Broekiequote:Op dinsdag 22 november 2005 10:33 schreef melonovy het volgende:
Ik bedoelde dat ik veel kindjes op hun moeders vind lijken.
Ik kom uit 1978
ga ik proberen melonovy, komt dan vanaf danny's adres, JD heb mijn mail en toeberhoren in rook op laten gaanquote:Op dinsdag 22 november 2005 10:51 schreef melonovy het volgende:
Even tussendoor: Knor kun je me even mailen? [afbeelding]
inmiddels wel ja, steeds meer kleine dingen komen overeen, en die mond laten we hopen dat dat nooooooit gaat lijken.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:01 schreef moussy het volgende:
en toch he, vind ik dat Alicia op dr mond na enorm op jou lijkt Knor
quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:03 schreef m@x het volgende:
Kan iemand voor mij het aantal bytes aanpassen en er een gif-bestand van maken zodat ik dit plaatje als avatar kan gebruiken?
[afbeelding]
Oh ja, en van deze ook:
[afbeelding]
Alvast bedankt!
nopequote:Op dinsdag 22 november 2005 14:29 schreef melonovy het volgende:
Sorry M@x, mijn eigen PC (met mijn eigen fotoprgramma's is kapot), anders had ik het wel even oor je gedaan, hier Icons klaar terwijl u wacht #50 kunnen ze je vast helpen. Succes!
Leuke foto's Jonnetje!
Knor ik kreeg je mail, jij de mijne ook?
en anders geef je een seintje, hier lagen er echt nog héél veel.quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:03 schreef jessie het volgende:
In t echie ook leuk dus. Hmm mrogen de blokker maar is bellen. Die dingen zullen wel hard gaan.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:14 schreef knorretje het volgende:
WE HEBBEN HET HUIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ach we zullen elkaar vast vaak genoeg nog zien, oma woont nog steeds hier he. Vast wel iets te regelenquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:18 schreef jessie het volgende:
Gefeliciteerd Knorretje~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Weg uit rotterdam dat vind ik dan wel weer jammer
jah super he, zo fijn, niet meer kids die elkaar wakker houden of elkaar bedelven onder speelgoedquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:57 schreef jessie het volgende:
Allemaal een eigen kamertje. Heerlijk voor jullie!!!!!!
Die zet je op het plaatsje?quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:01 schreef knorretje het volgende:
geen vent meer in de woonkamer met bergen papier en computerprut.
Ah, hij mag droog zittenquote:
Knor en Danny!! Gefeliciteerd! Echt super!quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:14 schreef knorretje het volgende:
WE HEBBEN HET HUIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nou euhmm hij moet nog overplaatsing aanvragenquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:59 schreef moussy het volgende:
Jeetje knor wat leuk en spannend! Danny kan zo overgezet worden van filiaal?
ja ik mag straks gewoon echt posten in het klusforumquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Knor en Danny!! Gefeliciteerd! Echt super!
Wat heerlijk voor jullie zeg!
sterker nog ik ben er de afgelopen maanden regelmatig door gelopen, maar nooit geweten dat de kans op een dutchie er was..quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:38 schreef dutchie het volgende:
Hé Knor, gezellig!! Dus jullie (of Danny in ieder geval) komen toch weer terug naar het altijd pitoreske Overijssel? Leuk man, kunnen we bijna zwaaien.
(al helemaal voor zich ziet hoe ze Knor, Jayden en Alicia ergens in de stad ziet lopen)
Het K&W forum is zo'n onwijs dankbaar forum om je geklus en je vragen neer te gooien!quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:03 schreef knorretje het volgende:
ja ik mag straks gewoon echt posten in het klusforumipv alleen maar lurken
Mijn handen jeuken nu al (en dat zullen ze ook nog wel een tijdje blijven doen) eerst maar eens een aannemer vinden die op korte termijn ons dak wil repareren, eerder wordt er niets gedaan in het huis (zou beetje zonde zijn als al het werk zou verregenen)
het was weer niks helaas BE...quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:04 schreef Brighteyes het volgende:
Wat ik me afvraag... ik heb niet meer alles gelezen, hoe is die bezichtiging bij jullie gegaan Belana?
Ow maar na een partijtje stennis schoppen met de gemeente heb je dat zo voor elkaar.... zegt men.... Er is dan nml geen vluchtroute in geval van brand en zo (wij zijn er net mee begonnenquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:31 schreef Belana het volgende:
[..]
het was weer niks helaas BE...
Ze vonden het een prachtig huis (dat vinden ze allemaal) maar we hebben geen achterom en dat vind men blijkbaar heel belangrijk. We gaan maar weer gewoon verder... lief dat je dat vraagt
ja maar dat geldt dus niet in alle situaties. in ons nieuw gekochte huisje zit dus ook geen achterom, onze plaatsje grenst aan de tuin van de overburen(een gasthuis/bejaardenaanleungebouw). We mogen wel een duer in het hek maken om die in geval van brand te gebruiken als vluchtroute maar weer niet als achterom.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:12 schreef moussy het volgende:
[..]
Ow maar na een partijtje stennis schoppen met de gemeente heb je dat zo voor elkaar.... zegt men.... Er is dan nml geen vluchtroute in geval van brand en zo (wij zijn er net mee begonnen)
Hier staat mijn fiets die ik dagelijks gebruik gewoon 's nachts in de woonkamer. René dr fiets staat gewoon dag en nacht buiten.
ja jullie hebben helemaal een gek huis, maar wel een scheetje overigensquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:21 schreef coolbabe het volgende:
Wij hebben ook alleen maar een voordeur, die aan de achterkant van het huis zit. Toch gaan deze huizen redelijk goed van de handEr is dus nog hoop Belana
De brandweerquote:maar misschien is het wel goed om de gemeente eens te bellenwie zijn jullie gaan bellen oid?
Klinkt als Christanquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:27 schreef E.T. het volgende:
Knorretje gefeliciteerd!
Ik voel me *bleh*. Weet niet goed waar 't vandaan komt, misschien ga ik wel gewoon op tijd ongesteld worden en komt 't daarvan.
Maar ik ga dus weer lekker verder met mezelf zielig vinden en vervelen... heb echt nergens zin in (niet eens in fokken)
Hahaha! Dacht het niet!quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:20 schreef daniman het volgende:
had jij je foto's eigenlijk al gepost Lois?![]()
Ja mijn moeder had die als kind gemaakt voor haar pop en later bij mij aangetrokkenquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:20 schreef bixister het volgende:
oxy ook leuke foto's, hihi een poppenjurk aan?!
Wij hadden van die kurktegels tegen de muur aan zittenquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:59 schreef bixister het volgende:
snoopy ik had ook een groen/oranje/bruine slaapkamer.
wij hadden een tijdlang van die tegels van hoeheetdatspul, was 't hennep? nou ja je kent ze wel, als je er 5 minuten met blote knieën op zit heb je een uur lang zo'n afdruk in je knie staan.
ja, ik ook. toch heb ik een keer een okergele trui gehad, bij een (door mijn moeder zelfgemaakte) spinaziegroene broek. terwijl ik om een pastelgroene broek van brede rib gevraagd had (:o). ik was er diep ongelukkig mee, maar ja een gegeven paard...quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:33 schreef jessie het volgende:
Maar ik vind die kleuren niet lelijk. Behalve okergeel dan, dat vind ik echt super lelijk.
aan wie zich aangesproken voeltquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:49 schreef daniman het volgende:
aan wie vraag je dat lady-wrb?
Ik weet wat je bedoelt!! Wij hebben ze hier liggen in onze 70's gitaarkamer, heb ik 2 jaar geleden me de blaren naar lopen zoeken en toen ik ze eenmaal gevonden had me de blaren op zitten naaien om ze allemaal aan elkaar te krijgen...quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:31 schreef bixister het volgende:
easy, ik zocht ook naar een afbeelding maar dit ziet er toch wat anders uit. die tegels van ons waren veel opener. denk aan van die vierkante rieten pannenonderzetters en dan 100 daarvan aan elkaar genaaid.nou ja zo ongeveer dan.
daniman ik vind die kleuren ook wel leuk!
nee, het gaat juist om tegels van een of ander natuurmateriaal dat tot vierkantjes gepunnikt is die dan weer aan elkaar genaaid zijn. allemaal heel eco hoor!quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:39 schreef lady-wrb het volgende:
ben jij niet in de war met die heugafelt tegels? van die stugge nylon tegels
Ik heb het niet gevolgd, maar er is ooit eens een film(pje) met een speculaaspop geweest, die been of zo mistte.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:49 schreef jessie het volgende:
Hahahaha sugar nee volgens mij niet. Het is zo erg gek, dat ik bijna ga denken dat ik het gedroomt heb. Maar voor mijn gevoel heb ik ooit zo'n popje gehad of gekend dan ofzo. Ik ga t morgen eens aan mijn moeder vragen. Maar ik vrees dat ze alleen maar in lachen uitbarst.
(ik heb zelf al lopen googlen, maar dan kom ik steeds speculaasjes tegen)
ik had het tegen jessiequote:Op dinsdag 22 november 2005 22:54 schreef bixister het volgende:
[..]
nee, het gaat juist om tegels van een of ander natuurmateriaal dat tot vierkantjes gepunnikt is die dan weer aan elkaar genaaid zijn. allemaal heel eco hoor!
die ken ik niet. wel een gouden boekje: het koekemannetjequote:Op dinsdag 22 november 2005 22:56 schreef Luchtbel het volgende:
Er is ook het peperkoekmannetje als pixiboekjeover een peperkoekmannetje dat er vandoor gaat!
WIj hadden dat allebei als kind ook in huis, (zijn in '73 en '74 geboren) en hangen qua muzieksmaak e.d. ook een beetje in de 70's.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:13 schreef bixister het volgende:
ja igraine, zoiets was het inderdaad! grappig zeg dat jullie dat zo bewust opgezocht hebben voor die kamer. lijkt me inderdaad veel werk dat aan elkaar zetten.
Ach ja, toen stond me dat nog leukquote:Op woensdag 23 november 2005 08:59 schreef bixister het volgende:
snoopy, vergat ik steeds te zeggen maar ik vind die ene foto van jou met dat suede rokje zoooo schattig!
ik lees dit nu pas (ik heb een griepje) aha! Dat ga ik ook doen! Het is bij ons precies hetzelfde dus!quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:38 schreef moussy het volgende:
[..]
De brandweerdie willen komen kijken.
Aan onze tuin zitten aan 3 kanten tuinen van buren
Ik moet ergens nog een hele mooie foto van Lois en karin hebbenquote:
En daar ben je dus mee getrouwdquote:Op woensdag 23 november 2005 14:16 schreef stinkie het volgende:OMG, dat haar, die maku-up, die oorbellen
![]()
![]()
![]()
Zal ik vanavond zo voor je klaar gaan zitten vanavond?quote:Op woensdag 23 november 2005 14:16 schreef stinkie het volgende:OMG, dat haar, die maku-up, die oorbellen
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 16:19 schreef bixister het volgende:
zabb, dan heeft ie die fiets in ieder geval echt voor niets!![]()
![]()
![]()
Ja he!quote:Op woensdag 23 november 2005 21:52 schreef E.T. het volgende:
BE, je nichtje lijkt op je!!
Ow kat-met-een-u, das een goeie, zet het er ff bij!quote:Op woensdag 23 november 2005 23:52 schreef moussy het volgende:
filmpje niet kijken met kinderen in de buurt!!
Leuk!quote:Op woensdag 23 november 2005 22:11 schreef knorretje het volgende:
tnx BE voor de link hierboven, (over zaterdag) oppas gaat regelen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |