Dat is een open deur voor Fransen. Veel bozer kan je ze niet maken.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:24 schreef zakjapannertje het volgende:
wat kan de wereld toch wreed zijn
Kijk, da's nou eens een goede foto. Voor een rechtse bal ben jij eigenlijk best wel okquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:31 schreef MrX1982 het volgende:
Rotterdam bij schemering, vanmiddag gemaakt toen ik uit de Soos onder de school kwam.
Speciaal voor alle Rotterdammers
Doe je ook 's een keer wat voor de allochtonen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:31 schreef MrX1982 het volgende:
Rotterdam bij schemering, vanmiddag gemaakt toen ik uit de Soos onder de school kwam.
[afbeelding]
Speciaal voor alle Rotterdammers
Ik ben ook best aardig in het echt.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:40 schreef Tijger_m het volgende:
Kijk, da's nou eens een goede foto. Voor een rechtse bal ben jij eigenlijk best wel ok![]()
Met z'n Marlboro-sigaret en coca-cola blikje.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Kijk, da's nou eens een goede foto. Voor een rechtse bal ben jij eigenlijk best wel ok![]()
Ik rook tegenwoordig weer Lucky Strikequote:Op dinsdag 22 november 2005 20:13 schreef pberends het volgende:
Met z'n Marlboro-sigaret en coca-cola blikje.
Indirect de oorlog in Irak financieren, zo'n Amerikaans baggermerk roken!quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:18 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik rook tegenwoordig weer Lucky Strike
quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:20 schreef pberends het volgende:
Indirect de oorlog in Irak financieren, zo'n Amerikaans baggermerk roken!
Ik ben er eindelijk uit, het is een uit de kluiten gegroeide StefanPquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:05 schreef pberends het volgende:
http://www.nos.nl/nosjour(...)column_22112005.html
Nieuwe column Groenehuijsen.
Irak, WOII, oorlogsfinancier! Het moet niet veel gekker worden.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:24 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
![]()
Lucky Strike is oldschool. In WOII rookte ze dat al![]()
Alsof jij dat moet vragenquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:00 schreef Tafkahs het volgende:
Wat dan wel?
Nee, eigenlijk niet, want ik heb geen ideequote:
Volgens mij heeft internet veel te maken met dit getal. Ik weet niet hoe het op de uni zit, maar ik zit voor het studeren net zo veel op internet als in de boeken.quote:
Zelden, ik doe het liever zelf. Op tv vind ik het maar saai, maar ik volg de standen en zo wel globaal.quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:12 schreef Tafkahs het volgende:
kijk jij wel eens voetbal, RQ?
Is ook zo, kung voetbal is nog altijd de leukste disciplinequote:Op dinsdag 22 november 2005 21:14 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Zelden, ik doe het liever zelf. Op tv vind ik het maar saai.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:29 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik ben er eindelijk uit, het is een uit de kluiten gegroeide StefanP
Holy whackel-doodle-shitquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:45 schreef zakjapannertje het volgende:
Darwin Evolving Into A Tricky Exhibit
triest![]()
hopelijk krijgen gerenommeerde scholen daar geen last van dat soort krankzinnigheden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |