Herhaal ik de vraag dan maar even.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:31 schreef multatuli het volgende:
[..]
We hebben ook al discussies gevoerd over Albers/Doornbos, de nieuwe regels van de Fia etc. Moeten die er dan ook uit? Zo'n stormloop topic is dit in de winter toch al niet.
Herhaal ik m'n antwoord maar evenquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:54 schreef multatuli het volgende:
[..]
Herhaal ik de vraag dan maar even.
* Googol mee eensch isquote:Op dinsdag 22 november 2005 09:30 schreef mbn het volgende:
Kunnen jullie straks bij een nieuw topic niet twee topics maken. Eén voor de nieuwtjes en één voor jullie spelletje. Ik als volger van F1-nieuws zou dat erg waarderen.
Ik lees graag nieuws en discussies over Formule 1, maar niet hele stukken met antwoorden en gokjes op vragen. Een quiz vind ik leuk, ik heb zelf die op de F1manager een jaar geregeld, maar in dit geval begint het wat te storen, dus daarom de vraag of jullie ervoor een nieuw topic willen openen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:54 schreef multatuli het volgende:
[..]
Herhaal ik de vraag dan maar even.
Zoveel F1 topics zijn er niet dus een regelmatige kick kan geen kwaad aldaar.quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:09 schreef multatuli het volgende:
Oke, eigen topic voor gemaakt. Vrees dat het dood zal bloeden, maar we zien.
Thanksquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:09 schreef multatuli het volgende:
Oke, eigen topic voor gemaakt. Vrees dat het dood zal bloeden, maar we zien.
heb dr net op tv gezien, niet onaardig hoorquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:36 schreef Walter_Sobchak het volgende:
In het algemeen wel ja...maar deze is toch redelijk zaaddodend.
zaaddodendquote:Op woensdag 23 november 2005 02:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb dr net op tv gezien, niet onaardig hoor
Ik las het net!!quote:Op woensdag 23 november 2005 12:40 schreef kriele het volgende:
Het moet toch niet gekker worden:
Super Aguri denkt aan oude Arrows
blabla...
bronquote:woensdag 23 november 2005 om 13:36
- Robert Doornbos heeft in Vallelunga verklaard dat hij dicht bij een overeenkomst voor 2006 zit.
Dat verklaarde de geboren Rotterdammer in gesprek met de collega's van Crash.net. Om welk team het gaat wilde Doornbos niet zeggen, maar de keuzes lijken beperkt: in de praktijk hebben alleen BMW en Williams nog een plekje vrij.
"Ik heb een idee van wat ik komend jaar ga doen", weet Doornbos. "Ik zou het graag willen vertellen maar ik mag geen details vrijgeven. Het is bijna rond en ik hoop dat ik snel achter het stuur kan kruipen om de wagen aan de tand te voelen. Het is een investering in mijn carrière. Ik ben nog steeds erg jong en ik denk dat ik een goede carrière kan hebben in de Formule 1."
Zonder een team expliciet te noemen lijkt het tussen de regels door om een overeenkomst te gaan waarbij het om een jaar testen gaat, waarna de Minardi-coureur kan promoveren naar de functie als racecoureur. "Ik hoop dat de bekendmaking voor de Kerst al plaatsvindt. Vorig jaar waren de kerstdagen namelijk erg gestresst. Deze keer zou ik het graag iets meer relaxed willen vieren! We zullen zien!"
Mocht Doornbos inderdaad als derde coureur instappen bij Williams of BMW, dan betekent dat dat er volgend jaar drie Nederlanders actief zullen zijn tijdens een grand-prixweekeinde. Eerder al tekenden Nicky Pastoorelli en Christijan Albers een contract bij Midland. Het is nog niet eerder voorgekomen dat de Nederlandse inbreng een dergelijke omvang heeft.
Tegenover RaceFreaks.nl verklaart een woordvoerder dat "het inderdaad zo is dat we - met de partijen waarmee we in gesprek zijn - verwachten dat we binnen afzienbare tijd uitsluitsel hebben. Maar omdat onder een overeenkomst natuurlijk ook de handtekening van het desbetreffende team moet komen, kunnen we nooit 100% zekerheid afgeven."
De woordvoerder besluit door te melden dat het absoluut de goede kant op gaat. Doornbos lijkt hiermee nog meerdere opties open te houden. Voorlopig resteren er nog 32 dagen tot de Kerst. De tijd zal het leren of Doornbos inderdaad zijn handtekening, samen met die van een Formule 1-team onder een geldig contract voor 2006 zal terugvinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |