Dus jij bent de niet toffe van Fot???quote:
Mijn vrouw zeg in iedergeval vrij vaak dat ik niet helemaal tof benquote:Op donderdag 24 november 2005 20:51 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dus jij bent de niet toffe van Fot???![]()
Ik ben wel tof hoor....![]()
Puckzz is er vooral overdagquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:25 schreef fraubitch het volgende:
@pukzz: Je bent niet vaak op msn of wel?
Raar mens is dat hequote:Op vrijdag 25 november 2005 18:16 schreef Icicle het volgende:
Oh leuk, komt die troela uit bijna-Weert ook?![]()
Dan doe mij maar een tvp
quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:16 schreef Icicle het volgende:
Oh leuk, komt die troela uit bijna-Weert ook?![]()
Dan doe mij maar een tvp
wie jij?quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:45 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Nee die troela uit bijna-Weert die zich Fraubitch noemt
![]()
quote:
meestal gaat daar een ander proces aan vooraf dan een geplande Fok-meetingquote:Op maandag 5 december 2005 11:40 schreef sararaats het volgende:
onder voorbehoud aub.
ik wil graag in mooie kledij gefotografeerd worden (als een bruid misschien)
Ik dacht dat het vooralsnog een klets en koffieleut meet was zonder echte shootsquote:Op maandag 5 december 2005 11:40 schreef sararaats het volgende:
onder voorbehoud aub.
ik wil graag in mooie kledij gefotografeerd worden (als een bruid misschien)
is het naar mijn weten ook.quote:Op maandag 5 december 2005 11:51 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik dacht dat het vooralsnog een klets en koffieleut meet was zonder echte shoots![]()
Dus is het wel handig om een setje digitaal en glas mee te nemen.quote:Op maandag 5 december 2005 11:55 schreef blackbully het volgende:
[..]
is het naar mijn weten ook.
alleen zullen veel mensen het niet kunnen laten om een fotote maken.
ik geloof wel dat mocht het tussenmodel en fotograaf klikken dat die dan aan het einde van de meet nog foto's zouden kunnen maken.
dus ik gok dat de meet relatief vroeg begint.
(einde van de ochtend?)
en dat je dan dus voor zonsondergang nog mogelijkheden hebt om eventueel wat foto's te maken.
maar vooral is het dus koffie leuten
Niet eens bier drinken?quote:Op maandag 5 december 2005 11:55 schreef blackbully het volgende:
[..]
is het naar mijn weten ook.
alleen zullen veel mensen het niet kunnen laten om een fotote maken.
ik geloof wel dat mocht het tussenmodel en fotograaf klikken dat die dan aan het einde van de meet nog foto's zouden kunnen maken.
dus ik gok dat de meet relatief vroeg begint.
(einde van de ochtend?)
en dat je dan dus voor zonsondergang nog mogelijkheden hebt om eventueel wat foto's te maken.
maar vooral is het dus koffie leuten
alleen als je na de meet nog scherp kan kijkenquote:Op maandag 5 december 2005 12:00 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dus is het wel handig om een setje digitaal en glas mee te nemen.
Puckzzz zoeperdquote:Op maandag 5 december 2005 12:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Niet eens bier drinken?schrap mij maar weer van de lijst dan
![]()
we gingen toch koffie leuten?quote:Op maandag 5 december 2005 12:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Niet eens bier drinken?schrap mij maar weer van de lijst dan
![]()
een fotograaf omringd door modellen die geen glaswerk mee heeft.quote:Op maandag 5 december 2005 12:11 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Puckzzz zoeperd![]()
We gaan eerst braaf uit van koffie of warme chocolademelk. Bier komt later wel.
Bij-de-weg, een model aanspreken met een bierwalm uit-den-mond staat ook lekker professioneel he??![]()
TicTac anyone?quote:Op maandag 5 december 2005 12:11 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Puckzzz zoeperd![]()
We gaan eerst braaf uit van koffie of warme chocolademelk. Bier komt later wel.
Bij-de-weg, een model aanspreken met een bierwalm uit-den-mond staat ook lekker professioneel he??![]()
Was dat niet die zondag, dat alle Brabo's verplicht in hun provincie moesten blijven?quote:Op maandag 5 december 2005 12:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
TicTac anyone?
tegen die tijd is een statief wel vereist![]()
* Puckzzz wat lul je nou, je weet niet eens zeker of je uberhaupt wel komt![]()
Kan ik je nog niet op de kast jagen...quote:Op maandag 5 december 2005 12:17 schreef Puckzzz het volgende:
Heb ik ff mazzel da'k geen Brabo ben dan![]()
Ik dacht dat jij ook import was?quote:Op maandag 5 december 2005 12:18 schreef blackbully het volgende:
hmm ik hoor net dat ik niet kom
oja das waar ook.quote:
anders gewoon een Brabo's Only meeting houden, heeft een paar voordelen.quote:Op maandag 5 december 2005 12:38 schreef blackbully het volgende:
[..]
oja das waar ook.
zet me maar terug op de lijst.
laat ik alleen prupke wel thuis. (was toch niet zeker of ze mee ging.)
scheeld ook meteen weer centen
5 minutenquote:Op maandag 5 december 2005 13:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
anders gewoon een Brabo's Only meeting houden, heeft een paar voordelen.
Men kan ons verstaan
Men wordt niet aangekeken op een biertje teveel, wij zijn tenslotte Bourgondiërs
Niet te ver reizen, komt weer goed uit i.v.m. dat bier
Geen last van Hagenese Hooligans die je met hun statief willen bashen
owja, ik ben import he? hoe lang moet je in Brabant wonen om geen import meer te zijn?
Wat je zegt ben je zelf...quote:Op maandag 5 december 2005 13:21 schreef blackbully het volgende:
oke zullen we dan maar een brobo-meets the models organiseren?
tssss ben ook maar import.quote:Op maandag 5 december 2005 14:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelf...met je kop door de helft, met een vork in je kont, zo draai je de hele wereld rond
![]()
Psies!!quote:Op maandag 5 december 2005 14:18 schreef blackbully het volgende:
[..]
tssss ben ook maar import.
kan daar toch ook niks aan doen.
ik hou nou eenmaal van bier.
dus tja dan maar naar braboland. daar vald het niet op als je om 12:00 al in de kroeg zit
Experimentele foto's zul je bedoelenquote:Op maandag 5 december 2005 15:12 schreef blackbully het volgende:
zullen we een datum prikken?
28-1-06 bv?
missen we niks als we brak op de bank liggen te fokken en onze wazige scheve foto's beoordelen
Gewoon rechtstreeks iemand aanspreken (mail/MSN/icq) die je bevalt (als fotograaf) en een afspraak maken.quote:
"verkeerd" is een beetje sterk uitgedrukt. Het gaat hier niet om het opgeven voor een fotoshoot, maar om een meet van modellen en fotografen, waarbij mogelijk ook camera's aanwezig zijn. Jij zoekt volgens mij een ander topic.quote:Op maandag 5 december 2005 18:49 schreef sararaats het volgende:
[..]
wat deed ik nu weer verkeerd?
ik wil gewoon eens mooi op de foto
Wat let je?quote:Op maandag 5 december 2005 21:33 schreef blackbully het volgende:
kan er een lijstje gemaakt worden door iemand zonder leven buiten internet?
even met wie er zeker komen en wie misschien?
ben wel benieuwd hoeveel man zich al opgegeven heeft. of wie het nog niet weet.
misschien word het wel een minimeet
Wat dacht je van de OP??? Daar staat toch wel een lijstje in hoor..quote:Op maandag 5 december 2005 21:33 schreef blackbully het volgende:
kan er een lijstje gemaakt worden door iemand zonder leven buiten internet?
even met wie er zeker komen en wie misschien?
ben wel benieuwd hoeveel man zich al opgegeven heeft. of wie het nog niet weet.
misschien word het wel een minimeet
verjaardagquote:Op woensdag 7 december 2005 09:57 schreef Kleintje het volgende:
even onder voorbehoud... mijn vader is de 28ste jarig en ik hoop dat ie het gewoon op zaterdag viert...
Dan kom ik graag!!!!!!
Dus je komt toch!quote:Op woensdag 7 december 2005 10:15 schreef Kleintje het volgende:
Ja.... ik zoen je wel!
Dat was de hint toch!
wel goed scheren dan.quote:
Ja, ik zal t nu gelijk ff doen, anders vergeet ik het nogquote:Op woensdag 7 december 2005 22:21 schreef blackbully het volgende:
[..]
wel goed scheren dan.
anders gaat ze misschien na die zoen meteen weer weg .![]()
gewoon komen en koffie leuten.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:20 schreef petre86 het volgende:
tvp mag dus?
lijkt me wel leuk.. maar druk he..
Die samen met jou op de foto's staat in je fotoboek?quote:Op woensdag 7 december 2005 21:23 schreef -Trinity- het volgende:
Ik kom ook, samen met een vriendin, als model.
Mja, wij samenquote:Op donderdag 8 december 2005 06:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Die samen met jou op de foto's staat in je fotoboek?
leuk!!
Lijstje wordt al behoorlijk lang volgens mij
Ah wat jammer nou, is de uitleenservice van bruidsjurken dicht in januari?quote:Op maandag 5 december 2005 19:36 schreef sararaats het volgende:
ik kom niet (komt slecht uit)
quote:Het is in principe een ontmoetingsmeet, gewoon voor de gezelligheid.
Definieer "een paar"?quote:Op zondag 11 december 2005 22:58 schreef Mandaaaahtj het volgende:
Meldt
Misschien neem ik nog paar vriendinnen mee dan..
1 of 2 misschienquote:Op zondag 11 december 2005 23:05 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Definieer "een paar"?
je hebt post
Oef, iets zegt mij dat de meeste zwangere vrouwen hier een hekel aan hebbenquote:Op maandag 12 december 2005 10:18 schreef PeRi het volgende:
Ja Ice, ik wil je buikje nu in het echt ook aaien.
Awwwwhhh Pliessss!! kom ook gezellig!quote:Op maandag 12 december 2005 11:08 schreef Icicle het volgende:
Woei een cadeautje.. Nog meer mensen die graag willen dat ik kom?
Ik ben het met je eens hoor, zit ook niet te wachten op een mega-shoot en neem zelf ook geen camera mee. Maar los daarvan, je bent er -letterlijk en figuurlijk- toch zelf bij? Neem zelf ook geen camera mee en doe niet mee als er gevraagd wordt te poseren. Als er genoeg mensen niet aan mee doen wordt het vanzelf geen mega-shoot. Dat er hier en daar een kroeg-snapshotje wordt gemaakt lijkt me onvermijdelijk.quote:Op maandag 12 december 2005 11:08 schreef Icicle het volgende:
Maareh.. ik wist het sowieso nog niet zeker hoor! Als alles mee zit en als het géén mega-shoot wordt ben ik erbij
oh ja,quote:Op maandag 12 december 2005 11:22 schreef Kleintje het volgende:
Gewoon een meeting. En wie weet hou ik er nog wat leuke fotograafjes of ideetjes aan over voor een volgende shoot met iemand.
Staat nog een shoot met Re op de planning voor ooit en met Vliegvrager. Dus we kunnen dan lekker bomen over onze ideeën.
Heb er zin in!
hahaha... geen haast hoor. Wat in het vat zit verzuurt niet...quote:Op maandag 12 december 2005 13:56 schreef Re het volgende:
[..]
oh ja,, ik neem nog contact op geloof ik
*meldt*quote:Op maandag 12 december 2005 14:08 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb er zin inIemand zin om 's ochtends al door Utrecht te gaan banjeren
Als we dan toch bezig zijn
ligt aan de desbetreffende temperatuur, neerslag en windsnelheid.quote:Op maandag 12 december 2005 14:08 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb er zin inIemand zin om 's ochtends al door Utrecht te gaan banjeren
Als we dan toch bezig zijn
quote:Op maandag 12 december 2005 11:08 schreef Icicle het volgende:
quote:Op maandag 12 december 2005 22:22 schreef Icicle het volgende:
[..]
Ik zal even de lijst doormailen, dan kun je jouw cadeautje doorstrepen :p
een bak koffie kun je krijgen maar dan houd het al gouw op denk ikquote:Op maandag 12 december 2005 22:22 schreef Icicle het volgende:
[..]
Ik zal even de lijst doormailen, dan kun je jouw cadeautje doorstrepen :p
Tuurlijk welquote:
Dankjewelquote:Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tuurlijk welEentje voor de kleine, eentje voor jou en eentje voor je man
nog gefeli trouwens
3 maar? Wacht maar tot die kleine geboren is. Kasten vol gekregen leuke kleertjes voor de eerste 3 weken, en daarna alles in de vuilniszak, en de kast leeg.quote:
Zo herkenbaar....quote:Op maandag 12 december 2005 22:31 schreef RonaldV het volgende:
[..]
3 maar? Wacht maar tot die kleine geboren is. Kasten vol gekregen leuke kleertjes voor de eerste 3 weken, en daarna alles in de vuilniszak, en de kast leeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |