Ik mis altijd elk TV verslag over VORquote:Op donderdag 24 november 2005 14:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vond ik idd ook!
Heeft trouwens iemand gisteravond het verslag de VOR gezien op Eurosport? Ik heb het helaas gemist, was het wat?
Idd, maar ik zag nog niets op eurosport.nlquote:Op donderdag 24 november 2005 15:01 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Ik mis altijd elk TV verslag over VOR
gelukkig is die op NOS terug te kijken
Het gaat spannend worden de komende dagen!quote:In an email to shore he explained his ABN AMRO ONE crew will stop heading south and turn east for South Africa some point during the next 24 hours, but at this stage it appears the South Atlantic high pressure system is still too far away for an imminent turn to port (unless their boat is capable of a world-record 600 mile day).
Heel spannend iddquote:Op donderdag 24 november 2005 15:23 schreef Sandworm het volgende:
[..]
Het gaat spannend worden de komende dagen!
ze varen zowat langs kaapstad. Dus de afstand is zal er klein zijn.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:11 schreef Sandworm het volgende:
WTF? Ik weet dat ze niet in een rechte lijn varen, maar 18 mijl in 6 uur?
[afbeelding]
ik zie zo'n schip nog niet 20 knopen varen eigenlijk...(geen idee eigenlijk,....)quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:27 schreef lev_myskin het volgende:
Als de PotC dat ook doen gaan ze zeker een 24-uurs-record breken
afstand tot finish (met mijn rekenwijze-prog)quote:Op donderdag 24 november 2005 23:49 schreef Sandworm het volgende:
Ok, we hebben veel discussie gehad over plaatsbepaling en ik denk dat we het wel eens zijn. Maar als we de plaatsbepaling van de VS aanhouden, waarom ligt AAB1 dan nog eerste? Conform onderstaand plaatje uit VS zou volgens mij Brasil nu AAB1 ingehaald moeten hebben. In ieder geval op de mannier waarop VS rekent. Of niet?
[afbeelding]
PotC gaan met het vliegtuig naar Kaapstad......quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:36 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
ik zie zo'n schip nog niet 20 knopen varen eigenlijk...(geen idee eigenlijk,....)
De meeste container schepen hebben een speed van rond de 24 knopen. Maar daar staat dan ook een motor in zo groot als een eengezinswoningquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:36 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
ik zie zo'n schip nog niet 20 knopen varen eigenlijk...(geen idee eigenlijk,....)
dan pak je inderdaad het snelheidsrecordquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:24 schreef Sandworm het volgende:
[..]
PotC gaan met het vliegtuig naar Kaapstad......
Iddquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:47 schreef Farr40 het volgende:
[..]
De meeste container schepen hebben een speed van rond de 24 knopen. Maar daar staat dan ook een motor in zo groot als een eengezinswoning
ik ook niet, maar kan iemand het verschil tussen de boten even uitrekenenquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:00 schreef rubbereend het volgende:
nou Brasil vaart op dit moment gewoon het meest oostelijk dus aan de tussenstanden hecht ik op dit moment weinig waarde
*Kijkt om zich heenquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:35 schreef WEST het volgende:
[..]
ik ook niet, maar kan iemand het verschil tussen de boten even uitrekenen![]()
dat had ik vanmorgen al geprobeerd alleen er gebeurde geen fuckquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:29 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
*Kijkt om zich heen
Tis echt niet moeilijk met http://www.airways.com/java/coordcalc.html
Thank you!quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:00 schreef the_disheaver het volgende:
Cursus CC'en
(Coordinate Calculator)
Doe dat ook voor de eindcoordinaten, en druk op 'calculate' en je zul onder Distance de afstand tussen de 2 kunnen aflezen.
Helder?
Jepz!quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:03 schreef Sandworm het volgende:
[..]
Thank you!
Dus als ik het goed begrijp liggen de AAB1en de Brasil1 79,26 mijl uit elkaar?![]()
Merchandise was er al hoor:quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:28 schreef hermandeperman het volgende:
De merchandising is ook op gang...
M'n vader had deze ergens gescoord!
Altijd handig, een muismat.
vaag jaquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:11 schreef Sandworm het volgende:
Farr40, heb jij nog actuele GRIB-files? Want ik vind deze koers t.o.v. de wind wel heel bijzonder...
[afbeelding]
Nee, iedere 4 jaar wordt de race gehouden.quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:38 schreef Zwansen het volgende:
Is dit een jaarlijks evenement trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |