Nearly World Finals Curlingquote:Op woensdag 23 november 2005 18:21 schreef Cerbie het volgende:
NWFC staat toch niet voor dat achterlijke geloop met die skistokken he
Inderdaadquote:Op woensdag 23 november 2005 14:46 schreef Chanty87 het volgende:
Kolere wat een kutdag.
Nee, je woont en in Rotterdam of omgeving en je bent voor Feyenoordquote:En wat ben ik verrekte dom.
welkom terugquote:Op woensdag 23 november 2005 19:03 schreef Sharkdoggie het volgende:
Eindelijk. Thuis.
nee SC is geen thuis![]()
Hoeksche Waard, wel eens van gehoord, maar ik weet m'n god niet waar het ligtquote:Op woensdag 23 november 2005 18:54 schreef Chanty87 het volgende:
OmgevingIn Hoeksche Waard, klein durp.
Papendrecht? nog nooit van gehoord...quote:Op woensdag 23 november 2005 19:08 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hoeksche Waard, wel eens van gehoord, maar ik weet m'n god niet waar het ligt
Ik woon in Papendrecht(Zal bij Roy wel bekend zijn
)
daar heb ik mijn xbox vandaanquote:Op woensdag 23 november 2005 19:08 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hoeksche Waard, wel eens van gehoord, maar ik weet m'n god niet waar het ligt
Ik woon in Papendrecht(Zal bij Roy wel bekend zijn
)
nee, ik woon in het oosten vlakbij Almeloquote:Op woensdag 23 november 2005 19:27 schreef Tomasso het volgende:
Papendrecht, werelddorp
Waar woon jij dan Frankenstein? Dordt?
Literatuurquote:Op woensdag 23 november 2005 19:40 schreef Cerbie het volgende:
*verdergaat met literatuur leren
Eens.quote:
quote:
Jij moet leren over schrijvers!!!?quote:Op woensdag 23 november 2005 19:45 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Eens.
Vrijdag ook nog eens Nederlands, heb een samenvatting van 23blz over schrijvers gekregen. Denk dat ik maar niet ga leren
Kijk Tomasso dat is nou een sig waardige opmerking.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:46 schreef Tomasso het volgende:
[..]![]()
![]()
Mordra![]()
Ik zie je de laatste geen kwaliteitsposts meer plaatsen, alleen nog maar baggerposts
Ik heb mn mond verbrand aan de aardappelballetjes...quote:Op woensdag 23 november 2005 19:49 schreef Laniboekje het volgende:
Fokking hel.. ik heb op mijn tong gebeten!![]()
Hoe verbrand je je mond aan aardappelballetjes?!quote:Op woensdag 23 november 2005 19:51 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik heb mn mond verbrand aan de aardappelballetjes...welkom bij de club
discriminazie!quote:Op woensdag 23 november 2005 19:46 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Jij moet leren over schrijvers!!!?Dat hoeven wij helemaal niet
Kusje erop?quote:Op woensdag 23 november 2005 19:49 schreef Laniboekje het volgende:
Fokking hel.. ik heb op mijn tong gebeten!![]()
Ze kwamen uit de oven en waren nog warm.quote:Hoe verbrand je je mond aan aardappelballetjes?!
quote:Je moet ook eerst blazen he
quote:Maar ik heb serieus nu de ijzersmaak van bloed in mijn mond.. gadverdamme..
quote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 19:58 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hehe, ik kon die reactie verwachten.. en mijn antwoord..
JA GRAAG!Hahahaha
![]()
Nou jou school en opleiding kies ik dus niet..quote:Op woensdag 23 november 2005 19:59 schreef Tomasso het volgende:
[..]
GVD, dikke pauperschool... Zal wel vanavond tot half 11 bezig zijn voor school ofzo![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 19:58 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hehe, ik kon die reactie verwachten.. en mijn antwoord..
JA GRAAG!Hahahaha
![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 20:01 schreef Cerbie het volgende:
Te ver, woont er niemand rond Nijmegen?
[insert GAMSC meet topic]
quote:Op woensdag 23 november 2005 20:00 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Nou jou school en opleiding kies ik dus niet..
Amersfoort, dat is centraal. Centraler krijg je het niet.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:02 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Meeten doen we in A'dam. Lekker centraal en natuurlijk om Tomasso te pesten.![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 20:02 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Meeten doen we in A'dam. Lekker centraal en natuurlijk om Tomasso te pesten.![]()
Echt welquote:Op woensdag 23 november 2005 20:02 schreef peristilius het volgende:
Een GAM SC meet? Alsjeblieft niet zeg.
Wil je niet weten of RaymanNL echt op Rayman lijktquote:Op woensdag 23 november 2005 20:02 schreef peristilius het volgende:
Een GAM SC meet? Alsjeblieft niet zeg.
Hahahaquote:Op woensdag 23 november 2005 20:04 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Wil je niet weten of RaymanNL echt op Rayman lijkt
quote:Op woensdag 23 november 2005 20:05 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Heel GAM gooit zich op d'r dus we kunnen net zo goed met z'n allen.
Das gewoon Jamai.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:04 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Wil je niet weten of RaymanNL echt op Rayman lijkt
Nee, eerst de trailer checken. Dan kan je pas echt lachen.quote:
Ook goed.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:10 schreef Cerbie het volgende:
Doe maar Utrecht dan, lekker centraal met de trein
Hey.quote:
Hoi.quote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 20:15 schreef Sharkdoggie het volgende:
Wiens briljante idee was het eigenlijk? (SC meeting)
Duitse literatuur?quote:Op woensdag 23 november 2005 20:18 schreef Cerbie het volgende:
Oh Literatuur leren + Rammstein werkt vrij goed trouwens
quote:
Engels, nutteloos vak.quote:
Ik ook ..quote:Op woensdag 23 november 2005 20:23 schreef Sharkdoggie het volgende:
O fucking god ik verveel me te pletter
Join the club,quote:
Ik wil wel geld naar je overmaken dat je er twee importeertquote:Op woensdag 23 november 2005 20:18 schreef inkie1010 het volgende:
Gaan er meer hier animal crossing DS importeren?
Mijn bestelling is helaas al gedaan!quote:Op woensdag 23 november 2005 20:39 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik wil wel geld naar je overmaken dat je er twee importeert
Er is toch altijd voetbal op tvquote:Op woensdag 23 november 2005 20:39 schreef mordradead het volgende:
bijna voetbal op tv menschen
quote:Op woensdag 23 november 2005 20:40 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Mijn bestelling is helaas al gedaan!
Groningen is ook leukquote:Op woensdag 23 november 2005 20:43 schreef Cerbie het volgende:
Ik twijfel nog tussen Nijmegen en Utrecht, beide zien er wel goed uit. Wil nog wat meer weten over studentenverenigingen in Nijmegen en een dagje meelopen, binnenkort maar eens een meeloopdag aanvragen.
Eindhovenquote:Op woensdag 23 november 2005 20:46 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Groningen is ook leukdaar studeer ik. Alleen ik vind het wel ver weg van alles... ik kom zelf namelijk uit Eindhoven.
Zo ver is jammer ja, hoezo heb je daarvoor gekozen eigenlijk?quote:Op woensdag 23 november 2005 20:46 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Groningen is ook leukdaar studeer ik. Alleen ik vind het wel ver weg van alles... ik kom zelf namelijk uit Eindhoven.
Jouw cavia'squote:Op woensdag 23 november 2005 20:54 schreef inkie1010 het volgende:
Ach Groningen gekozen voor het avontuuren ook omdat het de enige informatiekunde opleiding is die onder letteren valt en we dus veel met taal doen, dat vind ik wel leuk
Maar ik ga dus elk weekend naar Eindhoven met cavia's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |