Verhaalquote:Need for Speed: Most Wanted officieel aangekondigd
Electronic Arts heeft het nieuwste deel in de Need for Speed reeks, Need for Speed: Most Wanted, vandaag officieel aangekondigd. Het spel lijkt een mix te gaan worden tussen de eerste Need for Speed games, waarin het veelal draaide om politie-achtervolgingen, en de laatste twee Underground spellen.
In Need for Speed: Most Wanted ben je namelijk een straatracer die, in een compleet vrije spelwereld, op de vlucht is voor de politie. Net als bij echte illegale straatraces komt de politie namelijk regelmatig om de hoek kijken. EA belooft alvast Hollywood-achtige achtervolgingen, waarbij je tientallen politie-agenten tegelijk op je hielen hebt. Het tuning-aspect dat de Underground games tot een succes maakte is ook weer van de partij, evenals de mogelijkheid je reputatie te verbeteren met het winnen van races. De reputatie is deze keer vooral in negatieve zin, namelijk hoe berucht je bent bij de sterke arm der wet!
Het meest opvallende is dat Need for Speed: Most Wanted officiëel wordt aangekondigd voor een next-generation console, waarschijnlijk de volgende van Microsoft. Daarnaast mag je het spel ook verwachten op Playstation 2, Xbox, GameCube, Nintendo DS, GameBoy Advance, PSP en PC.
Opgesteld door Worldracing.nl Forumquote:Je begint met een race, tegen de No.1 op de blacklist. halverwege wordt de race onderbroken en blik je terug.
Je start in die stad, rocktown oid. Daar knal je naar binnen met je vriendinnetje (mia). Aan het stoplicht wordt je aangehouden door de hoofdagent, die zegt dat ie je auto gaat strippen om te kijken of hij wel streetlegal is enz. Het is duidelijk dat deze man niet van streetracen houdt. Als hij dan wordt weggeroepen om een high-speed achtervolging te gaan ondersteunen neemt hij nog wel even de moeite om een flinke kras op je BMW M3-GTR te zetten.
Dan krijg je in een afwisseling van races en filmpjes te zien hoe jij de stad bent binnengekomen en hoe je je carriere hebt gemaakt. Zo race je bijvoorbeeld tegen enkele gasten op de blacklist. Als je deze races hebt afgerond kom je weer terug in de race die je onafgemaakt achter je liet. Je begint weer bij de start. Na een tijdje racen hoor je je vriendin, net zoals in het eerste filmpje, zeggen dat er iets mis is met je auto en dat je MOET stoppen. Omdat je raced voor eigendomsbewijzen laat je dat natuurlijk en knal je door. Na een paar bochten begeeft je auto het alsnog....
Race verloren, M3 kwijt. Back to stock!
Dan mag je dus met het geld wat je in de races (dagen) daarvoor hebt verdiend je weg terug naar de top gaan bevechten. Je moet de blacklist, een lijst met racers die het meest gezocht worden, afwerken. Je begint onderaan, en zo werk je je weg op.
Niet alleen moet je racen, het aanzien wordt ook bepaald in hoeverre jij gezocht wordt door de politie. Des te hoger de beloning voor jouw hoofd (bounty), des te beter voor de blacklist. Naar mate je hoger komt in de blacklist (ik heb no. 15 inmiddels op zijn donder gegeven), krijg je meer aanzien. Autobedrijven verkopen je betere en duurdere auto's, tuners verkopen je betere onderdelen en ga zo maar door.
Ook is het gebied wat we in de demo speelde maar 1/4e van de totale map. De andere gebieden moet je ook unlocken door je hoger op de blacklist te classificeren. Als je uiteindelijk je doel volbracht hebt ben je, inderdaad...
"the most wanted"
Maar om daar te komen, moet je een hoop doen. Het blijkt dat razor, de gast die je auto krijgt, je in de val heeft gelokt. Hij heeft je auto gesaboteerd. Inmiddels staat razor bovenaan de blacklist, en hij heeft jouw auto gebruikt om daar te komen!
Moviesquote:# 2 Exclusive auto's: Spring achter het stuur van een ’67 Camaro, de enigste American classic in Need for Speed Most Wanted, en een speciaal getunde BMW M3 GTR.
# 8 Custom Rides: Acht speciaal getunede met de hand geselecteerde bodykits, spoilers, rims, roof scoops en meer zijn unlocked en beschikbaar om te gebruiken in Quick Race en Online modes. Supra, Lotus Elise, Porsche 911 GT2, Mercedes-Benz SL6500, AMG, Corvette C6, Mercedes-Benz SL 500, Porsche 911 Carrera S and Corvette C6.R.
# Exclusieve Achtervolgings Uitdaging: Probeer de politie af te schudden in deze intense achtervolging, met golven van opgevoerde SUV politie met agresieve taktieken.
# Drie Exclusieve Races: Drie speciale races speciaal gemaakt voor de Black Edition, unlocked en gelijk beschikbaar vanaf de start.
# Exclusieve en Unlocked Vinyls: Maak je auto's nog persoonlijker met tientalen unlocked vinyls en speciaal ontworpen designs voor de Black Edition.
# Bonus DVD: Ga onder de motorkap van Need for Speed Most Wanted. Bekijk fantastische auto's en een een exclusieve auto kunst gallery. Of bekijk tien Need for Speed Most Wanted video's, inclusief een kijk achter de schermen Een must-have voor alle Need for Speed fans over de laatste 10 jaren.
quote:Op maandag 21 november 2005 21:30 schreef i2Them2 het volgende:
Haha nu al nr. 7. Jullie hebben echt een need for speed
.
Ik heb de Black-edition zaterdag besteld, krijg ik hem ook morgen in de bus hoop ik!quote:Op maandag 21 november 2005 21:36 schreef _moder8or_ het volgende:
Morgen krijg ik de Black Edition in de bus
Hoe groot is het dan als je het vergelijkt met Underground 2?quote:Op maandag 21 november 2005 21:41 schreef truSteh het volgende:
Mwah tis niet zo uber groot als GTA de steden bij elkaar nee, maar tis ook niet weer zó klein. Het gaat wel, ik cruise toch niet zoveel, tot nu toe alleen wedstrijden enzo geraced.
Echt niet. Het is meer platteland dan een stad vind ik dan zelfquote:Op maandag 21 november 2005 21:40 schreef MosPos het volgende:
[..]
Ik heb de Black-edition zaterdag besteld, krijg ik hem ook morgen in de bus hoop ik!![]()
Is beter dan donderdag!
Ik heb het gevoel dat het maar een hele kleine stad is waar je in rijdt, is dat ook zo?
Je krijgt hem morgen in de bus en je speelt hem ook alquote:Op maandag 21 november 2005 21:44 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Echt niet. Het is meer platteland dan een stad vind ik dan zelf
Highwayquote:Op maandag 21 november 2005 21:46 schreef MosPos het volgende:
[..]
Je krijgt hem morgen in de bus en je speelt hem ook al![]()
Heb je ook een paar goede rechte stukken om lekker te scheuren?![]()
Black edition is volgens mij niet eens in Nederland voor de PC te krijgen. 'k heb hem besteld, krijg ik waarschijnlijk de Amerikaanse versie.quote:Op maandag 21 november 2005 21:52 schreef Leffe48 het volgende:
Ik hoorde dat de pc versie std de black edition is?
Ik heb namelijk geen Camaro
-edit peristilius-quote:Op maandag 21 november 2005 21:54 schreef MosPos het volgende:
[..]
Black edition is volgens mij niet eens in Nederland voor de PC te krijgen. 'k heb hem besteld, krijg ik waarschijnlijk de Amerikaanse versie.
Ik heb de Fiat Punto;quote:Op maandag 21 november 2005 21:20 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik heb maar 2 auto's op dit moment
Mijn Mazda RX-8 (ook mijn race auto) sinds #12
En een Lambo Gallardo
Waar ben jij dan nu? 9?quote:Op maandag 21 november 2005 22:04 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik heb de Fiat Punto;
Renault Clio (helemaal niks mee gedaan);
Mazda RX8 (pink slip);
Porsche Cayman S (pink slip);
Mitsubishi Eclipse (pink slip);
Mitsubishi Lancer Evo VIII (pink slip)
En de Golf GTI die ik heb gewonnen heb ik gelijk verkocht. Dus ik heb tot nu toe alle pink slips gehad op één na.
Het was wel de bedoeling. Black Edition komt alleen maar in europa uit voor de PC. Amerika leverde te weinig black edition uit.quote:Op maandag 21 november 2005 21:52 schreef Leffe48 het volgende:
Ik hoorde dat de pc versie std de black edition is?
Ik heb namelijk geen Camaro
Dat is uit mijn hoofd nummer 8?quote:Op maandag 21 november 2005 22:17 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Nee, die was al zo aardig om zijn Evo VIII aan mij af te staan.Ben nu bij Jewels.
Daarom doe ik nu elke race terug gaan naar mijn garage om het spel op te slaanquote:Op maandag 21 november 2005 23:19 schreef truSteh het volgende:
Dan word je auto niet na 1 keer in beslag genomen, maar met 1 zo'n kaartje alle auto's pas na 2 keer. Tot maximaal 5 keer gearresteerd totdat je auto word ingenomen.
PS2 is de enige platform in Europa die een BE krijgt. De rest ist dus standaard.quote:Op maandag 21 november 2005 23:57 schreef el_nuno het volgende:
komt de black edition voor de ps2 ook op dezelfde dag uit of moet je daar nog langer voor wachten?
Yup. Waarom niet?quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:00 schreef el_nuno het volgende:
ja maar komt ie ook 24 november uit?
Volgens mij kan je de Gallardo bij #7 kopen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:02 schreef Retuobak het volgende:
Mmmh ik ga lekker, alle races (dus niet alleen de 5 vereiste, ik doe ze telkens allemaal) voltooid voor #8. Moet alleen nog een beetje bounty en vrijwel alle milestones (milestones doe ik ook elke keer allemaal). Vanaf wanneer kan ik zo'n mooie Lamborghini kopen eigenlijk?
Nee, ze komen gewoon gelijk. En europa (PS2) krijgt alleen de Black Editiequote:Op dinsdag 22 november 2005 00:03 schreef el_nuno het volgende:
ok ja misschien dat ze nog een tijdje ermee gingen wachten met die black edition dacht ik. bedankt
Thanks, dat wordt mijn volgende race-auto denk ik, dan verkoop ik mijn supra en wordt mijn porsche mijn bounty autoquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:04 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Volgens mij kan je de Gallardo bij #7 kopen.
Niet die Gallardo kopenquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:16 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Thanks, dat wordt mijn volgende race-auto denk ik, dan verkoop ik mijn supra en wordt mijn porsche mijn bounty auto
Er is geen Breedbeeld modusquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:16 schreef spenky het volgende:
Hooi!!
ik heb een 15.4 inc monitor op me laptop.. ik wil need for speed spelen.. maar ik kan nergens een breedbeeld resolutie vinden...? ik krijg nu gewoon van die lang gerekte autos enzo... ? anyone?
Waar moet ik voor gaan na mijn huidige Porsche Cayman S dan?quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:23 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Niet die Gallardo kopen. Echt een baggerbak
quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:23 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Er is geen Breedbeeld modus. Heb al nagekeken voor je
Um DB9quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:24 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Waar moet ik voor gaan na mijn huidige Porsche Cayman S dan?
Goh, daar vraag je me watquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:57 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Vanaf wanneer kun je die krijgen?
quote:Op maandag 21 november 2005 21:40 schreef MosPos het volgende:
[..]
Ik heb de Black-edition zaterdag besteld, krijg ik hem ook morgen in de bus hoop ik!![]()
Is beter dan donderdag!
Ik heb het gevoel dat het maar een hele kleine stad is waar je in rijdt, is dat ook zo?
Alleen in de PSP versie.quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:25 schreef xboxps2 het volgende:
blijft jammer mag zeker niet van die auto merken
en kan je wel of niet met poliite rijden
Verandert telkensquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:22 schreef UnleashMitch het volgende:
Verandert de plek van de pink slips onder de markers of is t steeds dezelfde ?
Roze. Dan verneuk je pas een auto.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:58 schreef coolhva het volgende:
Mwah hij is wel erg vet, dat is waar, maar als ik mag kiezen ga ik toch voor de lambo's, deze zijn zo uber in handeling...
Maar de bmw heerscht wel jaGa hem volgende keer ff roze maken, kijken of ie dan nog zo mooi is
Hehe, PSP ligt hier op m'n bureau op kantoor, en af en toe pak ik hem dan even om weer een race te spelen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:13 schreef BoJo het volgende:
ik wil ook weer spelen, fulltime werken zuigt
Een PSP had handig geweest nu![]()
ik ga dequote:Op dinsdag 22 november 2005 12:16 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Hehe, PSP ligt hier op m'n bureau op kantoor, en af en toe pak ik hem dan even om weer een race te spelen.![]()
Nah wil niet veel zeggen maar vind dat ik onderstaande auto toch mooi "gepimpt" hebt met rozequote:Op dinsdag 22 november 2005 11:59 schreef _moder8or_ het volgende:
Roze. Dan verneuk je pas een auto.
Trouwens, ik doe de laatste millestone opdr8en voor Razor
Nog 6 racesquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:36 schreef coolhva het volgende:
nu nog alle races of had je die al ?
Ja dat kan.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:51 schreef xboxps2 het volgende:
kan je met je eigen auto online kon dat in underground 2 ?
K mis je in de Scquote:
Dan waarschijnlijk 4 races tegen Razor hequote:Op dinsdag 22 november 2005 12:53 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou?
Je moet 9 races klaar rijden en 5 millestones
Sorry, verkeerd beoordeldquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:09 schreef truSteh het volgende:
[..]
Dan waarschijnlijk 4 races tegen Razor heEn dan compleet je die milestones ook. Ze bounty is ook 14 mil terwijl je met 10 mil al kan racen tegen Razor.
Ik ga nu de laatste 3 races doen. Succes gastquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:17 schreef truSteh het volgende:
Geeft niet hoor![]()
Mia zien we trouwens veel te weinig, in Underground zag je de dames nog redelijk vaak, maar mia is maar 2 keer voorbij gekomen ofzo, en ze is zo mooi
Maarja nog ff proberen die laatste milestone voor Razor af te maken, kan ik tegen em racen.
Pardon?quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:56 schreef Martijn85 het volgende:
Word ik net gebeld door Nedgame, kunnen ze die Special Edition helemaal niet leveren![]()
Dus nu krijg ik morgen de gewone versie
Hij ligt gewoon in de winkelquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ga demaar eens heel lief aankijken denk ik
![]()
Is hij al (legaal) uit voor de PSP in Europa of moet je hem importeren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:20 schreef truSteh het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:20 schreef truSteh het volgende:Kut, ik wou dat ik dat niet gelezen hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is niet makkelijker denk ik, al is het met het toetsenbord altijd fijner vind ik. Maar gaat erom HOE je het doet, zie mijn spoiler![]()
Geen idee. Je moet het iig 5 minuten volhoudenquote:Op dinsdag 22 november 2005 14:48 schreef truSteh het volgende:
EitjeIs de PC makkelijker dan de xbox ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:53 schreef coolhva het volgende:
truSteh:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog niets binnengekregen!quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:54 schreef MosPos het volgende:
_moder8tor_, Heb jij het spel al binnen? ik heb hem van dezelfde site besteld en nog niks gohoord![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:55 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:57 schreef coolhva het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:34 schreef Retuobak het volgende:
[..]Shit... ik heb het ook gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dus je hebt razor nog helemaal niet verslagen?quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:06 schreef truSteh het volgende:
Tis gelukt
Bedankt he coolhva voor de tip
quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:08 schreef truSteh het volgende:
Jawel, allang man, ben nu ook de most wanted
Ik doe eerst de Challenges, daarna de overige races. En daarna 2e keer opnieuw.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:10 schreef truSteh het volgende:
Career pas op 80%, dus moet zeker weel alle races en milestones en shit af gaan maken van #15 t/m #1
Al lang achter de rug. Heb zelfs een drie kwartier van gemaaktquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:14 schreef coolhva het volgende:
Yup, alle races etc. Maar ook in de rankings op je rapsheet moet je op nr1 staan dus have fun. 1 iets is dat je langer als een half uur (REAL TIME) in een chase moet zitten...
veel plezier, al kan je met die tip dat wel een half uur volhouden
quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:13 schreef _moder8or_ het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3 kwartier? pfff, wat heb je gedaan? rondjes gereden op de snelweg of allemaal kleine straatjes gepakt?quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:15 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Al lang achter de rug. Heb zelfs een drie kwartier van gemaakt
quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:16 schreef coolhva het volgende:
[..]Ow okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Valt toch wel mee?quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:19 schreef Martijn85 het volgende:
Mn hoogste bounty tot nu toe, ook nog eens zonder milestones
[[url=http://xs56.xs.to/pics/05472/Bounty.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
En dat in 7:41![]()
twee keer raden wat mijn achtergrond isquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:32 schreef Klonk het volgende:
in een moment van agressie afkoeling net ff een google gedaan op Josie Maran Mia dus, gadverdamme wat een lekker wijf zeg![]()
Jongen. Die spoilers zijn toch niet voor niets ?quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:35 schreef Messenga het volgende:
Zou iedereen ff willen kappen met die spoilers ?Er zijn genoeg mensen die ondanks de spoiler het wel lezen en daardoor verklappen jullie het einde etcetera. Is niet leuk.
Maarja, op naar nummertje 11 voor mij
Is toch je eigen fout, lees het dan gewoon nietquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:35 schreef Messenga het volgende:
Zou iedereen ff willen kappen met die spoilers ?Er zijn genoeg mensen die ondanks de spoiler het wel lezen en daardoor verklappen jullie het einde etcetera. Is niet leuk.
Maarja, op naar nummertje 11 voor mij
Ja, maar genoeg mensen die uit nieuwscherigheid wel het wel lezen..quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:36 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jongen. Die spoilers zijn toch niet voor niets ?
Dan lezen ze het toch? Dat is toch niet onze fout?quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:37 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, maar genoeg mensen die uit nieuwscherigheid wel het wel lezen..
True, maar het is wel kut als je het leest en er dan achterkomt dat...quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:38 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dan lezen ze het toch? Dat is toch niet onze fout?
Alsof het verhaal zo goed is dat je niet het einde verklapt wil zienquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:37 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, maar genoeg mensen die uit nieuwscherigheid wel het wel lezen..
Verwijs die mensen dan ff naar Josie Maran...quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:46 schreef _moder8or_ het volgende:
Ok mensen. Geen B&H topic van deze maken.
Wordt je auto slechter als je er lang mee rijdt danquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:57 schreef maestro1980 het volgende:
omfg.... heb de hele tijd met de porsche gereden. Maar deze was na een stuk of 4 blacklist members aan vervaning toe. Win ik mooi die callardo... -=wat een wegligging heeft die zeg=-
Bij die porsche was het beheerst dweilen, met die callardo, als ik instuur, stuurt die wagen ook gelijk in.. das ff wennen
op naar BL nummer 5 (nogmaar). MOet eerlijk zeggen dat het nu toch pittig word.
De auto's waarin je tegenstanders rijden worden steeds beter, dus je auto wordt steeds minder in die zin... dus op een gegeven moment ben je aan een snellere toe...quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:59 schreef MosPos het volgende:
[..]
Wordt je auto slechter als je er lang mee rijdt dan![]()
Alleen stock cars kan je kiezen, en daar staat hij er niet inquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:02 schreef coolhva het volgende:
niet....of je moet bij bonus autos kijken maar volgens mij kan het niet ....
Mooie Bakquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:04 schreef _moder8or_ het volgende:
Whehe, mijn porsche is helemaal van Carbon![]()
[[url=http://xs56.xs.to/pics/05472/carboncar.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Dat zit er niet in, maar dat vond ik ook eigenlijk alleen maar vervelend in NFSUquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:25 schreef Atreidez het volgende:
Wat ik op zich ook nog miste (of ik heb t nog niet gehad) is het racen tegen willekeurige bestuurders op straat wat je in NFSU kon doen.. Kreeg je zo'n telefoonsymbooltje als je in de buurt van een sjonnie reed en dan kon je er tegen gaan racen
Tip van de dagquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:20 schreef Repeat het volgende:
Het is wel vervelend dat je niet zoals in NFSU een bericht kreeg als je weer een onderdeel unlocked hadNu moet je regelmatig de winkel checken...
Inderdaad. Meestal is in elke categorie wel wat unlockedquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:30 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Tip van de dag
Elke BL overwinning naar de winkel toe![]()
Komt volgens GCshop pas uit op 24/11/2005. Dus ik zou uitgaan van een donderdag.quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:55 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nog niets binnengekregen!Morgen denk ik dan.
En via Gamened woensdagquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:37 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Komt volgens GCshop pas uit op 24/11/2005. Dus ik zou uitgaan van een donderdag.
De vrachtwagens hoeven niet stil te staan, ook als ze rijden kan je er onderdoorquote:Trouwens! Als je aan het "spelen" bent is het zeker de moeite waard om is tegen een vrachtwagen aan te crashen zodat hij stil komt te staan. Daarna kan je er onderdoor en meestal gaat de politie tegen de vrachtwagen aan, ook vaak zat boomstammen op politie auto's laten vallen...
Drag. Té makkelijkquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:02 schreef Klonk het volgende:
Wat vinden jullie de rottigste races om te rijden, met kop en schouder steken bij mij de afvalraces eruit, kut dingen....
Dat staat er volgens mij wel, als je iemand van de black list hebt verslagen. Rechtsboven ofzo... stond ergens op een screenshot in dit topic(of eerder).quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:20 schreef Repeat het volgende:
Het is wel vervelend dat je niet zoals in NFSU een bericht kreeg als je weer een onderdeel unlocked hadNu moet je regelmatig de winkel checken...
ik vind die speedcam races ook wel leuk, als laatste over de finish komen en toch winnenquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:09 schreef truSteh het volgende:
Afvalraces, zeker weten. Leukste is nog wel tollbooth, geen gezeik met tegenstanders, gewoon lekker zo snel mogelijk rijden
Die zijn relaxt iddquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik vind die speedcam races ook wel leuk, als laatste over de finish komen en toch winnen![]()
Maarja, dan heb je aan het eind van je race de politie aan je reet hangen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:09 schreef truSteh het volgende:
Afvalraces, zeker weten. Leukste is nog wel tollbooth, geen gezeik met tegenstanders, gewoon lekker zo snel mogelijk rijden
quote:Op maandag 21 november 2005 11:05 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik heb alleen een grafisch probleempje met most wanted op de pc.
ik krijg na een tijdje spelen, strepen en vlakken in het spel. hij doet het nog wel, maar ik zie soms helemaal niks omdat er dan opeens een "wand" op de weg komt.
het is een beetje een rare beschrijving, maar weet het even niet ander te verwoorden.
kent iemand dit en weet iemand toevallig er een oplossing voor?
btw: aan mijn grafische kaart zal het denk ik niet liggen van die moet most wanted met gemak trekken
nu met een printscreen erbij. hierbij heb ik de "wanden" rood omcirkeltquote:Op maandag 21 november 2005 14:47 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
alles is al up-to-date dat is het rare ervan. ik draai most wanted trouwens op een 6600 gt
Schrok al even. Dacht even dat dat een Honda Civic was van afstandje! Maar mooie Lexus hoor!quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:10 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
[..]
nu met een printscreen erbij. hierbij heb ik de "wanden" rood omcirkelt
[[url=http://xs56.xs.to/pics/05472/FoutNFSMW.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Wat moet je precies doen in het configuratieschermquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:29 schreef coolhva het volgende:
bar le duc das ernstig, al het hele nvidia spul uitgezet in je configuratiescherm?
Btw, dit doet hij later in het spel, als hij warmer wordt dus, meet de temp eens en laat je kast eens open, duurt het nu langer?
wat moet ik precies uitzetten dan? ik heb dit met andere games totaal niet. f.e.a.r. loopt perfect.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:29 schreef coolhva het volgende:
bar le duc das ernstig, al het hele nvidia spul uitgezet in je configuratiescherm?
Btw, dit doet hij later in het spel, als hij warmer wordt dus, meet de temp eens en laat je kast eens open, duurt het nu langer?
Bedankt, als ik er last van krijg weet ik wat ik moet doen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:39 schreef coolhva het volgende:
naar beeldscherm gaan, geavanceerd en dan naar je nvidia bende toe
en dan alles op applicatie gestuurd zetten o.i.d. zodat de nvidia crap niet in de game dingen gaat verstoren. Maar ik denk zelf dat de kaart niet helemaal lekker is want dit ziet eruit als een heating probleem. Zijn gewoon artifacts als je het mij vraagt. Lijkt mij het eerste waar je naar gaat kijken, of ie wel genoeg koeling krijgt en of ie niet te heet wordt.
Heb je al op GOT gekeken en op de fora van EA zelf?
Driver ook eerst verwijderd met driver remover? zodat het echt weg is?
Heb je wel een hele goede computer. Wij hebben er heel veel spellen op zoals: Underground 1 en 2, Sim city 4, San andreas. Daar wordt hij ook niet sneller van.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:49 schreef Retuobak het volgende:
Ja, ik speel met max settings in 1280x1024
Draait prima opzich (X2 4200+, 1GB PC3200, 7800GTX)
tenzij je ze allemaal tegelijk start maakt het niks uit hoorquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:52 schreef MosPos het volgende:
[..]
Heb je wel een hele goede computer. Wij hebben er heel veel spellen op zoals: Underground 1 en 2, Sim city 4, San andreas. Daar wordt hij ook niet sneller van.![]()
Is dat echt zo? Maar ik heb maar 2 CD-rom drives.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
tenzij je ze allemaal tegelijk start maakt het niks uit hoor![]()
mijn gpu is 45 a 46 graden. dat is toch niet gek veel? drivers heb ik correct geinstalleerd en geuninstalleerd.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:39 schreef coolhva het volgende:
naar beeldscherm gaan, geavanceerd en dan naar je nvidia bende toe
en dan alles op applicatie gestuurd zetten o.i.d. zodat de nvidia crap niet in de game dingen gaat verstoren. Maar ik denk zelf dat de kaart niet helemaal lekker is want dit ziet eruit als een heating probleem. Zijn gewoon artifacts als je het mij vraagt. Lijkt mij het eerste waar je naar gaat kijken, of ie wel genoeg koeling krijgt en of ie niet te heet wordt.
Heb je al op GOT gekeken en op de fora van EA zelf?
Driver ook eerst verwijderd met driver remover? zodat het echt weg is?
Ik speel het op 1600×1200 met AA en schaduwen op medium (bij shadows op high zag het er niet echt goed uit) en voor de rest alles op high.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:45 schreef MosPos het volgende:
[..]
Bedankt, als ik er last van krijg weet ik wat ik moet doen.
Ik speel de Demo op half mooi zeg maar, alles op medium of halferwege het balkje. Kan iemand het op z mooist spele?
je bent sarcastisch?quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:03 schreef MosPos het volgende:
[..]
Is dat echt zo? Maar ik heb maar 2 CD-rom drives.![]()
Da's mooi klote. Bij mij besloot het spel ermee op te houden net nadat ik die drag van Jewels had gewonnenquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:13 schreef Martijn85 het volgende:
Net mn nieuwe videokaart erin gezet maar toen ging mn pc een beetje flippen![]()
Nu dus net een format achter de rug met als resultaat dat ik weer opnieuw kan gaan beginnen![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:49 schreef Retuobak het volgende:
Ja, ik speel met max settings in 1280x1024
Draait prima opzich (X2 4200+, 1GB PC3200, 7800GTX)
Ja is ook wel weer zo, met alles hier op z'n max op 1024 x 768 en AA op 8x (via videokaart) dan haal ik ongeveer de 30 frames in nfsmw dus is opzich voldoende. Heb alleen altijd de neiging gehad om een spel altijd op z'n max te willen spelen qua instellingenquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:00 schreef Retuobak het volgende:
Mwoh, ik vind dat wel een erg snelle upgrade weer, je kunt toch nog wel ff tot eind volgend jaar met die bak? Dan kun je direct upgraden naar een bak met DDR2 geheugen en een DirectX 10 videokaart. Stuk zinvollere upgrade imho.
1024×768quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
P4 2,4Ghz, 512mb, oude Geforce4 128mb..
Werkt allemaal prima in 1024x7nog iets.
Je moet ook de pinkslip goed vindenquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:52 schreef mithrandirrr het volgende:
ik heb net de eclipse verslagen, maar ik krijg de wagens helemaal niet :S wat doe ik verkeerd?
speel het trouwens op 800x600, medium details en anti aliasing op full.
tv-out op 82cm tv en dat loopt vloeiend. verschil met 1024x768 zie je toch niet op de tv
Moet je naar je garage (upgrade garage) gaan en dan op '1' drukken. Dan ga je naar de backroomquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:58 schreef mithrandirrr het volgende:
aah oke, ik heb dus telkens pech gehad... (alleen maar money/get out of jail for free dingen). heb maar geen engine uniques meer gepakt, die kon ik er ook niet opzetten... of doet ie dat automatisch
Oké dan. En gaat hij al sneller?quote:Op woensdag 23 november 2005 00:40 schreef mithrandirrr het volgende:
jazeker, het is gelukt! ik speel met gamepad, en dan kan je die functies niet doen he, moet je keyboard even voor gebruiken. en ik kan me navigatie ook niet aanzetten met gamepad, maar verder is het superlekker op bed liggend spelen!
Na t verslaan van een Blacklist rijder kan je markers van m kiezen, de eerste 3 zit zijn pink slip tussen en dat is niks minder als de eigendomspapieren van zijn autoquote:Op woensdag 23 november 2005 10:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik lees hier Pinkslip maar wat is da?
Ik hoop dat de BE vandaag in de bus ligtquote:Op woensdag 23 november 2005 09:09 schreef Backhander het volgende:
ik denk dat ze hem idd vandaag al hebben ja
Ach so!quote:Op woensdag 23 november 2005 10:38 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Na t verslaan van een Blacklist rijder kan je markers van m kiezen, de eerste 3 zit zijn pink slip tussen en dat is niks minder als de eigendomspapieren van zijn autoM.a.w. je kan dus gewoon ze auto in bezit krijgen als je de goeie kiest.
Mijn gewone versie komt vandaag binnenquote:Op woensdag 23 november 2005 10:47 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat de BE vandaag in de bus ligt![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 11:57 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Mijn gewone versie komt vandaag binnen
Ik vind het wel raar dat jij nog niet gebeld bent dat die Special Edition niet te leveren is![]()
Officieel morgenquote:Op woensdag 23 november 2005 12:11 schreef janrad het volgende:
Wanneer komt ie nou voor de pc uit?
Nog niets ontvangen helaas.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:20 schreef MosPos het volgende:
_moder8ter_, heb je hem al binnen? ik heb de BE ook besteld. hoop ook dat hij vanmiddag binnen is!!!
![]()
Vroeg uit he(12:15)quote:Op woensdag 23 november 2005 13:30 schreef MosPos het volgende:
nog een half uurtje dan op huus an!!!![]()
Neem plaspauze en hatsikidee bellen maarquote:Op woensdag 23 november 2005 13:40 schreef xboxps2 het volgende:
wil er iemand bellen :p
Lenen, muntjestelefoon, telefoon daar, vaste telefoon, skype'n, kabel telefoon, satellietverbindingen, faxen, mailen.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:48 schreef xboxps2 het volgende:
me mobiel ligt thuis
quote:Op woensdag 23 november 2005 13:59 schreef _moder8or_ het volgende:
Niet zeuren of iemand de FRS wilt bellen. Hij is er gewoon niet klaar. Morgen is de release
Ja en als hij er wel is? Ze mogen het toch nog niet verkopen!quote:Op woensdag 23 november 2005 14:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
![]()
Misschien dat hij bij sommige wel is geleverd en bij sommige niet. Is mogelijk.
De wereld is onrechtvaardig.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:16 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Zozo, als ze daar achter komen zijn ze fout!
Dan nog, ze mogen het gewoon niet doenquote:Op woensdag 23 november 2005 14:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
De wereld is onrechtvaardig.
oke..en op de xbox? iemand?quote:Op woensdag 23 november 2005 00:00 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Moet je naar je garage (upgrade garage) gaan en dan op '1' drukken. Dan ga je naar de backroom
quote:Op woensdag 23 november 2005 15:11 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hetzelfde. Maar dan met een andere toets
Heb je ze gewonnen? Die updates? Anders zie je ze niet hè.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:15 schreef sjarreltje het volgende:
.. das niet echt een hulpzaam antwoord
..iemand misschien de toets voor de xbox?
@mospos: niet dat ik weet
Hoelang per dag danquote:Op woensdag 23 november 2005 15:30 schreef _moder8or_ het volgende:
@ MosPos. Ik heb 50 uur nodig gehad om NFS uit te spelen
En heb je de Black-Edition al binnen. Ik niet morge denk ik dan maar.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:39 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
rken maar uit. 6 dagen over gedaan![]()
Ik heb hem ook nog niet. Morgen hèquote:Op woensdag 23 november 2005 15:50 schreef MosPos het volgende:
[..]
En heb je de Black-Edition al binnen. Ik niet morge denk ik dan maar.
Je hebt hem?quote:Op woensdag 23 november 2005 16:47 schreef Martijn85 het volgende:
Er stond net een hele lieve meneer bij mij voor de deur met een pakketje
Bedanktquote:Op woensdag 23 november 2005 16:50 schreef coolhva het volgende:
gewoon free roam doen met je bmw en dan naar een shop rijden. dan kan je visual bende doen, ga hem zo roze maken
Heb jij wel de BE dan ??quote:Op woensdag 23 november 2005 16:56 schreef _moder8or_ het volgende:
Whaha Martijn
Bij mij nu ook binnen!!
Man man man, wat werd ik pissig van die van.. ik snapte er maar niks van. Op een gegeven moment zoveel nitro gebruikt en zo achterlijk hard gereden dat ik dacht er eindelijk voor langs te kunnen maar ...quote:Op woensdag 23 november 2005 17:14 schreef ElmarO het volgende:
De Mustang van Jewels heb ik ook aan mijn collectie kunnen toevoegenDie dragrace tegen haar was eigenlijk best makkelijk. Enige irritante was die newsvan.
ik heb ook een hekel aan de dragraces!quote:Op woensdag 23 november 2005 16:51 schreef Klonk het volgende:
ships, de nummer 10 is een dragrace en die heb ik tot nu toe als de pest gemeden, eerst maar eens oefenen
Nope. Gewoon de normale. Heb morgen een leuk telefoontje voor zequote:Op woensdag 23 november 2005 17:20 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Heb jij wel de BE dan ??![]()
Vind ik best een kutstreek dan
Yup. Althans, ik welquote:Op woensdag 23 november 2005 17:19 schreef Dacide het volgende:
Diegene die hem uitgespeeld hebben....
Kan je daarna gewoon blijven free roamen?
quote:Op woensdag 23 november 2005 18:01 schreef speedfreakssj het volgende:
net gekocht en hij is wel hped.
a;;eem met meteen de eerste leer nisted bij dat bonty
Deed je typen en racen tegelijk?quote:Op woensdag 23 november 2005 18:01 schreef speedfreakssj het volgende:
net gekocht en hij is wel hped.
a;;eem met meteen de eerste leer nisted bij dat bonty
Heeft bij mij ook een tijdje geduurd eer dat ik door had dat het ook wel eens een slim idee kan zijn om de rem eens te gebruiken.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:37 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Man man man, wat werd ik pissig van die van.. ik snapte er maar niks van. Op een gegeven moment zoveel nitro gebruikt en zo achterlijk hard gereden dat ik dacht er eindelijk voor langs te kunnen maar ...ging nie werken.. Ach, je kan ook nog remmen natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |