Dat truitje staat jou toch wel op het netvlies gebrand vermoed ikquote:Op maandag 21 november 2005 16:28 schreef pyl het volgende:
Hier heeft ze dat leuke truitje niet aan......![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 16:28 schreef pyl het volgende:
Hier heeft ze dat leuke truitje niet aan......![]()
Het is mij om het even hoorquote:Op maandag 21 november 2005 16:29 schreef Tokay het volgende:
Sorry Scrut, als jij eerder was, dan gaan we natuurlijk in jouw topic verder!!![]()
Precies!quote:Op maandag 21 november 2005 16:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is mij om het even hoorMaar de vorige keer dat we doorgingen in het 'verkeerde' topic resulteerde in het einde van fotoloog als moderator, een verhuizing en een ban voor pyl
![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 16:35 schreef Tokay het volgende:
Stil nou maar Scrut, want straks implodeert het Forum nog!![]()
Yep.quote:Op maandag 21 november 2005 16:36 schreef pyl het volgende:
Tjonge, wat een mooi plaatje, zeg!
En zij is actrice?
![]()
Ik moest lachen toen je net Eva Longoria opperde. Dat is ook een pittige tante, trouwens.quote:Op maandag 21 november 2005 16:41 schreef dartfanaat het volgende:
Typisch OWJA.....
En op een geheel andere wijze dan Eva Mendes dat isquote:Op maandag 21 november 2005 16:44 schreef pyl het volgende:
Johanna ter Steege is ook mooi, op geheel eigen wijze.![]()
En het stomme is, dat ik pas naderhand herinnerde dat ik eergisteren nog een interview met Eva Longoria.....gelezen hebquote:Op maandag 21 november 2005 16:43 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik moest lachen toen je net Eva Longoria opperde. Dat is ook een pittige tante, trouwens.
Maar een schrielkip vergeleken bij deze Eva.
Mallory Keaton uit Family Ties.quote:
Zit niet te mierenneuken, joh.quote:
Laat dat de Sint maar niet horen.....quote:Op maandag 21 november 2005 17:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Ook voor liefde heeft men dieren nodig!
Yep, één knikker voor jou.quote:Op maandag 21 november 2005 17:00 schreef dartfanaat het volgende:
Ze heet Justine Bateman.
Nu ja, in de Amerikaanse re-make dan.quote:Speelde ook in "Men behaving Badly"
quote:Op maandag 21 november 2005 17:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Ook voor liefde heeft men dieren nodig!
Sttttttttt!quote:
Niet te vertrouwen die kerel, wat die allemaal met dieren uitspooktequote:Op maandag 21 november 2005 17:11 schreef dartfanaat het volgende:
Willem Duys
Je goudvissen trauma Scrut?quote:Op maandag 21 november 2005 17:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niet te vertrouwen die kerel, wat die allemaal met dieren uitspookte![]()
Idd...geen idee eigenlijkquote:Op maandag 21 november 2005 17:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Over vissen gesproken.... Waarom staan er twee van die reli-visjes op de foto in de OP?
Nee...ben nu wel nieuwsgierig geworden waarom ze daar staanquote:Op maandag 21 november 2005 17:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zo christelijk gaat het er hier doorgaans niet aan toe![]()
Ik zie werkelijk niet wat er leuk aan haar is Pyl...quote:Op maandag 21 november 2005 16:32 schreef pyl het volgende:
Wat me dan werkelijk verbaast, hè, dat is dat een mejuffrouw die er zó uitziet er toch in slaagt om onschuldig uit haar ogen te kijken.![]()
Fascinerend!![]()
Ik verdenk mr_anonimous er van ze toegevoegd te hebbenquote:Op maandag 21 november 2005 17:34 schreef Diaan73 het volgende:
Volgens mij lukte het Foto niet om ze eruit te krijgen.... maar hoe en waarom weet ik niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |