quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Godnondeju.. mijn tieten zijn niet boeiend
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en posts als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeksch en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Dritter Weltkrieg!quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:48 schreef cerror het volgende:
Krieg!
PIZZA!quote:
Dalijk word je nog dik ofzoquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:52 schreef petre86 het volgende:
laaaa la lalaaaaaa
la la lalaaaaaaaa
lalalalaaaaaaaaaaaaa
lalalaaaaa laaaa laaaaaa
ik heb trouwens 2 kroketten op vanaaf
en nu ga ik slapen![]()
Ook al slapen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:52 schreef petre86 het volgende:
laaaa la lalaaaaaa
la la lalaaaaaaaa
lalalalaaaaaaaaaaaaa
lalalaaaaa laaaa laaaaaa
ik heb trouwens 2 kroketten op vanaaf
en nu ga ik slapen![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:58 schreef cerror het volgende:
Moet je een kloon van mij lenen?
Jij hebt er genoeg voor heul BeF!quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:58 schreef cerror het volgende:
Moet je een kloon van mij lenen?
Alle gegevens in een mooie map in Mijn Documenten enzoquote:
Dat is waar.quote:
De vogel heeft het nest verlaten.quote:
Blast away.quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:03 schreef DeLeider het volgende:
[..]
De vogel heeft het nest verlaten.
De taxi is onderweg
check je mail eensch
Doe mij toch maar een bier dan!quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:34 schreef Janetje het volgende:
Bier en tequilla doorgeeft..
Neuh.. gewoon Fok!verslaafd...quote:
Neuh.. die vermaken zichzelf even met dansjes doen en meeblèren..quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:38 schreef killswitch het volgende:
[..]
bezoek er uit getrapt dus?
enne nogmaals gefeli![]()
WKSZquote:
En waar is Lotte en duits aanhangsel?quote:
Zitten gezellig op de bank..quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:40 schreef cerror het volgende:
[..]
En waar is Lotte en duits aanhangsel?
Geef die mof even een pets om z'n oren J.quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zitten gezellig op de bank..
Andreas zegt: als ik een aanhangsel ben man.. dan ben jij een hengselhangsel.. jijpoepiejij...
(Ja, hij heeft wat gedronken....)
Dank u..quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:41 schreef cerror het volgende:
En mijn cadeautje krijg je zeker nog wel eens J.
Andreas: Ik ben geen rotmof.. ik ben je buurman. Jij kaaskop jij.quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:43 schreef cerror het volgende:
[..]
Geef die mof even een pets om z'n oren J.
Naja, zo eng ben ik ook weer niet.quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dank u..
[..]
Soll ich Angst haben?
quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
Andreas: Ik ben geen rotmof.. ik ben je buurman. Jij kaaskop jij.
Que?quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:44 schreef JDude het volgende:
Godver, als ik nog een biertje wil moet ik uit het raam gaan hangen
Vorige week verjaardag gehad... dan gaat het bier altijd naar buiten... omdat ik anders de koelkast blijf bijvullenquote:
Tof...quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Naja, zo eng ben ik ook weer niet.
Alhoewel.
Andreas: Jaa, so blau blau Bluht der Enziaan...quote:ga släger zingen.
Laat hem zingen, en gooi benzine over hem heenquote:Op dinsdag 22 november 2005 01:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tof......
[..]
Andreas: Jaa, so blau blau Bluht der Enziaan...
Hey hey hey.. laat jij eens even mijn vriendentjes met rust...quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:48 schreef cerror het volgende:
[..]
Laat hem zingen, en gooi benzine over hem heen
Ik ben zelf van mofse komaf dus het mag.quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hey hey hey.. laat jij eens even mijn vriendentjes met rust...
Stomme 1/5 anti-rotmof...
Woord omhoog neger..quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ben zelf van mofse komaf dus het mag.
Dat is net zoiets als een neger een andere neger neger zou noemen.
Ha, ik ken het.quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:58 schreef DeLeider het volgende:
Ik kan gvd niet slapen
Oh ja, ik was ook neger.quote:
Probeerze...quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:58 schreef DeLeider het volgende:
Ik kan gvd niet slapen
Trusten JDquote:Op dinsdag 22 november 2005 01:59 schreef JDude het volgende:
Hmm, ben redelijk overbodig hier geloof ik
Truste menschen, ofzo.
Mjum..quote:
Mietje.quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:59 schreef JDude het volgende:
Hmm, ben redelijk overbodig hier geloof ik
Truste menschen, ofzo.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:01 schreef cerror het volgende:
Ik ben ook overbodig geloof ik.
Misschien is er nog een puber waarmee ik kan cammen.
Zwijg.quote:
Niet meer van gehoord.quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:03 schreef DeLeider het volgende:
[..]
zei imberr
nog wat over die pics?
I like to piss people off.quote:
We know..quote:
Hoi!quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:05 schreef ma_jojo het volgende:
Hoi.
Cosmische interventie?quote:
Iets met collecteren en een talent voor triangels?quote:
En dan niks terugzeggen he, ondankbare snolquote:
100%.quote:
HEY DOET!quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:12 schreef JDude het volgende:
[..]
En dan niks terugzeggen he, ondankbare snol
Wist wel dat die zou werkenquote:
M'n ritme is nog even verpest as always.quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Wist wel dat die zou werken
Hoe'st verder met joojoo? Nog altijd zo'n fucked up dagritme?
24/7, je weet.quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:20 schreef cerror het volgende:
Mayo probeert nog steeds zielen te winnen toch?
Ben je nou onderhand eens 18?quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:21 schreef ma_jojo het volgende:
Maargoed, daar ben ik jong en onstuimig voor.
Dude.quote:
Ja?quote:
Mayo.quote:
Oh, da's al bijna.quote:
Ach, ze is niet 100% evil.quote:
Serieus?quote:
quote:
Enigsinds verbazend dat je haar niet doodwenste @ the radioquote:
Het is een haat/net niet haat relatie.quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:27 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Enigsinds verbazend dat je haar niet doodwenste @ the radio
quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Het is een haat/net niet haat relatie.
Hoedanook had ik het niet gehoord. Ik luisterde niet, omdat ik ergens las dat C zijn opwachting zou maken.quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:27 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Enigsinds verbazend dat je haar niet doodwenste @ the radio
Puur haat, Cer. Puur haat.quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Het is een haat/net niet haat relatie.
Maar daarom had ik wel gelachen als ie het had gezegdquote:Op dinsdag 22 november 2005 02:29 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Hoedanook had ik het niet gehoord. Ik luisterde niet, omdat ik ergens las dat C zijn opwachting zou maken.
Omdat ze tieten heeft......quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:29 schreef cerror het volgende:
Mayo is semi-ok.
Maar verder ga ik niet.
Het had een verkapte liefdesbetuiging geweest. Geheel terecht overigens.quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:30 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Maar daarom had ik wel gelachen als ie het had gezegd
Puur en alleen om dat feit!quote:
Dan ben ik dus dubbel semi-ok.quote:
Links en rechts.quote:
Een pré ja!quote:
mjah, als ze groot waren wel, je bent dus maar semi okquote:
Tssssk! Doe's lief tegen mijn borstpartij.quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:32 schreef DeLeider het volgende:
[..]
mjah, als ze groot waren wel, je bent dus maar semi ok
Is het niet zo dan??quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:34 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Tssssk! Doe's lief tegen mijn borstpartij.![]()
Ik zie geen zetel in de 2e kamer dus niet de moeite waard!quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:34 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Tssssk! Doe's lief tegen mijn borstpartij.![]()
Neen.quote:
O.quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:35 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik zie geen zetel in de 2e kamer dus niet de moeite waard!
Bok op.quote:
Jij had toch je ziel al verloren?quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:38 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Waarom heb jij trouwens geen avater?
Omdat ik een ondankbare snol ben en moet boeten.quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:38 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Waarom heb jij trouwens geen avater?
Maar je moet toch wel enigsinds inspiratie hebben, neem bijvoorbeeld een pot Calvé mayonaisequote:Op dinsdag 22 november 2005 02:39 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Omdat ik een ondankbare snol ben en moet boeten.
Óf
omdat ik geen inspiratie heb.
Neen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:40 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Maar je moet toch wel enigsinds inspiratie hebben, neem bijvoorbeeld een pot Calvé mayonaise
Done.quote:
Pl's?quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:44 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Grote meidnu nog PI's en het is compleet
Ja als je reageert zonder dat witte vakje te gebruiken, maar door op reageer te drukken of door iemand te quoten, kan je boven je post een Posticon kiezen, dat rijtje plaatjes jeweettochquote:
Het spijt mij, ik heb gefaald.quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:46 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ja als je reageert zonder dat witte vakje te gebruiken, maar door op reageer te drukken of door iemand te quoten, kan je boven je post een Posticon kiezen, dat rijtje plaatjes jeweettoch
Ja!quote:
Goedemorgenquote:Op dinsdag 22 november 2005 08:33 schreef DeLeider het volgende:
VM, waarom zo vrolijk zo vroeg?
zullen we ruilenquote:Op dinsdag 22 november 2005 08:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Goedemorgen
Ik heb vannacht eindelijk eens goed geslapen en ik kan er dus weer even tegen
liever niet, er zijn een paar dingen waar ik me vandaag even flink mee bezig wil houden... Anders hobbel ik zo achter de feiten aan straks...quote:
OK ok ok, morgen dan?quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
liever niet, er zijn een paar dingen waar ik me vandaag even flink mee bezig wil houden... Anders hobbel ik zo achter de feiten aan straks...
Als jij die van mij overneemt wil ik dat bestquote:Op dinsdag 22 november 2005 09:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
neem jij dan ook de dingen over waar ik mee bezig ben?
[interessantdoenmodus]quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:11 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Als jij die van mij overneemt wil ik dat best
[interessantdoenmodus]quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
[interessantdoenmodus]
dan laat ik de congresvoorstellen en de amendementen tot morgen liggen
[/interessantdoenmodus]
kan alleen niet beloven dat ik morgen weer zo fit ben
ach, zo ben ik groot en sterk gewordenquote:Op dinsdag 22 november 2005 09:17 schreef DeLeider het volgende:
[..]
[interessantdoenmodus]
mwoah 1 dag tot 00.30 werken valt nog wel mee in combinatie met school, vier niet
[/interessantdoenmodus]
zeg nou maar gewoon dat je het niet kan bijbenen met je lamme pootquote:Op dinsdag 22 november 2005 09:56 schreef Misstique het volgende:
Tering wat een tempo houden jullie erin hier!
Kunnen jullie niet rekening houden met ons werkend volk?
Goodmorning by the way![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
zeg nou maar gewoon dat je het niet kan bijbenen met je lamme poot
Moarn famke
HA, daar is wel wat meer dan blauw voor nodig!quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Blij dat wij elkaar in ieder geval niet kwijt zijn geraakt![]()
Snel?! D'r is niet eens een half topic doorgegaan sinds ik ben gaan slapen!quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:56 schreef Misstique het volgende:
Tering wat een tempo houden jullie erin hier!
Kunnen jullie niet rekening houden met ons werkend volk?
Goodmorning by the way![]()
Ik ben ook wat eerder gaan slapen dan jijquote:Op dinsdag 22 november 2005 10:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Snel?! D'r is niet eens een half topic doorgegaan sinds ik ben gaan slapen!
Da's waar, maar de echte BeF-tijden lopen van 23:00 tot een uur of 3, 4quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ben ook wat eerder gaan slapen dan jij![]()
Dat ga ik doordeweeks niet trekkenquote:Op dinsdag 22 november 2005 10:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Da's waar, maar de echte BeF-tijden lopen van 23:00 tot een uur of 3, 4
Ik haal het einde ook niet als ik hier zitquote:Op dinsdag 22 november 2005 10:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat ga ik doordeweeks niet trekken![]()
That would be me..quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Da's waar, maar de echte BeF-tijden lopen van 23:00 tot een uur of 3, 4
Een echte die hard dusquote:
Een echte verslaafde...quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:21 schreef Misstique het volgende:
[..]
Een echte die hard dus![]()
Kheb begrepen dat het je B-day is, feli!![]()
Shake hands.. ik zou nu hard aan t werk moeten zijn..quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
Een echte verslaafde...![]()
Klopt.. dank je wel!!
*hand shaketquote:Op dinsdag 22 november 2005 10:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Shake hands.. ik zou nu hard aan t werk moeten zijn..![]()
Groot feest vanaaf?
Hehehe! Doet me denken aan die toffe grappen met tandpasta op voetbalkampquote:Op dinsdag 22 november 2005 10:31 schreef Janetje het volgende:
[..]
*hand shaket
Neuh.. Die hadden we gisteravond al.. Paar vrienden kwamen langs en bleven pitten..
*kijkt met glimlach naar vriendin die hier nog ligt te pitten..
En? en? en?quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
yesssssssssssss, de lang verwachte envelop van het Ministerie van Justitie is binnen
Ik haal geen grapjes uit met vriendinnetjes en tandpastaquote:Op dinsdag 22 november 2005 10:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hehehe! Doet me denken aan die toffe grappen met tandpasta op voetbalkamp
vingers in een kommetje water dan?quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik haal geen grapjes uit met vriendinnetjes en tandpasta
jij bent af en toe ook best wel een smeerlappiequote:Op dinsdag 22 november 2005 10:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hehehe! Doet me denken aan die toffe grappen met tandpasta op voetbalkamp
Gemiste kansquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik haal geen grapjes uit met vriendinnetjes en tandpasta
Och ja, voetbal en dat soort humor gaan toch wel heel goed samen eigenlijkquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
jij bent af en toe ook best wel een smeerlappie![]()
Ja zeg.. ze lag op mn geliefde slaapbankje hequote:Op dinsdag 22 november 2005 11:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
vingers in een kommetje water dan?
het droogt welquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja zeg.. ze lag op mn geliefde slaapbankje he
Het moet wel warm water zijn trouwens!quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja zeg.. ze lag op mn geliefde slaapbankje he
Ja dat zeiden ze op dat voetbalkamp zeker ook vaak tegen je?quote:
warm?? ik heb geleerd van koud... (heb vroeger alleen het lef niet gehad om het uit te proberenquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het moet wel warm water zijn trouwens!
Zeg.. mijn slaapbankje is de enige vreugde in mn leven..quote:
*emmer warm water over rpp heengooit.. oh nee.. doe toch maar ijskoud...quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het moet wel warm water zijn trouwens!
Ik wil ook meelquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
je hebt meel trouwens
of bloem..quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
nee vlinderke, op dat front geen nieuwtjes![]()
Een bloem is ook goed!quote:
mijn kop staat er ook totaal niet naar.. dus had me ook niet meer stil kunnen houden denk ikquote:
Ik was vaker slachtoffer dan daderquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja dat zeiden ze op dat voetbalkamp zeker ook vaak tegen je?
Nee, lichaamstemperatuur volgens mijquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
warm?? ik heb geleerd van koud... (heb vroeger alleen het lef niet gehad om het uit te proberen)
je hebt meel trouwens
It's fresh! Exciting! It's so exciting to meeeeee!quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zeg.. mijn slaapbankje is de enige vreugde in mn leven..
[..]
*emmer warm water over rpp heengooit.. oh nee.. doe toch maar ijskoud...
Moet je mee oppassen! Als het zelfrijzend bakmail is, zie je er na enkele uren uit als een Michelin-mannetje!quote:
och arme... nu nog trauma's??quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik was vaker slachtoffer dan dader![]()
ik heb geen ervaring dus weet het echt nietquote:[..]
Nee, lichaamstemperatuur volgens mij
Ik kan nu effe niet kijken
[..]
*handdoek aangeeft en een warme chocomel (maar dat zal je ook wel weer niet lustenquote:It's fresh! Exciting! It's so exciting to meeeeee!
[..]
wat een wijze woordenquote:Moet je mee oppassen! Als het zelfrijzend bakmail is, zie je er na enkele uren uit als een Michelin-mannetje!
Be careful what you wish, you may regret it
Be careful what you wish, you may just get it
Huh?quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
dus had me ook niet meer stil kunnen houden denk ik
Hee, het is je fotoboek niet!quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
och arme... nu nog trauma's??
[..]
ik heb geen ervaring dus weet het echt niet
dan weet ik nu al even genoeg
[..]
*handdoek aangeeft en een warme chocomel (maar dat zal je ook wel weer niet lusten)
[..]
wat een wijze woorden
gelukkig niet zeg, weet je wel hoeveel werk daar in gaat zittenquote:
sorry, maar ik heb je vaker dingen aangeboden, maar kreeg steeds te horen dat je dat niet zo bijzonder vond.. was bang dat ik nu weer het verkeerde aanboodquote:En ik lust best chocomel!Het woordje 'ook' in die zin staat me totaal niet aan
het blijven wijze woordenquote:Het schuingedrukte stukje is een excerpt van een MetallicA liedje
Nah, dat valt best wel mee toch? Maar volgens mij wordt dit zo'n typische man-vrouw discussie waar ik om voorbeelden ga vragen en jij eigenlijk iets totaal anders bedoeltquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
gelukkig niet zeg, weet je wel hoeveel werk daar in gaat zitten
[..]
sorry, maar ik heb je vaker dingen aangeboden, maar kreeg steeds te horen dat je dat niet zo bijzonder vond.. was bang dat ik nu weer het verkeerde aanbood
[..]
het blijven wijze woorden![]()
ik reageer ook wel eens felquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nah, dat valt best wel mee toch? Maar volgens mij wordt dit zo'n typische man-vrouw discussie waar ik om voorbeelden ga vragen en jij eigenlijk iets totaal anders bedoelt
Uiteraard, het is van Metallica
Topickillerquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik reageer ook wel eens fel
en ik lust ook niet alles
Ik mag dat, dat is mijn functie op FOK!quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
nou ja zeg![]()
daarvoor was het anderhalf uur stil op jou
![]()
Blijkbaarquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:55 schreef Misstique het volgende:
Topickillers rule!
ben er zelf ook 1...
Zo kom ik niet aan mn anderhalf uur!!quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zo kom ik niet aan mn anderhalf uur!!![]()
Nee, dat is slechts voor de Top der Topickillers weggelegdquote:Op dinsdag 22 november 2005 14:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zo kom ik niet aan mn anderhalf uur!!![]()
Wacht maar, ik overtref jou nog welquote:Op dinsdag 22 november 2005 14:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, dat is slechts voor de Top der Topickillers weggelegd
Waar blijft je tagje?quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:15 schreef rompompom het volgende:
Ik mag dat, dat is mijn functie op FOK!
dat wordt dan veel koffie en red bull voor jequote:Op dinsdag 22 november 2005 14:32 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wacht maar, ik overtref jou nog wel![]()
daar draai ik mn hand niet voor om, dat weet je inmiddelsquote:Op dinsdag 22 november 2005 14:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dat wordt dan veel koffie en red bull voor je
Voorlopig blijft het slechts bij woordenquote:Op dinsdag 22 november 2005 14:32 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wacht maar, ik overtref jou nog wel![]()
Danny heeft nog niet eens gereageerd op de kwestie "Tietenfoto", dus ik denk dat ik dat wel kan shaken.quote:
Kleurtje is wat anders dan een tagje, mevrouwtje!quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
roze hebben ze nog niet, dus hij moet nog even wachten
drie nachten achter elkaar gaat je opbreken hoor!quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
daar draai ik mn hand niet voor om, dat weet je inmiddels![]()
ben geen mietjequote:Op dinsdag 22 november 2005 14:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
drie nachten achter elkaar gaat je opbreken hoor!
En curry, en pindasaus, en uitjesquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:11 schreef Misstique het volgende:
Doe mij ook maar een portie!
Met heul veul mayo![]()
NEEEEEEEEEEEEE C heeft zijn ziel verloren aan mayo, hij praat nu ook al fransquote:
Ik praat al heel vaak frans!quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:24 schreef DeLeider het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEE C heeft zijn ziel verloren aan mayo, hij praat nu ook al frans
quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:35 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, in [BeF] gaat het om de klanken, niet om de correcte spelling
Die succubus zal mijn ziel nooit krijgen!quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:29 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ze heeft ja al langer ongemerkt gevangen
Tenks voor de les, da wist ik niequote:Op dinsdag 22 november 2005 15:35 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, in [BeF] gaat het om de klanken, niet om de correcte spelling
Gelukkig, jij bent het echtquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:39 schreef cerror het volgende:
[..]
Die succubus zal mijn ziel nooit krijgen!
NIMMER!
Neau preaublaimoquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Tenks voor de les, da wist ik nie
quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:53 schreef Janetje het volgende:
Hallo lieve BeF'ertjes..
Ik kill jou welquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat doe je? Je onderbreekt mijn recordpoging topickillen
HAHAHA MISLUKT!!!!quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:02 schreef rompompom het volgende:
[..]Wat doe je? Je onderbreekt mijn recordpoging topickillen
neuh.. ik zit overal en nergensquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:13 schreef killswitch het volgende:
[..]
hey, nu het het ggt dicht is is dit je vaste thuis basis geworden?
Net onkruid!quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
neuh.. ik zit overal en nergens![]()
Tofheid..quote:
Is inderdaad net zo handig..quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:18 schreef killswitch het volgende:
[..]
hey dat killen is aan mij voorbehouden he
gewoon mij ff indrukken en het komt goed
doe maar niet krijg je zon troep vanquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tofheid..
[..]
Is inderdaad net zo handig..
Zal ik je maar niet indrukken dan?
Dan laat ik dat wel...quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:00 schreef killswitch het volgende:
[..]
doe maar niet krijg je zon troep van
Cerquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:39 schreef cerror het volgende:
[..]
Die succubus zal mijn ziel nooit krijgen!
NIMMER!
Las je over nooit en nimmer heen?quote:
J! Toffe avatar!quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:02 schreef Janetje het volgende:
Dan laat ik dat wel...
Ik moest ook lachen.quote:
Ik zit in de ontkenningsfase.quote:
Hee, jij ook gefeliciteerd hèquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:15 schreef Diana_Piper het volgende:
[..]
[..]
Janetje: Ik wou dat ik m zelf gemaakt had
Ga maar snel naar de volgende fase dan.quote:
Alter-ego zijn is tof..quote:
c... je iconquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:25 schreef cerror het volgende:
[..]
Ga maar snel naar de volgende fase dan.
Dear Lord, wat een iconquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:25 schreef cerror het volgende:
[..]
ben je van je geloof gevallen dat je nu toch een sinterklaas icon hebt?quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:25 schreef cerror het volgende:
[..]
Als ik het doe, doe ik het wel met spot.quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:36 schreef killswitch het volgende:
[..]
ben je van je geloof gevallen dat je nu toch een sinterklaas icon hebt?
en wat voor een
sint nicojostiquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:43 schreef cerror het volgende:
[..]
Als ik het doe, doe ik het wel met spot.
Oi =Dquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:43 schreef cerror het volgende:
[..]
Als ik het doe, doe ik het wel met spot.
Oi jarige.quote:
Oi mijn cadeautje...quote:
quote:
Bah killswitch, kom eens niet met van die walgelijke goeie ideeën...quote:
ach alsof je dat zelf niet zou willenquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
Bah killswitch, kom eens niet met van die walgelijke goeie ideeën...
Liefst welquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:03 schreef killswitch het volgende:
[..]
rustig aan
ben er mee bezig
moet die icon die je nu hebt er trouwens in voor komen of?
quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:04 schreef killswitch het volgende:
[..]
ach alsof je dat zelf niet zou willen
ownee wacht vrouwen houden niet van sex he
Vrouwen willen liever werken dan seksen
niet eerst sinterklaas?quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Liefst wel![]()
Miss met kerstoutfit![]()
Hé kut....quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:04 schreef killswitch het volgende:
[..]
ach alsof je dat zelf niet zou willen
ownee wacht vrouwen houden niet van sex he
Vrouwen willen liever werken dan seksen
dus jij sext liever dan dat je werkt?quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
![]()
Die test hebben ze niet door mij laten invullen...
Ja vervelend voor jullie, dat mannelijke geslacht..quote:
Neuh.. ik doe niet aan Sinterklaas, Santa rulez!quote:
Zo krijg ik nooit een beurt.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja vervelend voor jullie, dat mannelijke geslacht..
Who doesn't?quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:08 schreef killswitch het volgende:
[..]
dus jij sext liever dan dat je werkt?
Zodat je nooit meer een beurt krijgt?quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:09 schreef cerror het volgende:
[..]
Zo krijg ik nooit een beurt.
Vrouwen moeten dood!
Van een vieze, ondersexte leraar...quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:11 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zodat je nooit meer een beurt krijgt?
dan krijg je al helemaal geen beurtquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:09 schreef cerror het volgende:
[..]
Zo krijg ik nooit een beurt.
Vrouwen moeten dood!
Ok, werkloze vrouwen mogen blijven leven.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:11 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zodat je nooit meer een beurt krijgt?
Die gaan allemaal liever in de tuin werkenquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:12 schreef cerror het volgende:
[..]
Ok, werkloze vrouwen mogen blijven leven.
Hmm.. ik ga wel dood..quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:12 schreef cerror het volgende:
[..]
Ok, werkloze vrouwen mogen blijven leven.
Ja godver.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die gaan allemaal liever in de tuin werken![]()
Maar ja.. die snavels zijn zo hard he..quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:15 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja godver.
Je kan nog beter kippen houden.
of schapenquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:15 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja godver.
Je kan nog beter kippen houden.
De islam way.quote:
Dan moet je niet in een gangang een schaap ervanaf nuecken, want als 1 schaap over de rand is......quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:32 schreef killswitch het volgende:
[..]
en dan dat schaap op de rand van een klif zetten dan drukken ze lekker terug
Natuurlijk mag jij datquote:
9 van de 10 keer wel jah C.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:46 schreef cerror het volgende:
Is een demoon ook een "vrouw"?
We zijn nog niet kansloos, we denken er iig nog aan......quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:47 schreef rompompom het volgende:
Ik vind het toch best knap dat we elk onderwerp binnen vijf reply's kunnen ombuigen naar sex [afbeelding]
Succubus is iets té huh?quote:
Nee, slechts wanhopigquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:49 schreef DeLeider het volgende:
[..]
We zijn nog niet kansloos, we denken er iig nog aan......
In mijn geval wel..quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:46 schreef cerror het volgende:
Ik ben niet echt dol op wangzakken.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:50 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Er zijn wel lieve meisjes, mijn moeder bijvoorbeeld
er zijn mensen die zelfs mij lief vindenquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:50 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Er zijn wel lieve meisjes, mijn moeder bijvoorbeeld
Eigenlijk heb ik een hekel aan m'n ouders en wil ik graag het huis uitquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ben niet echt dol op wangzakken.
Sterker nog..quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
er zijn mensen die zelfs mij lief vinden![]()
![]()
![]()
Er zijn ook mensen die hun pizza eten, opkotsen, eroverheen schijten en nog een keer opeten.....quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
er zijn mensen die zelfs mij lief vinden![]()
![]()
![]()
wil je ma-jojo neuken ofzo?quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:46 schreef cerror het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |