Weg halen is makkelijkquote:Op maandag 21 november 2005 17:34 schreef Diaan73 het volgende:
Volgens mij lukte het Foto niet om ze eruit te krijgen.... maar hoe en waarom weet ik niet...
Wij houden alleen van goudvissen he Scrut?quote:
En wortelsquote:Op maandag 21 november 2005 17:51 schreef pos het volgende:
[..]
Wij houden alleen van goudvissen he Scrut?
Eet smakelijk, ik ga ook wat bereidenquote:Op maandag 21 november 2005 17:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En wortels![]()
Anyway, ik ga voedsel vergaren, bereiden, innemen en verteren.
Tot later wellicht
quote:Op maandag 21 november 2005 17:34 schreef peaceman het volgende:
Ik zie werkelijk niet wat er leuk aan haar is Pyl...![]()
Nee echt niet... Ik vind haar eerder lelijk en vooral nep, dan knap..quote:Op maandag 21 november 2005 19:16 schreef Tokay het volgende:
[..]
[afbeelding]
Je ziet het echt niet, peaceman?
quote:Op maandag 21 november 2005 19:22 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Hij mág 't niet zien van Diaan...
Een laatste poging dan, om je over te halen.quote:Op maandag 21 november 2005 19:23 schreef peaceman het volgende:
Nee echt niet... Ik vind haar eerder lelijk en vooral nep, dan knap..![]()
Daar staat ze leuker op ja, maar het blijft een duizend in een dozijn-meisje... Niks bijzonders. Maar op deze foto lijkt ze wel minder nep dan op de andere foto's...quote:Op maandag 21 november 2005 19:30 schreef Tokay het volgende:
[..]
Een laatste poging dan, om je over te halen.![]()
[afbeelding]
Wij zien het namelijk allemaal wél.![]()
Wat een recalcitrant plaatje, TH!quote:
Hoezo, 'bui'?quote:Op maandag 21 november 2005 19:54 schreef Treinhomo het volgende:
'k ben in een puberale bui...
Allicht.quote:Op maandag 21 november 2005 20:00 schreef Tokay het volgende:
Afijn: meneer is vást de voorman van een lawaaigroepje.![]()
Volgens mij doet meneer überhaupt niets zonder tumult.quote:Op maandag 21 november 2005 20:34 schreef Tokay het volgende:
Meneer kan vast niet zonder tumult door het detectiepoortje op Schiphol...![]()
Dat ligt er maar net aan. Ik weet niet of de combinatie van punkrock en ska 'jouw ding' is...quote:Maar goed, ook al zou hij zijn zonnebril afzetten, dan zou ik hem hoogstwaarschijnlijk nog niet (her)kennen.![]()
![]()
Bij elke stap rinkelt, klettert, knarst, piept, gromt en klotst-ie?quote:Op maandag 21 november 2005 20:38 schreef Treinhomo het volgende:
Volgens mij doet meneer überhaupt niets zonder tumult.
Ehm........, nou eh, nee.quote:Dat ligt er maar net aan. Ik weet niet of de combinatie van punkrock en ska 'jouw ding' is...
Tamme knoei dus...quote:Op maandag 21 november 2005 20:49 schreef Tokay het volgende:
Ehm........, nou eh, nee.Ik ben meer van de Katies Melua, enzo...
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |