Dat truitje staat jou toch wel op het netvlies gebrand vermoed ikquote:Op maandag 21 november 2005 16:28 schreef pyl het volgende:
Hier heeft ze dat leuke truitje niet aan......![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 16:28 schreef pyl het volgende:
Hier heeft ze dat leuke truitje niet aan......![]()
Het is mij om het even hoorquote:Op maandag 21 november 2005 16:29 schreef Tokay het volgende:
Sorry Scrut, als jij eerder was, dan gaan we natuurlijk in jouw topic verder!!![]()
Precies!quote:Op maandag 21 november 2005 16:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is mij om het even hoorMaar de vorige keer dat we doorgingen in het 'verkeerde' topic resulteerde in het einde van fotoloog als moderator, een verhuizing en een ban voor pyl
![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 16:35 schreef Tokay het volgende:
Stil nou maar Scrut, want straks implodeert het Forum nog!![]()
Yep.quote:Op maandag 21 november 2005 16:36 schreef pyl het volgende:
Tjonge, wat een mooi plaatje, zeg!
En zij is actrice?
![]()
Ik moest lachen toen je net Eva Longoria opperde. Dat is ook een pittige tante, trouwens.quote:Op maandag 21 november 2005 16:41 schreef dartfanaat het volgende:
Typisch OWJA.....
En op een geheel andere wijze dan Eva Mendes dat isquote:Op maandag 21 november 2005 16:44 schreef pyl het volgende:
Johanna ter Steege is ook mooi, op geheel eigen wijze.![]()
En het stomme is, dat ik pas naderhand herinnerde dat ik eergisteren nog een interview met Eva Longoria.....gelezen hebquote:Op maandag 21 november 2005 16:43 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik moest lachen toen je net Eva Longoria opperde. Dat is ook een pittige tante, trouwens.
Maar een schrielkip vergeleken bij deze Eva.
Mallory Keaton uit Family Ties.quote:
Zit niet te mierenneuken, joh.quote:
Laat dat de Sint maar niet horen.....quote:Op maandag 21 november 2005 17:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Ook voor liefde heeft men dieren nodig!
Yep, één knikker voor jou.quote:Op maandag 21 november 2005 17:00 schreef dartfanaat het volgende:
Ze heet Justine Bateman.
Nu ja, in de Amerikaanse re-make dan.quote:Speelde ook in "Men behaving Badly"
quote:Op maandag 21 november 2005 17:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Ook voor liefde heeft men dieren nodig!
Sttttttttt!quote:
Niet te vertrouwen die kerel, wat die allemaal met dieren uitspooktequote:Op maandag 21 november 2005 17:11 schreef dartfanaat het volgende:
Willem Duys
Je goudvissen trauma Scrut?quote:Op maandag 21 november 2005 17:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niet te vertrouwen die kerel, wat die allemaal met dieren uitspookte![]()
Idd...geen idee eigenlijkquote:Op maandag 21 november 2005 17:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Over vissen gesproken.... Waarom staan er twee van die reli-visjes op de foto in de OP?
Nee...ben nu wel nieuwsgierig geworden waarom ze daar staanquote:Op maandag 21 november 2005 17:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zo christelijk gaat het er hier doorgaans niet aan toe![]()
Ik zie werkelijk niet wat er leuk aan haar is Pyl...quote:Op maandag 21 november 2005 16:32 schreef pyl het volgende:
Wat me dan werkelijk verbaast, hè, dat is dat een mejuffrouw die er zó uitziet er toch in slaagt om onschuldig uit haar ogen te kijken.![]()
Fascinerend!![]()
Ik verdenk mr_anonimous er van ze toegevoegd te hebbenquote:Op maandag 21 november 2005 17:34 schreef Diaan73 het volgende:
Volgens mij lukte het Foto niet om ze eruit te krijgen.... maar hoe en waarom weet ik niet...
Weg halen is makkelijkquote:Op maandag 21 november 2005 17:34 schreef Diaan73 het volgende:
Volgens mij lukte het Foto niet om ze eruit te krijgen.... maar hoe en waarom weet ik niet...
Wij houden alleen van goudvissen he Scrut?quote:
En wortelsquote:Op maandag 21 november 2005 17:51 schreef pos het volgende:
[..]
Wij houden alleen van goudvissen he Scrut?
Eet smakelijk, ik ga ook wat bereidenquote:Op maandag 21 november 2005 17:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En wortels![]()
Anyway, ik ga voedsel vergaren, bereiden, innemen en verteren.
Tot later wellicht
quote:Op maandag 21 november 2005 17:34 schreef peaceman het volgende:
Ik zie werkelijk niet wat er leuk aan haar is Pyl...![]()
Nee echt niet... Ik vind haar eerder lelijk en vooral nep, dan knap..quote:Op maandag 21 november 2005 19:16 schreef Tokay het volgende:
[..]
[afbeelding]
Je ziet het echt niet, peaceman?
quote:Op maandag 21 november 2005 19:22 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Hij mág 't niet zien van Diaan...
Een laatste poging dan, om je over te halen.quote:Op maandag 21 november 2005 19:23 schreef peaceman het volgende:
Nee echt niet... Ik vind haar eerder lelijk en vooral nep, dan knap..![]()
Daar staat ze leuker op ja, maar het blijft een duizend in een dozijn-meisje... Niks bijzonders. Maar op deze foto lijkt ze wel minder nep dan op de andere foto's...quote:Op maandag 21 november 2005 19:30 schreef Tokay het volgende:
[..]
Een laatste poging dan, om je over te halen.![]()
[afbeelding]
Wij zien het namelijk allemaal wél.![]()
Wat een recalcitrant plaatje, TH!quote:
Hoezo, 'bui'?quote:Op maandag 21 november 2005 19:54 schreef Treinhomo het volgende:
'k ben in een puberale bui...
Allicht.quote:Op maandag 21 november 2005 20:00 schreef Tokay het volgende:
Afijn: meneer is vást de voorman van een lawaaigroepje.![]()
Volgens mij doet meneer überhaupt niets zonder tumult.quote:Op maandag 21 november 2005 20:34 schreef Tokay het volgende:
Meneer kan vast niet zonder tumult door het detectiepoortje op Schiphol...![]()
Dat ligt er maar net aan. Ik weet niet of de combinatie van punkrock en ska 'jouw ding' is...quote:Maar goed, ook al zou hij zijn zonnebril afzetten, dan zou ik hem hoogstwaarschijnlijk nog niet (her)kennen.![]()
![]()
Bij elke stap rinkelt, klettert, knarst, piept, gromt en klotst-ie?quote:Op maandag 21 november 2005 20:38 schreef Treinhomo het volgende:
Volgens mij doet meneer überhaupt niets zonder tumult.
Ehm........, nou eh, nee.quote:Dat ligt er maar net aan. Ik weet niet of de combinatie van punkrock en ska 'jouw ding' is...
Tamme knoei dus...quote:Op maandag 21 november 2005 20:49 schreef Tokay het volgende:
Ehm........, nou eh, nee.Ik ben meer van de Katies Melua, enzo...
![]()
quote:
Tamme knoei kan prachtig zijn! Zaterdag weer naar Stef Bos en morgen Ane Brunquote:
quote:Op maandag 21 november 2005 20:53 schreef Diaan73 het volgende:
er is niets mis met tamme knoei hoor !!
Tamme knoei zuigt golfballen door een tuinslang...quote:Op maandag 21 november 2005 20:53 schreef peaceman het volgende:
Tamme knoei kan prachtig zijn! Zaterdag weer naar Stef Bos en morgen Ane Brun![]()
Dat vind jijquote:Op maandag 21 november 2005 20:57 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
[..]
Tamme knoei zuigt golfballen door een tuinslang...
Dat moet toch ook gebeuren? niks mis mee!quote:Op maandag 21 november 2005 20:57 schreef Treinhomo het volgende:
Tamme knoei zuigt golfballen door een tuinslang...
Jazeker wel.quote:Op maandag 21 november 2005 21:23 schreef Berkery het volgende:
Is dat de zangmeneer van Rancid?
Vast niet...quote:Op maandag 21 november 2005 21:29 schreef Neleos het volgende:
Tis vast de zanger van Pennywise
Dan is het toch Lars Fredriksenquote:Op maandag 21 november 2005 21:30 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jazeker wel.
Weet je, bij toeval, ook z'n naam ?
Lars Frederiksen is de gitarist.quote:Op maandag 21 november 2005 21:31 schreef Neleos het volgende:
Dan is het toch Lars Fredriksen![]()
Dacht dat die veel dikker was. Of is 't niet Lars Frederiksen?
Heel goed.quote:Op maandag 21 november 2005 21:42 schreef Neleos het volgende:
Dido Armstrong?
quote:Op maandag 21 november 2005 21:49 schreef Neleos het volgende:
Ik wist helemaal niet dat zij Armstrong heette![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 22:04 schreef Tokay het volgende:
Chicken Little?
wedden van welquote:Op maandag 21 november 2005 22:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
nu al een irritant kuikentje.... ik hoop niet dat Twan ooit die film wil zien
![]()
Tuurlijk.quote:Op maandag 21 november 2005 22:05 schreef Neleos het volgende:
Norah Jones.
Ik vind 'm wel grappig.quote:Op maandag 21 november 2005 22:05 schreef Diaan73 het volgende:![]()
![]()
De Veronica gids vond die film brandhout, in de Spits las ik weer dat ie geweldig isquote:Op maandag 21 november 2005 22:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb ook een zwak voor Disney en Pixar-figuurtjes en dan vooral Disney/Mickey Mouse, maar deze dan weer niet. Nu niet tenminste.. misschien komt het nog.quote:Op maandag 21 november 2005 22:09 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel grappig.
Maar ik heb dan ook een zwak voor Disney en Pixar-figuurtjes....![]()
Dat zeg ik, Twan wil die film zien en z'n moeder kijkt gezellig meequote:Op maandag 21 november 2005 22:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb ook een zwak voor Disney en Pixar-figuurtjes en dan vooral Disney/Mickey Mouse, maar deze dan weer niet. Nu niet tenminste.. misschien komt het nog.
Wel vreemd zulke uiteenlopende recensies... IMDB geeft een 5.7quote:Op maandag 21 november 2005 22:09 schreef Berkery het volgende:
[..]
De Veronica gids vond die film brandhout, in de Spits las ik weer dat ie geweldig is![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 22:16 schreef peaceman het volgende:
katie melua?
Dat vind ik leuk!quote:
Leuker dan Shrek wordt 't sowieso niet.quote:Op maandag 21 november 2005 22:26 schreef Neleos het volgende:
Nemo met vader.
Die film vond ik dan wel weer leuk. Maar er zijn de laatste tijd wel heel veel van dat soort animatie-films. Het gaat wel vervelen nu...
Shrek 1 is leuker.quote:Op maandag 21 november 2005 22:28 schreef Diaan73 het volgende:
Shrek II is ook wel heel leuk ja. Shrek I weet ik niet, heb ik nog niet gezien.
Zo is het.quote:Op maandag 21 november 2005 22:27 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Leuker dan Shrek wordt 't sowieso niet.
Ice Age was ook leukquote:Op maandag 21 november 2005 22:27 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Leuker dan Shrek wordt 't sowieso niet.
Graag gedaan, ze speelde net al een klein stukje ... vanavond is trouwens Johan Cruyff er ook.quote:Op maandag 21 november 2005 22:30 schreef Tokay het volgende:
Dank voor de tip Diaan, ik kijk eigenlijk nooit meer naar Barend en Van Dorp, maar nu maak ik een uitzondering!
De stem van Lord Farquaadquote:Op maandag 21 november 2005 22:30 schreef Treinhomo het volgende:
John Lithgow.
Ja!! Daar heb ik zo om moeten lachen!quote:
das logisch, das een gegeven.quote:Op maandag 21 november 2005 22:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
... vanavond is trouwens Johan Cruyff er ook.
Belle en het beestquote:Op maandag 21 november 2005 22:34 schreef Diaan73 het volgende:
Een van mn favoriete disneyfilms:
[afbeelding]
quote:Op maandag 21 november 2005 22:34 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ja!! Daar heb ik zo om moeten lachen!![]()
Toy Story I en II, ook schattig!![]()
En The Incredibles!
Nou ja, gewoon alles, eigenlijk...![]()
'Als je ergens waar je 100 mag 140 kan rijden, ben je eerder van de snelweg af.'quote:
Kijk, je wilt van die snelweg af dan ken je twee dingen doen, 100 rijden of 140 rijden, logisch, en doe je dat dan niet, dan halen ze je in op de rechterflank, das logisch natuurlijk..quote:Op maandag 21 november 2005 22:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
'Als je ergens waar je 100 mag 140 kan rijden, ben je eerder van de snelweg af.'
Geen idee, maar ik ga ook nog maar ff een biertje drinken voor de tv.quote:Op maandag 21 november 2005 22:47 schreef Diaan73 het volgende:
Iedereen nu BvD aan het kijken? Het is zo stil ineens hier
Het lijkt er wel op, anyway... drinkze en veel plezier nogquote:Op maandag 21 november 2005 22:50 schreef Neleos het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik ga ook nog maar ff een biertje drinken voor de tv.
![]()
You're right....quote:Op maandag 21 november 2005 23:02 schreef Diaan73 het volgende:
pff wat een domper na al die mooie disney/pixarplaatjes![]()
Hoeft niet hoor... ik ga toch naar bed. Wil een goede start maken in de nieuwe Harry Potter, gisteren niet verder gekomen dan pagina 9.quote:Op maandag 21 november 2005 23:05 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
You're right....
zal eens gaan kijken of ik nog wat heb (of kan vinden)
Deal?
Trusten Diaan en tot morgenquote:Op maandag 21 november 2005 23:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor... ik ga toch naar bed. Wil een goede start maken in de nieuwe Harry Potter, gisteren niet verder gekomen dan pagina 9.
Welterusten
Denk aan een wereldberoemde uitvinderquote:Op maandag 21 november 2005 23:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik heb geen idee wie die glasblazer is.
quote:Op maandag 21 november 2005 23:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Edison?
Assepoester isquote:Op dinsdag 22 november 2005 10:18 schreef Tokay het volgende:
Goedemorgen dartfanaat, en andere RJPvD'ertjes.
Leuk plaatje hoor, van Assepoester.
Ben meteen weer weg, trouwens.
Ciao!
Ik had je beloofd een Disneyplaatje te zoeken, bij deze.....quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:34 schreef Diaan73 het volgende:
Peter Pan
quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:46 schreef Diaan73 het volgende:
Knabbel & Babbel
quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:04 schreef Berkery het volgende:
Guus Geluk
quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:23 schreef Z het volgende:
Mary Poppins.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:46 schreef Diaan73 het volgende:
Wendy en Tinkerbell
quote:Op maandag 21 november 2005 23:43 schreef dartfanaat het volgende:
Het is vandaag exact 228 jaar geleden dat hij de fonograaf uitvond
quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:15 schreef Tokay het volgende:
Hoi. tvp.
Niet zo lelijk doen, Scrut!quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Is het een vrouw?
Nou, nee.quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:46 schreef tong80 het volgende:
Heeft ze de Australische Idols gewonnen ?
Ik heb géén idee, daar kijk/keek ik nooit naar.quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Speelde ze in Flying Doctors of Neighbours?
Ik ook niet, dus als ze daarin gespeeld had zou ik zeker weten dat ik haar niet kenquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:58 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik heb géén idee, daar kijk/keek ik nooit naar.![]()
Nee. En ze heeft ook niets met bloemkolen, althans, IMDb maakt daar geen melding van.quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:59 schreef Neleos het volgende:
Speelde ze een hobbit in LOTR?
quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ook niet, dus als ze daarin gespeeld had zou ik zeker weten dat ik haar niet ken![]()
Hoi.quote:
Ze heet Magda.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Heet ze Megan?
Finding Nemo?quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:08 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hoi.
Ja, een bekende film. Een schattige film. Met veel dieren, enzo.![]()
Géén tekenfilm.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Finding Nemo?
Há!quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:11 schreef Z het volgende:
Babe.
Oops......vergissinkje van 100 jaar tsja,.....was al laat hequote:
Vandaar... ik heb deze film nooit (willen) gezien....quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:14 schreef Tokay het volgende:
[..]
Há!
[afbeelding]
Weet je ook hoe ze heet? (In 'Babe' heette ze Mrs. Esme Hoggett.)
Okay, okay.... Mijn mollige mevrouw heet Magda Szubanski.quote:
Een enige film, Diaan, echt waar. Moet je zien.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:17 schreef Diaan73 het volgende:
Vandaar... ik heb deze film nooit (willen) gezien....
Is Fok! bij jullie ook zo Fok!king traag???![]()
Als jij hem aanraadt, zal ik m een keer huren, is misschien ook wel leuk voor Twan.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:19 schreef Tokay het volgende:
[..]
Een enige film, Diaan, echt waar. Moet je zien.
En Fok! is bij mij niet traag.
Op de dag af!quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:15 schreef dartfanaat het volgende:
Oops......vergissinkje van 100 jaar tsja,.....
Ik een keertje of dertig.........quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:22 schreef Z het volgende:
De enige Australische film met dieren die ik ken. De film nooit gezien trouwens.
Vond je hem zo goed Pyl?quote:
De twee pyltjes vonden hem erg goed, ja. Ik ook trouwens.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:25 schreef Diaan73 het volgende:
Vond je hem zo goed Pyl?
Is het zo zielig? ik ben normaal niet iemand die snel om film huilt, al wordt het wel meer de laatste tijd...quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:27 schreef pyl het volgende:
[..]
De twee pyltjes vonden hem erg goed, ja. Ik ook trouwens.![]()
Wel zakdoeken klaarhouden, Diaan!![]()
quote:
Onze relatie is ook om te huilen natuurlijkquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is het zo zielig? ik ben normaal niet iemand die snel om film huilt, al wordt het wel meer de laatste tijd...![]()
Nee hoor. Het is vooral mooi. Tegen alle verwachtingen in overwint de rechtvaardigheid, of het individu dat tegen de stroom opzwemt, zeg maar.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:28 schreef Diaan73 het volgende:
Is het zo zielig?
Wat een onverwachte ontwikkeling... Proest...quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:31 schreef pyl het volgende:
[..]
Nee hoor. Het is vooral mooi. Tegen alle verwachtingen in overwint de rechtvaardigheid, of het individu dat tegen de stroom opzwemt, zeg maar.![]()
Ja.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:33 schreef peaceman het volgende:
Wat een onverwachte ontwikkeling... Proest...![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Onze relatie is ook om te huilen natuurlijk![]()
Echt? Het was een grapje..quote:
Okay, misschien toch maar een keertje huren dan.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:31 schreef pyl het volgende:
[..]
Nee hoor. Het is vooral mooi. Tegen alle verwachtingen in overwint de rechtvaardigheid, of het individu dat tegen de stroom opzwemt, zeg maar.![]()
De kans dat ik bij een film ga janken is groter he?!quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:33 schreef peaceman het volgende:
Wat een onverwachte ontwikkeling... Proest...![]()
![]()
Yepquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
De kans dat ik bij een film ga janken is groter he?!![]()
Zou peaceman een kloon van dartfanaat zijn??quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:59 schreef Diaan73 het volgende:
hmmm wel een klein plaatje
quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:04 schreef Tokay het volgende:
[..]
Zou peaceman een kloon van dartfanaat zijn??
Of is dartfanaat een kloon van peaceman??![]()
Die ligt ergens anders begraven, joh!quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:06 schreef Neleos het volgende:
Pim Fortuyn?
[..]
[..]
Sorry hoor.quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:08 schreef Tokay het volgende:
[..]
Sorry hoor.Ik wist niet dat je boos werd.
Maar je opzet is wel geluktquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:08 schreef Tokay het volgende:
[..]
Sorry hoor.Ik wist niet dat je boos werd.
Indien jij Egyptisch denken prettiger vind dan boerenkool Nederlands is dat jouw eigen keus...quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:21 schreef dartfanaat het volgende:
Moet ik Egyptisch denken?
neequote:Op dinsdag 22 november 2005 20:22 schreef Diaan73 het volgende:
Engelse schrijver?
Dolle Hondquote:ik ga even de video klaarzetten voor DH
Zeg lolbroek......de leukste thuis?quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Indien jij Egyptisch denken prettiger vind dan boerenkool Nederlands is dat jouw eigen keus...![]()
Of is peaceman een kloon van Treinhomo??quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:22 schreef peaceman het volgende:
Indien jij Egyptisch denken prettiger vind dan boerenkool Nederlands is dat jouw eigen keus...![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:25 schreef Tokay het volgende:
[..]
Of is peaceman een kloon van Treinhomo??![]()
[..]
Je weet niet half hoe leuk dat zou zijn...quote:
quote:Erich von Däniken
Ik hoop ook van niet....quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
dat hoop ik toch niet!
Erich von Däniken
quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je weet niet half hoe leuk dat zou zijn...![]()
Oeps, heb ik het toch gezegd....quote:[..]
![]()
Jammer dat we die kaartjes al verkocht hebbenquote:
Nopequote:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jammer dat we die kaartjes al verkocht hebben![]()
Volgen wordt inmiddels een achterhaalde uitdrukkingquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
NopeDesperate Housewives... je weet wel die serie die wij volgen en waar wij nog 6 of 7 afleveringen moeten kijken. Geldt trouwens ook voor Gilmore girls...
quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Volgen wordt inmiddels een achterhaalde uitdrukking![]()
Wordt nu: na afloop van de serie gaan we 'm kijken op video......quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Volgen wordt inmiddels een achterhaalde uitdrukking![]()
Dat zou me niets verbazen inderdaad...quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:39 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Wordt nu: na afloop van de serie gaan we 'm kijken op video......
Alleen heb je dan goed kans dat het tweede "vervolgseizoen" al weer begonnen is.....quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat zou me niets verbazen inderdaad...![]()
Het is dr echtquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:40 schreef Tokay het volgende:
Is dat die vreselijk nare Heleen van Royen-Kroon?
quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:30 schreef wyccie het volgende:
En ik zwaai alvast even naar mijn liefje
Ik zie dennis al in zo'n groen pakje op het podium staan.quote:
Brrrrr. Wat een vreselijk mens.quote:
Stretchstof doet wonderen...quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:52 schreef brother52 het volgende:
Ik zie dennis al in zo'n groen pakje op het podium staan.
Ja, maar daar hebben ze dan wel erg veel van nodigquote:
Je weet niet half hoe leuk dat zou zijn.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:34 schreef Diaan73 het volgende:
Ik hoop ook van niet....
Maar jij bent al bezet......quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:57 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Je weet niet half hoe leuk dat zou zijn.
Dat wordt dan ook niet uitgedrukt in M2, maar in voetbalvelden...quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:56 schreef brother52 het volgende:
Ja, maar daar hebben ze dan wel erg veel van nodig
Mag ik wel hulptroepen meenemen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:59 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ja; compleet met wachttorens en prikkeldraad...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |