Ligt aan:quote:Op maandag 21 november 2005 21:03 schreef TehRockstar het volgende:
Als ik op gay.nl aangesproken word door een lelijke 24-jarige.
Bericht terugsturen of niet?.
quote:Op maandag 21 november 2005 21:06 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ligt aan:
- de mate van lelijkheid
-http://www.gay.nl/barriejj
- de aard van zijn berichtjemijn muzieksmaak
- zijn profieltekst
zie link
Eerst hier laten checken, denk ik.
En bovenal: is het zo'n ouderwetse, of een die zijn handjes thuis kan houdenquote:Op maandag 21 november 2005 21:00 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wat voor dominee? Artikel 31/Coxiaans/Doopsgezind/Protestants/Recalcitrants?
gay.nl is voor homo'squote:Op maandag 21 november 2005 21:18 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
*snuffelt rond op gay.nl
[afbeelding]
walgelijkheid + onleesbaar profiel.quote:Op maandag 21 november 2005 21:17 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
MIJN LIEVE GOD!!
En zijn salarisquote:Op maandag 21 november 2005 21:06 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ligt aan:
- de mate van lelijkheid
- de aard van zijn berichtje
- zijn profieltekst
Zeg dat 'ie eerst z'n breezah moet opdrinkenquote:Op maandag 21 november 2005 21:20 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
walgelijkheid + onleesbaar profiel.
Welke?quote:Op maandag 21 november 2005 21:20 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Deze vind ik wel schattig.. (link gecorrigeerd)
Een volwassen speelse mindset is inventief en een vruchtbare bodem voor ideeënquote:Op maandag 21 november 2005 21:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Onder het motto "Never grow up"?.
Deden ze vroeger nogal veel, maar dan ook met échte.quote:Op maandag 21 november 2005 21:42 schreef DennisMoore het volgende:
Als je met zwaardjes wil rondrennen, zoek dan wel een goed excuus.
Nee.quote:Op maandag 21 november 2005 21:49 schreef DennisMoore het volgende:
Is "Sky High" en leuke film?
Ach, die;s wel geinigquote:Op maandag 21 november 2005 21:49 schreef DennisMoore het volgende:
Is "Sky High" en leuke film?
Je biedt je zeker aan?quote:
Op de spellenbeurs waren ook van die live action RPG figuren aanwezig, dus wij daar even een praatje mee maken. "Zijn er dan ook regels? Ik bedoel, je zegt dat het een spel is." Nou ja, niet echt, we spelen gewoon allemaal een rol en dna vallen we aan en dan zien we wel en zo. "Maar het is een role playing GAME, dus er is dan wel een doel. Wie wint er?" Ja nou nee het gaat meer om de sfeer. "Dus eigenlijk is het gewoon cowboytje en indiaantje spelen voor volwassenen?" Uh ja ... nou... ja.quote:Op maandag 21 november 2005 21:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Onder het motto "Never grow up"?.
Was dus wel iets voor Wonderer om daar te gaan kijken. Ze was afgelopen zomer toch ook naar Castlefest geweest en daar liepen toch ook allemaal ridders en zo rondquote:Op maandag 21 november 2005 22:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op de spellenbeurs waren ook van die live action RPG figuren aanwezig, dus wij daar even een praatje mee maken. "Zijn er dan ook regels? Ik bedoel, je zegt dat het een spel is." Nou ja, niet echt, we spelen gewoon allemaal een rol en dna vallen we aan en dan zien we wel en zo. "Maar het is een role playing GAME, dus er is dan wel een doel. Wie wint er?" Ja nou nee het gaat meer om de sfeer. "Dus eigenlijk is het gewoon cowboytje en indiaantje spelen voor volwassenen?" Uh ja ... nou... ja.
Ja en als we dan zo blijven posten zoals gisteravond, ja dan komt ze voorlopig ook nog niet bijgelezenquote:
Blijkbaar vindt de rest de HP op TV nu leuker dan Fokquote:Op maandag 21 november 2005 22:31 schreef TehRockstar het volgende:
Jezus wat gaat het sloom
ik ookquote:Op maandag 21 november 2005 22:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja en als we dan zo blijven posten zoals gisteravond, ja dan komt ze voorlopig ook nog niet bijgelezen![]()
Maar stel je maar eens voor, dit voorjaar getrouwd, en dan ruim een half jaar je ventje niet zien/voelen/ruiken alleen maar chatten en bellen..ik zou d'r gek van worden![]()
tja, eigenlijk wel..quote:Op maandag 21 november 2005 22:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op de spellenbeurs waren ook van die live action RPG figuren aanwezig, dus wij daar even een praatje mee maken. "Zijn er dan ook regels? Ik bedoel, je zegt dat het een spel is." Nou ja, niet echt, we spelen gewoon allemaal een rol en dna vallen we aan en dan zien we wel en zo. "Maar het is een role playing GAME, dus er is dan wel een doel. Wie wint er?" Ja nou nee het gaat meer om de sfeer. "Dus eigenlijk is het gewoon cowboytje en indiaantje spelen voor volwassenen?" Uh ja ... nou... ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |