Maar die update geen data-update's. Daarvoor moet je VS opnieuw opstarten (al gedaan?)quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:57 schreef Sandworm het volgende:
Version check complete
//
No updates are required
quote:To clarify the matter all the experts and skippers have been assembled, their opinions gathered and the near unanimous verdict is that ABN AMRO ONE is in the lead.
Bewegen de druklijnen wel als je de tijd erg snel vooruit of achteruit spoelt?quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:11 schreef Sandworm het volgende:
Opnieuw opgestart...zelfde resultaat. Misschien de reden waarom ik de afgelopen weken onzin uitgekraamd heb? Snap er niets van...
en ik denk dat deze stand nu wel beetje goed is, aangezien ze nu op 1 lijn naar kaapstad gaan.quote:Op zaterdag 26 november 2005 09:55 schreef komrad het volgende:
de voorsprong van de AAB1 neemt weer toe
mja, het verrschil tussen AAB2 en brasil is vele malen kleiner. Staan naast elkaar ongeveer.quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:27 schreef WEST het volgende:
[..]
en ik denk dat deze stand nu wel beetje goed is, aangezien ze nu op 1 lijn naar kaapstad gaan.
en de AAB2 komt ook sterk naar de brasil1
De isobaren verschuiven wel. Heel vreemd.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:39 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Bewegen de druklijnen wel als je de tijd erg snel vooruit of achteruit spoelt?
Dan heb je (bijna) AAB...quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:27 schreef rubbereend het volgende:
gewoon A bij A en B bij B etc. etc.
quote:
een inkoppertjequote:
Das vooral 'toevallig' tijdens de laatste meting, Ervoor voer AAB1 een groot deel steeds boven de 20 knopen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:21 schreef WEST het volgende:
er zit trouwens nog wel een verschil in met wind en speed van de AAB1 en de AAB2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |