sint nicojostiquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:43 schreef cerror het volgende:
[..]
Als ik het doe, doe ik het wel met spot.
Oi =Dquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:43 schreef cerror het volgende:
[..]
Als ik het doe, doe ik het wel met spot.
Oi jarige.quote:
Oi mijn cadeautje...quote:
quote:
Bah killswitch, kom eens niet met van die walgelijke goeie ideeën...quote:
ach alsof je dat zelf niet zou willenquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
Bah killswitch, kom eens niet met van die walgelijke goeie ideeën...
Liefst welquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:03 schreef killswitch het volgende:
[..]
rustig aan
ben er mee bezig
moet die icon die je nu hebt er trouwens in voor komen of?
quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:04 schreef killswitch het volgende:
[..]
ach alsof je dat zelf niet zou willen
ownee wacht vrouwen houden niet van sex he
Vrouwen willen liever werken dan seksen
niet eerst sinterklaas?quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Liefst wel![]()
Miss met kerstoutfit![]()
Hé kut....quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:04 schreef killswitch het volgende:
[..]
ach alsof je dat zelf niet zou willen
ownee wacht vrouwen houden niet van sex he
Vrouwen willen liever werken dan seksen
dus jij sext liever dan dat je werkt?quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
![]()
Die test hebben ze niet door mij laten invullen...
Ja vervelend voor jullie, dat mannelijke geslacht..quote:
Neuh.. ik doe niet aan Sinterklaas, Santa rulez!quote:
Zo krijg ik nooit een beurt.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja vervelend voor jullie, dat mannelijke geslacht..
Who doesn't?quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:08 schreef killswitch het volgende:
[..]
dus jij sext liever dan dat je werkt?
Zodat je nooit meer een beurt krijgt?quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:09 schreef cerror het volgende:
[..]
Zo krijg ik nooit een beurt.
Vrouwen moeten dood!
Van een vieze, ondersexte leraar...quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:11 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zodat je nooit meer een beurt krijgt?
dan krijg je al helemaal geen beurtquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:09 schreef cerror het volgende:
[..]
Zo krijg ik nooit een beurt.
Vrouwen moeten dood!
Ok, werkloze vrouwen mogen blijven leven.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:11 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zodat je nooit meer een beurt krijgt?
Die gaan allemaal liever in de tuin werkenquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:12 schreef cerror het volgende:
[..]
Ok, werkloze vrouwen mogen blijven leven.
Hmm.. ik ga wel dood..quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:12 schreef cerror het volgende:
[..]
Ok, werkloze vrouwen mogen blijven leven.
Ja godver.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die gaan allemaal liever in de tuin werken![]()
Maar ja.. die snavels zijn zo hard he..quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:15 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja godver.
Je kan nog beter kippen houden.
of schapenquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:15 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja godver.
Je kan nog beter kippen houden.
De islam way.quote:
Dan moet je niet in een gangang een schaap ervanaf nuecken, want als 1 schaap over de rand is......quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:32 schreef killswitch het volgende:
[..]
en dan dat schaap op de rand van een klif zetten dan drukken ze lekker terug
Natuurlijk mag jij datquote:
9 van de 10 keer wel jah C.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:46 schreef cerror het volgende:
Is een demoon ook een "vrouw"?
We zijn nog niet kansloos, we denken er iig nog aan......quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:47 schreef rompompom het volgende:
Ik vind het toch best knap dat we elk onderwerp binnen vijf reply's kunnen ombuigen naar sex [afbeelding]
Succubus is iets té huh?quote:
Nee, slechts wanhopigquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:49 schreef DeLeider het volgende:
[..]
We zijn nog niet kansloos, we denken er iig nog aan......
In mijn geval wel..quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:46 schreef cerror het volgende:
Is een demoon ook een "vrouw"?
Ik ben niet echt dol op wangzakken.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:50 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Er zijn wel lieve meisjes, mijn moeder bijvoorbeeld
er zijn mensen die zelfs mij lief vindenquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:50 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Er zijn wel lieve meisjes, mijn moeder bijvoorbeeld
Eigenlijk heb ik een hekel aan m'n ouders en wil ik graag het huis uitquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ben niet echt dol op wangzakken.
Sterker nog..quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
er zijn mensen die zelfs mij lief vinden![]()
![]()
![]()
Er zijn ook mensen die hun pizza eten, opkotsen, eroverheen schijten en nog een keer opeten.....quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
er zijn mensen die zelfs mij lief vinden![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |