quote:Op maandag 21 november 2005 21:49 schreef Neleos het volgende:
Ik wist helemaal niet dat zij Armstrong heette![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 22:04 schreef Tokay het volgende:
Chicken Little?
wedden van welquote:Op maandag 21 november 2005 22:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
nu al een irritant kuikentje.... ik hoop niet dat Twan ooit die film wil zien
![]()
Tuurlijk.quote:Op maandag 21 november 2005 22:05 schreef Neleos het volgende:
Norah Jones.
Ik vind 'm wel grappig.quote:Op maandag 21 november 2005 22:05 schreef Diaan73 het volgende:![]()
![]()
De Veronica gids vond die film brandhout, in de Spits las ik weer dat ie geweldig isquote:Op maandag 21 november 2005 22:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb ook een zwak voor Disney en Pixar-figuurtjes en dan vooral Disney/Mickey Mouse, maar deze dan weer niet. Nu niet tenminste.. misschien komt het nog.quote:Op maandag 21 november 2005 22:09 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel grappig.
Maar ik heb dan ook een zwak voor Disney en Pixar-figuurtjes....![]()
Dat zeg ik, Twan wil die film zien en z'n moeder kijkt gezellig meequote:Op maandag 21 november 2005 22:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb ook een zwak voor Disney en Pixar-figuurtjes en dan vooral Disney/Mickey Mouse, maar deze dan weer niet. Nu niet tenminste.. misschien komt het nog.
Wel vreemd zulke uiteenlopende recensies... IMDB geeft een 5.7quote:Op maandag 21 november 2005 22:09 schreef Berkery het volgende:
[..]
De Veronica gids vond die film brandhout, in de Spits las ik weer dat ie geweldig is![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 22:16 schreef peaceman het volgende:
katie melua?
Dat vind ik leuk!quote:
Leuker dan Shrek wordt 't sowieso niet.quote:Op maandag 21 november 2005 22:26 schreef Neleos het volgende:
Nemo met vader.
Die film vond ik dan wel weer leuk. Maar er zijn de laatste tijd wel heel veel van dat soort animatie-films. Het gaat wel vervelen nu...
Shrek 1 is leuker.quote:Op maandag 21 november 2005 22:28 schreef Diaan73 het volgende:
Shrek II is ook wel heel leuk ja. Shrek I weet ik niet, heb ik nog niet gezien.
Zo is het.quote:Op maandag 21 november 2005 22:27 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Leuker dan Shrek wordt 't sowieso niet.
Ice Age was ook leukquote:Op maandag 21 november 2005 22:27 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Leuker dan Shrek wordt 't sowieso niet.
Graag gedaan, ze speelde net al een klein stukje ... vanavond is trouwens Johan Cruyff er ook.quote:Op maandag 21 november 2005 22:30 schreef Tokay het volgende:
Dank voor de tip Diaan, ik kijk eigenlijk nooit meer naar Barend en Van Dorp, maar nu maak ik een uitzondering!
De stem van Lord Farquaadquote:Op maandag 21 november 2005 22:30 schreef Treinhomo het volgende:
John Lithgow.
Ja!! Daar heb ik zo om moeten lachen!quote:
das logisch, das een gegeven.quote:Op maandag 21 november 2005 22:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
... vanavond is trouwens Johan Cruyff er ook.
Belle en het beestquote:Op maandag 21 november 2005 22:34 schreef Diaan73 het volgende:
Een van mn favoriete disneyfilms:
[afbeelding]
quote:Op maandag 21 november 2005 22:34 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ja!! Daar heb ik zo om moeten lachen!![]()
Toy Story I en II, ook schattig!![]()
En The Incredibles!
Nou ja, gewoon alles, eigenlijk...![]()
'Als je ergens waar je 100 mag 140 kan rijden, ben je eerder van de snelweg af.'quote:
Kijk, je wilt van die snelweg af dan ken je twee dingen doen, 100 rijden of 140 rijden, logisch, en doe je dat dan niet, dan halen ze je in op de rechterflank, das logisch natuurlijk..quote:Op maandag 21 november 2005 22:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
'Als je ergens waar je 100 mag 140 kan rijden, ben je eerder van de snelweg af.'
Geen idee, maar ik ga ook nog maar ff een biertje drinken voor de tv.quote:Op maandag 21 november 2005 22:47 schreef Diaan73 het volgende:
Iedereen nu BvD aan het kijken? Het is zo stil ineens hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |