das vast van de WOW in Eindhoven?!quote:Op maandag 21 november 2005 00:27 schreef Ang3l het volgende:
Ik zat meer te denken aan:
[afbeelding]
[afbeelding]
Jahquote:Op maandag 21 november 2005 00:28 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
das vast van de WOW in Eindhoven?!
*belt Olivia ff of ze even lichamelijk wil komen doen*quote:Op maandag 21 november 2005 00:28 schreef Stroekie het volgende:
Ja nu ik het weer gered heb tot in het nieuwe Topic kan ik hier nu wel even zwaaien naar jullie en zeggen dat ik naar me nest toe ga
Sweet Dreams voor een ieder![]()
en voor wat betreft die TT krijg ik ineens weer oude beelden terug van lycra pakjes met beenwarmers uit de Aerobic periode![]()
Oh MY GODquote:Op maandag 21 november 2005 00:27 schreef Ang3l het volgende:
Ik zat meer te denken aan:
[afbeelding]
[afbeelding]
Die onderstequote:
Waahahahahahaha. Die achterkant? Bij MOI?!quote:Op maandag 21 november 2005 00:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
deze is voor Ang3l:
[afbeelding]
Nee die moet voor nouquote:Op maandag 21 november 2005 00:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waahahahahahaha. Die achterkant? Bij MOI?!
En dan moet Peet dus de portomonaie, sleutels en consumptiebonnen voor Ang3l zeker bijhoudenquote:Op maandag 21 november 2005 00:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
deze is voor Ang3l:
[afbeelding]
Is helemaal niets aandoen dan niet veel praktischer?quote:Op maandag 21 november 2005 00:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
deze is voor Ang3l:
[afbeelding]
Misschien ben ik naief, maar is dat nou iets wat mensen gewoon onder hun kleding dragen?quote:
hahahaquote:Op maandag 21 november 2005 00:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Is dat een vagina met een ingeplugde USB-stick?
quote:Op maandag 21 november 2005 00:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Is dat een vagina met een ingeplugde USB-stick?
paaseiTJESquote:
Het gaat niet om de groottequote:
de billen wel?quote:Op maandag 21 november 2005 00:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die bobbel is niet representatief..
Wij 4'en welquote:Op maandag 21 november 2005 00:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb nooit zo uitgebreid naar m'n eigen kont gekeken
Voor t model wel..bij Vlarp geen idee..die heeft vast andere kwaliteitenquote:
Ik laat me er ook verder maar niet over uit...quote:Op maandag 21 november 2005 00:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Voor t model wel..bij Vlarp geen idee..die heeft vast andere kwaliteiten![]()
Ach na innercity weet ik meerquote:Op maandag 21 november 2005 00:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik laat me er ook verder maar niet over uit...
haha is dat eddy wally?! wat vreselijk!quote:Op maandag 21 november 2005 01:14 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Je kan natuurlijk ook voor zo'n pak kiezen:
[afbeelding]
dat ook nog zoquote:Op maandag 21 november 2005 01:17 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
idem
*gaat ook slapen
dat pak of eddy?quote:Op maandag 21 november 2005 01:17 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
haha is dat eddy wally?! wat vreselijk!
nja, voor niets gaat alleen de zon op.quote:Op maandag 21 november 2005 07:10 schreef creno het volgende:
Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens. klik
Succes!quote:
Ja het lijkt er wel op dat we gistteravond dus allemaal het kruit verschoten hebben met de zoektocht naar het beste springpakje voor onze Innercity bezoekersquote:Op maandag 21 november 2005 14:27 schreef keizerpinguin het volgende:
nou zo snel als het van het weekend ging zo langzaam gaat het nu!
quote:
Ik had een sollicitatiegesprek in Rijswijk..quote:Op maandag 21 november 2005 16:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zooo, part-time dagje vandaag?Hahai!
Ooooooooohhhh sorry sorryquote:Op maandag 21 november 2005 16:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik had een sollicitatiegesprek in Rijswijk..
Geeft nietquote:Op maandag 21 november 2005 16:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooooooooohhhh sorry sorry![]()
![]()
Maar hoe ging het dan??!!![]()
Waar komt dat door?quote:Op maandag 21 november 2005 16:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Geeft niet
Mja, ik weet 't niet. Gesprek ging erg soepel, maar toch een naar gevoel achteraf
Zo eindejaars drukte toegeslagen?quote:
Aaaww...quote:Op maandag 21 november 2005 16:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Geeft niet
Mja, ik weet 't niet. Gesprek ging erg soepel, maar toch een naar gevoel achteraf
De hond leaugeert bij mijn zus.quote:Op maandag 21 november 2005 17:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Woef-woef-woef ennnn....... waf-waf-waf.
en jij niet?quote:Op maandag 21 november 2005 17:22 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
De hond leaugeert bij mijn zus.
nu welquote:Op maandag 21 november 2005 17:27 schreef Weemz het volgende:
Ik wordt niet vaak gequote.
ik heb dan ook geen PS met een eyetoy enzo..quote:Op maandag 21 november 2005 17:27 schreef Weemz het volgende:
Ik wordt niet vaak gequote.
Ja man, maar niet uuuuren hoor. 't Is wel lekker goed voor je beweging: je wordt er keimoe vanquote:Op maandag 21 november 2005 17:28 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik heb dan ook geen PS met een eyetoy enzo..
bahuuuren achter elkaar spelletjes doen.. jah irl
maar @pc mwoah..
maar dus en.. jij staat te hupsen voor die eyetoycam?
quote:Op maandag 21 november 2005 17:31 schreef Weemz het volgende:
[..]
Ja man, maar niet uuuuren hoor. 't Is wel lekker goed voor je beweging: je wordt er keimoe van
Jij en een hond gaan niet samen in één huis?quote:Op maandag 21 november 2005 17:22 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
De hond leaugeert bij mijn zus.
ik helemaal naar school en werk ( max 10 minuten dus)quote:Op maandag 21 november 2005 17:34 schreef Weemz het volgende:
[..]
Dat doe ik (meestal) al naar de uni heen en terug...
neuh.. ik snap niks van die macro-economie.. dus ik denk dat ik niet al te betrouwbaar overkom als ik onderbouw waarom ik een vrijstelling moet hebbenquote:Op maandag 21 november 2005 17:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Motie van wantrouwen of een ammelendement!
ik ben begonnen aan een totáál andere studie als mijn vorige.. en alleen sommige economische vakken komen deels overeen.. maar dus niet genoegquote:Op maandag 21 november 2005 17:51 schreef Manias het volgende:
[..]
switch van uni! als je dat bedoelt!
ik kreeg gelukkig 2 jaar vrijstellingenquote:Op maandag 21 november 2005 17:53 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik ben begonnen aan een totáál andere studie als mijn vorige.. en alleen sommige economische vakken komen deels overeen.. maar dus niet genoeg
Wel heurr. Ik heb hem aan haar uitgeleend omdat ze zich zo alleen voelt als dr man werkt.quote:Op maandag 21 november 2005 17:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jij en een hond gaan niet samen in één huis?
quote:Op maandag 21 november 2005 17:55 schreef Manias het volgende:
[..]
ik kreeg gelukkig 2 jaar vrijstellingen![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 17:58 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wel heurr. Ik heb hem aan haar uitgeleend omdat ze zich zo alleen voelt als dr man werkt..
Oeh!quote:Op maandag 21 november 2005 18:12 schreef Prego het volgende:
bonsoir à tous
de fransman blijft denk ik nog wel ff hangen, hij is vannacht weer bij me gebleven
en morgen komt ie eten
![]()
![]()
Het ging per ongelukquote:Op maandag 21 november 2005 18:10 schreef Ang3l het volgende:
Nog geen nieuw topic?!
Meiden, wat IS dit?!
Nee, ik heb een zus, en die heeft aan haar vaders kant nog 7 broers/zussen. En ik heb nog een stiefzus.quote:Op maandag 21 november 2005 18:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
D'r man?
Ben jij een nakomertje en dat je zeven broers en zussen hebt van minimaal 12 jaar ouder?En toen bleef jij alleen in huis over en toen heb je een hondje gekregen zodat je je niet alleen voelt en alles....
Mallerd.quote:Op maandag 21 november 2005 18:10 schreef Ang3l het volgende:
Nog geen nieuw topic?!
Meiden, wat IS dit?!
Doe d'r de groeten!quote:Op maandag 21 november 2005 18:17 schreef Prego het volgende:
[..]
oooooouuuuuiii!!!![]()
vanavond sil maar eens op de hoogte brengen
Dan zat ik met het getal zeven dus gewoon hartstikke goed??!quote:Op maandag 21 november 2005 18:17 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee, ik heb een zus, en die heeft aan haar vaders kant nog 7 broers/zussen. En ik heb nog een stiefzus..
.
dat vond ik voor mezelf ookquote:Op maandag 21 november 2005 18:49 schreef creno het volgende:
ik vind het onderhand weer eens tijd voor een mooie man
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |