months!
Ik verveel me ook..quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:02 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Feyenoord ownt, ja
![]()
Godskolere ik verveel me.
Chantyquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:02 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Feyenoord ownt, ja
![]()
Godskolere ik verveel me.
Neequote:
Juist. Zeg het ze Lanikoekjequote:
Op IO weer?quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:14 schreef Tomasso het volgende:
Roy, morgen mag ik gaan lassen![]()
Op de TU
Kost me heel m'n middag
Ze deden het net welquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:41 schreef =HellFire= het volgende:
Jammer dat die pics het niet doen............
Censuur.quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:41 schreef =HellFire= het volgende:
Jammer dat die pics het niet doen............
Gator.nl?quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:07 schreef Chanty87 het volgende:
Godnondeju, waarom wordt er hier in Europa (en dan ook vooral Nederland) zeer weinig tot geen kewle Nintendo <33 merchandise verkocht??Nou ben ik verplicht om te gaan eBayen!
Ja en ik zoek nog steeds een rgb kabel voor mn cubequote:Op dinsdag 22 november 2005 22:07 schreef Chanty87 het volgende:
Godnondeju, waarom wordt er hier in Europa (en dan ook vooral Nederland) zeer weinig tot geen kewle Nintendo <33 merchandise verkocht??Nou ben ik verplicht om te gaan eBayen!
omdat ze geld hebben gehad van sponsors om het te doenquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Serieus, waarom zou je dat doen?
Geen idee, ik baal er zelf ook van. Ik wil Mario knuffels, Goomba beeldjes en Peach opblaaspoppen!quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:07 schreef Chanty87 het volgende:
quote:
Die hebben ook een winkel. In Den Haag (centrum) is trouwens ook een winkel met redelijk wat Nintendogoodies.quote:
Mijn ontvangen bestanden schijf zit ook volquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:18 schreef Cerbie het volgende:
M'n harde schijf zit vol
Schrijfbewerking kon niet voltooid worden; 0/140.560.684KB vrij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |