oh ja,quote:Op maandag 12 december 2005 11:22 schreef Kleintje het volgende:
Gewoon een meeting. En wie weet hou ik er nog wat leuke fotograafjes of ideetjes aan over voor een volgende shoot met iemand.
Staat nog een shoot met Re op de planning voor ooit en met Vliegvrager. Dus we kunnen dan lekker bomen over onze ideeën.
Heb er zin in!
hahaha... geen haast hoor. Wat in het vat zit verzuurt niet...quote:Op maandag 12 december 2005 13:56 schreef Re het volgende:
[..]
oh ja,, ik neem nog contact op geloof ik
*meldt*quote:Op maandag 12 december 2005 14:08 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb er zin inIemand zin om 's ochtends al door Utrecht te gaan banjeren
Als we dan toch bezig zijn
ligt aan de desbetreffende temperatuur, neerslag en windsnelheid.quote:Op maandag 12 december 2005 14:08 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb er zin inIemand zin om 's ochtends al door Utrecht te gaan banjeren
Als we dan toch bezig zijn
quote:Op maandag 12 december 2005 11:08 schreef Icicle het volgende:
Woei een cadeautje.. Nog meer mensen die graag willen dat ik kom?
quote:Op maandag 12 december 2005 22:22 schreef Icicle het volgende:
[..]
Ik zal even de lijst doormailen, dan kun je jouw cadeautje doorstrepen :p
een bak koffie kun je krijgen maar dan houd het al gouw op denk ikquote:Op maandag 12 december 2005 22:22 schreef Icicle het volgende:
[..]
Ik zal even de lijst doormailen, dan kun je jouw cadeautje doorstrepen :p
Tuurlijk welquote:
Dankjewelquote:Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tuurlijk welEentje voor de kleine, eentje voor jou en eentje voor je man
nog gefeli trouwens
3 maar? Wacht maar tot die kleine geboren is. Kasten vol gekregen leuke kleertjes voor de eerste 3 weken, en daarna alles in de vuilniszak, en de kast leeg.quote:
Zo herkenbaar....quote:Op maandag 12 december 2005 22:31 schreef RonaldV het volgende:
[..]
3 maar? Wacht maar tot die kleine geboren is. Kasten vol gekregen leuke kleertjes voor de eerste 3 weken, en daarna alles in de vuilniszak, en de kast leeg.
Jawel...je komt welquote:Op dinsdag 13 december 2005 10:51 schreef Puckzzz het volgende:
Zo te zien wordt het gezellig.
Ik kom niet
Ik heb je even geholpen door consequent te verwijderenquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:25 schreef Subhuman het volgende:
Offtopic reacties verwijderd. Nu weer verder over de meet graag.
ja ikkequote:Op maandag 12 december 2005 11:08 schreef Icicle het volgende:
Woei een cadeautje.. Nog meer mensen die graag willen dat ik kom?
Oei, ik heb posts over het hoofd gezien.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:35 schreef Icicle het volgende:
[..]
Ik heb je even geholpen door consequent te verwijderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |