ja jullie hebben helemaal een gek huis, maar wel een scheetje overigensquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:21 schreef coolbabe het volgende:
Wij hebben ook alleen maar een voordeur, die aan de achterkant van het huis zit. Toch gaan deze huizen redelijk goed van de handEr is dus nog hoop Belana
De brandweerquote:maar misschien is het wel goed om de gemeente eens te bellenwie zijn jullie gaan bellen oid?
Klinkt als Christanquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:27 schreef E.T. het volgende:
Knorretje gefeliciteerd!
Ik voel me *bleh*. Weet niet goed waar 't vandaan komt, misschien ga ik wel gewoon op tijd ongesteld worden en komt 't daarvan.
Maar ik ga dus weer lekker verder met mezelf zielig vinden en vervelen... heb echt nergens zin in (niet eens in fokken)
Hahaha! Dacht het niet!quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:20 schreef daniman het volgende:
had jij je foto's eigenlijk al gepost Lois?![]()
Ja mijn moeder had die als kind gemaakt voor haar pop en later bij mij aangetrokkenquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:20 schreef bixister het volgende:
oxy ook leuke foto's, hihi een poppenjurk aan?!
Wij hadden van die kurktegels tegen de muur aan zittenquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:59 schreef bixister het volgende:
snoopy ik had ook een groen/oranje/bruine slaapkamer.
wij hadden een tijdlang van die tegels van hoeheetdatspul, was 't hennep? nou ja je kent ze wel, als je er 5 minuten met blote knieën op zit heb je een uur lang zo'n afdruk in je knie staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |