ja, ik ook. toch heb ik een keer een okergele trui gehad, bij een (door mijn moeder zelfgemaakte) spinaziegroene broek. terwijl ik om een pastelgroene broek van brede rib gevraagd had (:o). ik was er diep ongelukkig mee, maar ja een gegeven paard...quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:33 schreef jessie het volgende:
Maar ik vind die kleuren niet lelijk. Behalve okergeel dan, dat vind ik echt super lelijk.
aan wie zich aangesproken voeltquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:49 schreef daniman het volgende:
aan wie vraag je dat lady-wrb?
Ik weet wat je bedoelt!! Wij hebben ze hier liggen in onze 70's gitaarkamer, heb ik 2 jaar geleden me de blaren naar lopen zoeken en toen ik ze eenmaal gevonden had me de blaren op zitten naaien om ze allemaal aan elkaar te krijgen...quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:31 schreef bixister het volgende:
easy, ik zocht ook naar een afbeelding maar dit ziet er toch wat anders uit. die tegels van ons waren veel opener. denk aan van die vierkante rieten pannenonderzetters en dan 100 daarvan aan elkaar genaaid.nou ja zo ongeveer dan.
daniman ik vind die kleuren ook wel leuk!
nee, het gaat juist om tegels van een of ander natuurmateriaal dat tot vierkantjes gepunnikt is die dan weer aan elkaar genaaid zijn. allemaal heel eco hoor!quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:39 schreef lady-wrb het volgende:
ben jij niet in de war met die heugafelt tegels? van die stugge nylon tegels
Ik heb het niet gevolgd, maar er is ooit eens een film(pje) met een speculaaspop geweest, die been of zo mistte.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:49 schreef jessie het volgende:
Hahahaha sugar nee volgens mij niet. Het is zo erg gek, dat ik bijna ga denken dat ik het gedroomt heb. Maar voor mijn gevoel heb ik ooit zo'n popje gehad of gekend dan ofzo. Ik ga t morgen eens aan mijn moeder vragen. Maar ik vrees dat ze alleen maar in lachen uitbarst.
(ik heb zelf al lopen googlen, maar dan kom ik steeds speculaasjes tegen)
ik had het tegen jessiequote:Op dinsdag 22 november 2005 22:54 schreef bixister het volgende:
[..]
nee, het gaat juist om tegels van een of ander natuurmateriaal dat tot vierkantjes gepunnikt is die dan weer aan elkaar genaaid zijn. allemaal heel eco hoor!
die ken ik niet. wel een gouden boekje: het koekemannetjequote:Op dinsdag 22 november 2005 22:56 schreef Luchtbel het volgende:
Er is ook het peperkoekmannetje als pixiboekjeover een peperkoekmannetje dat er vandoor gaat!
WIj hadden dat allebei als kind ook in huis, (zijn in '73 en '74 geboren) en hangen qua muzieksmaak e.d. ook een beetje in de 70's.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:13 schreef bixister het volgende:
ja igraine, zoiets was het inderdaad! grappig zeg dat jullie dat zo bewust opgezocht hebben voor die kamer. lijkt me inderdaad veel werk dat aan elkaar zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |