dat vond ik voor mezelf ookquote:Op maandag 21 november 2005 18:49 schreef creno het volgende:
ik vind het onderhand weer eens tijd voor een mooie man
[afbeelding]
ik bedoelde voor in het topicquote:Op maandag 21 november 2005 18:58 schreef Prego het volgende:
[..]
dat vond ik voor mezelf ook
het zijt u gegund
Is dat het tekentje voor de houdbaarheidsdatum? Weer iets geleerd vandaag.quote:Op maandag 21 november 2005 19:06 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
Zelfs op cosmetica en sanitaire producten enzo zit tegenwoordig een houdbaarheidsaanduiding, maar niet op mooie meneren..
dat ligt eraanquote:Op maandag 21 november 2005 19:04 schreef Great_Expectations het volgende:
Wat is eigenlijk de houdbaarheidsdatum van een mooie man?.
Hm.quote:Op maandag 21 november 2005 19:10 schreef creno het volgende:
[..]
dat ligt eraan
een mooi innerlijk is (als het goed is) onbeperkt houdbaar
een mooi uiterlijk.. das persoonlijk denk ik, als je bedenkt dat brad pitt al 42 is en er nog erg lekker uitziet..
quote:Op maandag 21 november 2005 19:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En naar de sportschool..
Hmm.. nee, dat lichaam is leukquote:Op maandag 21 november 2005 19:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En naar de sportschool..
Ietsje meer gespierd mag toch wel?quote:Op maandag 21 november 2005 19:31 schreef TehRockstar het volgende:
[..]Dan komt er vast zo'n ranzige Billy Jeffrey uit.
Heeft al een mooi lichaam![]()
Als jij zo'n lichaam hebt.quote:Op maandag 21 november 2005 19:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ietsje meer gespierd mag toch wel?.
Want nou heeft hij net zo'n mager lijf als ik..
Zou het, evolutionair gezien, niet handig zijn als je bepaling van het begrip "mooie man" afhankelijk is van je eigen leeftijd? En de houdbaarheidsdatum dus grofweg ieder jaar een jaar verder komt te liggen? (Ik geloof dat het in de praktijk ook zo werkt, althans bij velen. Toch leuk ontworpen, zo'n mens.)quote:Op maandag 21 november 2005 19:04 schreef Great_Expectations het volgende:
Wat is eigenlijk de houdbaarheidsdatum van een mooie man?.
Poessie mauw, kom eens gauw, ik heb lekkre melk voor jou. En voor mij rijstebrij, o wat heerlijk smullen wijquote:Op maandag 21 november 2005 19:40 schreef Waxxer het volgende:
Nog een kerel:
[afbeelding]
Het begint wel steeds meer een fototopic te worden dit he...?
Hoe is het dan met JULLIE?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |