Vergeten? welneeeee...Hoe kan ik dé meet van het jaar vergeten?quote:
Stuur je ook ontvangstbevestigingen???quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:37 schreef Subhuman het volgende:
Oh en dit topic is natuurlijk ook de plek om carpooldates te bespreken enzo!
En voor mensen die niet het hele topic doorspitten nog maar eens:
[afbeelding] Belangrijke mededeling [afbeelding]
Kan iedereen die al zeker weet dat ie meegaat naar deze meet alvast een mailtje sturen naar [afbeelding]? Dan heb ik in elk geval een e-mailadres waar ik de verdere informatie heen kan sturen. Alvast bedankt!
Vermeld ook je username als je het mailtje stuurt!
Oh wil je die graag? In de OP van dit topic kun je zien van wie ik mail heb ontvangen, maar als het duidelijker is kan ik ook wel ontvangstbevestigingen sturen hoor.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:12 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Stuur je ook ontvangstbevestigingen???![]()
Ik pool met Mauro.
Laat je haar nog haar e-mailadres mailen?quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:54 schreef RubberDuckey het volgende:
Debsterr en ik gaan met de trein waarschijnlijk, dus kunnen miss dan al op het station in Utrecht afspreken ofzo (wie ook met de trein gaat natuurlijk).
Kheb al tijden niet naar de OP gekekenquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:50 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Oh wil je die graag? In de OP van dit topic kun je zien van wie ik mail heb ontvangen, maar als het duidelijker is kan ik ook wel ontvangstbevestigingen sturen hoor.
ik nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:12 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
.........
:update: heb ook een meeltje..![]()
![]()
![]()
Nope, zal niet lang duren.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:44 schreef blackbully het volgende:
[..]
ik niet
maar heb er net wel 1 verstuurd. dus zal wel niet lang duren
of wel.
You've got mailquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:12 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Stuur je ook ontvangstbevestigingen???![]()
Ik pool met Mauro.
Het eerste goede voornemen dit jaar?quote:Op zondag 1 januari 2006 02:11 schreef prupke het volgende:
Ik kom ook
waarvoor weet ik nog nog niet maar ik kom wel
Vergeet niet je aan te melden per mail hè!quote:Op zondag 1 januari 2006 02:11 schreef prupke het volgende:
Ik kom ook
Als je het zeker weet, dan moet je je ff bij Sub aanmeldenquote:
De gezelligheid?quote:Op zondag 1 januari 2006 02:11 schreef prupke het volgende:
quote:Op zondag 1 januari 2006 02:11 schreef prupke het volgende:
Ik kom ook
oh ja dat zal het zijnquote:Op zondag 1 januari 2006 14:32 schreef Skaai het volgende:
[..]
De gezelligheid?
En natuurlijk om mij een knuffel te geven![]()
Dan stuur je gewoon een mailtje en meld je je eventueel af op de dag zelfquote:Op maandag 2 januari 2006 21:45 schreef PoseidonVS het volgende:
En wat nou als je met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid komt?
Wat hij zegt!quote:Op maandag 2 januari 2006 21:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan stuur je gewoon een mailtje en meld je je eventueel af op de dag zelf
mss handig om op de modelensite gooien? Dan krijgt die ook weer een beetje aandachtquote:Op maandag 2 januari 2006 22:12 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Wat hij zegt!
Ik zit eraan te denken een lijst bij te houden van wie er allemaal geweest zijn, eventueel met pasfoto; dan kan je na de meet makkelijk zien wie dat ook alweer was. Leuk idee?
Goed plan!quote:Op maandag 2 januari 2006 22:13 schreef RonaldV het volgende:
[..]
mss handig om op de modelensite gooien? Dan krijgt die ook weer een beetje aandacht
Een soort van smoelenboek dus eigenlijkquote:
Maar alleen voor de mensen die dat willen.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een soort van smoelenboek dus eigenlijk
kan iemand alle avatars printen met nickname?quote:Op maandag 2 januari 2006 22:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een soort van smoelenboek dus eigenlijk
Ik zal mezelf blauw schminken...quote:Op maandag 2 januari 2006 23:20 schreef blackbully het volgende:
[..]
kan iemand alle avatars printen met nickname?
dan snap je ook met wie je in gesprek bent
![]()
jahaaaaa, allang gedaan!quote:Op zondag 1 januari 2006 12:16 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Vergeet niet je aan te melden per mail hè!
[afbeelding] Belangrijke mededeling [afbeelding]
Kan iedereen die al zeker weet dat ie meegaat naar deze meet alvast een mailtje sturen naar [afbeelding]? Dan heb ik in elk geval een e-mailadres waar ik de verdere informatie heen kan sturen. Alvast bedankt!
Vermeld ook je username als je het mailtje stuurt!
Goh, dat lijkt wel een hint aan iemandquote:
Neuh, een gewone ordinaire tvpquote:Op maandag 2 januari 2006 23:28 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Goh, dat lijkt wel een hint aan iemand
Mail is verstuurd.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:12 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Wat hij zegt!
Ik zit eraan te denken een lijst bij te houden van wie er allemaal geweest zijn, eventueel met pasfoto; dan kan je na de meet makkelijk zien wie dat ook alweer was. Leuk idee?
volgens mij word dat nog uitgezocht.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:20 schreef _moder8or_ het volgende:
Waar in Utrecht? Of moet het nog worden toegewezen?
Oké. Maar ik ben wel geïnteresseerd.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:20 schreef Xilantof het volgende:
[..]
volgens mij word dat nog uitgezocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |