Maar die update geen data-update's. Daarvoor moet je VS opnieuw opstarten (al gedaan?)quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:57 schreef Sandworm het volgende:
Version check complete
//
No updates are required
quote:To clarify the matter all the experts and skippers have been assembled, their opinions gathered and the near unanimous verdict is that ABN AMRO ONE is in the lead.
Bewegen de druklijnen wel als je de tijd erg snel vooruit of achteruit spoelt?quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:11 schreef Sandworm het volgende:
Opnieuw opgestart...zelfde resultaat. Misschien de reden waarom ik de afgelopen weken onzin uitgekraamd heb? Snap er niets van...
en ik denk dat deze stand nu wel beetje goed is, aangezien ze nu op 1 lijn naar kaapstad gaan.quote:Op zaterdag 26 november 2005 09:55 schreef komrad het volgende:
de voorsprong van de AAB1 neemt weer toe
mja, het verrschil tussen AAB2 en brasil is vele malen kleiner. Staan naast elkaar ongeveer.quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:27 schreef WEST het volgende:
[..]
en ik denk dat deze stand nu wel beetje goed is, aangezien ze nu op 1 lijn naar kaapstad gaan.
en de AAB2 komt ook sterk naar de brasil1
De isobaren verschuiven wel. Heel vreemd.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:39 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Bewegen de druklijnen wel als je de tijd erg snel vooruit of achteruit spoelt?
Dan heb je (bijna) AAB...quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:27 schreef rubbereend het volgende:
gewoon A bij A en B bij B etc. etc.
quote:
een inkoppertjequote:
Das vooral 'toevallig' tijdens de laatste meting, Ervoor voer AAB1 een groot deel steeds boven de 20 knopen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:21 schreef WEST het volgende:
er zit trouwens nog wel een verschil in met wind en speed van de AAB1 en de AAB2
En die zal nog hoger worden. 454 nm in 24h is gemiddeld 18knopen. Momenteel varen ze constant boven de 20 (nu 24), dus een record is mogelijk!quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:13 schreef Sandworm het volgende:
Het was ff met de billen bij elkaar de laatste dagen, maar AAB1 heeft de snelheid weer gevonden![]()
![]()
[afbeelding]
gewoon VS gedeinstalleerd? en daarna opnieuwquote:Op zaterdag 26 november 2005 11:34 schreef Sandworm het volgende:
[quote]
i have deleted the
c:\program files\virtula spectator\volvo ocean race 2005\telemetry\leg01 directrory
and executing the program again , the weather data is now ok
[\quote]
Het werkt!![]()
Kijk er nu ineens heel anders tegenaan
![]()
Volgens mij alleen de datafiles van Leg 1 verwijderd, en VS opnieuw opgestart.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:52 schreef WEST het volgende:
[..]
gewoon VS gedeinstalleerd? en daarna opnieuw
ja ik merk het, bij mij ging de wind ook verkeerd, maar das ook weer opgelostquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:53 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Volgens mij alleen de datafiles van Leg 1 verwijderd, en VS opnieuw opgestart.
dat heb ik nu dan ook maar geprobeerd... Resultaat: af en toe een windpijltje, maar geen isobaren. En wat nog vreemder is (tenminste, ik heb er nog niemand over gehoord: de schepen bestaan nog steeds uit blokjes; niets geen grafisch hoogstaande racers)quote:Op zondag 27 november 2005 00:04 schreef WEST het volgende:
[..]
ja ik merk het, bij mij ging de wind ook verkeerd, maar das ook weer opgelost![]()
Op het VS forum (http://helpdesk.virtualspectator.com/showthread.php?s=&threadid=2748) is nog iemand met dat probleem. Het is de laatste post. Maar misschien kan je hier even verder zoeken.quote:Op zondag 27 november 2005 04:41 schreef lev_myskin het volgende:
[..]
dat heb ik nu dan ook maar geprobeerd... Resultaat: af en toe een windpijltje, maar geen isobaren.
Komt dat niet gewoon door een 'slechte' pc? VS vraagt voornamelijk van de videokaart veel.quote:Op zondag 27 november 2005 04:41 schreef lev_myskin het volgende:
[..]
dat heb ik nu dan ook maar geprobeerd... Resultaat: af en toe een windpijltje, maar geen isobaren. En wat nog vreemder is (tenminste, ik heb er nog niemand over gehoord: de schepen bestaan nog steeds uit blokjes; niets geen grafisch hoogstaande racers)
Verder: zes-uurs data van zowel AAB 2 als 2 geeft gemiddelde snelheid van boven de 21 knopen; wanneer dit langer dan een dag wordt volgehouden zien we een nieuw 24 uus record.
Nog verder: Als het nog mag wil ik graag m'n poll-voorspelling van eerste aankomst verplaatsen naar 4:30 uur op 2 december. Bij nader inzien denk ik toch niet dat ze er al op de 30e zijn...
485 nm is ook maar 20 knopen. Daar zitten ze boven.quote:Op zondag 27 november 2005 09:28 schreef Sandworm het volgende:
AAB1 485 mijl afgelopen 24 uur
AAB2 477 mijl afgelopen 24 uur
Zou er nog een nieuw record in zitten?
Ik las het net...quote:Op zondag 27 november 2005 10:15 schreef komrad het volgende:
staat op de site van VOR, lees zelf maar
hij stelt dat als de wind nog veel meer toeneemt dat hij een keuze moet maken waarbij hij zegt dat hij voor de snelst en niet de veiligste optie gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |