Meer geld is een beetje een dogma, meer geld zorgt over het algemeen voor meer inflatie.quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:25 schreef George-Butters het volgende:
Meer geld is altijd beter.
Zolang de kip redelijk doorbakken is kan er niet gek veel gebeurenquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:48 schreef George-Butters het volgende:
NIeuwe huisgenoot, net 18 en nog goed groen achter de oren, is voor het eerst voor het huis aan het koken. Ik heb net gekeken wat ie aan het maken is en ik hou een beetje mijn hart vast. Mocht ik hier nooit meer verschijnen dan weten jullie dat ik die voedselvergiftiging niet heb overleefd.
Never, ik soms zelfs het idee dat ik de kleur eraf kijk.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:34 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Zijn jullie d'r nou nog niet op uitgekeken?
Werkelijk waar? Sigme en Floripas frigide?quote:De goed opgeleide en geėmancipeerde vrouw in Nederland geeft bepaald geen voorrang aan seks. Liever gaat ze bij oma op bezoek, of leest ze een boek. De tuin is het enige dat voor een vrouw nog vervelender is dan een vrijpartij. Ze geeft zelfs de voorkeur aan haar werk. Dit is gebleken uit een onderzoek van het weekblad Opzij, dat is gehouden onder 775 lezeressen.
De Telegraaf was er bijquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:02 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Werkelijk waar? Sigme en Floripas frigide?![]()
Vrouwen willen liever werken dan seksen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Yildiz op 22-11-2005 18:37:01 (verkeerde bron, sorry) ]Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
Ze zeggen zelf de krant van wakker Nederland te zijn. Men poept wakkerquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:23 schreef George-Butters het volgende:
telegraaf is poep.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:30 schreef Yildiz het volgende:
En na het nieuws van medicijnencocktails inbrengen in kinderen van etnische minderheden in new york brengen wij u
*tromgeroffelllll*
'Amerikaanse kinderen als proefkonijn'
Tadaaaa!!!Oh ja, dat dacht ik al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga even een spelletje van amerikaans fabrikaat op mijn PC van een amerikaan (HP) spelen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:51 schreef MrX1982 het volgende:
Amerika is groter dan NY.
Het echte Amerika is de mid-west
Shit dat is inderdaad een tegenvaller gelukkig zijn de Fransen verdreven naar Quebec in Canada.quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:56 schreef zakjapannertje het volgende:
dat is gekocht van de Fransen, dat moet ik niet
er schijnen ook franstaligen van wat eerder op Frankrijk veroverd is gedeporteerd te zijn naar oa wat nu Amerika is en toen Louisianaquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:02 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Shit dat is inderdaad een tegenvaller gelukkig zijn de Fransen verdreven naar Quebec in Canada.
http://www.bbc.co.uk/radi(...)/index.shtml#commentquote:Christine Cormier
What you call quite interestingly the First World War was also preceded in North America by an ethnic cleansing similar by some aspects to the ones the world would see through out the XXth century. In 1755 and the following years, the Acadians (called the French in the English documents though there were by the time they were deported British subjects) were violently drove from the land they inhabited and cultivated since one century. A large number of them perished in sea in the wrecked boats they were forced to embark. The families were forcibly separated in an obvious attempt to destroy more than any hope to ever see that part of the world. They were never to return to the land (Nova Scotia) the English gladly settled on in the years to follow. The Acadians now living in Canada are located mainly in New Brunswick though some returned in a different area of Nova Scotia. A great number are living in Louisiana, some remained in France where they were deported. I am of Acadian descent. Among my ancestry, many were deported in different “States” of the English North American Colony. A small number were deported in Southampton and in La Rochelle : they came back in North America by Saint-Pierre-et-Miquelon as soon as the could (some around 1780), a “familial proof” that the Acadians were, as they were pleading to be to defend their position in the war between France and England, neutral, not French nor English but Acadians (meaning a new people from North America). I was surprised that not a single word was said about those events.
Aha dat verklaart meteen de algemene verbittering die heerst bij Fransen. Het eens zo grote en machtige Frankrijk is gedecimeerd tot wat gefrustreerde Fransen verspreid over de wereld. Met als vaderland Frankrijk waar ze nog denken dat we in de tijd van Napoleon leven en de rest van de wereld danst naar de pijpen van de Fransen. Gelukkig liggen die tijden achter ons en vecht Frankrijk eerder een intern gevecht uit.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:12 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
er schijnen ook franstaligen van wat eerder op Frankrijk veroverd is gedeporteerd te zijn naar oa wat nu Amerika is en toen Louisiana
[..]
http://www.bbc.co.uk/radi(...)/index.shtml#comment
wat kan de wereld toch wreed zijnquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:18 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Aha dat verklaart meteen de algemene verbittering die heerst bij Fransen. Het eens zo grote en machtige Frankrijk is gedecimeerd tot wat gefrustreerde Fransen verspreid over de wereld. Met als vaderland Frankrijk waar ze nog denken dat we in de tijd van Napoleon leven en de rest van de wereld danst naar de pijpen van de Fransen. Gelukkig liggen die tijden achter ons en vecht Frankrijk eerder een intern gevecht uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |