En is de beslissing al gevallen?quote:
Leuk lief lekker en morgen gaan we vier dagen naar Antwerpenquote:
Jeej Wonderer komt ff op visite!!!quote:Op maandag 21 november 2005 23:08 schreef wonderer het volgende:
Ik leef nog hoor
Vandaag naar het consulaat geweest en EINDELIJK de immigratie goed in gang gezet. En leuke knuffel gekocht in Amsterdam. Hij heet Douwe.
Ik had gisteren een high tea party (foto's) maar rooibos gaat er altijd inquote:Op maandag 21 november 2005 23:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jeej Wonderer komt ff op visite!!!
kopje Rooibos wellicht?
Nou nee volgens mij niet echtquote:Op maandag 21 november 2005 23:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had gisteren een high tea party (foto's) maar rooibos gaat er altijd in
Heb ik nog wat gemist? We zijn al in 1455...
quote:Op maandag 21 november 2005 23:31 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
mjummie. echt niet naar de kapper brengen hoor.
Leuke foto'squote:Op maandag 21 november 2005 23:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had gisteren een high tea party ([url=http://www.nietoverdrijven.com/galleries/?ID=feest]foto's
Zeg moet ik die tondeuse ff op jouw poes gebruiken?quote:
Dat soort dingen durf ik op m;n werk niet te zeggen, dan gaat er direct een broek en string naar beneequote:Op maandag 21 november 2005 23:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeg moet ik die tondeuse ff op jouw poes gebruiken?
quote:Op maandag 21 november 2005 23:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat soort dingen durf ik op m;n werk niet te zeggen, dan gaat er direct een broek en string naar benee
Bij ons noemen ze dat 'de bever snoeien'.quote:Op maandag 21 november 2005 23:40 schreef Ang3l het volgende:
Dat soort dingen durf ik op m;n werk niet te zeggen, dan gaat er direct een broek en string naar benee
Was erg leuk inderdaad. En dat Dick er ook was, is natuurlijk helemaal geweldigquote:Op maandag 21 november 2005 23:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Leuke foto's
ziet er wel uit dat jullie gisteren een geslaagde dag gehad hebben
en oh oh die knuffel ook![]()
Zou dat dan toch aan het water van de Dommel liggen of zo, want ik heb ook al van zulke collega's die tegen elkaar opbieden met het maken van de meest vunzige opmerkingen en dames doen daarbij echt niet onder voor de herenquote:Op maandag 21 november 2005 23:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
week, poeh das niksquote:Op maandag 21 november 2005 22:41 schreef creno het volgende:
[..]
ik ookik zie mijn ventje alleen op zaterdag, en ik vind een week wachten al lang.
Maar de goden zijn me goed gezind, en ik zie hem woensdag al
Nounounounounounouquote:Op maandag 21 november 2005 23:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeg moet ik die tondeuse ff op jouw poes gebruiken?
Hmmz.... Gelukkig werk ik niet in E.quote:Op maandag 21 november 2005 23:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zou dat dan toch aan het water van de Dommel liggen of zo, want ik heb ook al van zulke collega's die tegen elkaar opbieden met het maken van de meest vunzige opmerkingen en dames doen daarbij echt niet onder voor de heren
Naaaahhh die Wiz komt uitgeput weer thuis!!quote:Op maandag 21 november 2005 23:48 schreef petre86 het volgende:
[..]
week, poeh das niks
2 weken!
naja.. heb je een hoop in te halen
uuhhh.. ang3l was zijn konijn kwijt, maar die is weer terecht, rocky heeft een hoop chinezen gepost, en hij wilde van het konijn van ang3l een muts maken. XMN8R en vlarp hebben kaarten voor robbie williams. Wax deed of ie donny was etc etcquote:Op maandag 21 november 2005 23:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had gisteren een high tea party (foto's) maar rooibos gaat er altijd in
Heb ik nog wat gemist? We zijn al in 1455...
thuis?quote:Op maandag 21 november 2005 23:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Naaaahhh die Wiz komt uitgeput weer thuis!!
D'r staan ook wel 2 van die watercontainers beneden in de kantinequote:Op maandag 21 november 2005 23:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hmmz.... Gelukkig werk ik niet in E.. En bij mij op het werk wordt Spa ipv leidingwater gedronken.
.
En dan zeke rook nog van die overdreven spa marie henriette of zo....quote:Op maandag 21 november 2005 23:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hmmz.... Gelukkig werk ik niet in E.. En bij mij op het werk wordt Spa ipv leidingwater gedronken.
.
viel spassquote:Op maandag 21 november 2005 23:56 schreef wonderer het volgende:
Ik ga pakken en dan slapen enzo, ik spreek jullie over een paar dagen weer!
En het verstoort kennelijk de vrouwelijke hormoonhuishouding.quote:Op maandag 21 november 2005 23:55 schreef Stroekie het volgende:
Maar op de 8 afdelingen staat naast de koffieautomaat dus een chiller met Brita filter..
geen flauw idee wat dat ding doet maar het is wel verfrisend en dorstlessend
Mais non!! Perrier!quote:Op maandag 21 november 2005 23:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan zeke rook nog van die overdreven spa marie henriette of zo....
Gewoon spa rood.quote:Op maandag 21 november 2005 23:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan zeke rook nog van die overdreven spa marie henriette of zo....
Dan nogquote:
Maaaaarrrr als de koelkasten weer vol groene flessen Perrier staan, dan weten ze het he? Jaaaa, dan weten ze het! G_E is weer naar Parijs geweest! Jaaa dat zien ze zo!!quote:
Hm, ben (nog) niet zo'n fan van z'n muziek, maar 't is ook wel een tijdje terug dat ik het voor het laatst gehoord heb..quote:
Hoe weet je wanneer deze thread vol is?quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:01 schreef creno het volgende:
bijna vol.... spannend !!!!
Heb m de hele avond mogen aanschouwen..hij's zo geilquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:01 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Hm, ben (nog) niet zo'n fan van z'n muziek, maar 't is ook wel een tijdje terug dat ik het voor het laatst gehoord heb..
Maar 'n mooie jongen is 'ie zeker![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |