Niet zo lelijk doen, Scrut!quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Is het een vrouw?
Nou, nee.quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:46 schreef tong80 het volgende:
Heeft ze de Australische Idols gewonnen ?
Ik heb géén idee, daar kijk/keek ik nooit naar.quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Speelde ze in Flying Doctors of Neighbours?
Ik ook niet, dus als ze daarin gespeeld had zou ik zeker weten dat ik haar niet kenquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:58 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik heb géén idee, daar kijk/keek ik nooit naar.![]()
Nee. En ze heeft ook niets met bloemkolen, althans, IMDb maakt daar geen melding van.quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:59 schreef Neleos het volgende:
Speelde ze een hobbit in LOTR?
quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ook niet, dus als ze daarin gespeeld had zou ik zeker weten dat ik haar niet ken![]()
Hoi.quote:
Ze heet Magda.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Heet ze Megan?
Finding Nemo?quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:08 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hoi.
Ja, een bekende film. Een schattige film. Met veel dieren, enzo.![]()
Géén tekenfilm.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Finding Nemo?
Há!quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:11 schreef Z het volgende:
Babe.
Oops......vergissinkje van 100 jaar tsja,.....was al laat hequote:
Vandaar... ik heb deze film nooit (willen) gezien....quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:14 schreef Tokay het volgende:
[..]
Há!
[afbeelding]
Weet je ook hoe ze heet? (In 'Babe' heette ze Mrs. Esme Hoggett.)
Okay, okay.... Mijn mollige mevrouw heet Magda Szubanski.quote:
Een enige film, Diaan, echt waar. Moet je zien.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:17 schreef Diaan73 het volgende:
Vandaar... ik heb deze film nooit (willen) gezien....
Is Fok! bij jullie ook zo Fok!king traag???![]()
Als jij hem aanraadt, zal ik m een keer huren, is misschien ook wel leuk voor Twan.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:19 schreef Tokay het volgende:
[..]
Een enige film, Diaan, echt waar. Moet je zien.
En Fok! is bij mij niet traag.
Op de dag af!quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:15 schreef dartfanaat het volgende:
Oops......vergissinkje van 100 jaar tsja,.....
Ik een keertje of dertig.........quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:22 schreef Z het volgende:
De enige Australische film met dieren die ik ken. De film nooit gezien trouwens.
Vond je hem zo goed Pyl?quote:
De twee pyltjes vonden hem erg goed, ja. Ik ook trouwens.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:25 schreef Diaan73 het volgende:
Vond je hem zo goed Pyl?
Is het zo zielig? ik ben normaal niet iemand die snel om film huilt, al wordt het wel meer de laatste tijd...quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:27 schreef pyl het volgende:
[..]
De twee pyltjes vonden hem erg goed, ja. Ik ook trouwens.![]()
Wel zakdoeken klaarhouden, Diaan!![]()
quote:
Onze relatie is ook om te huilen natuurlijkquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is het zo zielig? ik ben normaal niet iemand die snel om film huilt, al wordt het wel meer de laatste tijd...![]()
Nee hoor. Het is vooral mooi. Tegen alle verwachtingen in overwint de rechtvaardigheid, of het individu dat tegen de stroom opzwemt, zeg maar.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:28 schreef Diaan73 het volgende:
Is het zo zielig?
Wat een onverwachte ontwikkeling... Proest...quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:31 schreef pyl het volgende:
[..]
Nee hoor. Het is vooral mooi. Tegen alle verwachtingen in overwint de rechtvaardigheid, of het individu dat tegen de stroom opzwemt, zeg maar.![]()
Ja.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:33 schreef peaceman het volgende:
Wat een onverwachte ontwikkeling... Proest...![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Onze relatie is ook om te huilen natuurlijk![]()
Echt? Het was een grapje..quote:
Okay, misschien toch maar een keertje huren dan.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:31 schreef pyl het volgende:
[..]
Nee hoor. Het is vooral mooi. Tegen alle verwachtingen in overwint de rechtvaardigheid, of het individu dat tegen de stroom opzwemt, zeg maar.![]()
De kans dat ik bij een film ga janken is groter he?!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |