Moet je zelf weten. Misschien wil men je gereedschap aanschouwen. En wat is een FOT meet zonder foto's?quote:
quote:Op maandag 21 november 2005 22:01 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Misschien wil men je gereedschap aanschouwen
You've got a point....goeie gelegenheid om Utrecht eens met een bezoekje te vererenquote:En wat is een FOT meet zonder foto's?
Wat zij zegt.quote:Op maandag 21 november 2005 22:08 schreef miss_bleu het volgende:
intressant! TVP
zo vroeg?quote:Op maandag 21 november 2005 22:54 schreef blackbully het volgende:
dan vier je het zaterdag avond en hoop je dat de meet niet voor 12:00 begint
meeteeveepeetquote:Op maandag 21 november 2005 22:08 schreef miss_bleu het volgende:
intressant! TVP
luilak.quote:
Ik zal me inhouden.quote:Op maandag 21 november 2005 23:05 schreef RonaldV het volgende:
Ow: ik wil alleen maar door vrouwen gezoend worden ter gelegenheid van mijn verjaardag. Als dat geregeld kan worden dan kun je mij op de lijst zetten
ja ja tijd voor photo'squote:
Als je PMS maar thuis laatquote:Op maandag 21 november 2005 23:34 schreef yvonne het volgende:
Ik kom RonaldV zoenen, mag ik op de lijst?
Alleen als je ook fotografeert of model wil zijn.quote:Op maandag 21 november 2005 23:34 schreef yvonne het volgende:
Ik kom RonaldV zoenen, mag ik op de lijst?
Vooruit dan, omdat je jarig bentquote:
als model en meeter btwquote:
Hij staat al in Wil je eens anders op de foto? maar verder okquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:00 schreef Mukie het volgende:
Erm RonaldV ik haal je tvp in S&G weg en maak dr wel even een sticky van ok?
Om de SC tegen te gaan
Dat leest alleen niet iedereen heb ik gemerktquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:02 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hij staat al in Wil je eens anders op de foto? maar verder ok
wat een klote-smoes voor een TVP trouwens
Denk het nietquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:06 schreef blackbully het volgende:
hmmm gaat mukie ook naar utrecht?
Er druppelen echt wel mensen binnen op FOT hoor... geen vloedgolven, maar zo veel en zo snel kunnen we toch geen afspraken maken.quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:11 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat leest alleen niet iedereen heb ik gemerkt
En ik doe nog wel mn best om die te promoten![]()
Ja, de FOT meets zijn erg populair!quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:12 schreef Mukie het volgende:
[..]
Denk het niet
De laatste keer dat ik voor een meet naar Utrecht ging, was een helse route.
Samengevat: uitlaat onder de auto uit, 5u file etc...
Geen vloedgolf, ook geen heel kleintje?quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:13 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Er druppelen echt wel mensen binnen op FOT hoor... geen vloedgolven, maar zo veel en zo snel kunnen we toch geen afspraken maken.
[..]
Ja, de FOT meets zijn erg populair!
Idem dito voor mij... Oefenen en kennis opdoen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:44 schreef Vliegvrager het volgende:
Utrecht is okay
Fotografen zijn okay
Modellen zijn okay
Geen idee of die datum okay is
Waarom sta ik nog niet op die lijst?
De datum is oké!quote:
OK!!! Check!!! Markeerstift in agenda!!!!quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:02 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
De datum is oké!
Oké?
Liefde voor je hobby uit je door deze datum in je agenda te markeren en eenieder verbaal te kastijden die het waagt op die datum je agenda te vullen
mn twijfel zit meer bij ongeplande gebeurtenissen, zoals daar zijn bevallingen, bevallingen, bevallingen en... ehh... het geboren worden van kinderen. Verder is die datum natuurlijk okay.quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:02 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
De datum is oké!
Oké?
Liefde voor je hobby uit je door deze datum in je agenda te markeren en eenieder verbaal te kastijden die het waagt op die datum je agenda te vullen
krijgt jou vrouwtje ook een kindjequote:Op dinsdag 22 november 2005 10:42 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
mn twijfel zit meer bij ongeplande gebeurtenissen, zoals daar zijn bevallingen, bevallingen, bevallingen en... ehh... het geboren worden van kinderen. Verder is die datum natuurlijk okay.
Je had je vleselijke lusten afgelopen mei moeten inhouden, wetende dat de meet eraan zou komen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:42 schreef Vliegvrager het volgende:
mn twijfel zit meer bij ongeplande gebeurtenissen, zoals daar zijn bevallingen, bevallingen, bevallingen en... ehh... het geboren worden van kinderen. Verder is die datum natuurlijk okay.
Heb even de OP uitgebreid.quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:07 schreef pea4fun het volgende:
Even tussendoor...Ik dacht dat deze meet een kennismakingsmeet zou zijn, maar zoals ik nu lees lijkt het toch een gewonen modellenmeet om foto's te maken...wat is nou precies de bedoeling?
ah, een meet met een overdaad aan gezellige kiekjes dusquote:Op dinsdag 22 november 2005 14:15 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Heb even de OP uitgebreid.Moet ik per se foto's maken / gefotografeerd worden?
Het mag wel, maar het hoeft zeker niet! Als je alleen wilt komen voor de gezelligheid, of om eerst eens kennis te maken met anderen dan mag dat natuurlijk ook! Het is in principe een ontmoetingsmeet, gewoon voor de gezellighed. De groep wordt waarschijnlijk ook te groot om goed foto's te kunnen nemen, maar sommigen zullen het toch niet kunnen laten hun camera's mee te nemen. Het is in elk geval zeker niet de meet om je projecten uit te werken.
En furore: we hebben het over de stad Utrecht ja.
ik neem je prijs mee, een foto van een SMEG koelkastquote:Op dinsdag 22 november 2005 14:26 schreef Skaai het volgende:
Oh mooi, dan neem ik mijn digi cam ook mee voor de typische Skaai-foto's
secundeert dat.quote:Op maandag 21 november 2005 21:58 schreef pea4fun het volgende:
*29e noteert
tegen die tijd ff checken hoe het met de agenda staat
quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik neem je prijs mee, een foto van een SMEG koelkast
luap is gewoon kewl natuurlijk, jammer dat tie hier zo weinig postquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:25 schreef Skaai het volgende:
Even offtopic (sorry), maar luap ik kon het niet laten om op de links in je sig te klikken, maar wat heb jij een ontzettend gave foto's gemaakt zeg, mooie scherpe plaatjes en toffe ideeën heb je.
Mijn complimenten.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:58 schreef fraubitch het volgende:
Ja meldt!! Ik kom ook!!
Er is geen misschien-lijstquote:Op woensdag 23 november 2005 07:53 schreef Puckzzz het volgende:
zet mij (ons) maar op de misschien lijst.
quote:Op maandag 21 november 2005 21:56 schreef Subhuman het volgende:Waarom is het de 29e?
Omdat jij dan gaat zorgen dat je vrij bent omdat je graag foto's maakt/gefotografeerd wil worden!
vanaf nu dus welquote:Op woensdag 23 november 2005 08:30 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Er is geen misschien-lijst
[..]
Kan ik je gelijk die pipetten meegevenquote:
Tof van je. Ze staan me niet in de weg, dus kom maar eens langs als je zin hebt.quote:Op woensdag 23 november 2005 10:14 schreef Ymke het volgende:
Ik wilde je niet storen in de eerste weken van je hernieuwde papa schap
Point taken... ik zal proberen er iets aan te doen. Ik ben het er nl helemaal mee eensquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:30 schreef Re het volgende:
[..]
luap is gewoon kewl natuurlijk, jammer dat tie hier zo weinig post![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:34 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Neem je die dame die je net uit S&G hebt verwijderd ook mee?
*mompelt iets over nieuwe agenda kopen...quote:Op woensdag 23 november 2005 20:08 schreef IJzercookie het volgende:
Het staat onder voorbehoud in mijn agenda!
hmmmmmm, de foto's in je fotoboek zijn niet erg duidelijk, jammer...volgens mij heb je best een leuke kopquote:Op woensdag 23 november 2005 22:54 schreef Siegfried het volgende:
Ik ga mijn best doen om er ook te zijn, als 'model' wel te verstaan
ik moet eerst mijn vriend overtuigen dat jullie echt geen slechte mensen met kettingzagen zijnquote:Op donderdag 24 november 2005 16:34 schreef Subhuman het volgende:
Nou melden we het zo ver van te voren, de meesten kunnen die datum vast wel vrij houden, en nog komen er mensen met misschien!
Grappig... dat moest ik ook al doenquote:Op donderdag 24 november 2005 16:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik moet eerst mijn vriend overtuigen dat jullie echt geen slechte mensen met kettingzagen zijn![]()
idd. Ik dacht dat alleen Bea haar agenda 1 jaar na vandaag volgeboekd had. Ik weet niet eens wat ik morgen ga doenquote:Op donderdag 24 november 2005 16:34 schreef Subhuman het volgende:
Nou melden we het zo ver van te voren, de meesten kunnen die datum vast wel vrij houden, en nog komen er mensen met misschien!
weet je wel hoeveel de kettingzagenbenzine kost?quote:Op donderdag 24 november 2005 16:36 schreef Puckzzz het volgende:
ik moet eerst mijn vriend overtuigen dat jullie echt geen slechte mensen met kettingzagen zijn![]()
Ik zal de mijne in de kelder laten liggen die dag.quote:Op donderdag 24 november 2005 16:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 november 2005 16:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Zow, duidelijkere foto's zijn toegevoegdquote:Op donderdag 24 november 2005 09:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
hmmmmmm, de foto's in je fotoboek zijn niet erg duidelijk, jammer...volgens mij heb je best een leuke kophanekammetje is leuk
quote:Op donderdag 24 november 2005 19:27 schreef Xilantof het volgende:
Lek meet!
ja dat was ook leuk![]()
Maar nee hoor, er zijn vooral uitsluitend toffe mensen hiero in FOT![]()
Dus jij bent de niet toffe van Fot???quote:
Mijn vrouw zeg in iedergeval vrij vaak dat ik niet helemaal tof benquote:Op donderdag 24 november 2005 20:51 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dus jij bent de niet toffe van Fot???![]()
Ik ben wel tof hoor....![]()
Puckzz is er vooral overdagquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:25 schreef fraubitch het volgende:
@pukzz: Je bent niet vaak op msn of wel?
Raar mens is dat hequote:Op vrijdag 25 november 2005 18:16 schreef Icicle het volgende:
Oh leuk, komt die troela uit bijna-Weert ook?![]()
Dan doe mij maar een tvp
quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:16 schreef Icicle het volgende:
Oh leuk, komt die troela uit bijna-Weert ook?![]()
Dan doe mij maar een tvp
wie jij?quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:45 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Nee die troela uit bijna-Weert die zich Fraubitch noemt
![]()
quote:
meestal gaat daar een ander proces aan vooraf dan een geplande Fok-meetingquote:Op maandag 5 december 2005 11:40 schreef sararaats het volgende:
onder voorbehoud aub.
ik wil graag in mooie kledij gefotografeerd worden (als een bruid misschien)
Ik dacht dat het vooralsnog een klets en koffieleut meet was zonder echte shootsquote:Op maandag 5 december 2005 11:40 schreef sararaats het volgende:
onder voorbehoud aub.
ik wil graag in mooie kledij gefotografeerd worden (als een bruid misschien)
is het naar mijn weten ook.quote:Op maandag 5 december 2005 11:51 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik dacht dat het vooralsnog een klets en koffieleut meet was zonder echte shoots![]()
Dus is het wel handig om een setje digitaal en glas mee te nemen.quote:Op maandag 5 december 2005 11:55 schreef blackbully het volgende:
[..]
is het naar mijn weten ook.
alleen zullen veel mensen het niet kunnen laten om een fotote maken.
ik geloof wel dat mocht het tussenmodel en fotograaf klikken dat die dan aan het einde van de meet nog foto's zouden kunnen maken.
dus ik gok dat de meet relatief vroeg begint.
(einde van de ochtend?)
en dat je dan dus voor zonsondergang nog mogelijkheden hebt om eventueel wat foto's te maken.
maar vooral is het dus koffie leuten
Niet eens bier drinken?quote:Op maandag 5 december 2005 11:55 schreef blackbully het volgende:
[..]
is het naar mijn weten ook.
alleen zullen veel mensen het niet kunnen laten om een fotote maken.
ik geloof wel dat mocht het tussenmodel en fotograaf klikken dat die dan aan het einde van de meet nog foto's zouden kunnen maken.
dus ik gok dat de meet relatief vroeg begint.
(einde van de ochtend?)
en dat je dan dus voor zonsondergang nog mogelijkheden hebt om eventueel wat foto's te maken.
maar vooral is het dus koffie leuten
alleen als je na de meet nog scherp kan kijkenquote:Op maandag 5 december 2005 12:00 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dus is het wel handig om een setje digitaal en glas mee te nemen.
Puckzzz zoeperdquote:Op maandag 5 december 2005 12:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Niet eens bier drinken?schrap mij maar weer van de lijst dan
![]()
we gingen toch koffie leuten?quote:Op maandag 5 december 2005 12:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Niet eens bier drinken?schrap mij maar weer van de lijst dan
![]()
een fotograaf omringd door modellen die geen glaswerk mee heeft.quote:Op maandag 5 december 2005 12:11 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Puckzzz zoeperd![]()
We gaan eerst braaf uit van koffie of warme chocolademelk. Bier komt later wel.
Bij-de-weg, een model aanspreken met een bierwalm uit-den-mond staat ook lekker professioneel he??![]()
TicTac anyone?quote:Op maandag 5 december 2005 12:11 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Puckzzz zoeperd![]()
We gaan eerst braaf uit van koffie of warme chocolademelk. Bier komt later wel.
Bij-de-weg, een model aanspreken met een bierwalm uit-den-mond staat ook lekker professioneel he??![]()
Was dat niet die zondag, dat alle Brabo's verplicht in hun provincie moesten blijven?quote:Op maandag 5 december 2005 12:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
TicTac anyone?
tegen die tijd is een statief wel vereist![]()
* Puckzzz wat lul je nou, je weet niet eens zeker of je uberhaupt wel komt![]()
Kan ik je nog niet op de kast jagen...quote:Op maandag 5 december 2005 12:17 schreef Puckzzz het volgende:
Heb ik ff mazzel da'k geen Brabo ben dan![]()
Ik dacht dat jij ook import was?quote:Op maandag 5 december 2005 12:18 schreef blackbully het volgende:
hmm ik hoor net dat ik niet kom
oja das waar ook.quote:
anders gewoon een Brabo's Only meeting houden, heeft een paar voordelen.quote:Op maandag 5 december 2005 12:38 schreef blackbully het volgende:
[..]
oja das waar ook.
zet me maar terug op de lijst.
laat ik alleen prupke wel thuis. (was toch niet zeker of ze mee ging.)
scheeld ook meteen weer centen
5 minutenquote:Op maandag 5 december 2005 13:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
anders gewoon een Brabo's Only meeting houden, heeft een paar voordelen.
Men kan ons verstaan
Men wordt niet aangekeken op een biertje teveel, wij zijn tenslotte Bourgondiërs
Niet te ver reizen, komt weer goed uit i.v.m. dat bier
Geen last van Hagenese Hooligans die je met hun statief willen bashen
owja, ik ben import he? hoe lang moet je in Brabant wonen om geen import meer te zijn?
Wat je zegt ben je zelf...quote:Op maandag 5 december 2005 13:21 schreef blackbully het volgende:
oke zullen we dan maar een brobo-meets the models organiseren?
tssss ben ook maar import.quote:Op maandag 5 december 2005 14:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelf...met je kop door de helft, met een vork in je kont, zo draai je de hele wereld rond
![]()
Psies!!quote:Op maandag 5 december 2005 14:18 schreef blackbully het volgende:
[..]
tssss ben ook maar import.
kan daar toch ook niks aan doen.
ik hou nou eenmaal van bier.
dus tja dan maar naar braboland. daar vald het niet op als je om 12:00 al in de kroeg zit
Experimentele foto's zul je bedoelenquote:Op maandag 5 december 2005 15:12 schreef blackbully het volgende:
zullen we een datum prikken?
28-1-06 bv?
missen we niks als we brak op de bank liggen te fokken en onze wazige scheve foto's beoordelen
Gewoon rechtstreeks iemand aanspreken (mail/MSN/icq) die je bevalt (als fotograaf) en een afspraak maken.quote:
"verkeerd" is een beetje sterk uitgedrukt. Het gaat hier niet om het opgeven voor een fotoshoot, maar om een meet van modellen en fotografen, waarbij mogelijk ook camera's aanwezig zijn. Jij zoekt volgens mij een ander topic.quote:Op maandag 5 december 2005 18:49 schreef sararaats het volgende:
[..]
wat deed ik nu weer verkeerd?
ik wil gewoon eens mooi op de foto
Wat let je?quote:Op maandag 5 december 2005 21:33 schreef blackbully het volgende:
kan er een lijstje gemaakt worden door iemand zonder leven buiten internet?
even met wie er zeker komen en wie misschien?
ben wel benieuwd hoeveel man zich al opgegeven heeft. of wie het nog niet weet.
misschien word het wel een minimeet
Wat dacht je van de OP??? Daar staat toch wel een lijstje in hoor..quote:Op maandag 5 december 2005 21:33 schreef blackbully het volgende:
kan er een lijstje gemaakt worden door iemand zonder leven buiten internet?
even met wie er zeker komen en wie misschien?
ben wel benieuwd hoeveel man zich al opgegeven heeft. of wie het nog niet weet.
misschien word het wel een minimeet
verjaardagquote:Op woensdag 7 december 2005 09:57 schreef Kleintje het volgende:
even onder voorbehoud... mijn vader is de 28ste jarig en ik hoop dat ie het gewoon op zaterdag viert...
Dan kom ik graag!!!!!!
Dus je komt toch!quote:Op woensdag 7 december 2005 10:15 schreef Kleintje het volgende:
Ja.... ik zoen je wel!
Dat was de hint toch!
wel goed scheren dan.quote:
Ja, ik zal t nu gelijk ff doen, anders vergeet ik het nogquote:Op woensdag 7 december 2005 22:21 schreef blackbully het volgende:
[..]
wel goed scheren dan.
anders gaat ze misschien na die zoen meteen weer weg .![]()
gewoon komen en koffie leuten.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:20 schreef petre86 het volgende:
tvp mag dus?
lijkt me wel leuk.. maar druk he..
Die samen met jou op de foto's staat in je fotoboek?quote:Op woensdag 7 december 2005 21:23 schreef -Trinity- het volgende:
Ik kom ook, samen met een vriendin, als model.
Mja, wij samenquote:Op donderdag 8 december 2005 06:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Die samen met jou op de foto's staat in je fotoboek?
leuk!!
Lijstje wordt al behoorlijk lang volgens mij
Ah wat jammer nou, is de uitleenservice van bruidsjurken dicht in januari?quote:Op maandag 5 december 2005 19:36 schreef sararaats het volgende:
ik kom niet (komt slecht uit)
quote:Het is in principe een ontmoetingsmeet, gewoon voor de gezelligheid.
Definieer "een paar"?quote:Op zondag 11 december 2005 22:58 schreef Mandaaaahtj het volgende:
Meldt
Misschien neem ik nog paar vriendinnen mee dan..
1 of 2 misschienquote:Op zondag 11 december 2005 23:05 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Definieer "een paar"?
je hebt post
Oef, iets zegt mij dat de meeste zwangere vrouwen hier een hekel aan hebbenquote:Op maandag 12 december 2005 10:18 schreef PeRi het volgende:
Ja Ice, ik wil je buikje nu in het echt ook aaien.
Awwwwhhh Pliessss!! kom ook gezellig!quote:Op maandag 12 december 2005 11:08 schreef Icicle het volgende:
Woei een cadeautje.. Nog meer mensen die graag willen dat ik kom?
Ik ben het met je eens hoor, zit ook niet te wachten op een mega-shoot en neem zelf ook geen camera mee. Maar los daarvan, je bent er -letterlijk en figuurlijk- toch zelf bij? Neem zelf ook geen camera mee en doe niet mee als er gevraagd wordt te poseren. Als er genoeg mensen niet aan mee doen wordt het vanzelf geen mega-shoot. Dat er hier en daar een kroeg-snapshotje wordt gemaakt lijkt me onvermijdelijk.quote:Op maandag 12 december 2005 11:08 schreef Icicle het volgende:
Maareh.. ik wist het sowieso nog niet zeker hoor! Als alles mee zit en als het géén mega-shoot wordt ben ik erbij
oh ja,quote:Op maandag 12 december 2005 11:22 schreef Kleintje het volgende:
Gewoon een meeting. En wie weet hou ik er nog wat leuke fotograafjes of ideetjes aan over voor een volgende shoot met iemand.
Staat nog een shoot met Re op de planning voor ooit en met Vliegvrager. Dus we kunnen dan lekker bomen over onze ideeën.
Heb er zin in!
hahaha... geen haast hoor. Wat in het vat zit verzuurt niet...quote:Op maandag 12 december 2005 13:56 schreef Re het volgende:
[..]
oh ja,, ik neem nog contact op geloof ik
*meldt*quote:Op maandag 12 december 2005 14:08 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb er zin inIemand zin om 's ochtends al door Utrecht te gaan banjeren
Als we dan toch bezig zijn
ligt aan de desbetreffende temperatuur, neerslag en windsnelheid.quote:Op maandag 12 december 2005 14:08 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb er zin inIemand zin om 's ochtends al door Utrecht te gaan banjeren
Als we dan toch bezig zijn
quote:Op maandag 12 december 2005 11:08 schreef Icicle het volgende:
quote:Op maandag 12 december 2005 22:22 schreef Icicle het volgende:
[..]
Ik zal even de lijst doormailen, dan kun je jouw cadeautje doorstrepen :p
een bak koffie kun je krijgen maar dan houd het al gouw op denk ikquote:Op maandag 12 december 2005 22:22 schreef Icicle het volgende:
[..]
Ik zal even de lijst doormailen, dan kun je jouw cadeautje doorstrepen :p
Tuurlijk welquote:
Dankjewelquote:Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tuurlijk welEentje voor de kleine, eentje voor jou en eentje voor je man
nog gefeli trouwens
3 maar? Wacht maar tot die kleine geboren is. Kasten vol gekregen leuke kleertjes voor de eerste 3 weken, en daarna alles in de vuilniszak, en de kast leeg.quote:
Zo herkenbaar....quote:Op maandag 12 december 2005 22:31 schreef RonaldV het volgende:
[..]
3 maar? Wacht maar tot die kleine geboren is. Kasten vol gekregen leuke kleertjes voor de eerste 3 weken, en daarna alles in de vuilniszak, en de kast leeg.
Jawel...je komt welquote:Op dinsdag 13 december 2005 10:51 schreef Puckzzz het volgende:
Zo te zien wordt het gezellig.
Ik kom niet
Ik heb je even geholpen door consequent te verwijderenquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:25 schreef Subhuman het volgende:
Offtopic reacties verwijderd. Nu weer verder over de meet graag.
ja ikkequote:Op maandag 12 december 2005 11:08 schreef Icicle het volgende:
Oei, ik heb posts over het hoofd gezien.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:35 schreef Icicle het volgende:
[..]
Ik heb je even geholpen door consequent te verwijderen
Zouden ze nog durvenquote:
Goed plan!quote:Op zondag 18 december 2005 20:40 schreef RonaldV het volgende:
Misschien weer ff het topicje spammen in US?
Nee.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:23 schreef Mauro het volgende:
Kan ik me hier aanmelden op de "Waarschijnlijk aanwezig-lijst" als fotograaf?
quote:Op woensdag 28 december 2005 23:32 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Nee.
Of je komt, of je komt niet.Ik zal je voorlopig op de "aanwezig"-lijst zetten, vind je dat goed? Als je daar niet op wil dan haal ik je er zo weer af, laat het dan even weten.
Dan is Sub in gebreke gebleven en mag je op zijn kosten drinken.quote:Op donderdag 29 december 2005 10:26 schreef Icicle het volgende:
En wat nu als je nog niet in die TVP lijst geplaatst bent, ook al heb je dat van tevoren aangegeven?
Hm.. Klinkt goed!quote:Op donderdag 29 december 2005 10:28 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Dan is Sub in gebreke gebleven en mag je op zijn kosten drinken.![]()
Toch, Sub?
Zijn we nou zo eng dat je niet alleen durft te komenquote:Op donderdag 29 december 2005 10:41 schreef Icicle het volgende:
Maareh, áls ik kom wil ik graag samen met Fraubitch komen. Dit weet ze zelf nog niet, maargoed..
Nou.. van 'jullie' weet ik het nog niet, van Fraubitch wel. Die doet zich enger voor dan ze isquote:Op donderdag 29 december 2005 10:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zijn we nou zo eng dat je niet alleen durft te komen![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 11:32 schreef Icicle het volgende:
[..]
Nou.. van 'jullie' weet ik het nog niet, van Fraubitch wel. Die doet zich enger voor dan ze is![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 11:32 schreef Icicle het volgende:
[..]
Nou.. van 'jullie' weet ik het nog niet, van Fraubitch wel. Die doet zich enger voor dan ze is![]()
De intentie van deze meet is een gezeligheid en kennismakingmeet. Natuurlijk zullen er foto's gemaakt worden, maar echt het modellengedoe was geloof ik niet de bedoeling van die dag...quote:Op donderdag 29 december 2005 10:43 schreef TheSorrow het volgende:
Trinity komt zeer waarschijnlijk wel,ik moet alleen ffies nog vragen of ik die zondag nix te doen heb, ik meen van niet, maar mn ouders hebben soms nog wel eens onverw8e plannen zo opeens..
Mocht het doorgaan (waar ik van uit ga) , ga ik naar haar toe die zondag, en dan rijden we vanaf haar huis naar UtrechtIk kom niet als model ofzo hoor, gewoon als chauffeur voor Trinity, maar er mogen gerust foto's gemaakt worden, geen bezwaar
Kunnen wij ook gelijk meeten, en kan zij gelijk mooie foto's laten maken
quote:Op donderdag 29 december 2005 12:46 schreef TheSorrow het volgende:
Het wordt zowieso een leuk dagje,dat staat vast
Dat kan je inderdaad vragen, maar het liefst zien we dat je dan een afspraak maakt voor een andere dag.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:46 schreef TheSorrow het volgende:
En anders kan je het toch vragen van 'zou je mij misschien leuk op de foto kunnen zetten?" Het wordt zowieso een leuk dagje,dat staat vast
Gezelligheidskiekjes zijn alleen maar okee! Alle napret op dit forum met de foto's is altijd supercool!quote:Op donderdag 29 december 2005 13:00 schreef TheSorrow het volgende:
Zo bedoel ik het ook niet!Laat maar joh, word gewoon een gezellige dag
![]()
Wie zegt trouwens dat je uit de groep zou moeten om een foto te gaan maken?
![]()
quote:
WHZ dusquote:
*Eens is*quote:
Vergeten? welneeeee...Hoe kan ik dé meet van het jaar vergeten?quote:
Stuur je ook ontvangstbevestigingen???quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:37 schreef Subhuman het volgende:
Oh en dit topic is natuurlijk ook de plek om carpooldates te bespreken enzo!
En voor mensen die niet het hele topic doorspitten nog maar eens:
[afbeelding] Belangrijke mededeling [afbeelding]
Kan iedereen die al zeker weet dat ie meegaat naar deze meet alvast een mailtje sturen naar [afbeelding]? Dan heb ik in elk geval een e-mailadres waar ik de verdere informatie heen kan sturen. Alvast bedankt!
Vermeld ook je username als je het mailtje stuurt!
Oh wil je die graag? In de OP van dit topic kun je zien van wie ik mail heb ontvangen, maar als het duidelijker is kan ik ook wel ontvangstbevestigingen sturen hoor.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:12 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Stuur je ook ontvangstbevestigingen???![]()
Ik pool met Mauro.
Laat je haar nog haar e-mailadres mailen?quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:54 schreef RubberDuckey het volgende:
Debsterr en ik gaan met de trein waarschijnlijk, dus kunnen miss dan al op het station in Utrecht afspreken ofzo (wie ook met de trein gaat natuurlijk).
Kheb al tijden niet naar de OP gekekenquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:50 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Oh wil je die graag? In de OP van dit topic kun je zien van wie ik mail heb ontvangen, maar als het duidelijker is kan ik ook wel ontvangstbevestigingen sturen hoor.
ik nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:12 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
.........
:update: heb ook een meeltje..![]()
![]()
![]()
Nope, zal niet lang duren.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:44 schreef blackbully het volgende:
[..]
ik niet
maar heb er net wel 1 verstuurd. dus zal wel niet lang duren
of wel.
You've got mailquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:12 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Stuur je ook ontvangstbevestigingen???![]()
Ik pool met Mauro.
Het eerste goede voornemen dit jaar?quote:Op zondag 1 januari 2006 02:11 schreef prupke het volgende:
Ik kom ook
waarvoor weet ik nog nog niet maar ik kom wel
Vergeet niet je aan te melden per mail hè!quote:Op zondag 1 januari 2006 02:11 schreef prupke het volgende:
Ik kom ook
Als je het zeker weet, dan moet je je ff bij Sub aanmeldenquote:
De gezelligheid?quote:Op zondag 1 januari 2006 02:11 schreef prupke het volgende:
quote:Op zondag 1 januari 2006 02:11 schreef prupke het volgende:
Ik kom ook
oh ja dat zal het zijnquote:Op zondag 1 januari 2006 14:32 schreef Skaai het volgende:
[..]
De gezelligheid?
En natuurlijk om mij een knuffel te geven![]()
Dan stuur je gewoon een mailtje en meld je je eventueel af op de dag zelfquote:Op maandag 2 januari 2006 21:45 schreef PoseidonVS het volgende:
En wat nou als je met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid komt?
Wat hij zegt!quote:Op maandag 2 januari 2006 21:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan stuur je gewoon een mailtje en meld je je eventueel af op de dag zelf
mss handig om op de modelensite gooien? Dan krijgt die ook weer een beetje aandachtquote:Op maandag 2 januari 2006 22:12 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Wat hij zegt!
Ik zit eraan te denken een lijst bij te houden van wie er allemaal geweest zijn, eventueel met pasfoto; dan kan je na de meet makkelijk zien wie dat ook alweer was. Leuk idee?
Goed plan!quote:Op maandag 2 januari 2006 22:13 schreef RonaldV het volgende:
[..]
mss handig om op de modelensite gooien? Dan krijgt die ook weer een beetje aandacht
Een soort van smoelenboek dus eigenlijkquote:
Maar alleen voor de mensen die dat willen.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een soort van smoelenboek dus eigenlijk
kan iemand alle avatars printen met nickname?quote:Op maandag 2 januari 2006 22:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een soort van smoelenboek dus eigenlijk
Ik zal mezelf blauw schminken...quote:Op maandag 2 januari 2006 23:20 schreef blackbully het volgende:
[..]
kan iemand alle avatars printen met nickname?
dan snap je ook met wie je in gesprek bent
![]()
jahaaaaa, allang gedaan!quote:Op zondag 1 januari 2006 12:16 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Vergeet niet je aan te melden per mail hè!
[afbeelding] Belangrijke mededeling [afbeelding]
Kan iedereen die al zeker weet dat ie meegaat naar deze meet alvast een mailtje sturen naar [afbeelding]? Dan heb ik in elk geval een e-mailadres waar ik de verdere informatie heen kan sturen. Alvast bedankt!
Vermeld ook je username als je het mailtje stuurt!
Goh, dat lijkt wel een hint aan iemandquote:
Neuh, een gewone ordinaire tvpquote:Op maandag 2 januari 2006 23:28 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Goh, dat lijkt wel een hint aan iemand
Mail is verstuurd.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:12 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Wat hij zegt!
Ik zit eraan te denken een lijst bij te houden van wie er allemaal geweest zijn, eventueel met pasfoto; dan kan je na de meet makkelijk zien wie dat ook alweer was. Leuk idee?
volgens mij word dat nog uitgezocht.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:20 schreef _moder8or_ het volgende:
Waar in Utrecht? Of moet het nog worden toegewezen?
Oké. Maar ik ben wel geïnteresseerd.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:20 schreef Xilantof het volgende:
[..]
volgens mij word dat nog uitgezocht.
top!quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:21 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Oké. Maar ik ben wel geïnteresseerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |