Zelfs als hij er nu nog maar 15 inschiet zou ik al redelijk tevreden zijn....quote:
"redelijk" jaquote:Op maandag 21 november 2005 12:42 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Zelfs als hij er nu nog maar 15 inschiet zou ik al redelijk tevreden zijn....
Dat is ongeveer 10 doelpunten boven zijn seizoensgemiddeldequote:Op maandag 21 november 2005 12:42 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Zelfs als hij er nu nog maar 15 inschiet zou ik al redelijk tevreden zijn....
quote:Op maandag 21 november 2005 12:45 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dat is ongeveer 10 doelpunten boven zijn seizoensgemiddelde
quote:Manchester City gaat voor een dubbelslag
Zondag 20 november, door SV, Amsterdam, 20.58u GMT+01.00, Clubcall
Het Engelse Manchester City hoopt in januari, als de transfermarkt weer open gaat, een dubbelslag te slaan bij Ajax. De Engelsen willen zowel Steven Pienaar als Tomas Galasek dan contracteren.
Doordat beiden vrijwel zeker aan het eind van het seizoen transfervrij kunnen vertrekken, hoopt Manchester City ze voor een spotprijs aan te trekken.
Manager Stuart Pearce wil volgens Clubcall de interesse gaan intensiveren. Het vertrek van beide spelers in januari hangt hoogstwaarschijnlijk af van het wel dan niet behalen van de tweede ronde in de Champions League.
Nieuwe coach van Ajax?quote:Willem II ontdoet zich van trainer Maaskant
21/11/2005 10:25
Willem II heeft zich ontdaan van trainer Robert Maaskant. De oefenmeester moet vertrekkken vanwege de matige prestaties van de Tilburgers. Technisch manager Kees Zwamborn zal de leiding over de selectie voorlopig overnemen.
Maaskant, sinds 1 juli 2004 in dienst bij de Tricolores, is de eerste trainer in het Nederlandse betaalde voetbal die dit seizoen zijn biezen moet pakken. Het rommelde al een aantal weken in Tilburg. Met acht punten uit twaalf wedstrijden bezet Willem II de zeventiende plaats in de Eredivisie. Maaskant zag zijn ploeg voor het laatst winnen op 24 september in de thuiswedstrijd tegen ADO Den Haag.
Inclusief het UEFA Cup-duel tegen AS Monaco bleef Willem II sindsdien zeven duels zonder overwinning. Alleen het thuisduel tegen Sparta (0-0) leverde nog een punt op. 'Om het totale proces te keren, is ingrijpen nu noodzakelijk', aldus voorzitter Jan Vullings over het ontslag
Vrijdagavond stond voor Maaskant het duel van de waarheid op het programma. Met een volledig fitte selectie (voor het eerst dit seizoen) moest het thuisduel met Vitesse een goed resultaat opleveren. Het werd een deceptie. Willem II ging met 3-4 ten onder een vooral de manier waarop de Tilburgers in de eerste helft speelden, gaf te denken.
Supporters riepen tijdens het duel om het ontslag van Maaskant. Ook in de weken voorafgaand aan het treffen met Vitesse roerden zij zich. De druk op Maaskant werd daardoor steeds groter. Hoewel voorzitter Jan Vullings vrijdag nog verklaarde achter zijn trainer te staan, kwam de leiding van Willem II zondag voor spoedberaad bijeen met als uitkomst dat de club zonder de oefenmeester verder gaat.
Qua persoonlijkheid lijkt het me niet eens zo'n slecht persoon. En als je je als verdediger kan onderscheiden bij een ploeg als Wigan die toch met een paar van de beste spitsen te maken krijgt dan ben je in mijn ogen ook verdedigend goed genoeg voor Ajax. Het enige waar ik over twijfel is of hij opbouwend ook sterk genoeg is, aangezien dat wel één van de taken van een Ajax verdediger is.quote:Op maandag 21 november 2005 13:03 schreef Mangoworks2002 het volgende:
ik zou trouwens ipv Vlaar de Zeeuw halen uit Engeland (routine)
die kan hooguit nog maar 1 seizoen mee, is nu al 36.quote:Op maandag 21 november 2005 13:03 schreef Mangoworks2002 het volgende:
ik zou trouwens ipv Vlaar de Zeeuw halen uit Engeland (routine)
En daarbij komt dat we het al eens eerder geprobeerd hebben (verlaat), toen ging het ook niet echtquote:Op maandag 21 november 2005 13:24 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
die kan hooguit nog maar 1 seizoen mee, is nu al 36.
Slecht geslapen enz.quote:Op maandag 21 november 2005 12:54 schreef zjroentje het volgende:
Wat ben je weer heerlijk positief HW.
Inderdaad, dat heb ik nu wel gehad hoorquote:Op maandag 21 november 2005 13:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Slecht geslapen enz..
Ik wil zo graag weer eens positief zijn, echt wel. Maar het is gewoon al jaren sukkelen terwijl psv er elk jaar na een leegloop weer bovenop komt. Das behoorlijk frustrerend hoor...
Klopt, eigenlijk zijn er maar 2 Nederlandse trainers die dat goed kunnen. De tweede is Rijkaard. Hij doet het fantastisch, als we een nieuwe trainer willen hebben dan moeten we eerst naar hem kijken. Frank heeft een echt Ajax-hart, hij zal zeker ook wel eens trainer van Ajax willen worden (en misschien dat hij zijn oogappel Ronaldinho meeneemtquote:Op maandag 21 november 2005 13:45 schreef Erwtensoep het volgende:
Ligt wel deels aan Hiddink. Die gast gaat gewoon heel goed met zijn spelers om en geeft ze veel vertrouwen.
Maakt niet uit, een falende Ronaldinho is al goed genoeg om in zijn eentje clubs als Feyenoord en PSV stuk te spelenquote:Op maandag 21 november 2005 13:53 schreef HeatWave het volgende:
Ronaldinho bij Ajax.
Zal je zien dat die ook faalt.
Ik vind dit toch wel goede ontwikkelingen.quote:Ajax zoekt naar een nieuwe linksbuiten
Maandag 21 november, door SV, Amsterdam, 13.11u GMT+01.00, Het Parool
In de Amsterdamse krant Het Parool laat Danny Blind weten dat de Amsterdammers op zoek zijn naar een nieuwe linkervleugelaanvaller. Nicolea Mitea, de eerste keus, zou de rest van het seizoen weleens niet meer kunnen spelen wegens een blessure.
'We kijken gericht naar een speler voor de linksbuitenpositie. Daar hebben we een probleem. Nicolae Mitea is lang geblesseerd en hij komt dit jaar ook niet terug', aldus Blind. Voorlopig zijn er nog geen specifieke namen gevallen voor de linksbuitenpositie.
Lekker consequent issie he?quote:Op maandag 21 november 2005 14:02 schreef jimjim1983 het volgende:
dus ze willen wel versterken in de winterstopwordt Blind nooit moe van zichzelf?
Heeft Blind zelf aangegeven niet te willen versterken in de winterstop dan....?quote:Op maandag 21 november 2005 14:02 schreef jimjim1983 het volgende:
dus ze willen wel versterken in de winterstopwordt Blind nooit moe van zichzelf?
Volgens at5 tekst gisteren wel ja.quote:Op maandag 21 november 2005 14:07 schreef BoNi het volgende:
[..]
Heeft Blind zelf aangegeven niet te willen versterken in de winterstop dan....?
Precies ja, volgens [insert willekeurige mediavorm].........quote:Op maandag 21 november 2005 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Volgens at5 tekst gisteren wel ja.
at5 is betrouwbaarquote:Op maandag 21 november 2005 14:10 schreef BoNi het volgende:
[..]
Precies ja, volgens [insert willekeurige mediavorm].........
Ik beschouw geen enkele bron als volledig betrouwbaar.......quote:
Ok, laat ik daar dan maar genoegen mee nemen danquote:Op maandag 21 november 2005 14:20 schreef Erwtensoep het volgende:
Talpa is bij deze wel betrouwbaar, want daar heb ik het hem letterlijk horen zeggen
De Mul heeft al bewezen het niveau niet aan te kunnen....quote:Op maandag 21 november 2005 14:50 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ik ben een voorstander van een eigen opleiding linksbuiten en eventueel de Mul op rechts...
Met vervequote:Op maandag 21 november 2005 15:00 schreef PyTh het volgende:
Lekker programmaatje voor jullie tot aan het einde van het jaar.
Ben benieuwd hoe jullie je daar doorheen gaan slaan
Huiliequote:Op maandag 21 november 2005 15:10 schreef Erwtensoep het volgende:
Maak jij je nou maar druk om je eigen club
Zou de competitie wel een stuk aantrekkelijker maken als jullie je er goed doorheenslaanquote:
quote:Op maandag 21 november 2005 15:36 schreef mikey99 het volgende:
[..]
wat is dat toch elke keer? 14.gif?
En dat durf je zomaar in een Ajax topic te zeggen?quote:Op maandag 21 november 2005 15:41 schreef valek het volgende:
Nu wordt het zo saai, omdat PSV eigenlijk geen tegenstand heeft. Een keer gelijkspelen maar verder winnen ze toch alles.
stout hequote:Op maandag 21 november 2005 15:42 schreef aldostuta het volgende:
[..]
En dat durf je zomaar in een Ajax topic te zeggen?
Boefje....
quote:Op maandag 21 november 2005 15:36 schreef mikey99 het volgende:
[..]
wat is dat toch elke keer? 14.gif?
want?quote:Op maandag 21 november 2005 15:49 schreef RayMania het volgende:
Goed dat er geen nieuwe spelers gehaald worden.
FP-crew he? Die hebben nergens verstand vanquote:Op maandag 21 november 2005 15:49 schreef RayMania het volgende:
Mocht wel eens tijd worden ookquote:Babel mist Sparta, Edgar in de basis
Maandag 21 november, door HM, Amsterdam, 14.38u GMT+01.00, ANP
Ryan Babel speelt dinsdagavond niet mee in de Champions League-wedstrijd van Ajax tegen Sparta Praag. De aanvaller heeft nog last van een liesblessure.
Markus Rosenberg begint waarschijnlijk in de spits. Edgar Manucharyan neemt na zijn invalbeurt tegen FC Twente vermoedelijk de plaats in van Nourdin Boukhari als linksbuiten.
Tomás Galásek is voor het duel met zijn landgenoten geschorst. Julien Escudé ontbreekt wegens een rugblessure. Hij zit net als de langdurig geblesseerden Mitea en Maxwell op de tribune. Ook Angelos Charisteas en Bogdan Lobont zijn nog niet wedstrijdfit.
Bij een zege gaat Ajax zeker door naar de tweede ronde in de Champions League. Als de Amsterdammers gelijk spelen, zijn ze afhankelijk van het resultaat van FC Thun-Arsenal. Wanneer Arsenal wint, heeft Ajax aan een gelijkspel voldoende.
De vermoedelijke opstelling van Ajax:
Stekelenburg; Trabelsi, Grygera, Maduro en Emanuelson; De Jong, Sneijder en Lindenbergh; Pienaar, Rosenberg en Manucharyan.
Sport-Crwquote:Op maandag 21 november 2005 16:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
FP-crew he? Die hebben nergens verstand van.
Nogal wiedes! Rosenberg is los!!!!!!!!!!1111ONE ONE~~quote:Op maandag 21 november 2005 15:49 schreef RayMania het volgende:
Jij bent zeker ook iemand die Rosenberg een aanfluiting vind? Hoeveel kansen heeft de Mul gehad in het Ajax van Danny Blind?quote:Op maandag 21 november 2005 15:33 schreef aldostuta het volgende:
[..]
De Mul heeft al bewezen het niveau niet aan te kunnen....
Sam diffquote:Op maandag 21 november 2005 16:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
Sport-Crw.
Nee ik bedoel, geef Rosenberg eens vertrouwen. Hij krijgt geen kans om ook maar een minuut ingespeeld te raken. Die stomme Yannis krijgt alleen maar de voorkeur. Ik heb het gevoel dat Rosenberg een topspits is, een topafmaker.
En waarom zouden we Luirink of Vlaar nodig hebben? Zijn er problemen in de verdediging? Ajax heeft na PSV de minste tegengoals. Alleen tegen AZ gingen er vier in, maar lag dat aan de defensie van Ajax, of gewoon aan Perez/Arveladze?
Ja, na vijf wedstrijden heeft ie z'n kans wel gehadquote:Op maandag 21 november 2005 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sam diff.
Rosenberg heeft kans zat gehad en blijft falen. Yannis krijgt de kans en maakt er 2 in de CL. Helaas is die daarna ook wat terug gevallen, maar hij werkt KEIhard..
Idd, hij maakte op mij een goede indruk in de minuten die hij tot nu toe kreeg.quote:Op maandag 21 november 2005 16:17 schreef Nashje het volgende:
Mooi, Manucharyan eindelijk eens in de basis.
In ieder geval een flink aantal in het Vitesse van Sturing en een succes kan je het niet noemenquote:Op maandag 21 november 2005 16:17 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook iemand die Rosenberg een aanfluiting vind? Hoeveel kansen heeft de Mul gehad in het Ajax van Danny Blind?
Rosenberg heeft ook twee maal gescoord in de CL (al had die tegen Arsenal niet veel zin meer, maar toch). Ik ben het niet eens dat hij veel kansen heeft gehad. De laatste tijd krijgt onze Griek de voorkeur. En Rosenberg doet het weer goed met ook nog een goal voor Zweden. Hij moet alleen even een keer snel scoren, of gewoon 2x in een wedstrijd. Dan is hij los.quote:Op maandag 21 november 2005 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sam diff.
Rosenberg heeft kans zat gehad en blijft falen. Yannis krijgt de kans en maakt er 2 in de CL. Helaas is die daarna ook wat terug gevallen, maar hij werkt KEIhard..
Verdedigers gaan weg bij Ajax, iig Maxwell..
Nope, Rosenberg gaat het nog wel maken. Die heeft al laten zien te kunnen voetballen. De Mul imo niet.quote:Op maandag 21 november 2005 16:17 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook iemand die Rosenberg een aanfluiting vind? Hoeveel kansen heeft de Mul gehad in het Ajax van Danny Blind?
Peenhaar op rechts, daar hoort die jongen gewoon nietquote:Op maandag 21 november 2005 16:03 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Mocht wel eens tijd worden ook
Alleen Pienaar weer rechtsbuiten....
Zie een aantal berichten boven uquote:Op maandag 21 november 2005 16:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Rosenberg Rosenberg Markus Rosenberg!!!
Staat ie basis morgen of die Griek weer?
Tsjonge jonge, die gozer is net vier maanden bezig, effe íets meer geduld hoor!quote:Op maandag 21 november 2005 16:58 schreef HeatWave het volgende:
Ik hoop natuurlijk OOK dat Rosenberg het nog gaat laten zien, laat daar geen misverstand over bestaan. Alleen heb ik hem wel heel erg slecht zien spelen hoor...
Dat is allemaal leuk en aardig, maar het niet scoren van Ajax heeft ons GVD naar de ZESDE plek verwezen!!!quote:Op maandag 21 november 2005 17:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tsjonge jonge, die gozer is net vier maanden bezig, effe íets meer geduld hoor!
En dat ligt absoluut niet alleen aan de spitsen....quote:Op maandag 21 november 2005 17:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is allemaal leuk en aardig, maar het niet scoren van Ajax heeft ons GVD naar de ZESDE plek verwezen!!!
Jammer dat je tijd wil hebben, maar ik wil punten zien!
zolang we nog boven groningen staan is er niets aan de handquote:Op maandag 21 november 2005 17:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is allemaal leuk en aardig, maar het niet scoren van Ajax heeft ons GVD naar de ZESDE plek verwezen!!!
Aan de defensie van Ajax. PSV kreeg er 0 tegen.quote:Op maandag 21 november 2005 16:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
Alleen tegen AZ gingen er vier in, maar lag dat aan de defensie van Ajax, of gewoon aan Perez/Arveladze?
Dat heeft net zo goed met de andere spitsen te maken als met hem. Ik vind dat die het nu moeten kunnen laten zien, die spelen er inmiddels al een jaar of langer. Harry is geblesseerd, maar heeft ook nog niet aangetoond Ajaxwaardig te zijn. Ik vind dat veel verontrustender dan Rosenberg die nog aan het aanpassen is.quote:Op maandag 21 november 2005 17:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jammer dat je tijd wil hebben, maar ik wil punten zien!
Ow dat is het!quote:Op maandag 21 november 2005 17:14 schreef Sammy_Klebold het volgende:
Zlatan bakte er ook niets van in z'n eerste jaar bij Ajax.
Wat Psv betreft, ik kijk ernaar uit als Hiddink weggaat. Dan is Psv niets meer. Psv is eigenlijk geen Psv. Psv is Guus Hiddink. Psv staat ook niet bovenaan in de ranglijst maar Guus...
En zo is het !!
Jullie kregen er dan ook weer 4 tegen van RKCquote:Op maandag 21 november 2005 17:16 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Aan de defensie van Ajax. PSV kreeg er 0 tegen.
Op welk vak sta je dan? Dan zal ik morgen even opletten of ik je hoor, moet lukken in die stille arena waar nooit een hond z'n bek open trekt. Wat zal het saai worden zeg, nu er geen uitsupporters zijn om sfeer te maken, heb er nu al geen zin in.quote:Op maandag 21 november 2005 15:45 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik ook. dit keer maken we iig meer geluid dan de fans van de tegenstanders
Heeft nix met de slechte prestaties van Ajax te maken maar wel met het feit dat Guus Hiddink nu op 1 staat.quote:
Ik weet eigenlijk niet hoe betrouwbaar dat highlow.nl is.quote:'Ajax wil Escudé verhuren'
De kans is groot dat Ajax ervoor zal kiezen Julien Escudé op huurbasis te laten vertrekken, zo meldt de doorgaans betrouwbare website Highlow.nl. De Fransman gaf onlangs aan dat hij nog niet weet of hij het huidige seizoen bij Ajax wil afmaken. Escudé begon dit seizoen als aanvoerder van Ajax, maar belandde al snel op de reservebank.
Om wedstrijdritme te behouden speelt de verdediger nu op eigen verzoek regelmatig bij Jong Ajax. Escudé, die door Ajax in de zomer van 2003 werd overgenomen van Stade Rennes, heeft in Amsterdam nog een contract tot medio 2007.
Niet betrouwbaar.quote:Op maandag 21 november 2005 17:40 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik weet niet of dit al gemeld was
[..]
Ik weet eigenlijk niet hoe betrouwbaar dat highlow.nl is.
Nou, op z'n minst even betrouwbaar als elke andere Ajax-site (ANN, Ajax-Showtime). Misschien wel betrouwbaarder, gezien de "eigenaren"". Al moet ik eerlijk zeggen dat ik zelden op die site kijk en dus niet weet wat er word neergezet......quote:
quote:Charisteas maakt rentree in tweede elftal
Angelos Charisteas zal maandagavond zijn rentree maken in het tweede elftal. Lang was de Griek uit de roulatie nadat hij een hersenschudding opliep. Buiten het veld werd hij daarna zelfs onwel in een Amsterdams cafe. Inmiddels zou hij volledig hersteld zijn en zal hij vanavond wedstrijdritme op gaan doen in het tweede elftal. Ook Lobont is vanavond van de partij tegen Jong Willem II.
Eensquote:
Ja, dat hoeft van mij ook weer niet.... maar ja, dat krijg je dan...quote:Op maandag 21 november 2005 19:35 schreef 2Drix het volgende:
Jaakkes auto naar de klote [afbeelding]
dit is wel erg triest![]()
Inderdaad, ben ook geen fan van Jaakke maar dit vind ik triest, het laatste waar we op zitten te wachten is dat straks mensen niet meer bij ajax durven te werken....quote:Op maandag 21 november 2005 19:35 schreef 2Drix het volgende:
Jaakkes auto naar de klote [afbeelding]
dit is wel erg triest![]()
quote:AT5: Banden van Jaakkes auto lek geprikt
Onbekenden hebben in de nacht van zondag op maandag bij Ajax-voorzitter John Jaakke de autobanden lek gestoken. Ook was zijn bolide overgoten met houtbeits.
De acties van ontevreden Ajax-fans dreigen uit de hand te lopen, nu men er blijkbaar niet meer voor terugdeinst de voorzitter thuis op te zoeken. Ajax en de supportersvereniging onthouden zich van elk commentaar.
Tijdens en na de wedstrijd zaterdag tegen FC Twente wilden boze fans het ereterras, waar Jaakke zich ophield, betreden. De voorzitter is de gebeten hond sinds Nuninga en Blocks opstapten.
quote:...Welke Ajacied dinsdag op zal duiken in de spits, wilde Blind nog niet prijs geven. De trainer gaf evenmin duidelijkheid over de overige invulling van zijn ploeg. Toch lijkt met name aanvaller Edgar Manucharyan in elk geval verzekerd van speelminuten; als basisspeler óf als invaller. Ook Manucharyan, net teruggekeerd van een blessure, ontwikkelt zich prima in de ogen van Blind. ,,Het is de overweging of hij al een hele wedstrijd aan kan, of dat je hem later in brengt'', sprak Blind. ,,Manucharyan heeft in elk geval de ideeën en de technische vaardigheden die bij Ajax passen. Qua fysieke inhoud moet hij nog groeien. Daarmee bedoel ik dat hij het langer vol moet zien te houden dan een kwartier.''
Ik vermoed dat ik nog wel een keer gebeld wordt deze week. Ze gaan seizoenskaarthouders én supportersclubkaarthouders langs. Beide systemen zullen wel niet gekoppeld zijnquote:Op maandag 21 november 2005 18:19 schreef PLAE@ het volgende:
Ik word net namens de club gebelt om me een loterij-abonnement aan te smeren.
Rot toch op
quote:Op maandag 21 november 2005 20:07 schreef StarGazer het volgende:
Schandalig.
quote:Toen Ajax zaterdagavond op voorsprong kwam tegen FC Twente waren heel veel fans al onderweg naar huis. De volhouders zagen vlak voor tijd ook nog de 2-0, maar beleefden ondanks de winst een verloren avond. Ajax-trainer Danny Blind vroeg om begrip, hulp en tijd. Maar waarom eigenlijk?
Na de uiterst moeizame zege op FC Twente zei de trainer van Ajax, club van 29 landstitels, verzamelaar van hoofdprijzen en vorig seizoen de trotse drager van een 1 op de stropdas: ,,Voorlopig richten we ons op een vaste plaats in de top-5. En als we zover zijn, gaan we kijken of de vierde, de derde of de tweede plaats er misschien nog in zit.'' Van arrogantie zijn ze in de Arena in ieder geval niet meer te betichten. En er zijn in Amsterdam wel eens trainers ontslagen omdat ze de lat te laag legden.
Blind begon, na het afscheid van Ronald Koeman, een paar maanden eerder dan gepland aan de klus om de selectie van Ajax goed te inventariseren. Hij telde koppen en kwaliteiten, liet Van der Vaart zonder slag of stoot vertrekken, kreeg met Lindenbergh en Rosenberg de gewenste versterking en waande zich een kampioenskandidaat.
De Zeeuw negeerde de onervarenheid en onvolwassenheid van zijn groep. Hij ging voorbij aan het belang van een sturende routinier, het type-Cocu dat jonge spelers bij de hand neemt op hun speurtocht door wonderland. En Blind overschatte de kwaliteiten van zijn spitsen. Hij begon de competitie met twee Grieken die al eerder door de mand waren gevallen, en een jonge Zweed die in eigen land een gemiddelde van vierenhalf doelpunt per seizoen scoorde.
Ze zijn bij Ajax, na de ontluisterende seizoensstart, wéér aan het inventariseren. Het gonst van de geruchten en de namen van Vlaar (AZ) en Huntelaar (Heerenveen) worden daarbij het meest genoemd. De trefzekere, altijd hard werkende Huntelaar lijkt, wie het aanvallende geploeter van Ajax zaterdag opnieuw aanschouwde, een zekere versterking. Naast de gewenste routine, een bindbindel tussen alle éénmansbedrijfjes, dus.
Blind ziet het echter anders. Bovenaan zijn verlanglijstje staat een linksbuiten, zo zei hij zaterdagavond. Mitea is langdurig uitgeschakeld, over de opties Babel en Boukhari is de trainer blijkbaar niet tevreden.
,,Het is niet honderd procent zeker dat we tussentijds iets gaan doen. Maar als het kán, dan gaat de voorkeur uit naar iemand voor de zijkant, op links'', aldus Blind, die of heel goed toneel speelt of écht opnieuw aan de belangrijkste mankementen van zijn selectie voorbij gaat.
Hij blijft desondanks blijkbaar buiten schot. De fans richtten zaterdag hun woede op voorzitter Jaakke en de spelers. De harde kern keerde na de rust niet meer op hun plaatsen terug en bezorgde voor het stadion de ME handenvol werk. Binnen zongen de overblijvers: 'Jaakke maakt de club kapot' en 'Jaakke rot op'. Boukhari werd na elke verkeerde voorzet uitgefloten, Rosales werd op onbegrijpelijke wijze eerst verkozen tot ajacied van de wedstrijd en kreeg vervolgens toch de hoon over zich heen, hetgeen na een uiterst zwakke vertoning in ieder geval iets logischer was.
,,De fans mogen iets van ons verwachten. Ze mogen kritisch zijn, maar ik snap niet dat ze niet beter inschatten waar we nu staan. Ze fluiten iedereen uit, dat hoort niet. Ze moeten ook beseffen dat we hun hulp nodig hebben'', zei de trainer, die vanuit sfeervak 410 werd toegezongen. Alsof hem niets te verwijten valt. uit Trouw
Zeker, vanaf volgend seizoen weer ieder jaarquote:Op maandag 21 november 2005 20:23 schreef Doc het volgende:
Ajax wordt kampioen. Punt.
Sparta Praag is 3 keer niks. Ajax gaat dit als opstapje gebruikenquote:Op maandag 21 november 2005 23:16 schreef Klingon het volgende:
Haha en Emanuelson roept tegen De Telegraaf dat ze met 3-0 gaan winnen morgenNiet te hoog inzetten was toch ook een speltip?
Toch heeft hij ook wel een hart voor de club. Zou mooi zijn als het nog wat oplevert .. Als ie toch weggaat.quote:21/11/2005 - Maxwell staat wel open voor een vroegtijdig vertrek
(Gepost door RvN)
Ajax linksback Maxwell liet in het eredivisiejournaal van Talpa weten dat hij best in de winterstop wil vertrekken indien Ajax dan nog een mooie transfersom kan krijgen. 'Ik weet niet hoeveel kans daarvoor is voor Ajax om me tussentijds te verkopen, maar ik zou het fijn vinden als ik zo nog iets voor Ajax kan doen.' Hij wil dan wel naar een van zijn favoriet clubs, waarvan hij er drie in Italie ziet, drie in Spanje en twee in Engeland. Tegelijkertijd liet hij weten zelf geen haast te hebben. 'Als ik weer op mijn oude niveau speel, kan dta wel een van die clubs worden
Valencia, me dunkt.quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:15 schreef jna het volgende:
ben benieuwd wie die 3de club is in spanje behalve barca en real.
omdat Utrecht ze inmaaktquote:Op dinsdag 22 november 2005 01:22 schreef Jajong het volgende:
Waarom dan Clint_Eastwood
Als hij dat nou echt had kon ie beter voor 1 of 2 jaar bijtekenen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Toch heeft hij ook wel een hart voor de club. Zou mooi zijn als het nog wat oplevert .. Als ie toch weggaat.
Heeft iemand dit gezien en gehoord in welke context Mathijsen dit zei....?quote:Ook Joris Mathijsen wil dolgraag naar Ajax
Maandag 21 november, door SV, Amsterdam, 21.41u GMT+01.00, Voetbal Insite
AZ-er en international Joris Mathijsen zei vanavond in het programma Voetbal Insite dat hij dolgraag naar Ajax zou willen, ondanks dat dit geen directe positieverbetering voor hem is.
Vooralsnog is bij AS niet bekend dat Ajax interesse heeft in Mathijsen. De centrale verdediger hoopt via AZ uiteindelijk de stap te maken naar een grote club in de top drie.
Nou, wat ik hier lees:quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:48 schreef BoNi het volgende:
[..]
Heeft iemand dit gezien en gehoord in welke context Mathijsen dit zei....?
quote:Jaakke doet aangifte van vernielen auto
Gepubliceerd op dinsdag 22 november 2005
AMSTERDAM (ANP) - Voorzitter John Jaakke van Ajax heeft aangifte gedaan van de vernieling van zijn auto. Onbekenden gooiden zaterdagnacht houtbeits over het voertuig en staken de banden lek. Een woordvoerder van de Amsterdamse club bevestigde dinsdag een bericht daarover in De Telegraaf.
De vernieling gebeurde na de wedstrijd Ajax - FC Twente in de ArenA (2-0). Supporters hoonden tijdens het duel de preses en drongen met geweld door naar de hoofdtribune. Jaakke kan na zijn conflict met de inmiddels opgestapte bestuurders Nuninga en Block geen goed meer doen bij een deel van de Amsterdamse aanhang.
Jaakke weigerde zelf supporters van Ajax aan te wijzen als de vernielers. ,,Ik heb geen idee. De politie zal het moeten uitzoeken'', zei hij dinsdag in de krant.
Ajax wil niet zeggen of Jaakke extra beveiliging heeft gekregen. ,,Wij hebben veiligheidsmensen in dienst en praten natuurlijk ook met de voorzitter daarover, maar doen geen mededelingen over concrete maatregelen', aldus de woordvoerder.
Wie?quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:16 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Zullen die bomenknuffelaars wel gedaan hebben...
Waarom daar wel? Ajax kan en mag nu niet achterblijven!quote:Oude logo komt terug bij Feyenoord
Volgens het Algemeen Dagblad wordt het oude, officiële logo van Feyenoord weer in ere hersteld. In het jaar 2008 komen de F en de letters weer in het goud terug op de borst. Ook de plannen om de huidige scoreborden in de Kuip te vervangen door LCD-schermen zitten in een gevorderd stadium.
In het seizoen 1996-1997 speelden de Rotterdammers voor het laatst met gouden F. Sindsdien werd er gespeeld met rood, wit en zwarte kleuren, maar bij het honderdjarige bestaan veranderd dit dus weer. De directie van Feyenoord laat voor het jubileum in 2008 speciaal een logo ontwerpen, zo werd bekendgemaakt op een bijeenkomst van het Feyenoord Supportersplatform.
ach die prutsers die tegen het bedrijf zijn waar Jaake ook nog iets doet (SmithKline nog iets...)quote:
Jaakke is ook lid van de raad van commisarissen van één of ander farmaceutisch bedrijf (GSK) en daardoor niet echt geliefd bij dierenliefhebbers........quote:
Ja, want we winnen in de HCE ook makkelijk van twentequote:Op dinsdag 22 november 2005 10:56 schreef pfaf het volgende:
0-0? Je moet zo'n elftal gewoon met 5-0 op kunnen rollen.
Ik schat Twente hoger in dan Sparta P.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, want we winnen in de HCE ook makkelijk van twente.
1-0 is al fijn zat.
ja, dat was echt heel erg goed. tijdens die wedstrijden was je alleen nog kwaad om het niet scorenquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:20 schreef F1Bas het volgende:
Ik vond het eerste uur tegen Praag een van de beste wedstrijden van Ajax sinds tijden.
Waar kan ik tekenen?quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:47 schreef Robar het volgende:
2-0 wordt het!
Eigen doelpunt en een doelpunt van Rosenberg die vanuit het midden de bal aangepeeld krijgt, een verdediger uitkapt een beetje links van het doel en vervolgens door de benen van de keeper schiet in de 94ste minuut.
Deja vu
Her-ge-eavalueerd en ik acht Twente nog steeds sterker dan Sparta.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:13 schreef twi het volgende:
Beetje te positief sfeertje hier bij veel. Ik weet dat ik 't niet serieus moet noemen, maar iedereen die zegt dat we makkelijk gaan winnen en dat Twente sterker is dan Sparta Praag moet toch maar even grondig z'n voetbalverstand her-evalueren.
1-0 zou voor mij al een prachtig resultaat zijn. Of zelfs een gelijkspel, wanneer Arsenal wint in Zwitserland.
Ajax had het niet overleefd in een poule met Arsenal, Panathinaikos en Rosenborg. Die laatste twee teams zijn sterker dan Thun en Sparta Praag.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:15 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax laat trouwens wel zien dat de prestatie van PSV vorig jaar (overwinteren in de Champions League) helemaal niet zo'n geweldige prestatie is.
Tuurlijk. Ik ga ook niet even van een makkelijke overwinning uit, maar dat doe ik ook niet als Ajax tegen Twente in de halve finale van de AC tegenover elkaar staan.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Sparta Rotterdam ja
Nee, ik snap wel wat je bedoelt, maar het is wel Europa Cup he...
Ach, Ajax overleefde met Inter, Lyon en Rosenborg, en daarna met Valencia, Arsenal en Roma. Dus wat dat betreft is alles natuurlijk gewoon een momentopname.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:20 schreef cultheld het volgende:
Ajax had het niet overleefd in een poule met Arsenal, Panathinaikos en Rosenborg. Die laatste twee teams zijn sterker dan Thun en Sparta Praag.
Thuis wel eigenlijk. Ik vind dat Ajax thuis van iedereen moet kunnen winnen, en dat tegen het merendeel nog makkelijk moet doen ook.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik ga ook niet even van een makkelijke overwinning uit, maar dat doe ik ook niet als Ajax tegen Twente in de halve finale van de AC tegenover elkaar staan.
Arsenal - Arsenalquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:15 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax laat trouwens wel zien dat de prestatie van PSV vorig jaar (overwinteren in de Champions League) helemaal niet zo'n geweldige prestatie is.
Duidelijk een stuk sterker.......sorry? Dat was ook een poule van niks hoorquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:31 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Arsenal - Arsenal
Sparta Praag - PAO
Thun - Roosenborg
De groep van PSV was duidelijk een stuk sterker.
En van Lyon en Monaco winnen en bijna van Milan was zeker ook niet knap?
Gek he, als het 1 keer in de 10 jaar gebeurdquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:35 schreef fernando_redondo het volgende:
Toch weet ik zeker dat vorig jaar een stuk meer indruk maakte
quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:47 schreef twi het volgende:
'k Heb graag een hoop Nederlandse punten, maar vind 't jammer dat dat niet op 1 lijn zit met 't feit dat ik PSV graag op hun bek zie gaan.
Als ik dan moet kiezen, kies ik toch voor het laatste
Die spelen alleen bijna nooit Europees.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:05 schreef F1Bas het volgende:
[..]
![]()
Dat geldt voor feyenoord nog ietsje meer.
* BoNi wacht geduldig op de eerste maar-wij-hebben-wel-de-laatste-europese-prijs-gewonnen reactie....quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:17 schreef Erwtensoep het volgende:
De lol bij feyenooit is er wel een beetje af, dat begint namelijk wel een heel zielig verhaal te worden in Europa.
Ik had hem eerlijk gezegd al verwacht, met dan direct de toevoeging dat wíj niet moeten terugvallen op ons rijke verleden, want alleen het heden telt....quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:25 schreef Erwtensoep het volgende:
Oh shit dat ga je nu krijgen ja
quote:Ook Ajax doet oproep, volgende week praten
Dinsdag 22 november, door SV, Amsterdam, 12.35u GMT+01.00, www.ajax.nl
AFC Ajax heeft op haar officiele website eveneens de fans opgeroepen om de club vanavond te steunen om de tweede ronde van de Champions League te bereiken. Eerder deed de ASD dat al.
Daarnaast maakt Ajax bekend dat er volgende week weer gesproken wordt met de ASD en dan zal het voornamelijk gaan over de gebrekkige relatie tussen de Ajax-supporters en preses John Jaakke.
Ik krijg het bijna mijn strot niet uit, maar ik hoop het ookquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:40 schreef rompompom het volgende:
Sowieso heeft seizoenen vergelijken niet zoveel zin, laat staan als het om verschillende clubs gaat. Laten we ons hier lekker focussen op Ajax! Desalniettemin hoop ik wél dat PSV ook door gaat natuurlijk. Nederlands voetbal boven alles.
Dat lijkt me al een feit.quote:Dat kan dit seizoen tegenvallen en dan zouden we verlies kunnen draaien.“
Hoe graag ik ook zo nobel en sportief zou winnen zijn: het spijt me verschrikkelijk, maar ik zie PSV liever verliezen. Datzelfde geldt voor alle Nederlandse clubs die ik normaal gesproken liever zie verliezen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:34 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik krijg het bijna mijn strot niet uit, maar ik hoop het ook![]()
bijna net zo triest als 020.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:52 schreef Erwtensoep het volgende:
feyenooit.
Feyenoord is net als Ajax een traditionele topclub met een uitstraling. Hoevaak psv ook kampioen gaat worden de komende jaren, psv zal nooit die uitstraling krijgen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:54 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb om de een of andere manier toch meer "sympathie"voor F'noord, gewoon omdat een echte aartsvijand bij het voetbal hoort.
Psv heeft gewoon zolang ik Ajacied ben (hele leven dus) een kunstmatig gevoel.
Yup. Heb precies hetzelfde. Gezonde rivaliteit met Feyenoord, qua club en sfeer ook wel wat respect aangezien het een totaal andere club dan Ajax is, maar op hun manier toch ook een topclub.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:54 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb om de een of andere manier toch meer "sympathie"voor F'noord, gewoon omdat een echte aartsvijand bij het voetbal hoort.
Psv heeft gewoon zolang ik Ajacied ben (hele leven dus) een kunstmatig gevoel.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Yup. Heb precies hetzelfde. Gezonde rivaliteit met Feyenoord, qua club en sfeer ook wel wat respect aangezien het een totaal andere club dan Ajax is, maar op hun manier toch ook een topclub.
PSV vind ik een trieste, dode traditieloze club met vervelende spelers, vervelend gedrag en vervelende supporters in alles. Kan er echt niet meer van maken.
Je haalt me de woorden uit de mond....quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Yup. Heb precies hetzelfde. Gezonde rivaliteit met Feyenoord, qua club en sfeer ook wel wat respect aangezien het een totaal andere club dan Ajax is, maar op hun manier toch ook een topclub.
PSV vind ik een trieste, dode traditieloze club met vervelende spelers, vervelend gedrag en vervelende supporters in alles. Kan er echt niet meer van maken.
Dat wel natuurlijk, hehehe.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:42 schreef HeatWave het volgende:
Het is een lastige kwestie, opzich mag psv/f'noord best winnen in Europa, maar als ze verliezen heb ik toch wel een glimlachje vaak.
Waar wachten we op ?quote:Mathijsen wil graag naar Ajax
--------------------------------------------------------------------------------
21 november 2005
AZ-speler Joris Mathijsen liet maandagavond in het RTL5-programma Voetbal Insite weten dat hij wel wat voelt voor een overgang naar Ajax. "Op dit moment is dat qua voetbal misschien geen positieverbetering, maar qua club uiteraard wel", aldus de verdediger. "De traditionele Top Drie is toch waar je het van begin af aan voor doet. Toen ik naar AZ ging was het ook mijn doelstelling om uiteindelijk de stap naar een topclub te maken."
Ajax meldde zich onlangs bij AZ voor Ron Vlaar. Als het aan Mathijsen ligt mogen de Amsterdammers zich ook voor een andere centrale verdediger melden in Alkmaar. "Ik vind Ajax een fantastisch mooie club", aldus de international.
Idd, Feyenoord is een traditional, een echte club. PSV is qua club de mindere van zowel Ajax als Fnoord (om maar niet over de speelstijl en jeugdopleidng te spreken). Vandaar dat ik Fnoord ook boven PSV schaal en ook vandaar dat PSV Ajax nooit een klassieker zal worden, hoe graag men dat ook in Eindhoven wil.quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
wat is er zo bijzonder aan dat berichtquote:
Liever Mathijssen dan Vlaar.. Tim de Cler hoeft niet meer naar ajax hoor.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:24 schreef 2Drix het volgende:
[..]
wat is er zo bijzonder aan dat bericht![]()
alle AZ'ers willen naar Ajax...alleen durven sommige mietjes het niet hardop te zeggen...
Nee dat klopt, PSV heeft geen traditiequote:Op dinsdag 22 november 2005 14:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik vind juist psv meer als een bedrijf overkomen. Heb nog niks anders gezien dan philips.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:29 schreef Romanticguy het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik Ajax meer als een bedrijf overkomen en PSV gezelligheid uitstralen.
Kijk, dit vind ik nou mooie berichten, niet wachten tot de zomer of nog later, nú onderhandelen en eventueel verlengen. Dit spreekt ook vertrouwen uit naar deze spelers. Klasse.quote:Ajax wil graag verder met Zdenek Grygera
Dinsdag 22 november, door HW, Amsterdam, 16.01u GMT+01.00, Elf
Ajax wil het contract van Zdenek Grygera verlengen. De zaakwaarnemer van de Tsjech praat deze week met Ajax over het eventueel verlengen van het contract van de verdediger.
Technisch directeur Martin van Geel liet zich ontvallen dat hij de verdediger langer aan de club zou willen binden. Het huidige contract van Grygera loopt af op 1 juli 2007.
hehe eindelijk zijn ze eens op tijd!quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:23 schreef BoNi het volgende:
[..]
Kijk, dit vind ik nou mooie berichten, niet wachten tot de zomer of nog later, nú onderhandelen en eventueel verlengen. Dit spreekt ook vertrouwen uit naar deze spelers. Klasse.
Je hoeft alleen maar naar de naam te kijken....quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:29 schreef Romanticguy het volgende:
Persoonlijk vind ik Ajax meer als een bedrijf overkomen en PSV gezelligheid uitstralen. Maar ik respecteer iedereen die voor een andere club dan de mijne (PSV) is.
Omdat het misschien een beetje kinderachtig is? Het gaat toch om het Nederlands voetbal...quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:00 schreef Erwtensoep het volgende:
Je bent niet de enige
Als je een hekelt hebt aan psv in de competitie hoe kun je dan voor ze strijden in Europa? Dat snap ik nooit.
juichen voor psv zou ik nooit doen maar ik hoop ook wel dat ze doorgaanquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:53 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Omdat het misschien een beetje kinderachtig is? Het gaat toch om het Nederlands voetbal...
Ik hoop echt dat Ajax vanavond de tweede ronde haalt en vind het niet moeilijk om te juichen als er een doelpunt valt.
Voor Praag zekerquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:53 schreef Spideyman het volgende:
[..]
en vind het niet moeilijk om te juichen als er een doelpunt valt.
Af en toe ff pesten is wel geinig jaquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:54 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
juichen voor psv zou ik nooit doen maar ik hoop ook wel dat ze doorgaanmaar voor hier op fok is het leuker als ze verliezen
Bij mij ook zoquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:03 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Af en toe ff pesten is wel geinig ja
Juichen zoals ik voor PSV doe, kan ik ook niet voor een andere club, heeft meer met gevoel te maken. Maar als ik een pot CL-voetbal op tv zie juich ik altijd wel voor de Nederlandse club.
quote:UEFA huldigt vijf Europese Ajax-helden
22/11/2005 18:18
De UEFA huldigt dinsdagavond vijf Ajax-helden. In het kader van vijftig jaar Europa Cupvoetbal zal de voetbalbond onderscheidingen uitreiken aan vijf mensen die veel hebben betekend het Europese clubvoetbal.
Johan Cruijff en Marco van Basten zullen in Amsterdam een plaquette uitgereikt krijgen. Cruijff omdat hij zowel als speler en als coach een Europa Cup I heeft gewonnen. Van Basten omdat hij met Ajax en AC Milan meerdere malen Europese prijzen pakte. In Barcelona valt Frank Rijkaard eenzelfde eer ten deel als zijn oude ploeggenoot.
Tevens worden Rinus Michels en Stefan Kovacs postuum onderscheiden. Beide coaches wonnen een Europa Cup I als trainer van Ajax. Gerrie Mühren en Ruud Krol zullen in de Arena de plaquettes in ontvangst nemen namens de overleden coaches.
25 minuten voor aanvang worden ze gehuldigd toch?quote:
Ik krijg een gevoel dat Martin van Geel steeds beter zijn werk gaat doen.quote:Grygera krijgt contractverlenging aangeboden
Ajax ziet in Zdenek Grygera één van de mensen die komende seizoenen het nieuwe Ajax moet gaan dragen. De Amsterdammers willen daarom het contract van de Tsjech, dat nu nog loopt tot medio 2007, verlengen met minstens twee jaar.
Grygera heeft zich ontwikkeld tot een degelijke speler, die onder coach Danny Blind elke week kan rekenen op een basisplaats. Vanavond staat hij met zijn ploeg tegenover zijn landgenoten van Sparta Praag.
10 jaar geledenquote:Op 22 november 1995 speelde Ajax misschien wel zijn beste duel ooit onder Louis van Gaal. Real krijgt les van Ajax, kopte de toonaangevende Spaanse voetbalkrant Marca na het duel in de Champions League. Het werd 0-2 maar dat was een te minimale afspiegeling van wat de Amsterdammers voor 72.000 toeschouwers demonstreerden.
Bernabéu applaudisseerde de handen stuk na afloop. Kiki Musampa stond pal voor de harde kern van Real en maakte een beweging van een lange neus voor de apengeluiden die hij 89 minuten had moeten aanhoren van de Ultra Sur. En de andere Ajacieden? Die waren vooral trots. Ze waren zo goed als foutloos, scoorden de eerste helft al twee keer maar zagen door vermeend buitenspel en een grensrechter die een vrije trap van Litmanen niet achter de lijn zag, de rust toch met 0-0 komen. Goals van Litmanen en Kluivert maakten echter het verschil. Ajax zat op de troon van Europa.
De zege van de Godenzonen zaaide onrust in Spanje. Hoe kon de Koninklijke kansloos verliezen van een Nederlandse ploeg? Radomir Antíc, coach van Atlético Madrid, ziet zijn kans schoon om hard uit te halen naar Real. Het spel van Real Madrid tegen Ajax was een blamage voor het totale Spaanse voetbal, aldus de coach. Jorge Valdano vindt ook dat er iets moet gebeuren. De trainer van Real roept dat verjonging van het team noodzakelijk. Het moet jonger en frisser. Het moet zoals Ajax.
Edgar man dinges.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:45 schreef Radegast het volgende:
[..]
Domme hond![]()
Wat had je dan verwacht?
En Rijkaard?quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:35 schreef borisz het volgende:
Johan Cruijff, Marco van Basten, Rinus Michels en Kovacs zijn gehuldigd als UEFA champions omdat het Europa cup voetbal 50 jaar bestaat![]()
Ik wist dat het ergens in je zat, dat verstand.quote:
Geen punt hoor, een club die hoort bij de beste 16 van Europa dendert even over dat omhooggevallen kutclubje uit Utrecht heenquote:
Toch jammer, die poulefase.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:48 schreef twi het volgende:
[..]
Geen punt hoor, een club die hoort bij de beste 16 van Europa dendert even over dat omhooggevallen kutclubje uit Utrecht heen
Die opmerking kan ik natuurlijk uitstekend begrijpen, wanneer ik 'm uit de mond van een PSV'er hoorquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:50 schreef cultheld het volgende:
Toch jammer, die poulefase.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:46 schreef Nashje het volgende:
[..]
Jij met je FC Utrecht. Hebt al heel wat gereageerd.
Stiekem aan het voorbereiden op verlies?
we zullen zienquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:48 schreef twi het volgende:
[..]
Geen punt hoor, een club die hoort bij de beste 16 van Europa dendert even over dat omhooggevallen kutclubje uit Utrecht heen
daar gaan we ons nu op richten inderdaadquote:
ik had hem op DivX, maar die schijf is laatst gecrashed, en de CD ben ik kwijtquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:45 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat was een wedstrijd om niet te vergeten . Heeft iemand dat op DVD?
En gelukig word je van een stuk fietsen weer goed warmquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:57 schreef F1Bas het volgende:
Het was heel koud, de wedstrijd was saai maar de overwinning maakte alles goed.
Nu wij morgen winnen...quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:56 schreef devv05 het volgende:
Bedankt. Al voelt het niet echt als een overwinning ondanks dat ik er wel blij mee ben. Er hing vanavond ook geen echte Champions League sfeer, het was allemaal wat ingetogen.
Emanuelson was idd de beste man, had alleen geluk dat de scheids in de laatste minuut even de andere kant opkeek. Maar ja, bij 2-2 was Ajax ook geplaatst.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:57 schreef F1Bas het volgende:
Het was heel koud, de wedstrijd was saai maar de overwinning maakte alles goed.
Urby speelde ECHT goed![]()
Volgende ronde![]()
scheids was wel vaker 'afwezig'. Heeft een paar keer vreemd gefloten.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:02 schreef fanneke het volgende:
[..]
Emanuelson was idd de beste man, had alleen geluk dat de scheids in de laatste minuut even de andere kant opkeek. Maar ja, bij 2-2 was Ajax ook geplaatst.
Overwinning levert wel meer punten op voor Nederland.
Ik hoop het van harte voor je, maar denk dat het wel gaat lukken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |