Als hij dat nou echt had kon ie beter voor 1 of 2 jaar bijtekenen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Toch heeft hij ook wel een hart voor de club. Zou mooi zijn als het nog wat oplevert .. Als ie toch weggaat.

Heeft iemand dit gezien en gehoord in welke context Mathijsen dit zei....?quote:Ook Joris Mathijsen wil dolgraag naar Ajax
Maandag 21 november, door SV, Amsterdam, 21.41u GMT+01.00, Voetbal Insite
AZ-er en international Joris Mathijsen zei vanavond in het programma Voetbal Insite dat hij dolgraag naar Ajax zou willen, ondanks dat dit geen directe positieverbetering voor hem is.
Vooralsnog is bij AS niet bekend dat Ajax interesse heeft in Mathijsen. De centrale verdediger hoopt via AZ uiteindelijk de stap te maken naar een grote club in de top drie.

Nou, wat ik hier lees:quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:48 schreef BoNi het volgende:
[..]
Heeft iemand dit gezien en gehoord in welke context Mathijsen dit zei....?

quote:Jaakke doet aangifte van vernielen auto
Gepubliceerd op dinsdag 22 november 2005
AMSTERDAM (ANP) - Voorzitter John Jaakke van Ajax heeft aangifte gedaan van de vernieling van zijn auto. Onbekenden gooiden zaterdagnacht houtbeits over het voertuig en staken de banden lek. Een woordvoerder van de Amsterdamse club bevestigde dinsdag een bericht daarover in De Telegraaf.
De vernieling gebeurde na de wedstrijd Ajax - FC Twente in de ArenA (2-0). Supporters hoonden tijdens het duel de preses en drongen met geweld door naar de hoofdtribune. Jaakke kan na zijn conflict met de inmiddels opgestapte bestuurders Nuninga en Block geen goed meer doen bij een deel van de Amsterdamse aanhang.
Jaakke weigerde zelf supporters van Ajax aan te wijzen als de vernielers. ,,Ik heb geen idee. De politie zal het moeten uitzoeken'', zei hij dinsdag in de krant.
Ajax wil niet zeggen of Jaakke extra beveiliging heeft gekregen. ,,Wij hebben veiligheidsmensen in dienst en praten natuurlijk ook met de voorzitter daarover, maar doen geen mededelingen over concrete maatregelen', aldus de woordvoerder.

Wie?quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:16 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Zullen die bomenknuffelaars wel gedaan hebben...

Waarom daar wel? Ajax kan en mag nu niet achterblijven!quote:Oude logo komt terug bij Feyenoord
Volgens het Algemeen Dagblad wordt het oude, officiële logo van Feyenoord weer in ere hersteld. In het jaar 2008 komen de F en de letters weer in het goud terug op de borst. Ook de plannen om de huidige scoreborden in de Kuip te vervangen door LCD-schermen zitten in een gevorderd stadium.
In het seizoen 1996-1997 speelden de Rotterdammers voor het laatst met gouden F. Sindsdien werd er gespeeld met rood, wit en zwarte kleuren, maar bij het honderdjarige bestaan veranderd dit dus weer. De directie van Feyenoord laat voor het jubileum in 2008 speciaal een logo ontwerpen, zo werd bekendgemaakt op een bijeenkomst van het Feyenoord Supportersplatform.

ach die prutsers die tegen het bedrijf zijn waar Jaake ook nog iets doet (SmithKline nog iets...)quote:

Jaakke is ook lid van de raad van commisarissen van één of ander farmaceutisch bedrijf (GSK) en daardoor niet echt geliefd bij dierenliefhebbers........quote:

Ja, want we winnen in de HCE ook makkelijk van twentequote:Op dinsdag 22 november 2005 10:56 schreef pfaf het volgende:
0-0? Je moet zo'n elftal gewoon met 5-0 op kunnen rollen.

Ik schat Twente hoger in dan Sparta P.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, want we winnen in de HCE ook makkelijk van twente.
1-0 is al fijn zat.

ja, dat was echt heel erg goed. tijdens die wedstrijden was je alleen nog kwaad om het niet scorenquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:20 schreef F1Bas het volgende:
Ik vond het eerste uur tegen Praag een van de beste wedstrijden van Ajax sinds tijden.

Waar kan ik tekenen?quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:47 schreef Robar het volgende:
2-0 wordt het!
Eigen doelpunt en een doelpunt van Rosenberg die vanuit het midden de bal aangepeeld krijgt, een verdediger uitkapt een beetje links van het doel en vervolgens door de benen van de keeper schiet in de 94ste minuut.
Deja vu

Her-ge-eavalueerd en ik acht Twente nog steeds sterker dan Sparta.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:13 schreef twi het volgende:
Beetje te positief sfeertje hier bij veel. Ik weet dat ik 't niet serieus moet noemen, maar iedereen die zegt dat we makkelijk gaan winnen en dat Twente sterker is dan Sparta Praag moet toch maar even grondig z'n voetbalverstand her-evalueren.
1-0 zou voor mij al een prachtig resultaat zijn. Of zelfs een gelijkspel, wanneer Arsenal wint in Zwitserland.

Ajax had het niet overleefd in een poule met Arsenal, Panathinaikos en Rosenborg. Die laatste twee teams zijn sterker dan Thun en Sparta Praag.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:15 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax laat trouwens wel zien dat de prestatie van PSV vorig jaar (overwinteren in de Champions League) helemaal niet zo'n geweldige prestatie is.

Tuurlijk. Ik ga ook niet even van een makkelijke overwinning uit, maar dat doe ik ook niet als Ajax tegen Twente in de halve finale van de AC tegenover elkaar staan.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Sparta Rotterdam ja
Nee, ik snap wel wat je bedoelt, maar het is wel Europa Cup he...

Ach, Ajax overleefde met Inter, Lyon en Rosenborg, en daarna met Valencia, Arsenal en Roma. Dus wat dat betreft is alles natuurlijk gewoon een momentopname.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:20 schreef cultheld het volgende:
Ajax had het niet overleefd in een poule met Arsenal, Panathinaikos en Rosenborg. Die laatste twee teams zijn sterker dan Thun en Sparta Praag.

Thuis wel eigenlijk. Ik vind dat Ajax thuis van iedereen moet kunnen winnen, en dat tegen het merendeel nog makkelijk moet doen ook.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik ga ook niet even van een makkelijke overwinning uit, maar dat doe ik ook niet als Ajax tegen Twente in de halve finale van de AC tegenover elkaar staan.

Arsenal - Arsenalquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:15 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax laat trouwens wel zien dat de prestatie van PSV vorig jaar (overwinteren in de Champions League) helemaal niet zo'n geweldige prestatie is.

Duidelijk een stuk sterker.......sorry? Dat was ook een poule van niks hoorquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:31 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Arsenal - Arsenal
Sparta Praag - PAO
Thun - Roosenborg
De groep van PSV was duidelijk een stuk sterker.
En van Lyon en Monaco winnen en bijna van Milan was zeker ook niet knap?

Gek he, als het 1 keer in de 10 jaar gebeurdquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:35 schreef fernando_redondo het volgende:
Toch weet ik zeker dat vorig jaar een stuk meer indruk maakte

quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:47 schreef twi het volgende:
'k Heb graag een hoop Nederlandse punten, maar vind 't jammer dat dat niet op 1 lijn zit met 't feit dat ik PSV graag op hun bek zie gaan.
Als ik dan moet kiezen, kies ik toch voor het laatste

Die spelen alleen bijna nooit Europees.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:05 schreef F1Bas het volgende:
[..]
![]()
Dat geldt voor feyenoord nog ietsje meer.

* BoNi wacht geduldig op de eerste maar-wij-hebben-wel-de-laatste-europese-prijs-gewonnen reactie....quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:17 schreef Erwtensoep het volgende:
De lol bij feyenooit is er wel een beetje af, dat begint namelijk wel een heel zielig verhaal te worden in Europa.

Ik had hem eerlijk gezegd al verwacht, met dan direct de toevoeging dat wíj niet moeten terugvallen op ons rijke verleden, want alleen het heden telt....quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:25 schreef Erwtensoep het volgende:
Oh shit dat ga je nu krijgen ja
quote:Ook Ajax doet oproep, volgende week praten
Dinsdag 22 november, door SV, Amsterdam, 12.35u GMT+01.00, www.ajax.nl
AFC Ajax heeft op haar officiele website eveneens de fans opgeroepen om de club vanavond te steunen om de tweede ronde van de Champions League te bereiken. Eerder deed de ASD dat al.
Daarnaast maakt Ajax bekend dat er volgende week weer gesproken wordt met de ASD en dan zal het voornamelijk gaan over de gebrekkige relatie tussen de Ajax-supporters en preses John Jaakke.

Ik krijg het bijna mijn strot niet uit, maar ik hoop het ookquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:40 schreef rompompom het volgende:
Sowieso heeft seizoenen vergelijken niet zoveel zin, laat staan als het om verschillende clubs gaat. Laten we ons hier lekker focussen op Ajax! Desalniettemin hoop ik wél dat PSV ook door gaat natuurlijk. Nederlands voetbal boven alles.

Dat lijkt me al een feit.quote:Dat kan dit seizoen tegenvallen en dan zouden we verlies kunnen draaien.“

Hoe graag ik ook zo nobel en sportief zou winnen zijn: het spijt me verschrikkelijk, maar ik zie PSV liever verliezen. Datzelfde geldt voor alle Nederlandse clubs die ik normaal gesproken liever zie verliezen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:34 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik krijg het bijna mijn strot niet uit, maar ik hoop het ook![]()

bijna net zo triest als 020.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:52 schreef Erwtensoep het volgende:
feyenooit.

Feyenoord is net als Ajax een traditionele topclub met een uitstraling. Hoevaak psv ook kampioen gaat worden de komende jaren, psv zal nooit die uitstraling krijgen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:54 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb om de een of andere manier toch meer "sympathie"voor F'noord, gewoon omdat een echte aartsvijand bij het voetbal hoort.
Psv heeft gewoon zolang ik Ajacied ben (hele leven dus) een kunstmatig gevoel.

Yup. Heb precies hetzelfde. Gezonde rivaliteit met Feyenoord, qua club en sfeer ook wel wat respect aangezien het een totaal andere club dan Ajax is, maar op hun manier toch ook een topclub.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:54 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb om de een of andere manier toch meer "sympathie"voor F'noord, gewoon omdat een echte aartsvijand bij het voetbal hoort.
Psv heeft gewoon zolang ik Ajacied ben (hele leven dus) een kunstmatig gevoel.

quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Yup. Heb precies hetzelfde. Gezonde rivaliteit met Feyenoord, qua club en sfeer ook wel wat respect aangezien het een totaal andere club dan Ajax is, maar op hun manier toch ook een topclub.
PSV vind ik een trieste, dode traditieloze club met vervelende spelers, vervelend gedrag en vervelende supporters in alles. Kan er echt niet meer van maken.

Je haalt me de woorden uit de mond....quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Yup. Heb precies hetzelfde. Gezonde rivaliteit met Feyenoord, qua club en sfeer ook wel wat respect aangezien het een totaal andere club dan Ajax is, maar op hun manier toch ook een topclub.
PSV vind ik een trieste, dode traditieloze club met vervelende spelers, vervelend gedrag en vervelende supporters in alles. Kan er echt niet meer van maken.

Dat wel natuurlijk, hehehe.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:42 schreef HeatWave het volgende:
Het is een lastige kwestie, opzich mag psv/f'noord best winnen in Europa, maar als ze verliezen heb ik toch wel een glimlachje vaak.

Waar wachten we op ?quote:Mathijsen wil graag naar Ajax
--------------------------------------------------------------------------------
21 november 2005
AZ-speler Joris Mathijsen liet maandagavond in het RTL5-programma Voetbal Insite weten dat hij wel wat voelt voor een overgang naar Ajax. "Op dit moment is dat qua voetbal misschien geen positieverbetering, maar qua club uiteraard wel", aldus de verdediger. "De traditionele Top Drie is toch waar je het van begin af aan voor doet. Toen ik naar AZ ging was het ook mijn doelstelling om uiteindelijk de stap naar een topclub te maken."
Ajax meldde zich onlangs bij AZ voor Ron Vlaar. Als het aan Mathijsen ligt mogen de Amsterdammers zich ook voor een andere centrale verdediger melden in Alkmaar. "Ik vind Ajax een fantastisch mooie club", aldus de international.

Idd, Feyenoord is een traditional, een echte club. PSV is qua club de mindere van zowel Ajax als Fnoord (om maar niet over de speelstijl en jeugdopleidng te spreken). Vandaar dat ik Fnoord ook boven PSV schaal en ook vandaar dat PSV Ajax nooit een klassieker zal worden, hoe graag men dat ook in Eindhoven wil.quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]

wat is er zo bijzonder aan dat berichtquote:

Liever Mathijssen dan Vlaar.. Tim de Cler hoeft niet meer naar ajax hoor.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:24 schreef 2Drix het volgende:
[..]
wat is er zo bijzonder aan dat bericht![]()
alle AZ'ers willen naar Ajax...alleen durven sommige mietjes het niet hardop te zeggen...

Nee dat klopt, PSV heeft geen traditiequote:Op dinsdag 22 november 2005 14:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]

Ik vind juist psv meer als een bedrijf overkomen. Heb nog niks anders gezien dan philips.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:29 schreef Romanticguy het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik Ajax meer als een bedrijf overkomen en PSV gezelligheid uitstralen.

Kijk, dit vind ik nou mooie berichten, niet wachten tot de zomer of nog later, nú onderhandelen en eventueel verlengen. Dit spreekt ook vertrouwen uit naar deze spelers. Klasse.quote:Ajax wil graag verder met Zdenek Grygera
Dinsdag 22 november, door HW, Amsterdam, 16.01u GMT+01.00, Elf
Ajax wil het contract van Zdenek Grygera verlengen. De zaakwaarnemer van de Tsjech praat deze week met Ajax over het eventueel verlengen van het contract van de verdediger.
Technisch directeur Martin van Geel liet zich ontvallen dat hij de verdediger langer aan de club zou willen binden. Het huidige contract van Grygera loopt af op 1 juli 2007.

hehe eindelijk zijn ze eens op tijd!quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:23 schreef BoNi het volgende:
[..]
Kijk, dit vind ik nou mooie berichten, niet wachten tot de zomer of nog later, nú onderhandelen en eventueel verlengen. Dit spreekt ook vertrouwen uit naar deze spelers. Klasse.

Je hoeft alleen maar naar de naam te kijken....quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:29 schreef Romanticguy het volgende:
Persoonlijk vind ik Ajax meer als een bedrijf overkomen en PSV gezelligheid uitstralen. Maar ik respecteer iedereen die voor een andere club dan de mijne (PSV) is.

Omdat het misschien een beetje kinderachtig is? Het gaat toch om het Nederlands voetbal...quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:00 schreef Erwtensoep het volgende:
Je bent niet de enige
Als je een hekelt hebt aan psv in de competitie hoe kun je dan voor ze strijden in Europa? Dat snap ik nooit.

juichen voor psv zou ik nooit doen maar ik hoop ook wel dat ze doorgaanquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:53 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Omdat het misschien een beetje kinderachtig is? Het gaat toch om het Nederlands voetbal...
Ik hoop echt dat Ajax vanavond de tweede ronde haalt en vind het niet moeilijk om te juichen als er een doelpunt valt.

Voor Praag zekerquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:53 schreef Spideyman het volgende:
[..]
en vind het niet moeilijk om te juichen als er een doelpunt valt.

Af en toe ff pesten is wel geinig jaquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:54 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
juichen voor psv zou ik nooit doen maar ik hoop ook wel dat ze doorgaanmaar voor hier op fok is het leuker als ze verliezen

Bij mij ook zoquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:03 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Af en toe ff pesten is wel geinig ja
Juichen zoals ik voor PSV doe, kan ik ook niet voor een andere club, heeft meer met gevoel te maken. Maar als ik een pot CL-voetbal op tv zie juich ik altijd wel voor de Nederlandse club.

quote:UEFA huldigt vijf Europese Ajax-helden
22/11/2005 18:18
De UEFA huldigt dinsdagavond vijf Ajax-helden. In het kader van vijftig jaar Europa Cupvoetbal zal de voetbalbond onderscheidingen uitreiken aan vijf mensen die veel hebben betekend het Europese clubvoetbal.
Johan Cruijff en Marco van Basten zullen in Amsterdam een plaquette uitgereikt krijgen. Cruijff omdat hij zowel als speler en als coach een Europa Cup I heeft gewonnen. Van Basten omdat hij met Ajax en AC Milan meerdere malen Europese prijzen pakte. In Barcelona valt Frank Rijkaard eenzelfde eer ten deel als zijn oude ploeggenoot.
Tevens worden Rinus Michels en Stefan Kovacs postuum onderscheiden. Beide coaches wonnen een Europa Cup I als trainer van Ajax. Gerrie Mühren en Ruud Krol zullen in de Arena de plaquettes in ontvangst nemen namens de overleden coaches.

25 minuten voor aanvang worden ze gehuldigd toch?quote:

Ik krijg een gevoel dat Martin van Geel steeds beter zijn werk gaat doen.quote:Grygera krijgt contractverlenging aangeboden
Ajax ziet in Zdenek Grygera één van de mensen die komende seizoenen het nieuwe Ajax moet gaan dragen. De Amsterdammers willen daarom het contract van de Tsjech, dat nu nog loopt tot medio 2007, verlengen met minstens twee jaar.
Grygera heeft zich ontwikkeld tot een degelijke speler, die onder coach Danny Blind elke week kan rekenen op een basisplaats. Vanavond staat hij met zijn ploeg tegenover zijn landgenoten van Sparta Praag.

10 jaar geledenquote:Op 22 november 1995 speelde Ajax misschien wel zijn beste duel ooit onder Louis van Gaal. Real krijgt les van Ajax, kopte de toonaangevende Spaanse voetbalkrant Marca na het duel in de Champions League. Het werd 0-2 maar dat was een te minimale afspiegeling van wat de Amsterdammers voor 72.000 toeschouwers demonstreerden.
Bernabéu applaudisseerde de handen stuk na afloop. Kiki Musampa stond pal voor de harde kern van Real en maakte een beweging van een lange neus voor de apengeluiden die hij 89 minuten had moeten aanhoren van de Ultra Sur. En de andere Ajacieden? Die waren vooral trots. Ze waren zo goed als foutloos, scoorden de eerste helft al twee keer maar zagen door vermeend buitenspel en een grensrechter die een vrije trap van Litmanen niet achter de lijn zag, de rust toch met 0-0 komen. Goals van Litmanen en Kluivert maakten echter het verschil. Ajax zat op de troon van Europa.
De zege van de Godenzonen zaaide onrust in Spanje. Hoe kon de Koninklijke kansloos verliezen van een Nederlandse ploeg? Radomir Antíc, coach van Atlético Madrid, ziet zijn kans schoon om hard uit te halen naar Real. Het spel van Real Madrid tegen Ajax was een blamage voor het totale Spaanse voetbal, aldus de coach. Jorge Valdano vindt ook dat er iets moet gebeuren. De trainer van Real roept dat verjonging van het team noodzakelijk. Het moet jonger en frisser. Het moet zoals Ajax.

Edgar man dinges.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:45 schreef Radegast het volgende:
[..]
Domme hond![]()
Wat had je dan verwacht?

En Rijkaard?quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:35 schreef borisz het volgende:
Johan Cruijff, Marco van Basten, Rinus Michels en Kovacs zijn gehuldigd als UEFA champions omdat het Europa cup voetbal 50 jaar bestaat![]()

Ik wist dat het ergens in je zat, dat verstand.quote:

Geen punt hoor, een club die hoort bij de beste 16 van Europa dendert even over dat omhooggevallen kutclubje uit Utrecht heenquote:

Toch jammer, die poulefase.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:48 schreef twi het volgende:
[..]
Geen punt hoor, een club die hoort bij de beste 16 van Europa dendert even over dat omhooggevallen kutclubje uit Utrecht heen

Die opmerking kan ik natuurlijk uitstekend begrijpen, wanneer ik 'm uit de mond van een PSV'er hoorquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:50 schreef cultheld het volgende:
Toch jammer, die poulefase.

quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:46 schreef Nashje het volgende:
[..]
Jij met je FC Utrecht. Hebt al heel wat gereageerd.
Stiekem aan het voorbereiden op verlies?
we zullen zienquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:48 schreef twi het volgende:
[..]
Geen punt hoor, een club die hoort bij de beste 16 van Europa dendert even over dat omhooggevallen kutclubje uit Utrecht heen

daar gaan we ons nu op richten inderdaadquote:

ik had hem op DivX, maar die schijf is laatst gecrashed, en de CD ben ik kwijtquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:45 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat was een wedstrijd om niet te vergeten . Heeft iemand dat op DVD?

En gelukig word je van een stuk fietsen weer goed warmquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:57 schreef F1Bas het volgende:
Het was heel koud, de wedstrijd was saai maar de overwinning maakte alles goed.

Nu wij morgen winnen...quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:56 schreef devv05 het volgende:
Bedankt. Al voelt het niet echt als een overwinning ondanks dat ik er wel blij mee ben. Er hing vanavond ook geen echte Champions League sfeer, het was allemaal wat ingetogen.

Emanuelson was idd de beste man, had alleen geluk dat de scheids in de laatste minuut even de andere kant opkeek. Maar ja, bij 2-2 was Ajax ook geplaatst.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:57 schreef F1Bas het volgende:
Het was heel koud, de wedstrijd was saai maar de overwinning maakte alles goed.
Urby speelde ECHT goed![]()
Volgende ronde![]()

scheids was wel vaker 'afwezig'. Heeft een paar keer vreemd gefloten.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:02 schreef fanneke het volgende:
[..]
Emanuelson was idd de beste man, had alleen geluk dat de scheids in de laatste minuut even de andere kant opkeek. Maar ja, bij 2-2 was Ajax ook geplaatst.
Overwinning levert wel meer punten op voor Nederland.

Ik hoop het van harte voor je, maar denk dat het wel gaat lukken.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |