abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32483493
VOR.com is nu weer eens sneller dan VS
pi_32483576
Eric loopt uit, sterkere wind. Verschil tussen brasil en aab2 is klein, en brasil lijkt met de overige aant e gaan, en kiest niet voor een oostelijke koers.
pi_32483720
Geen veranderingen afgelopen 6 uur in afstand onderling.

22-10 16.00
afstand tussen aab1 en eric
173
afstand tussen aab1 en aab2
187
afstand tussen aab1 en brasil
192

22-10 10.00
afstand tussen aab1 en eric
173.11
afstand tussen aab1 en aab2
186.14 nm
afstand tussen aab1 en brasil
191.84 nm

Afstand tussen Koploper en nr 2
afstand om 22-11 16:00 GMS tussen aab1 en eric
173
afstand om 22-11 10:00 GMS tussen aab1 en eric
173
afstand om 21-11 22.00 GMT tussen eric en aab1
143nm
afstand om 21-11 16.00 GMT tussen eric en aab1
139 nm
afstand om 20-11 22:00 GMT tussen eric en aab1
127nm
  dinsdag 22 november 2005 @ 17:22:02 #104
31164 Sandworm
Swallowing Miles
pi_32483827
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 16:35 schreef Mr.Johnson het volgende:
Weet iemand toevallig hoe de boten de vorige edites hebben gevaren? Waren er toen veel verschillende strategien of volgde iedereen ongeveer dezelfde koers, ben ik wel benieuwd naar eigenlijk.
Dit gebeurde er de vorige keer.....
quote:
It is four years ago he sailed this same stretch of water onboard ASSA ABLOY in the last Volvo Ocean Race. The leg to Cape Town from Southampton, the starting point last time round, was a disaster, but ultimately led to Neal’s prominence in the world of offshore racing.

Roy Heiner, McDonald’s skipper at the time, and now the Team Manager of ABN AMRO’s twins, had a decision to make, the same one facing Neal and each of the other skippers in the current fleet, “When should I stop heading south and break for Cape Town?” His decision would dictate whether he would be regarded a trailblazer, a genius, or something less complimentary. He broke too soon, suffered in light air, and ASSA ABLOY’s promising position became a fifth placed finish. His crew issued a vote of no confidence and Roy left the boat in Cape Town, leaving Neal to pick up the reins.
Ik wil ook een KANTELKIEL.NL
  dinsdag 22 november 2005 @ 17:31:14 #105
31164 Sandworm
Swallowing Miles
pi_32484045
[quote]Op dinsdag 22 november 2005 17:17 schreef the_disheaver het volgende:
Geen veranderingen afgelopen 6 uur in afstand onderling.

22-10 16.00
afstand tussen aab1 en eric
173
afstand tussen aab1 en aab2
187
afstand tussen aab1 en brasil
192

Als je het zo bekijkt (en ook op de VS), dan heeft AAB2 de Brasil ingehaald en ligt dus op een fictieve derde plek....
Ik wil ook een KANTELKIEL.NL
  dinsdag 22 november 2005 @ 17:32:51 #106
31164 Sandworm
Swallowing Miles
pi_32484085
BTW, Sunergy is ook weer ingelopen, zitten nu weer onder de 1000 mijl achterstand.....
Ik wil ook een KANTELKIEL.NL
pi_32484441
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 17:31 schreef Sandworm het volgende:
[quote]Op dinsdag 22 november 2005 17:17 schreef the_disheaver het volgende:
Geen veranderingen afgelopen 6 uur in afstand onderling.

22-10 16.00
afstand tussen aab1 en eric
173
afstand tussen aab1 en aab2
187
afstand tussen aab1 en brasil
192

Als je het zo bekijkt (en ook op de VS), dan heeft AAB2 de Brasil ingehaald en ligt dus op een fictieve derde plek....
Zo ver waren we 6 uur geleden ook al
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 12:18 schreef the_disheaver het volgende:

[..]

Wat Mr.Johnson zei, in feite ligt AAB2 voor op Brasil (maar eric zit op 2)

Kijk maar eens in VS
  dinsdag 22 november 2005 @ 17:49:38 #108
31164 Sandworm
Swallowing Miles
pi_32484527
Dit is niet de actuele puntentelling, maar de verwachting na de finish in Cape Town, op basis van de huidige posities.
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 17:04 schreef the_disheaver het volgende:
OVERALL POINTS TABLE
====================================
Team Points
------------------------------------
ABN AMRO ONE 11.50
Brasil 1 11.50
Ericsson Racing Team 11.50
ABN AMRO TWO 7.50
Pirates of the Caribbean 3.50
Sunergy and Friends 3.00
movistar 2.00
Projected overall standing
Day by day, our best guess of the likely overall standing at the end of the current leg if the boats continue to sail to the best of their ability in the conditions of the day; taking into account any scoring gates. This is a guide only, anything could happen out there on the ocean and the Overall Standings table is the only true state of play.

Actuele stand van zaken:

Ik wil ook een KANTELKIEL.NL
  dinsdag 22 november 2005 @ 17:51:02 #109
31164 Sandworm
Swallowing Miles
pi_32484559
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 17:46 schreef the_disheaver het volgende:
Zo ver waren we 6 uur geleden ook al
Sorry hoor, ben af en toe een beetje traag van begrip
Ik wil ook een KANTELKIEL.NL
  dinsdag 22 november 2005 @ 18:03:42 #110
31164 Sandworm
Swallowing Miles
pi_32484944
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 17:04 schreef the_disheaver het volgende:
OVERALL POINTS TABLE
====================================
Team Points
------------------------------------
ABN AMRO ONE 11.50
Brasil 1 11.50
Ericsson Racing Team 11.50
ABN AMRO TWO 7.50
Pirates of the Caribbean 3.50
Sunergy and Friends 3.00
movistar 2.00
Nog even doorzeuren.
1) Sunergy heeft op dit moment 0 punten. Als ze als 5e fernando passeren, hebben ze 1.5 punt en als ze als 5e Cape Town halen krijgen ze 3 punten. Dit lijkt me een heel reeel scenario. Totaal dus 4,5 en dus boven de Pirates.
2) Pirates heeft nu 2,5 punt van Sanxenxo. Hebben de scoring gate niet gehaald en nu officieel uit de wedstrijd. Waar komt dan die ene punt vandaan waardoor ze op 3,5 staan? Dit is namelijk in strijd met de cijfers van Movistar (2.0 in Sanxenxo en 0 in deze leg)
Ik wil ook een KANTELKIEL.NL
  dinsdag 22 november 2005 @ 20:56:25 #111
31164 Sandworm
Swallowing Miles
pi_32489808
Ik wil ook een KANTELKIEL.NL
  dinsdag 22 november 2005 @ 21:02:39 #112
31164 Sandworm
Swallowing Miles
pi_32490008
Mike Sandersen:
quote:
In terms of where we want to get to, we’ve made some pretty substantial gains. The six-hourly distances through the water, that’s the information that people back home need to be watching. The closest boat to us is Ericsson at 174 miles. The sked data is showing Brasil as second, but in terms of where we want to go I think Ericsson is in the better place.”
Bij deze, Mike:
Ik wil ook een KANTELKIEL.NL
pi_32490124
maw dus meer snelheid en idd een substantieel andere koers als ik dit goed interpreteer
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_32494742
1
2
3
4
5
6
7
ABN AMRO ONE           3054   
Brasil 1                +58   
Ericsson Racing Team    +72   
ABN AMRO TWO            +74   
Sunergy and Friends    +976   
movistar            No Data   
Pirates of the CaribbeanDNF


[ Bericht 74% gewijzigd door the_disheaver op 23-11-2005 13:24:28 ]
pi_32495622
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 21:06 schreef komrad het volgende:
maw dus meer snelheid en idd een substantieel andere koers als ik dit goed interpreteer
Nee, de koers is nagenoeg hetzelfde. Brasil zit alleen wat oosterlijker, maar veel ook niet. De koers is iig gelijk.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 23 november 2005 @ 02:29:26 #116
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32498265
aangezien ze dezelfde koers varen en AAB1 sneller gaat lopen ze eigenlijk alleen maar uit, maar omdat er vnaaf Kaapstad gemeten wordt de relatieve afstand van iedereen kleiner tot de koploper. Het kan straks zelfs gebeuren dat Brasil voor ligt volgens de tussenstand maar eigenlijk ver achterligt. Waarom?
Nou stel je voor dat ze ver doorvaren naar het zuiden voor betere winden dan kom AAB1 straks veel zuidelijker uit dan Kaapstad en als Brasil op een gegeven moment op de koers recht naar eht zuiden op gelijke hoogte is van Kaapstad (en AAB1 dus zuidelijker) heeft Brasil de korste afstand tot Kaapstad terwijl ze nog een stuk door moeten varen naar het zuiden.

dit als voorbeeld. En volgens mij klopt dat.

Hopelijk een beetje leesbaar en snapbaar uitgelegd
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 23 november 2005 @ 12:30:10 #117
31164 Sandworm
Swallowing Miles
pi_32504359
Ik wil ook een KANTELKIEL.NL
pi_32507462
Verschilt tussen aab1 en eric is gelijk, verschil met aab1 en brasil en aab2 is 4 en 7 mijl kleiner geworden (aab2 loopt dus ook uit op brasil)

23-10 10.00
afstand tussen aab1 en eric
173
afstand tussen aab1 en aab2
180
afstand tussen aab1 en brasil
188

22-10 16.00
afstand tussen aab1 en eric
173
afstand tussen aab1 en aab2
187
afstand tussen aab1 en brasil
192

22-10 10.00
afstand tussen aab1 en eric
173.11
afstand tussen aab1 en aab2
186.14 nm
afstand tussen aab1 en brasil
191.84 nm

Afstand tussen Koploper en nr 2
afstand om 23-11 10:00 GMS tussen aab1 en eric
173
afstand om 22-11 16:00 GMS tussen aab1 en eric
173
afstand om 22-11 10:00 GMS tussen aab1 en eric
173
afstand om 21-11 22.00 GMT tussen eric en aab1
143nm
afstand om 21-11 16.00 GMT tussen eric en aab1
139 nm
afstand om 20-11 22:00 GMT tussen eric en aab1
127nm
pi_32507514
AAB1 lijkt oosterlijker te gaan varen.
pi_32507659
Nog 580 mijl voor Sunergy om FdN de bereiken.
pi_32512845
idd AAB1 is volgens "de stand" ver afgezakt qua miles voorsprong
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_32512937
1
2
3
4
5
6
7
ABN AMRO ONE           2920
Brasil 1                +41   
Ericsson Racing Team    +81   
ABN AMRO TWO            +81   
Sunergy and Friends    +923   
movistar            No Data   
Pirates of the CaribbeanDNF

Sunergy komt verder dicht bij, wel met het grote verschil dat Sunergy direct op het doel (eiland FdN) afkomt, maar de rest al richting CT koersen met een omweg.

De snelheid laatste 24 uur ligt toch zo'n 4-5 knopen lager dan AAB1. Bovendien vaarde AAB1 op het zelfde stuk ook sneller dan Sunergy dat nu deed (wel met een betere en krachtigere wind).
pi_32513098
Eric en vooral AAB2 hebben veel ingelopen tov AAB1. eric: -13, aab2: -17. Het verschil tussen AAB2 en Eric is nu slechts 3 mijl.

Maar ook brasil is 16 mijl ingelopen op AAB1. ff VS'en naar de oorzaak ervan.

23-10 16.00
afstand tussen aab1 en eric
160
afstand tussen aab1 en aab2
163
afstand tussen aab1 en brasil
171

23-10 10.00
afstand tussen aab1 en eric
173
afstand tussen aab1 en aab2
180
afstand tussen aab1 en brasil
188

22-10 16.00
afstand tussen aab1 en eric
173
afstand tussen aab1 en aab2
187
afstand tussen aab1 en brasil
192

Afstand tussen Koploper en nr 2
afstand om 23-11 10:00 GMS tussen aab1 en eric
173
afstand om 22-11 16:00 GMS tussen aab1 en eric
173
afstand om 22-11 10:00 GMS tussen aab1 en eric
173
afstand om 21-11 22.00 GMT tussen eric en aab1
143nm
afstand om 21-11 16.00 GMT tussen eric en aab1
139 nm
afstand om 20-11 22:00 GMT tussen eric en aab1
127nm
pi_32513292
Reden van het verkleinen van afstand tussen AAB1 en de rest is
a) ze hebben geen rechte lijn gevaren, maar met een boog
b) vele zachtere wind dan de rest. Eric en AAB wind van 15 knopen, brasil 13, aab1 van 10
pi_32513509
Afstanden tussen AAB2 en Brasil

Oostelijke afstand (gelijke Latitud) 47.59nm
Noordelijke afstand (gelijke Longitude) 0.65nm
(de echte afstand tussen de boten verkrijg je dus via pythagoras)

En vooral is de noordelijke afstand (afstand van een een bepaalde Lengtegraad tot de boten) is wel interessant aangezien ze nu allemaal een zuiderlijke koers varen. Omdat ze nog ooit een heel stuk richting het oosten moeten gaan kun je bijna zeggen dat Brasil wel op de 2de plaats staat.
pi_32524558
AAB1 lijkt weer wat uit te lopen. Straks de 'echtere' cijfers
1
2
3
4
5
6
7
ABN AMRO ONE           2873
Brasil 1                +42   
Ericsson Racing Team    +87   
ABN AMRO TWO            +91   
Sunergy and Friends    +906   
movistar            No Data   
Pirates of the CaribbeanDNF
pi_32524953
Brasil zit in deze rekenwijze nu op de 3de plaats, nog maar net achter eric.

23-10 22.00
afstand tussen aab1 en eric
154
afstand tussen aab1 en aab2
157
afstand tussen aab1 en brasil
155


23-10 16.00
afstand tussen aab1 en eric
160
afstand tussen aab1 en aab2
163
afstand tussen aab1 en brasil
171
pi_32525397
voor mij ligt brasil toch behoorlijk stevig op de tweede plaats. Ten eerste liggen ze zuidelijker dan de andere twee en ten tweede zijn ze bovendien nog een stuk minder ver verwijderd van Kaapstad. Helaas kan ik vanwege het niet geheel en al goed functioneren van mijn VS de weersystemen niet aflezen waardoor ik de positie van het zuidelijk hoog moet gokken, maar ik neem vooralsnog aan dat ook mr. T. Grael wel eromheen vaart.
pi_32526139
Ja, brasil zit idd op 2 plek.

Maar behoorlijk stevig vat wel mee.

Ik verwacht dat de boten (iig 1tje) binnen 6 (eventueel 12) een behoorlijke oostelijke koers gaan varen.
pi_32526236
dat is wel een heel andere voorspelling dan dat Sanderson aan boord van de ABN 1 deed, nl: rechtdoor tot 30S en dan een rechte hoek naar links maken en recht op Kaapstad af.
pi_32527120
Tjsa, hangt er een beetje af hoe dat hogedrukgebiedje zich verplaatst. Zoals het nu is kun je of, westerlijk gaan om zo om het HD gebied te varen, met redelijk krachtige wind, maar das best om.
Zuiderlijk (zonder westelijk) naar 30S lijkt me met deze stand niet handig, aangezien je dan recht door een HD gebied gaat.
Wel een optie is nu (of bijna nu) zuidoostoostelijk gaan varen en zo door het smalle deel van het HD gebied varen. De wind is daar redelijk qua kracht, alleen soms uit de verkeerde hoek (voor de wind)

Als de drukgebieden zich niet verplaatsen, dan zou ik oostelijk gaan. Als het kleine HD gebied zich verder naar het noordoosten verplaatst, dan is het afhankelijk van de snelheid waarin ie dat doet.

Hij gaat wel oostelijk, maar niet erg snel volgens mij. Dus oostelijk gaan varen is mijn amateuristische keuze
pi_32527287
Dat team dat uit de race is gestapt he .... die mogen dan vanaf Kaapstad weer meedoen? En doen ze dan nog mee voor de eindoverwinning? Krijgen ze punten aftrek of zo?

Iemand die weet hoe dit zit?
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 24 november 2005 @ 02:35:24 #133
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32527335
ja ze mogen vanaf daar gewoon mee en ze missen gewoon de punten die in deze etappe te verdienen zijn.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_32527337
quote:
Op donderdag 24 november 2005 02:27 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dat team dat uit de race is gestapt he .... die mogen dan vanaf Kaapstad weer meedoen? En doen ze dan nog mee voor de eindoverwinning? Krijgen ze punten aftrek of zo?

Iemand die weet hoe dit zit?
Je krijgt punten als je finisht. Hoe hoger je plaats, hoe meer punten je krijg (nummer 1: 7, nummer 2: 6, enzo)
Als je niet finisht krijg je geen punten. De eindoverwinnaar is degene die het meeste punten heeft gekregen, dus zal het moeilijker zijn als je niet een leg hebt afgemaakt maar zeker niet onmogelijk.

Het is vergelijkbaar met Formule 1. Als je een keer niet finisht heb je nog genoeg mogelijkheden om toch eindklassement te winnen.
En het is dus niet vergelijkbaar met de tour de France.
pi_32527345
quote:
Op donderdag 24 november 2005 02:35 schreef rubbereend het volgende:
ja ze mogen vanaf daar gewoon mee en ze missen gewoon de punten die in deze etappe te verdienen zijn.
pfff. om half 3 'snachts het voor elkaar krijgen tegelijk te posten
pi_32527351
Heren, bedankt voor deze rappe uitleg. Helden
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 24 november 2005 @ 02:39:45 #137
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32527372
quote:
Op donderdag 24 november 2005 02:36 schreef the_disheaver het volgende:

[..]

pfff. om half 3 'snachts het voor elkaar krijgen tegelijk te posten
alleen heb ik een korte post, jij hebt een heel verhaal gepost
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 24 november 2005 @ 09:54:09 #138
31164 Sandworm
Swallowing Miles
pi_32530193
En de stand van vanmorgen 05.00 uur

Ik wil ook een KANTELKIEL.NL
  donderdag 24 november 2005 @ 10:03:20 #139
31164 Sandworm
Swallowing Miles
pi_32530387
De rest gaat wel erg hard nu ten opzichte van de AAB1:

Ik wil ook een KANTELKIEL.NL
  donderdag 24 november 2005 @ 11:10:26 #140
31164 Sandworm
Swallowing Miles
pi_32531649
En de stand van 11.00 uur:

Ik wil ook een KANTELKIEL.NL
  donderdag 24 november 2005 @ 11:14:41 #141
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_32531765
ojee gaat nog spannend worden met AAB1
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  donderdag 24 november 2005 @ 11:15:15 #142
31164 Sandworm
Swallowing Miles
pi_32531781


De achtervolgers hebben de afgelopen 24 uur wel 80 mijl meer gevaren dan de AAB1. Hebben ze last van zwakke wind of zijn er andere problemen. Zullen de achtervolgers straks ook last krijgen van minder wind?

Dubbel
Ik wil ook een KANTELKIEL.NL
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 24 november 2005 @ 12:13:14 #143
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32533327
minder wind ja aldus de site
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 24 november 2005 @ 12:15:06 #144
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32533391
maar het verschil is dus het verschil in afstand tot de finnish, de daadwerkelijk afstand tussen de boten is anders
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 24 november 2005 @ 12:21:44 #145
31164 Sandworm
Swallowing Miles
pi_32533565
quote:
Op donderdag 24 november 2005 12:15 schreef rubbereend het volgende:
maar het verschil is dus het verschil in afstand tot de finnish, de daadwerkelijk afstand tussen de boten is anders
Weet ik. We zullen weer moeten wachten tot The Disheaver wakker is
Ik wil ook een KANTELKIEL.NL
  donderdag 24 november 2005 @ 12:31:59 #146
91380 Farr40
Wheels are for whimps!
pi_32533829
quote:
Op donderdag 24 november 2005 11:14 schreef WEST het volgende:
ojee gaat nog spannend worden met AAB1
Ik zou niet verwachten dat de ABN1 haar koppositie vast houdt tot het eind van deze etappe. Ze moeten toch een keer richting kaapstad, dus een koers hoger aan de wind gaan varen(tenzij ze helemaal tot onder dat lage drukgebied wat heel ver om is).
En algemeen bekend is dat de upwind performance van allebei de ABN boten gewoon slecht is vergeleken met de Farr ontwerpen

Hier trouwens een wat duidelijker GRIB file van de windsituatie terplekke
http://www.sailinganarchy.com/forums/index.php?act=Attach&type=post&id=16001

en voor degene die dit filmpje nog niet gezien hadden:
http://press.teamabnamro.com/default.asp?page=detail&id=500588§ion=video
pi_32534824
1: AAB1
2: braso;
3: AAB2
4: eric

AAB1 heeft een erg kromme koers gevaren, terwijl de rest gewoon rechtdoor zijn blijven zeilen. AAB1 heeft idd stuk minder wind dan de rest (8knopen - 15 knopen)

Dat HD gebiedje breidt zich juist zuidwestelijk uit, met nu wel redelijke wind erin.

Dus AAB2 en Eric gaan zuidwestelijk. Brasil gaat zuidoostelijk.
En wat AAB1 doet met zijn vage koers, geen idee
24-10 10.00
afstand tussen aab1 en eric
114
afstand tussen aab1 en aab2
112
afstand tussen aab1 en brasil
109

23-10 22.00
afstand tussen aab1 en eric
154
afstand tussen aab1 en aab2
157
afstand tussen aab1 en brasil
155


23-10 16.00
afstand tussen aab1 en eric
160
afstand tussen aab1 en aab2
163
afstand tussen aab1 en brasil
171
  donderdag 24 november 2005 @ 13:52:21 #148
31164 Sandworm
Swallowing Miles
pi_32535778
quote:
Op donderdag 24 november 2005 12:31 schreef Farr40 het volgende:

[..]
en voor degene die dit filmpje nog niet gezien hadden:
http://press.teamabnamro.com/default.asp?page=detail&id=500588§ion=video
Weet niet of het komt door de camerapositie, maar grappig om te zien dat de boot naar loef overhangt. Dit zal wel door de kantelkiel komen.
Ik wil ook een KANTELKIEL.NL
pi_32536310
quote:
Op donderdag 24 november 2005 13:52 schreef Sandworm het volgende:

[..]

Weet niet of het komt door de camerapositie, maar grappig om te zien dat de boot naar loef overhangt. Dit zal wel door de kantelkiel komen.
Moeilijk te zien, maar hij lijkt gewoon wel recht (nou jah...gewoon...) te hangen.
pi_32536913
quote:
Op donderdag 24 november 2005 13:52 schreef Sandworm het volgende:

[..]

Weet niet of het komt door de camerapositie, maar grappig om te zien dat de boot naar loef overhangt. Dit zal wel door de kantelkiel komen.
Vond ik idd ook !

Heeft trouwens iemand gisteravond het verslag de VOR gezien op Eurosport? Ik heb het helaas gemist, was het wat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')