Welkom Redbenzquote:Op zondag 27 november 2005 10:53 schreef Redbenz het volgende:
Maar net ontdekt dat fokkers ook van zeilen houden, ik dacht dat ik in mijn eentje de VS zo'n 24 per dag aan het volgen was.
ABN rulez...
Dat viel mij ook op jaquote:Op zondag 27 november 2005 16:27 schreef the_disheaver het volgende:
'hebben we in een soort van programma gezet...'
Pfff, dat was gewoon VS hoor...![]()
Je bedoeld de Grib files. Volgens mij zij die wel te verkrijgen. Farr40 had laatst een site met deze files.quote:Op zondag 27 november 2005 16:41 schreef the_disheaver het volgende:
Is dat weerkaartje die ze op NOS zonet lieten zien ook ergens te vinden (met wind'strepen' ipv bewegende pijltjes)
Zie opquote:Op zondag 27 november 2005 21:53 schreef Sandworm het volgende:
Goedenavond weer allen. Helaas de uitzending van NOS gemist. Weet iemand of dat nog ergens terug te zien is?
Hoef je mij toch niet te vertellenquote:Op zondag 27 november 2005 22:03 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Zie op
[Zeilen] Volvo Ocean Race (#3) - Leg 1
blijkbaar welquote:Op zondag 27 november 2005 22:20 schreef Sandworm het volgende:
[..]
Hoef je mij toch niet te vertellen.. Kan daar alleen nergens iets vinden om de uitzending terug te zien. Of is Talpa alweer verder dan NOS
![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 23:41 schreef the_disheaver het volgende:
<snip>
Nossport.nl - Thema pagina van de NOS over de VOR. Wordt niet erg vaak vernieuwd. De items die iedere zondag om 15h00 worden uitgezonden in Studio Sport zijn hier vanaf de daaropvolgende maandag te bekijken.
<snip>
Ow, sorry... De antwoord moet dan 'nee' zijnquote:Op zondag 27 november 2005 22:31 schreef Sandworm het volgende:
Ja, maar dat is dus maandag pas... En dat vroeg ik niet![]()
Niet veel meer dan we al wisten. PotC is in CT, Movistar ligt nog in spanje, wachten op zeereis per vrachtboot, of met zeil Wat beelden uit VS en een uitlegje over waarom ze zuiderlijk zijn gegaan.quote:Nou ja, dan miet jij maar verslag doen![]()
quote:Tot nu toe ben ik blij voor AAB1 en AAB2, maar ook voor Juan K. en Heiner. Lijken toch ff de wereld een poepie te zullen laten ruiken.
Altijdquote:Op zondag 27 november 2005 22:57 schreef Sandworm het volgende:
Als jij de volgende al weer heb klaarstaan....
De stand van de PotC is nog altijd niet aangepast. Zie ik misschien iets over het hoofd?quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:03 schreef Sandworm het volgende:
[..]
Nog even doorzeuren.
1) Sunergy heeft op dit moment 0 punten. Als ze als 5e fernando passeren, hebben ze 1.5 punt en als ze als 5e Cape Town halen krijgen ze 3 punten. Dit lijkt me een heel reeel scenario. Totaal dus 4,5 en dus boven de Pirates.
2) Pirates heeft nu 2,5 punt van Sanxenxo. Hebben de scoring gate niet gehaald en nu officieel uit de wedstrijd. Waar komt dan die ene punt vandaan waardoor ze op 3,5 staan? Dit is namelijk in strijd met de cijfers van Movistar (2.0 in Sanxenxo en 0 in deze leg)
Ow sorry, de laatste stand hier is van 11.00. Die van 17.00 is niet gepost. Sorry....quote:Op zondag 27 november 2005 23:03 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Die was van 6 uur geleden ja...
hier staat het wel juist, in de email idd niet. Ff beter kijkenquote:Op zondag 27 november 2005 23:05 schreef Sandworm het volgende:
[..]
De stand van de PotC is nog altijd niet aangepast. Zie ik misschien iets over het hoofd?
Nee, ik kijk verkeerd... Ik snap hun logica ook niet.quote:Op zondag 27 november 2005 23:09 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
hier staat het wel juist, in de email idd niet. Ff beter kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |