Nearly World Finals Curlingquote:Op woensdag 23 november 2005 18:21 schreef Cerbie het volgende:
NWFC staat toch niet voor dat achterlijke geloop met die skistokken he
Inderdaadquote:Op woensdag 23 november 2005 14:46 schreef Chanty87 het volgende:
Kolere wat een kutdag.
Nee, je woont en in Rotterdam of omgeving en je bent voor Feyenoordquote:En wat ben ik verrekte dom.
welkom terugquote:Op woensdag 23 november 2005 19:03 schreef Sharkdoggie het volgende:
Eindelijk. Thuis.
nee SC is geen thuis![]()
Hoeksche Waard, wel eens van gehoord, maar ik weet m'n god niet waar het ligtquote:Op woensdag 23 november 2005 18:54 schreef Chanty87 het volgende:
OmgevingIn Hoeksche Waard, klein durp.
Papendrecht? nog nooit van gehoord...quote:Op woensdag 23 november 2005 19:08 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hoeksche Waard, wel eens van gehoord, maar ik weet m'n god niet waar het ligt
Ik woon in Papendrecht(Zal bij Roy wel bekend zijn
)
daar heb ik mijn xbox vandaanquote:Op woensdag 23 november 2005 19:08 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hoeksche Waard, wel eens van gehoord, maar ik weet m'n god niet waar het ligt
Ik woon in Papendrecht(Zal bij Roy wel bekend zijn
)
nee, ik woon in het oosten vlakbij Almeloquote:Op woensdag 23 november 2005 19:27 schreef Tomasso het volgende:
Papendrecht, werelddorp
Waar woon jij dan Frankenstein? Dordt?
Literatuurquote:Op woensdag 23 november 2005 19:40 schreef Cerbie het volgende:
*verdergaat met literatuur leren
Eens.quote:
quote:
Jij moet leren over schrijvers!!!?quote:Op woensdag 23 november 2005 19:45 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Eens.
Vrijdag ook nog eens Nederlands, heb een samenvatting van 23blz over schrijvers gekregen. Denk dat ik maar niet ga leren
Kijk Tomasso dat is nou een sig waardige opmerking.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:46 schreef Tomasso het volgende:
[..]![]()
![]()
Mordra![]()
Ik zie je de laatste geen kwaliteitsposts meer plaatsen, alleen nog maar baggerposts
Ik heb mn mond verbrand aan de aardappelballetjes...quote:Op woensdag 23 november 2005 19:49 schreef Laniboekje het volgende:
Fokking hel.. ik heb op mijn tong gebeten!![]()
Hoe verbrand je je mond aan aardappelballetjes?!quote:Op woensdag 23 november 2005 19:51 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik heb mn mond verbrand aan de aardappelballetjes...welkom bij de club
discriminazie!quote:Op woensdag 23 november 2005 19:46 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Jij moet leren over schrijvers!!!?Dat hoeven wij helemaal niet
Kusje erop?quote:Op woensdag 23 november 2005 19:49 schreef Laniboekje het volgende:
Fokking hel.. ik heb op mijn tong gebeten!![]()
Ze kwamen uit de oven en waren nog warm.quote:Hoe verbrand je je mond aan aardappelballetjes?!
quote:Je moet ook eerst blazen he
quote:Maar ik heb serieus nu de ijzersmaak van bloed in mijn mond.. gadverdamme..
quote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 19:58 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hehe, ik kon die reactie verwachten.. en mijn antwoord..
JA GRAAG!Hahahaha
![]()
Nou jou school en opleiding kies ik dus niet..quote:Op woensdag 23 november 2005 19:59 schreef Tomasso het volgende:
[..]
GVD, dikke pauperschool... Zal wel vanavond tot half 11 bezig zijn voor school ofzo![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 19:58 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hehe, ik kon die reactie verwachten.. en mijn antwoord..
JA GRAAG!Hahahaha
![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 20:01 schreef Cerbie het volgende:
Te ver, woont er niemand rond Nijmegen?
[insert GAMSC meet topic]
quote:Op woensdag 23 november 2005 20:00 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Nou jou school en opleiding kies ik dus niet..
Amersfoort, dat is centraal. Centraler krijg je het niet.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:02 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Meeten doen we in A'dam. Lekker centraal en natuurlijk om Tomasso te pesten.![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 20:02 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Meeten doen we in A'dam. Lekker centraal en natuurlijk om Tomasso te pesten.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |