En curry, en pindasaus, en uitjesquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:11 schreef Misstique het volgende:
Doe mij ook maar een portie!
Met heul veul mayo![]()
NEEEEEEEEEEEEE C heeft zijn ziel verloren aan mayo, hij praat nu ook al fransquote:
Ik praat al heel vaak frans!quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:24 schreef DeLeider het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEE C heeft zijn ziel verloren aan mayo, hij praat nu ook al frans
quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:35 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, in [BeF] gaat het om de klanken, niet om de correcte spelling
Die succubus zal mijn ziel nooit krijgen!quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:29 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ze heeft ja al langer ongemerkt gevangen
Tenks voor de les, da wist ik niequote:Op dinsdag 22 november 2005 15:35 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, in [BeF] gaat het om de klanken, niet om de correcte spelling
Gelukkig, jij bent het echtquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:39 schreef cerror het volgende:
[..]
Die succubus zal mijn ziel nooit krijgen!
NIMMER!
Neau preaublaimoquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Tenks voor de les, da wist ik nie
quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:53 schreef Janetje het volgende:
Hallo lieve BeF'ertjes..
Ik kill jou welquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat doe je? Je onderbreekt mijn recordpoging topickillen
HAHAHA MISLUKT!!!!quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:02 schreef rompompom het volgende:
[..]Wat doe je? Je onderbreekt mijn recordpoging topickillen
neuh.. ik zit overal en nergensquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:13 schreef killswitch het volgende:
[..]
hey, nu het het ggt dicht is is dit je vaste thuis basis geworden?
Net onkruid!quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
neuh.. ik zit overal en nergens![]()
Tofheid..quote:
Is inderdaad net zo handig..quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:18 schreef killswitch het volgende:
[..]
hey dat killen is aan mij voorbehouden he
gewoon mij ff indrukken en het komt goed
doe maar niet krijg je zon troep vanquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tofheid..
[..]
Is inderdaad net zo handig..
Zal ik je maar niet indrukken dan?
Dan laat ik dat wel...quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:00 schreef killswitch het volgende:
[..]
doe maar niet krijg je zon troep van
Cerquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:39 schreef cerror het volgende:
[..]
Die succubus zal mijn ziel nooit krijgen!
NIMMER!
Las je over nooit en nimmer heen?quote:
J! Toffe avatar!quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:02 schreef Janetje het volgende:
Dan laat ik dat wel...
Ik moest ook lachen.quote:
Ik zit in de ontkenningsfase.quote:
Hee, jij ook gefeliciteerd hèquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:15 schreef Diana_Piper het volgende:
[..]
[..]
Janetje: Ik wou dat ik m zelf gemaakt had
Ga maar snel naar de volgende fase dan.quote:
Alter-ego zijn is tof..quote:
c... je iconquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:25 schreef cerror het volgende:
[..]
Ga maar snel naar de volgende fase dan.
Dear Lord, wat een iconquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:25 schreef cerror het volgende:
[..]
ben je van je geloof gevallen dat je nu toch een sinterklaas icon hebt?quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:25 schreef cerror het volgende:
[..]
Als ik het doe, doe ik het wel met spot.quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:36 schreef killswitch het volgende:
[..]
ben je van je geloof gevallen dat je nu toch een sinterklaas icon hebt?
en wat voor een
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |