en anders geef je een seintje, hier lagen er echt nog héél veel.quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:03 schreef jessie het volgende:
In t echie ook leuk dus. Hmm mrogen de blokker maar is bellen. Die dingen zullen wel hard gaan.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:14 schreef knorretje het volgende:
WE HEBBEN HET HUIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ach we zullen elkaar vast vaak genoeg nog zien, oma woont nog steeds hier he. Vast wel iets te regelenquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:18 schreef jessie het volgende:
Gefeliciteerd Knorretje~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Weg uit rotterdam dat vind ik dan wel weer jammer
jah super he, zo fijn, niet meer kids die elkaar wakker houden of elkaar bedelven onder speelgoedquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:57 schreef jessie het volgende:
Allemaal een eigen kamertje. Heerlijk voor jullie!!!!!!
Die zet je op het plaatsje?quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:01 schreef knorretje het volgende:
geen vent meer in de woonkamer met bergen papier en computerprut.
Ah, hij mag droog zittenquote:
Knor en Danny!! Gefeliciteerd! Echt super!quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:14 schreef knorretje het volgende:
WE HEBBEN HET HUIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nou euhmm hij moet nog overplaatsing aanvragenquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:59 schreef moussy het volgende:
Jeetje knor wat leuk en spannend! Danny kan zo overgezet worden van filiaal?
ja ik mag straks gewoon echt posten in het klusforumquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Knor en Danny!! Gefeliciteerd! Echt super!
Wat heerlijk voor jullie zeg!
sterker nog ik ben er de afgelopen maanden regelmatig door gelopen, maar nooit geweten dat de kans op een dutchie er was..quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:38 schreef dutchie het volgende:
Hé Knor, gezellig!! Dus jullie (of Danny in ieder geval) komen toch weer terug naar het altijd pitoreske Overijssel? Leuk man, kunnen we bijna zwaaien.
(al helemaal voor zich ziet hoe ze Knor, Jayden en Alicia ergens in de stad ziet lopen)
Het K&W forum is zo'n onwijs dankbaar forum om je geklus en je vragen neer te gooien!quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:03 schreef knorretje het volgende:
ja ik mag straks gewoon echt posten in het klusforumipv alleen maar lurken
Mijn handen jeuken nu al (en dat zullen ze ook nog wel een tijdje blijven doen) eerst maar eens een aannemer vinden die op korte termijn ons dak wil repareren, eerder wordt er niets gedaan in het huis (zou beetje zonde zijn als al het werk zou verregenen)
het was weer niks helaas BE...quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:04 schreef Brighteyes het volgende:
Wat ik me afvraag... ik heb niet meer alles gelezen, hoe is die bezichtiging bij jullie gegaan Belana?
Ow maar na een partijtje stennis schoppen met de gemeente heb je dat zo voor elkaar.... zegt men.... Er is dan nml geen vluchtroute in geval van brand en zo (wij zijn er net mee begonnenquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:31 schreef Belana het volgende:
[..]
het was weer niks helaas BE...
Ze vonden het een prachtig huis (dat vinden ze allemaal) maar we hebben geen achterom en dat vind men blijkbaar heel belangrijk. We gaan maar weer gewoon verder... lief dat je dat vraagt
ja maar dat geldt dus niet in alle situaties. in ons nieuw gekochte huisje zit dus ook geen achterom, onze plaatsje grenst aan de tuin van de overburen(een gasthuis/bejaardenaanleungebouw). We mogen wel een duer in het hek maken om die in geval van brand te gebruiken als vluchtroute maar weer niet als achterom.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:12 schreef moussy het volgende:
[..]
Ow maar na een partijtje stennis schoppen met de gemeente heb je dat zo voor elkaar.... zegt men.... Er is dan nml geen vluchtroute in geval van brand en zo (wij zijn er net mee begonnen)
Hier staat mijn fiets die ik dagelijks gebruik gewoon 's nachts in de woonkamer. René dr fiets staat gewoon dag en nacht buiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |