hockey?quote:
Korte jurkjes en gekreun.quote:
quote:
Ik werd niet vrolijk wakkerquote:Op woensdag 23 november 2005 09:49 schreef RaymanNL het volgende:
Ik voel gewoon dat het spel vandaag komt, ik werd niet voor niks al om 7.15 supervrolijk wakker![]()
![]()
Ik te vaakquote:Op woensdag 23 november 2005 09:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik werd niet vrolijk wakkerIk wordt eigenlijk zelden vrolijk wakker
Succes!quote:Op woensdag 23 november 2005 09:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, ik ga in ieder geval nu de stad in om te kijken of Mario Kart er is![]()
Succesquote:Op woensdag 23 november 2005 10:06 schreef Tomasso het volgende:
Ik ga zo maar eens mijn nieuwe OV ophalen. Kan ik gelijk bij de pauper Bart Smit kijken of ze MK: DS al hebben
kut wat heb ik nou weer gezegtquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:03 schreef RaymanNL het volgende:
Ik reken er op dat ik morgen Mario Kart DS heb, anders ga ik met spullen gooien![]()
Smijt gewoon met je Rayman spellenquote:
Oké dat ga ik morgen ook proberen op de apples van schoolquote:Op woensdag 23 november 2005 10:12 schreef Tomasso het volgende:
* Tomasso heeft ctrl + alt + command + 8 gedaan, en nu is scherm negatief![]()
![]()
![]()
Goedenmorgen Lanikoekjequote:Op woensdag 23 november 2005 10:15 schreef Laniboekje het volgende:
Mario![]()
Oef.. ik moet ook mijn OV nog ophalen. Maar ik moet speciaal voor mijn OV nieuwe pasfoto's laten maken en daar heb ik geen zin inMisschien vrijdag toch maar eens gaan doen ofzo.. OV is wel cool.
Goedemorgenquote:Op woensdag 23 november 2005 10:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Goedenmorgen Lanikoekje![]()
[img]http://www.myhomecooking.net/chocolate-chip-cookies/images/chocolate-chip-cookies.jpg/img]![]()
Nog niksquote:Op woensdag 23 november 2005 10:17 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
GoedemorgenAl telefoontje gehad van Dixons? Of beginnen je handen te jeuken?
Kan ook best zijn dat het pas aan het einde van de middag binnen is, het is namelijk wel pakketdienst.. Of ga jij het ergens ophalen?quote:Op woensdag 23 november 2005 10:19 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nog niks![]()
Naja, dat mag de pret niet drukken heh![]()
welke pret![]()
Gewoon bij de dixonsquote:Op woensdag 23 november 2005 10:22 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Kan ook best zijn dat het pas aan het einde van de middag binnen is, het is namelijk wel pakketdienst.. Of ga jij het ergens ophalen?
Nou, ik hoop voor je dat je vandaag voor 16:00u een telefoontje hebt, anders wordt het pijnlijk wachtenquote:Op woensdag 23 november 2005 10:30 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Gewoon bij de dixons![]()
Ik heb het spel gereserveerd![]()
Meestal tussen 10.30-12.00 uurquote:Op woensdag 23 november 2005 10:32 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nou, ik hoop voor je dat je vandaag voor 16:00u een telefoontje hebt, anders wordt het pijnlijk wachten
Succes ermee.
quote:Op woensdag 23 november 2005 10:51 schreef Tomasso het volgende:
Ging ik net m'n OV ophalen, wilde ik naar de Bart Smit, is het ongelooflijk druk daar met gefrusteerde ouders die sinterklaas cadeautjes willen kopen.
Ging ik dus weer richting m'n huis fietsen, word ik ingehaald door de Bart Smit vrachtwagen die dus net afgeleverd had
En het ging ook nog eens regenen
Ben niet meer teruggegaan
Om 12 uur moet ik wegquote:Op woensdag 23 november 2005 10:54 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Lekker dan! Maar de dag is nog niet om, moet je rond 12:00u nog een keer gaan. Dan zijn alle ouders de kinders van school af aan het halen. Succes!
Welke winkels ben je geweest en welke had hem?quote:
iddquote:Op woensdag 23 november 2005 11:09 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Welke winkels ben je geweest en welke had hem?
quote:Op woensdag 23 november 2005 11:20 schreef Laniboekje het volgende:
Haha, het is best grappig te zien hoe jullie helemaal kunnen hypen over een game. No offence hoor, want Mario is gewoon tof!
Zoek een dixons, die verkoopt hemquote:Op woensdag 23 november 2005 11:16 schreef Tomasso het volgende:
Ga ik toch maar Bart Smit bellen
Ze hebben het nog niet
Ja, dan moet ik Dordrecht of Rotterdam.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:24 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Zoek een dixons, die verkoopt hem![]()
Heeft echt alleen de Bart Smit die game bij jou in de buurt? Er zijn toch wel meer gamewinkels of speelgoedwinkels?quote:Op woensdag 23 november 2005 11:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, dan moet ik Dordrecht of Rotterdam.
Dan wacht ik maar tot vrijdag
Papendrecht is dan misschien wel een wereldstad, maar ze hebben alleen maar een Bart Smitquote:Op woensdag 23 november 2005 11:27 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Heeft echt alleen de Bart Smit die game bij jou in de buurt? Er zijn toch wel meer gamewinkels of speelgoedwinkels?
Speelgoed.. leuk woord
In Dordrecht zit nog wel meer, ook een E-plaza volgens mij (maar die is van bart smitquote:Op woensdag 23 november 2005 11:28 schreef RaymanNL het volgende:
Een andere gameboer dan, er zal toch niet alleen een dixons in de omgeving zijn
Nou, je hebt je nieuwe OV tochquote:Op woensdag 23 november 2005 11:30 schreef Tomasso het volgende:
[..]
In Dordrecht zit nog wel meer, ook een E-plaza volgens mij (maar die is van bart smit). In Rotterdam een Media Markt (2x) etc. 20 minuutjes hier vandaan met de bus. Rotterdam dan.
Nu nietquote:Op woensdag 23 november 2005 11:31 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nou, je hebt je nieuwe OV toch
Gaan met die banaan![]()
Ga mariokarten, jijquote:Op woensdag 23 november 2005 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tomasso? Jij bent toch n Delft vanmiddag? Ga naar de FRSIk heb het gevraagd en ze hebben m speciaal uit de doos gehaald, kregen ze net binnen
Waar is de FRS dan? Hoe kom ik daar vanaf IO? Ik heb geen fiets.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tomasso? Jij bent toch n Delft vanmiddag? Ga naar de FRSIk heb het gevraagd en ze hebben m speciaal uit de doos gehaald, kregen ze net binnen
Ik voeg jou ook alvast toequote:Op woensdag 23 november 2005 11:34 schreef BMH het volgende:
Mijn Samus emblem >> PSV
BTW: roy, voeg mijn friendcode alvast toe![]()
Ik vond em enorm kloten.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
En mn 2e gouden 50 cc beker. 50 cc is ouderwets simpel
Ik doe altijd eerst 50, dan 100 en dan 150 ccquote:Op woensdag 23 november 2005 11:48 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik vond em enorm kloten.
Hint: Ga nooit van 50cc naar 150cc of andersom! Je gaat dood van de snelheid of de traagheid.![]()
Aaaahhhquote:Op woensdag 23 november 2005 11:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik doe altijd eerst 50, dan 100 en dan 150 cc
Overigens moet ik stoppen nu, moet nog een stuk review schrijven en dan naar college
Zoek naar een hotspot in je college zaalquote:Op woensdag 23 november 2005 11:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik doe altijd eerst 50, dan 100 en dan 150 cc
Overigens moet ik stoppen nu, moet nog een stuk review schrijven en dan naar college
Tis practicum, ik moet programmeren op een PC, dat gaat niet lukkenquote:Op woensdag 23 november 2005 11:52 schreef BMH het volgende:
[..]
Zoek naar een hotspot in je college zaal![]()
Wat gaat nu voor roy?quote:Op woensdag 23 november 2005 11:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tis practicum, ik moet programmeren op een PC, dat gaat niet lukken![]()
quote:
Dat is echt een schande zeg, als ik een defecte krijg gaat ie direct weer richting winkel en wil ik m'n geld terug. Dan steek ik het wel in wat extra RAM voor m'n PC.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:59 schreef BMH het volgende:
Xbox-scene: 12.57% van de xbox 360 consoles hebben problemen en blijven crashen
Developers wilden zeker TE snel met een nieuwe console op de markt komen om de andere concurrenten voor te zijn. Zonde als blijkt dat de statistieken kloppen..quote:Op woensdag 23 november 2005 11:59 schreef BMH het volgende:
Microsoft:quote:Op woensdag 23 november 2005 11:59 schreef BMH het volgende:
Ligt ook aan de console zelf. Iemand kan niet eens 1 rondje van PGR3 spelen, want iedere keer crasht zijn xbox. Andere mensen hebben weer crashes in andere games.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:12 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Developers wilden zeker TE snel met een nieuwe console op de markt komen om de andere concurrenten voor te zijn. Zonde als blijkt dat de statistieken kloppen..
Het staat er dus triest mee gesteld.. Ik ben zelf al niet zo een XBox fan, maar wel balen voor degenen die er toch veel van gaan verwachten. Ze zullen er toch wel iets aan gaan doen?quote:Op woensdag 23 november 2005 13:18 schreef BMH het volgende:
[..]
Ligt ook aan de console zelf. Iemand kan niet eens 1 rondje van PGR3 spelen, want iedere keer crasht zijn xbox. Andere mensen hebben weer crashes in andere games.
Zo, live vanuit me luie stoel... Mariokartquote:Op woensdag 23 november 2005 13:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, live vanuit de projectkamers op onze faculteit
Zo, live vanaf de deurmat wachtend op Mariokartquote:Op woensdag 23 november 2005 14:23 schreef BMH het volgende:
[..]
Zo, live vanuit me luie stoel... Mariokart![]()
Wat een verhaal johquote:Op woensdag 23 november 2005 14:46 schreef Chanty87 het volgende:
Kolere wat een kutdag.
Juist, je verslikte je, en toen was ineens alles nat?quote:Op woensdag 23 november 2005 16:55 schreef Cerbie het volgende:Verslik me in een slok water en ineens is mn toetsenbord/bureau/stoel/vloer nat, valt mee dat dat ding niet kortsloot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |