Verhaalquote:Need for Speed: Most Wanted officieel aangekondigd
Electronic Arts heeft het nieuwste deel in de Need for Speed reeks, Need for Speed: Most Wanted, vandaag officieel aangekondigd. Het spel lijkt een mix te gaan worden tussen de eerste Need for Speed games, waarin het veelal draaide om politie-achtervolgingen, en de laatste twee Underground spellen.
In Need for Speed: Most Wanted ben je namelijk een straatracer die, in een compleet vrije spelwereld, op de vlucht is voor de politie. Net als bij echte illegale straatraces komt de politie namelijk regelmatig om de hoek kijken. EA belooft alvast Hollywood-achtige achtervolgingen, waarbij je tientallen politie-agenten tegelijk op je hielen hebt. Het tuning-aspect dat de Underground games tot een succes maakte is ook weer van de partij, evenals de mogelijkheid je reputatie te verbeteren met het winnen van races. De reputatie is deze keer vooral in negatieve zin, namelijk hoe berucht je bent bij de sterke arm der wet!
Het meest opvallende is dat Need for Speed: Most Wanted officiëel wordt aangekondigd voor een next-generation console, waarschijnlijk de volgende van Microsoft. Daarnaast mag je het spel ook verwachten op Playstation 2, Xbox, GameCube, Nintendo DS, GameBoy Advance, PSP en PC.
Opgesteld door Worldracing.nl Forumquote:Je begint met een race, tegen de No.1 op de blacklist. halverwege wordt de race onderbroken en blik je terug.
Je start in die stad, rocktown oid. Daar knal je naar binnen met je vriendinnetje (mia). Aan het stoplicht wordt je aangehouden door de hoofdagent, die zegt dat ie je auto gaat strippen om te kijken of hij wel streetlegal is enz. Het is duidelijk dat deze man niet van streetracen houdt. Als hij dan wordt weggeroepen om een high-speed achtervolging te gaan ondersteunen neemt hij nog wel even de moeite om een flinke kras op je BMW M3-GTR te zetten.
Dan krijg je in een afwisseling van races en filmpjes te zien hoe jij de stad bent binnengekomen en hoe je je carriere hebt gemaakt. Zo race je bijvoorbeeld tegen enkele gasten op de blacklist. Als je deze races hebt afgerond kom je weer terug in de race die je onafgemaakt achter je liet. Je begint weer bij de start. Na een tijdje racen hoor je je vriendin, net zoals in het eerste filmpje, zeggen dat er iets mis is met je auto en dat je MOET stoppen. Omdat je raced voor eigendomsbewijzen laat je dat natuurlijk en knal je door. Na een paar bochten begeeft je auto het alsnog....
Race verloren, M3 kwijt. Back to stock!
Dan mag je dus met het geld wat je in de races (dagen) daarvoor hebt verdiend je weg terug naar de top gaan bevechten. Je moet de blacklist, een lijst met racers die het meest gezocht worden, afwerken. Je begint onderaan, en zo werk je je weg op.
Niet alleen moet je racen, het aanzien wordt ook bepaald in hoeverre jij gezocht wordt door de politie. Des te hoger de beloning voor jouw hoofd (bounty), des te beter voor de blacklist. Naar mate je hoger komt in de blacklist (ik heb no. 15 inmiddels op zijn donder gegeven), krijg je meer aanzien. Autobedrijven verkopen je betere en duurdere auto's, tuners verkopen je betere onderdelen en ga zo maar door.
Ook is het gebied wat we in de demo speelde maar 1/4e van de totale map. De andere gebieden moet je ook unlocken door je hoger op de blacklist te classificeren. Als je uiteindelijk je doel volbracht hebt ben je, inderdaad...
"the most wanted"
Maar om daar te komen, moet je een hoop doen. Het blijkt dat razor, de gast die je auto krijgt, je in de val heeft gelokt. Hij heeft je auto gesaboteerd. Inmiddels staat razor bovenaan de blacklist, en hij heeft jouw auto gebruikt om daar te komen!
Moviesquote:# 2 Exclusive auto's: Spring achter het stuur van een ’67 Camaro, de enigste American classic in Need for Speed Most Wanted, en een speciaal getunde BMW M3 GTR.
# 8 Custom Rides: Acht speciaal getunede met de hand geselecteerde bodykits, spoilers, rims, roof scoops en meer zijn unlocked en beschikbaar om te gebruiken in Quick Race en Online modes. Supra, Lotus Elise, Porsche 911 GT2, Mercedes-Benz SL6500, AMG, Corvette C6, Mercedes-Benz SL 500, Porsche 911 Carrera S and Corvette C6.R.
# Exclusieve Achtervolgings Uitdaging: Probeer de politie af te schudden in deze intense achtervolging, met golven van opgevoerde SUV politie met agresieve taktieken.
# Drie Exclusieve Races: Drie speciale races speciaal gemaakt voor de Black Edition, unlocked en gelijk beschikbaar vanaf de start.
# Exclusieve en Unlocked Vinyls: Maak je auto's nog persoonlijker met tientalen unlocked vinyls en speciaal ontworpen designs voor de Black Edition.
# Bonus DVD: Ga onder de motorkap van Need for Speed Most Wanted. Bekijk fantastische auto's en een een exclusieve auto kunst gallery. Of bekijk tien Need for Speed Most Wanted video's, inclusief een kijk achter de schermen Een must-have voor alle Need for Speed fans over de laatste 10 jaren.
quote:Op maandag 21 november 2005 21:30 schreef i2Them2 het volgende:
Haha nu al nr. 7. Jullie hebben echt een need for speed
.
Ik heb de Black-edition zaterdag besteld, krijg ik hem ook morgen in de bus hoop ik!quote:Op maandag 21 november 2005 21:36 schreef _moder8or_ het volgende:
Morgen krijg ik de Black Edition in de bus
Hoe groot is het dan als je het vergelijkt met Underground 2?quote:Op maandag 21 november 2005 21:41 schreef truSteh het volgende:
Mwah tis niet zo uber groot als GTA de steden bij elkaar nee, maar tis ook niet weer zó klein. Het gaat wel, ik cruise toch niet zoveel, tot nu toe alleen wedstrijden enzo geraced.
Echt niet. Het is meer platteland dan een stad vind ik dan zelfquote:Op maandag 21 november 2005 21:40 schreef MosPos het volgende:
[..]
Ik heb de Black-edition zaterdag besteld, krijg ik hem ook morgen in de bus hoop ik!![]()
Is beter dan donderdag!
Ik heb het gevoel dat het maar een hele kleine stad is waar je in rijdt, is dat ook zo?
Je krijgt hem morgen in de bus en je speelt hem ook alquote:Op maandag 21 november 2005 21:44 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Echt niet. Het is meer platteland dan een stad vind ik dan zelf
Highwayquote:Op maandag 21 november 2005 21:46 schreef MosPos het volgende:
[..]
Je krijgt hem morgen in de bus en je speelt hem ook al![]()
Heb je ook een paar goede rechte stukken om lekker te scheuren?![]()
Black edition is volgens mij niet eens in Nederland voor de PC te krijgen. 'k heb hem besteld, krijg ik waarschijnlijk de Amerikaanse versie.quote:Op maandag 21 november 2005 21:52 schreef Leffe48 het volgende:
Ik hoorde dat de pc versie std de black edition is?
Ik heb namelijk geen Camaro
-edit peristilius-quote:Op maandag 21 november 2005 21:54 schreef MosPos het volgende:
[..]
Black edition is volgens mij niet eens in Nederland voor de PC te krijgen. 'k heb hem besteld, krijg ik waarschijnlijk de Amerikaanse versie.
Ik heb de Fiat Punto;quote:Op maandag 21 november 2005 21:20 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik heb maar 2 auto's op dit moment
Mijn Mazda RX-8 (ook mijn race auto) sinds #12
En een Lambo Gallardo
Waar ben jij dan nu? 9?quote:Op maandag 21 november 2005 22:04 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik heb de Fiat Punto;
Renault Clio (helemaal niks mee gedaan);
Mazda RX8 (pink slip);
Porsche Cayman S (pink slip);
Mitsubishi Eclipse (pink slip);
Mitsubishi Lancer Evo VIII (pink slip)
En de Golf GTI die ik heb gewonnen heb ik gelijk verkocht. Dus ik heb tot nu toe alle pink slips gehad op één na.
Het was wel de bedoeling. Black Edition komt alleen maar in europa uit voor de PC. Amerika leverde te weinig black edition uit.quote:Op maandag 21 november 2005 21:52 schreef Leffe48 het volgende:
Ik hoorde dat de pc versie std de black edition is?
Ik heb namelijk geen Camaro
Dat is uit mijn hoofd nummer 8?quote:Op maandag 21 november 2005 22:17 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Nee, die was al zo aardig om zijn Evo VIII aan mij af te staan.Ben nu bij Jewels.
Daarom doe ik nu elke race terug gaan naar mijn garage om het spel op te slaanquote:Op maandag 21 november 2005 23:19 schreef truSteh het volgende:
Dan word je auto niet na 1 keer in beslag genomen, maar met 1 zo'n kaartje alle auto's pas na 2 keer. Tot maximaal 5 keer gearresteerd totdat je auto word ingenomen.
PS2 is de enige platform in Europa die een BE krijgt. De rest ist dus standaard.quote:Op maandag 21 november 2005 23:57 schreef el_nuno het volgende:
komt de black edition voor de ps2 ook op dezelfde dag uit of moet je daar nog langer voor wachten?
Yup. Waarom niet?quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:00 schreef el_nuno het volgende:
ja maar komt ie ook 24 november uit?
Volgens mij kan je de Gallardo bij #7 kopen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:02 schreef Retuobak het volgende:
Mmmh ik ga lekker, alle races (dus niet alleen de 5 vereiste, ik doe ze telkens allemaal) voltooid voor #8. Moet alleen nog een beetje bounty en vrijwel alle milestones (milestones doe ik ook elke keer allemaal). Vanaf wanneer kan ik zo'n mooie Lamborghini kopen eigenlijk?
Nee, ze komen gewoon gelijk. En europa (PS2) krijgt alleen de Black Editiequote:Op dinsdag 22 november 2005 00:03 schreef el_nuno het volgende:
ok ja misschien dat ze nog een tijdje ermee gingen wachten met die black edition dacht ik. bedankt
Thanks, dat wordt mijn volgende race-auto denk ik, dan verkoop ik mijn supra en wordt mijn porsche mijn bounty autoquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:04 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Volgens mij kan je de Gallardo bij #7 kopen.
Niet die Gallardo kopenquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:16 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Thanks, dat wordt mijn volgende race-auto denk ik, dan verkoop ik mijn supra en wordt mijn porsche mijn bounty auto
Er is geen Breedbeeld modusquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:16 schreef spenky het volgende:
Hooi!!
ik heb een 15.4 inc monitor op me laptop.. ik wil need for speed spelen.. maar ik kan nergens een breedbeeld resolutie vinden...? ik krijg nu gewoon van die lang gerekte autos enzo... ? anyone?
Waar moet ik voor gaan na mijn huidige Porsche Cayman S dan?quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:23 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Niet die Gallardo kopen. Echt een baggerbak
quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:23 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Er is geen Breedbeeld modus. Heb al nagekeken voor je
Um DB9quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:24 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Waar moet ik voor gaan na mijn huidige Porsche Cayman S dan?
Goh, daar vraag je me watquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:57 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Vanaf wanneer kun je die krijgen?
quote:Op maandag 21 november 2005 21:40 schreef MosPos het volgende:
[..]
Ik heb de Black-edition zaterdag besteld, krijg ik hem ook morgen in de bus hoop ik!![]()
Is beter dan donderdag!
Ik heb het gevoel dat het maar een hele kleine stad is waar je in rijdt, is dat ook zo?
Alleen in de PSP versie.quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:25 schreef xboxps2 het volgende:
blijft jammer mag zeker niet van die auto merken
en kan je wel of niet met poliite rijden
Verandert telkensquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:22 schreef UnleashMitch het volgende:
Verandert de plek van de pink slips onder de markers of is t steeds dezelfde ?
Roze. Dan verneuk je pas een auto.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:58 schreef coolhva het volgende:
Mwah hij is wel erg vet, dat is waar, maar als ik mag kiezen ga ik toch voor de lambo's, deze zijn zo uber in handeling...
Maar de bmw heerscht wel jaGa hem volgende keer ff roze maken, kijken of ie dan nog zo mooi is
Hehe, PSP ligt hier op m'n bureau op kantoor, en af en toe pak ik hem dan even om weer een race te spelen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:13 schreef BoJo het volgende:
ik wil ook weer spelen, fulltime werken zuigt
Een PSP had handig geweest nu![]()
ik ga dequote:Op dinsdag 22 november 2005 12:16 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Hehe, PSP ligt hier op m'n bureau op kantoor, en af en toe pak ik hem dan even om weer een race te spelen.![]()
Nah wil niet veel zeggen maar vind dat ik onderstaande auto toch mooi "gepimpt" hebt met rozequote:Op dinsdag 22 november 2005 11:59 schreef _moder8or_ het volgende:
Roze. Dan verneuk je pas een auto.
Trouwens, ik doe de laatste millestone opdr8en voor Razor
Nog 6 racesquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:36 schreef coolhva het volgende:
nu nog alle races of had je die al ?
Ja dat kan.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:51 schreef xboxps2 het volgende:
kan je met je eigen auto online kon dat in underground 2 ?
K mis je in de Scquote:
Dan waarschijnlijk 4 races tegen Razor hequote:Op dinsdag 22 november 2005 12:53 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou?
Je moet 9 races klaar rijden en 5 millestones
Sorry, verkeerd beoordeldquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:09 schreef truSteh het volgende:
[..]
Dan waarschijnlijk 4 races tegen Razor heEn dan compleet je die milestones ook. Ze bounty is ook 14 mil terwijl je met 10 mil al kan racen tegen Razor.
Ik ga nu de laatste 3 races doen. Succes gastquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:17 schreef truSteh het volgende:
Geeft niet hoor![]()
Mia zien we trouwens veel te weinig, in Underground zag je de dames nog redelijk vaak, maar mia is maar 2 keer voorbij gekomen ofzo, en ze is zo mooi
Maarja nog ff proberen die laatste milestone voor Razor af te maken, kan ik tegen em racen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |