das vast van de WOW in Eindhoven?!quote:Op maandag 21 november 2005 00:27 schreef Ang3l het volgende:
Ik zat meer te denken aan:
[afbeelding]
[afbeelding]
Jahquote:Op maandag 21 november 2005 00:28 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
das vast van de WOW in Eindhoven?!
*belt Olivia ff of ze even lichamelijk wil komen doen*quote:Op maandag 21 november 2005 00:28 schreef Stroekie het volgende:
Ja nu ik het weer gered heb tot in het nieuwe Topic kan ik hier nu wel even zwaaien naar jullie en zeggen dat ik naar me nest toe ga
Sweet Dreams voor een ieder![]()
en voor wat betreft die TT krijg ik ineens weer oude beelden terug van lycra pakjes met beenwarmers uit de Aerobic periode![]()
Oh MY GODquote:Op maandag 21 november 2005 00:27 schreef Ang3l het volgende:
Ik zat meer te denken aan:
[afbeelding]
[afbeelding]
Die onderstequote:
Waahahahahahaha. Die achterkant? Bij MOI?!quote:Op maandag 21 november 2005 00:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
deze is voor Ang3l:
[afbeelding]
Nee die moet voor nouquote:Op maandag 21 november 2005 00:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waahahahahahaha. Die achterkant? Bij MOI?!
En dan moet Peet dus de portomonaie, sleutels en consumptiebonnen voor Ang3l zeker bijhoudenquote:Op maandag 21 november 2005 00:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
deze is voor Ang3l:
[afbeelding]
Is helemaal niets aandoen dan niet veel praktischer?quote:Op maandag 21 november 2005 00:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
deze is voor Ang3l:
[afbeelding]
Misschien ben ik naief, maar is dat nou iets wat mensen gewoon onder hun kleding dragen?quote:
hahahaquote:Op maandag 21 november 2005 00:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Is dat een vagina met een ingeplugde USB-stick?
quote:Op maandag 21 november 2005 00:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Is dat een vagina met een ingeplugde USB-stick?
paaseiTJESquote:
Het gaat niet om de groottequote:
de billen wel?quote:Op maandag 21 november 2005 00:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die bobbel is niet representatief..
Wij 4'en welquote:Op maandag 21 november 2005 00:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb nooit zo uitgebreid naar m'n eigen kont gekeken
Voor t model wel..bij Vlarp geen idee..die heeft vast andere kwaliteitenquote:
Ik laat me er ook verder maar niet over uit...quote:Op maandag 21 november 2005 00:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Voor t model wel..bij Vlarp geen idee..die heeft vast andere kwaliteiten![]()
Ach na innercity weet ik meerquote:Op maandag 21 november 2005 00:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik laat me er ook verder maar niet over uit...
haha is dat eddy wally?! wat vreselijk!quote:Op maandag 21 november 2005 01:14 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Je kan natuurlijk ook voor zo'n pak kiezen:
[afbeelding]
dat ook nog zoquote:Op maandag 21 november 2005 01:17 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
idem
*gaat ook slapen
dat pak of eddy?quote:Op maandag 21 november 2005 01:17 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
haha is dat eddy wally?! wat vreselijk!
nja, voor niets gaat alleen de zon op.quote:Op maandag 21 november 2005 07:10 schreef creno het volgende:
Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens. klik
Succes!quote:
Ja het lijkt er wel op dat we gistteravond dus allemaal het kruit verschoten hebben met de zoektocht naar het beste springpakje voor onze Innercity bezoekersquote:Op maandag 21 november 2005 14:27 schreef keizerpinguin het volgende:
nou zo snel als het van het weekend ging zo langzaam gaat het nu!
quote:
Ik had een sollicitatiegesprek in Rijswijk..quote:Op maandag 21 november 2005 16:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zooo, part-time dagje vandaag?Hahai!
Ooooooooohhhh sorry sorryquote:Op maandag 21 november 2005 16:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik had een sollicitatiegesprek in Rijswijk..
Geeft nietquote:Op maandag 21 november 2005 16:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooooooooohhhh sorry sorry![]()
![]()
Maar hoe ging het dan??!!![]()
Waar komt dat door?quote:Op maandag 21 november 2005 16:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Geeft niet
Mja, ik weet 't niet. Gesprek ging erg soepel, maar toch een naar gevoel achteraf
Zo eindejaars drukte toegeslagen?quote:
Aaaww...quote:Op maandag 21 november 2005 16:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Geeft niet
Mja, ik weet 't niet. Gesprek ging erg soepel, maar toch een naar gevoel achteraf
De hond leaugeert bij mijn zus.quote:Op maandag 21 november 2005 17:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Woef-woef-woef ennnn....... waf-waf-waf.
en jij niet?quote:Op maandag 21 november 2005 17:22 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
De hond leaugeert bij mijn zus.
nu welquote:Op maandag 21 november 2005 17:27 schreef Weemz het volgende:
Ik wordt niet vaak gequote.
ik heb dan ook geen PS met een eyetoy enzo..quote:Op maandag 21 november 2005 17:27 schreef Weemz het volgende:
Ik wordt niet vaak gequote.
Ja man, maar niet uuuuren hoor. 't Is wel lekker goed voor je beweging: je wordt er keimoe vanquote:Op maandag 21 november 2005 17:28 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik heb dan ook geen PS met een eyetoy enzo..
bahuuuren achter elkaar spelletjes doen.. jah irl
maar @pc mwoah..
maar dus en.. jij staat te hupsen voor die eyetoycam?
quote:Op maandag 21 november 2005 17:31 schreef Weemz het volgende:
[..]
Ja man, maar niet uuuuren hoor. 't Is wel lekker goed voor je beweging: je wordt er keimoe van
Jij en een hond gaan niet samen in één huis?quote:Op maandag 21 november 2005 17:22 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
De hond leaugeert bij mijn zus.
ik helemaal naar school en werk ( max 10 minuten dus)quote:Op maandag 21 november 2005 17:34 schreef Weemz het volgende:
[..]
Dat doe ik (meestal) al naar de uni heen en terug...
neuh.. ik snap niks van die macro-economie.. dus ik denk dat ik niet al te betrouwbaar overkom als ik onderbouw waarom ik een vrijstelling moet hebbenquote:Op maandag 21 november 2005 17:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Motie van wantrouwen of een ammelendement!
ik ben begonnen aan een totáál andere studie als mijn vorige.. en alleen sommige economische vakken komen deels overeen.. maar dus niet genoegquote:Op maandag 21 november 2005 17:51 schreef Manias het volgende:
[..]
switch van uni! als je dat bedoelt!
ik kreeg gelukkig 2 jaar vrijstellingenquote:Op maandag 21 november 2005 17:53 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik ben begonnen aan een totáál andere studie als mijn vorige.. en alleen sommige economische vakken komen deels overeen.. maar dus niet genoeg
Wel heurr. Ik heb hem aan haar uitgeleend omdat ze zich zo alleen voelt als dr man werkt.quote:Op maandag 21 november 2005 17:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jij en een hond gaan niet samen in één huis?
quote:Op maandag 21 november 2005 17:55 schreef Manias het volgende:
[..]
ik kreeg gelukkig 2 jaar vrijstellingen![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 17:58 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wel heurr. Ik heb hem aan haar uitgeleend omdat ze zich zo alleen voelt als dr man werkt..
Oeh!quote:Op maandag 21 november 2005 18:12 schreef Prego het volgende:
bonsoir à tous
de fransman blijft denk ik nog wel ff hangen, hij is vannacht weer bij me gebleven
en morgen komt ie eten
![]()
![]()
Het ging per ongelukquote:Op maandag 21 november 2005 18:10 schreef Ang3l het volgende:
Nog geen nieuw topic?!
Meiden, wat IS dit?!
Nee, ik heb een zus, en die heeft aan haar vaders kant nog 7 broers/zussen. En ik heb nog een stiefzus.quote:Op maandag 21 november 2005 18:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
D'r man?
Ben jij een nakomertje en dat je zeven broers en zussen hebt van minimaal 12 jaar ouder?En toen bleef jij alleen in huis over en toen heb je een hondje gekregen zodat je je niet alleen voelt en alles....
Mallerd.quote:Op maandag 21 november 2005 18:10 schreef Ang3l het volgende:
Nog geen nieuw topic?!
Meiden, wat IS dit?!
Doe d'r de groeten!quote:Op maandag 21 november 2005 18:17 schreef Prego het volgende:
[..]
oooooouuuuuiii!!!![]()
vanavond sil maar eens op de hoogte brengen
Dan zat ik met het getal zeven dus gewoon hartstikke goed??!quote:Op maandag 21 november 2005 18:17 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee, ik heb een zus, en die heeft aan haar vaders kant nog 7 broers/zussen. En ik heb nog een stiefzus..
.
dat vond ik voor mezelf ookquote:Op maandag 21 november 2005 18:49 schreef creno het volgende:
ik vind het onderhand weer eens tijd voor een mooie man
[afbeelding]
ik bedoelde voor in het topicquote:Op maandag 21 november 2005 18:58 schreef Prego het volgende:
[..]
dat vond ik voor mezelf ook
het zijt u gegund
Is dat het tekentje voor de houdbaarheidsdatum? Weer iets geleerd vandaag.quote:Op maandag 21 november 2005 19:06 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
Zelfs op cosmetica en sanitaire producten enzo zit tegenwoordig een houdbaarheidsaanduiding, maar niet op mooie meneren..
dat ligt eraanquote:Op maandag 21 november 2005 19:04 schreef Great_Expectations het volgende:
Wat is eigenlijk de houdbaarheidsdatum van een mooie man?.
Hm.quote:Op maandag 21 november 2005 19:10 schreef creno het volgende:
[..]
dat ligt eraan
een mooi innerlijk is (als het goed is) onbeperkt houdbaar
een mooi uiterlijk.. das persoonlijk denk ik, als je bedenkt dat brad pitt al 42 is en er nog erg lekker uitziet..
quote:Op maandag 21 november 2005 19:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En naar de sportschool..
Hmm.. nee, dat lichaam is leukquote:Op maandag 21 november 2005 19:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En naar de sportschool..
Ietsje meer gespierd mag toch wel?quote:Op maandag 21 november 2005 19:31 schreef TehRockstar het volgende:
[..]Dan komt er vast zo'n ranzige Billy Jeffrey uit.
Heeft al een mooi lichaam![]()
Als jij zo'n lichaam hebt.quote:Op maandag 21 november 2005 19:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ietsje meer gespierd mag toch wel?.
Want nou heeft hij net zo'n mager lijf als ik..
Zou het, evolutionair gezien, niet handig zijn als je bepaling van het begrip "mooie man" afhankelijk is van je eigen leeftijd? En de houdbaarheidsdatum dus grofweg ieder jaar een jaar verder komt te liggen? (Ik geloof dat het in de praktijk ook zo werkt, althans bij velen. Toch leuk ontworpen, zo'n mens.)quote:Op maandag 21 november 2005 19:04 schreef Great_Expectations het volgende:
Wat is eigenlijk de houdbaarheidsdatum van een mooie man?.
Poessie mauw, kom eens gauw, ik heb lekkre melk voor jou. En voor mij rijstebrij, o wat heerlijk smullen wijquote:Op maandag 21 november 2005 19:40 schreef Waxxer het volgende:
Nog een kerel:
[afbeelding]
Het begint wel steeds meer een fototopic te worden dit he...?
Hoe is het dan met JULLIE?!
Gerontofiel.quote:Op maandag 21 november 2005 19:38 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Als jij zo'n lichaam hebt.
G_E.![]()
Hoe zit het dan met mensen die er ouder of juist jonger uitzien dan ze in werkelijkheid zijn?quote:Op maandag 21 november 2005 19:43 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Zou het, evolutionair gezien, niet handig zijn als je bepaling van het begrip "mooie man" afhankelijk is van je eigen leeftijd? En de houdbaarheidsdatum dus grofweg ieder jaar een jaar verder komt te liggen? (Ik geloof dat het in de praktijk ook zo werkt, althans bij velen. Toch leuk ontworpen, zo'n mens.)
Ahhww... Un chat!quote:Op maandag 21 november 2005 19:40 schreef Waxxer het volgende:
Nog een kerel:
[afbeelding]
Het begint wel steeds meer een fototopic te worden dit he...?
Hoe is het dan met JULLIE?!
Als je 30 bent... kun je dan beter een knappe 35'er lijken dan een lelijke 25'er?quote:Op maandag 21 november 2005 19:43 schreef AnGabhar het volgende:
Zou het, evolutionair gezien, niet handig zijn als je bepaling van het begrip "mooie man" afhankelijk is van je eigen leeftijd? En de houdbaarheidsdatum dus grofweg ieder jaar een jaar verder komt te liggen? (Ik geloof dat het in de praktijk ook zo werkt, althans bij velen. Toch leuk ontworpen, zo'n mens.)
Die worden als vanzelf aantrekkelijk gevonden door mensen met een voorkeur voor oudere dan wel jongere mensen (die dus zelf vaak ook wat ouder dan wel jonger zullen zijn). Wat lastig kan zijn, want niet iedere jong uitziende dertiger zal behoefte hebben aan kwijlende tieners. En niet iedere grijzende en half-kale begin-twintiger zal zich tevreden stellen met de aandacht van uitsluitend dertig+-ers.quote:Op maandag 21 november 2005 19:46 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met mensen die er ouder of juist jonger uitzien dan ze in werkelijkheid zijn?.
Voor mannen is dat mede afhankelijk van het salaris.quote:Op maandag 21 november 2005 19:52 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Als je 30 bent... kun je dan beter een knappe 35'er lijken dan een lelijke 25'er?.
En stel niet van die gemene gewetensvragen aan G_E! Die jongen heeft het al erg genoeg met de psychologische grens van 30!quote:Op maandag 21 november 2005 19:55 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Voor mannen is dat mede afhankelijk van het salaris.
Elaborate.quote:Op maandag 21 november 2005 19:55 schreef AnGabhar het volgende:
Voor mannen is dat mede afhankelijk van het salaris.
Daar is ie toch allang overheen?quote:Op maandag 21 november 2005 19:56 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
En stel niet van die gemene gewetensvragen aan G_E! Die jongen heeft het al erg genoeg met de psychologische grens van 30!
Veronderstel dat een hoog salaris beter wordt gewaardeerd dan een laag salaris. Veronderstel dat het marginale nut van extra salaris langzaam aan kleiner wordt. Veronderstel tenslotte dat iemand gedurende zijn leven gemiddeld een stijgende lijn zal laten zien in zijn inkomen.quote:
Beeld je even in dat je rijkdom en welvaart erg belangrijk vindt. Wat vind je dan nog net wat lachwekkender/zieliger: een 25-jarige date die je in een aftandse Opel Kadett van 18 jaar oud komt ophalen, of een 35-jarige man die datzelfde doet?quote:
Ik snap 'm.quote:Op maandag 21 november 2005 20:24 schreef AnGabhar het volgende:
Beeld je even in dat je rijkdom en welvaart erg belangrijk vindt. Wat vind je dan nog net wat lachwekkender/zieliger: een 25-jarige date die je in een aftandse Opel Kadett van 18 jaar oud komt ophalen, of een 35-jarige man die datzelfde doet?
Tja, de een zal sneller met iemand het nest induiken dan de ander. Misschien verschillen onze referentiekaders hier enigszinsquote:Op maandag 21 november 2005 20:30 schreef DennisMoore het volgende:
In een disco/café zie je toch niet in wat voor auto iemand rijdt, of hoe groot zijn huis is, etc..
Wat voor dominee? Artikel 31/Coxiaans/Doopsgezind/Protestants/Recalcitrants?quote:Op maandag 21 november 2005 20:43 schreef Weemz het volgende:
Dus. Zometeen komt de dominee op bezoek.![]()
Nouja, ik had het nog niet eens zo over nesteldrang eigenlijk.quote:Op maandag 21 november 2005 20:41 schreef AnGabhar het volgende:
Tja, de een zal sneller met iemand het nest induiken dan de ander. Misschien verschillen onze referentiekaders hier enigszins.
Ligt aan:quote:Op maandag 21 november 2005 21:03 schreef TehRockstar het volgende:
Als ik op gay.nl aangesproken word door een lelijke 24-jarige.
Bericht terugsturen of niet?.
quote:Op maandag 21 november 2005 21:06 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ligt aan:
- de mate van lelijkheid
-http://www.gay.nl/barriejj
- de aard van zijn berichtjemijn muzieksmaak
- zijn profieltekst
zie link
Eerst hier laten checken, denk ik.
En bovenal: is het zo'n ouderwetse, of een die zijn handjes thuis kan houdenquote:Op maandag 21 november 2005 21:00 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wat voor dominee? Artikel 31/Coxiaans/Doopsgezind/Protestants/Recalcitrants?
gay.nl is voor homo'squote:Op maandag 21 november 2005 21:18 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
*snuffelt rond op gay.nl
[afbeelding]
walgelijkheid + onleesbaar profiel.quote:Op maandag 21 november 2005 21:17 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
MIJN LIEVE GOD!!
En zijn salarisquote:Op maandag 21 november 2005 21:06 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ligt aan:
- de mate van lelijkheid
- de aard van zijn berichtje
- zijn profieltekst
Zeg dat 'ie eerst z'n breezah moet opdrinkenquote:Op maandag 21 november 2005 21:20 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
walgelijkheid + onleesbaar profiel.
Welke?quote:Op maandag 21 november 2005 21:20 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Deze vind ik wel schattig.. (link gecorrigeerd)
Een volwassen speelse mindset is inventief en een vruchtbare bodem voor ideeënquote:Op maandag 21 november 2005 21:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Onder het motto "Never grow up"?.
Deden ze vroeger nogal veel, maar dan ook met échte.quote:Op maandag 21 november 2005 21:42 schreef DennisMoore het volgende:
Als je met zwaardjes wil rondrennen, zoek dan wel een goed excuus.
Nee.quote:Op maandag 21 november 2005 21:49 schreef DennisMoore het volgende:
Is "Sky High" en leuke film?
Ach, die;s wel geinigquote:Op maandag 21 november 2005 21:49 schreef DennisMoore het volgende:
Is "Sky High" en leuke film?
Je biedt je zeker aan?quote:
Op de spellenbeurs waren ook van die live action RPG figuren aanwezig, dus wij daar even een praatje mee maken. "Zijn er dan ook regels? Ik bedoel, je zegt dat het een spel is." Nou ja, niet echt, we spelen gewoon allemaal een rol en dna vallen we aan en dan zien we wel en zo. "Maar het is een role playing GAME, dus er is dan wel een doel. Wie wint er?" Ja nou nee het gaat meer om de sfeer. "Dus eigenlijk is het gewoon cowboytje en indiaantje spelen voor volwassenen?" Uh ja ... nou... ja.quote:Op maandag 21 november 2005 21:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Onder het motto "Never grow up"?.
Was dus wel iets voor Wonderer om daar te gaan kijken. Ze was afgelopen zomer toch ook naar Castlefest geweest en daar liepen toch ook allemaal ridders en zo rondquote:Op maandag 21 november 2005 22:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op de spellenbeurs waren ook van die live action RPG figuren aanwezig, dus wij daar even een praatje mee maken. "Zijn er dan ook regels? Ik bedoel, je zegt dat het een spel is." Nou ja, niet echt, we spelen gewoon allemaal een rol en dna vallen we aan en dan zien we wel en zo. "Maar het is een role playing GAME, dus er is dan wel een doel. Wie wint er?" Ja nou nee het gaat meer om de sfeer. "Dus eigenlijk is het gewoon cowboytje en indiaantje spelen voor volwassenen?" Uh ja ... nou... ja.
Ja en als we dan zo blijven posten zoals gisteravond, ja dan komt ze voorlopig ook nog niet bijgelezenquote:
Blijkbaar vindt de rest de HP op TV nu leuker dan Fokquote:Op maandag 21 november 2005 22:31 schreef TehRockstar het volgende:
Jezus wat gaat het sloom
ik ookquote:Op maandag 21 november 2005 22:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja en als we dan zo blijven posten zoals gisteravond, ja dan komt ze voorlopig ook nog niet bijgelezen![]()
Maar stel je maar eens voor, dit voorjaar getrouwd, en dan ruim een half jaar je ventje niet zien/voelen/ruiken alleen maar chatten en bellen..ik zou d'r gek van worden![]()
tja, eigenlijk wel..quote:Op maandag 21 november 2005 22:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op de spellenbeurs waren ook van die live action RPG figuren aanwezig, dus wij daar even een praatje mee maken. "Zijn er dan ook regels? Ik bedoel, je zegt dat het een spel is." Nou ja, niet echt, we spelen gewoon allemaal een rol en dna vallen we aan en dan zien we wel en zo. "Maar het is een role playing GAME, dus er is dan wel een doel. Wie wint er?" Ja nou nee het gaat meer om de sfeer. "Dus eigenlijk is het gewoon cowboytje en indiaantje spelen voor volwassenen?" Uh ja ... nou... ja.
En is de beslissing al gevallen?quote:
Leuk lief lekker en morgen gaan we vier dagen naar Antwerpenquote:
Jeej Wonderer komt ff op visite!!!quote:Op maandag 21 november 2005 23:08 schreef wonderer het volgende:
Ik leef nog hoor
Vandaag naar het consulaat geweest en EINDELIJK de immigratie goed in gang gezet. En leuke knuffel gekocht in Amsterdam. Hij heet Douwe.
Ik had gisteren een high tea party (foto's) maar rooibos gaat er altijd inquote:Op maandag 21 november 2005 23:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jeej Wonderer komt ff op visite!!!
kopje Rooibos wellicht?
Nou nee volgens mij niet echtquote:Op maandag 21 november 2005 23:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had gisteren een high tea party (foto's) maar rooibos gaat er altijd in
Heb ik nog wat gemist? We zijn al in 1455...
quote:Op maandag 21 november 2005 23:31 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
mjummie. echt niet naar de kapper brengen hoor.
Leuke foto'squote:Op maandag 21 november 2005 23:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had gisteren een high tea party ([url=http://www.nietoverdrijven.com/galleries/?ID=feest]foto's
Zeg moet ik die tondeuse ff op jouw poes gebruiken?quote:
Dat soort dingen durf ik op m;n werk niet te zeggen, dan gaat er direct een broek en string naar beneequote:Op maandag 21 november 2005 23:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeg moet ik die tondeuse ff op jouw poes gebruiken?
quote:Op maandag 21 november 2005 23:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat soort dingen durf ik op m;n werk niet te zeggen, dan gaat er direct een broek en string naar benee
Bij ons noemen ze dat 'de bever snoeien'.quote:Op maandag 21 november 2005 23:40 schreef Ang3l het volgende:
Dat soort dingen durf ik op m;n werk niet te zeggen, dan gaat er direct een broek en string naar benee
Was erg leuk inderdaad. En dat Dick er ook was, is natuurlijk helemaal geweldigquote:Op maandag 21 november 2005 23:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Leuke foto's
ziet er wel uit dat jullie gisteren een geslaagde dag gehad hebben
en oh oh die knuffel ook![]()
Zou dat dan toch aan het water van de Dommel liggen of zo, want ik heb ook al van zulke collega's die tegen elkaar opbieden met het maken van de meest vunzige opmerkingen en dames doen daarbij echt niet onder voor de herenquote:Op maandag 21 november 2005 23:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
week, poeh das niksquote:Op maandag 21 november 2005 22:41 schreef creno het volgende:
[..]
ik ookik zie mijn ventje alleen op zaterdag, en ik vind een week wachten al lang.
Maar de goden zijn me goed gezind, en ik zie hem woensdag al
Nounounounounounouquote:Op maandag 21 november 2005 23:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeg moet ik die tondeuse ff op jouw poes gebruiken?
Hmmz.... Gelukkig werk ik niet in E.quote:Op maandag 21 november 2005 23:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zou dat dan toch aan het water van de Dommel liggen of zo, want ik heb ook al van zulke collega's die tegen elkaar opbieden met het maken van de meest vunzige opmerkingen en dames doen daarbij echt niet onder voor de heren
Naaaahhh die Wiz komt uitgeput weer thuis!!quote:Op maandag 21 november 2005 23:48 schreef petre86 het volgende:
[..]
week, poeh das niks
2 weken!
naja.. heb je een hoop in te halen
uuhhh.. ang3l was zijn konijn kwijt, maar die is weer terecht, rocky heeft een hoop chinezen gepost, en hij wilde van het konijn van ang3l een muts maken. XMN8R en vlarp hebben kaarten voor robbie williams. Wax deed of ie donny was etc etcquote:Op maandag 21 november 2005 23:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had gisteren een high tea party (foto's) maar rooibos gaat er altijd in
Heb ik nog wat gemist? We zijn al in 1455...
thuis?quote:Op maandag 21 november 2005 23:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Naaaahhh die Wiz komt uitgeput weer thuis!!
D'r staan ook wel 2 van die watercontainers beneden in de kantinequote:Op maandag 21 november 2005 23:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hmmz.... Gelukkig werk ik niet in E.. En bij mij op het werk wordt Spa ipv leidingwater gedronken.
.
En dan zeke rook nog van die overdreven spa marie henriette of zo....quote:Op maandag 21 november 2005 23:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hmmz.... Gelukkig werk ik niet in E.. En bij mij op het werk wordt Spa ipv leidingwater gedronken.
.
viel spassquote:Op maandag 21 november 2005 23:56 schreef wonderer het volgende:
Ik ga pakken en dan slapen enzo, ik spreek jullie over een paar dagen weer!
En het verstoort kennelijk de vrouwelijke hormoonhuishouding.quote:Op maandag 21 november 2005 23:55 schreef Stroekie het volgende:
Maar op de 8 afdelingen staat naast de koffieautomaat dus een chiller met Brita filter..
geen flauw idee wat dat ding doet maar het is wel verfrisend en dorstlessend
Mais non!! Perrier!quote:Op maandag 21 november 2005 23:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan zeke rook nog van die overdreven spa marie henriette of zo....
Gewoon spa rood.quote:Op maandag 21 november 2005 23:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan zeke rook nog van die overdreven spa marie henriette of zo....
Dan nogquote:
Maaaaarrrr als de koelkasten weer vol groene flessen Perrier staan, dan weten ze het he? Jaaaa, dan weten ze het! G_E is weer naar Parijs geweest! Jaaa dat zien ze zo!!quote:
Hm, ben (nog) niet zo'n fan van z'n muziek, maar 't is ook wel een tijdje terug dat ik het voor het laatst gehoord heb..quote:
Hoe weet je wanneer deze thread vol is?quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:01 schreef creno het volgende:
bijna vol.... spannend !!!!
Heb m de hele avond mogen aanschouwen..hij's zo geilquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:01 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Hm, ben (nog) niet zo'n fan van z'n muziek, maar 't is ook wel een tijdje terug dat ik het voor het laatst gehoord heb..
Maar 'n mooie jongen is 'ie zeker![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |