Ik zie geen zetel in de 2e kamer dus niet de moeite waard!quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:34 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Tssssk! Doe's lief tegen mijn borstpartij.![]()
Neen.quote:
O.quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:35 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik zie geen zetel in de 2e kamer dus niet de moeite waard!
Bok op.quote:
Jij had toch je ziel al verloren?quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:38 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Waarom heb jij trouwens geen avater?
Omdat ik een ondankbare snol ben en moet boeten.quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:38 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Waarom heb jij trouwens geen avater?
Maar je moet toch wel enigsinds inspiratie hebben, neem bijvoorbeeld een pot Calvé mayonaisequote:Op dinsdag 22 november 2005 02:39 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Omdat ik een ondankbare snol ben en moet boeten.
Óf
omdat ik geen inspiratie heb.
Neen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:40 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Maar je moet toch wel enigsinds inspiratie hebben, neem bijvoorbeeld een pot Calvé mayonaise
Done.quote:
Pl's?quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:44 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Grote meidnu nog PI's en het is compleet
Ja als je reageert zonder dat witte vakje te gebruiken, maar door op reageer te drukken of door iemand te quoten, kan je boven je post een Posticon kiezen, dat rijtje plaatjes jeweettochquote:
Het spijt mij, ik heb gefaald.quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:46 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ja als je reageert zonder dat witte vakje te gebruiken, maar door op reageer te drukken of door iemand te quoten, kan je boven je post een Posticon kiezen, dat rijtje plaatjes jeweettoch
Ja!quote:
Goedemorgenquote:Op dinsdag 22 november 2005 08:33 schreef DeLeider het volgende:
VM, waarom zo vrolijk zo vroeg?
zullen we ruilenquote:Op dinsdag 22 november 2005 08:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Goedemorgen
Ik heb vannacht eindelijk eens goed geslapen en ik kan er dus weer even tegen
liever niet, er zijn een paar dingen waar ik me vandaag even flink mee bezig wil houden... Anders hobbel ik zo achter de feiten aan straks...quote:
OK ok ok, morgen dan?quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
liever niet, er zijn een paar dingen waar ik me vandaag even flink mee bezig wil houden... Anders hobbel ik zo achter de feiten aan straks...
Als jij die van mij overneemt wil ik dat bestquote:Op dinsdag 22 november 2005 09:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
neem jij dan ook de dingen over waar ik mee bezig ben?
[interessantdoenmodus]quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:11 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Als jij die van mij overneemt wil ik dat best
[interessantdoenmodus]quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
[interessantdoenmodus]
dan laat ik de congresvoorstellen en de amendementen tot morgen liggen
[/interessantdoenmodus]
kan alleen niet beloven dat ik morgen weer zo fit ben
ach, zo ben ik groot en sterk gewordenquote:Op dinsdag 22 november 2005 09:17 schreef DeLeider het volgende:
[..]
[interessantdoenmodus]
mwoah 1 dag tot 00.30 werken valt nog wel mee in combinatie met school, vier niet
[/interessantdoenmodus]
zeg nou maar gewoon dat je het niet kan bijbenen met je lamme pootquote:Op dinsdag 22 november 2005 09:56 schreef Misstique het volgende:
Tering wat een tempo houden jullie erin hier!
Kunnen jullie niet rekening houden met ons werkend volk?
Goodmorning by the way![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
zeg nou maar gewoon dat je het niet kan bijbenen met je lamme poot
Moarn famke
HA, daar is wel wat meer dan blauw voor nodig!quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Blij dat wij elkaar in ieder geval niet kwijt zijn geraakt![]()
Snel?! D'r is niet eens een half topic doorgegaan sinds ik ben gaan slapen!quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:56 schreef Misstique het volgende:
Tering wat een tempo houden jullie erin hier!
Kunnen jullie niet rekening houden met ons werkend volk?
Goodmorning by the way![]()
Ik ben ook wat eerder gaan slapen dan jijquote:Op dinsdag 22 november 2005 10:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Snel?! D'r is niet eens een half topic doorgegaan sinds ik ben gaan slapen!
Da's waar, maar de echte BeF-tijden lopen van 23:00 tot een uur of 3, 4quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ben ook wat eerder gaan slapen dan jij![]()
Dat ga ik doordeweeks niet trekkenquote:Op dinsdag 22 november 2005 10:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Da's waar, maar de echte BeF-tijden lopen van 23:00 tot een uur of 3, 4
Ik haal het einde ook niet als ik hier zitquote:Op dinsdag 22 november 2005 10:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat ga ik doordeweeks niet trekken![]()
That would be me..quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Da's waar, maar de echte BeF-tijden lopen van 23:00 tot een uur of 3, 4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |