Verhaalquote:Need for Speed: Most Wanted officieel aangekondigd
Electronic Arts heeft het nieuwste deel in de Need for Speed reeks, Need for Speed: Most Wanted, vandaag officieel aangekondigd. Het spel lijkt een mix te gaan worden tussen de eerste Need for Speed games, waarin het veelal draaide om politie-achtervolgingen, en de laatste twee Underground spellen.
In Need for Speed: Most Wanted ben je namelijk een straatracer die, in een compleet vrije spelwereld, op de vlucht is voor de politie. Net als bij echte illegale straatraces komt de politie namelijk regelmatig om de hoek kijken. EA belooft alvast Hollywood-achtige achtervolgingen, waarbij je tientallen politie-agenten tegelijk op je hielen hebt. Het tuning-aspect dat de Underground games tot een succes maakte is ook weer van de partij, evenals de mogelijkheid je reputatie te verbeteren met het winnen van races. De reputatie is deze keer vooral in negatieve zin, namelijk hoe berucht je bent bij de sterke arm der wet!
Het meest opvallende is dat Need for Speed: Most Wanted officiëel wordt aangekondigd voor een next-generation console, waarschijnlijk de volgende van Microsoft. Daarnaast mag je het spel ook verwachten op Playstation 2, Xbox, GameCube, Nintendo DS, GameBoy Advance, PSP en PC.
Opgesteld door Worldracing.nl Forumquote:Je begint met een race, tegen de No.1 op de blacklist. halverwege wordt de race onderbroken en blik je terug.
Je start in die stad, rocktown oid. Daar knal je naar binnen met je vriendinnetje (mia). Aan het stoplicht wordt je aangehouden door de hoofdagent, die zegt dat ie je auto gaat strippen om te kijken of hij wel streetlegal is enz. Het is duidelijk dat deze man niet van streetracen houdt. Als hij dan wordt weggeroepen om een high-speed achtervolging te gaan ondersteunen neemt hij nog wel even de moeite om een flinke kras op je BMW M3-GTR te zetten.
Dan krijg je in een afwisseling van races en filmpjes te zien hoe jij de stad bent binnengekomen en hoe je je carriere hebt gemaakt. Zo race je bijvoorbeeld tegen enkele gasten op de blacklist. Als je deze races hebt afgerond kom je weer terug in de race die je onafgemaakt achter je liet. Je begint weer bij de start. Na een tijdje racen hoor je je vriendin, net zoals in het eerste filmpje, zeggen dat er iets mis is met je auto en dat je MOET stoppen. Omdat je raced voor eigendomsbewijzen laat je dat natuurlijk en knal je door. Na een paar bochten begeeft je auto het alsnog....
Race verloren, M3 kwijt. Back to stock!
Dan mag je dus met het geld wat je in de races (dagen) daarvoor hebt verdiend je weg terug naar de top gaan bevechten. Je moet de blacklist, een lijst met racers die het meest gezocht worden, afwerken. Je begint onderaan, en zo werk je je weg op.
Niet alleen moet je racen, het aanzien wordt ook bepaald in hoeverre jij gezocht wordt door de politie. Des te hoger de beloning voor jouw hoofd (bounty), des te beter voor de blacklist. Naar mate je hoger komt in de blacklist (ik heb no. 15 inmiddels op zijn donder gegeven), krijg je meer aanzien. Autobedrijven verkopen je betere en duurdere auto's, tuners verkopen je betere onderdelen en ga zo maar door.
Ook is het gebied wat we in de demo speelde maar 1/4e van de totale map. De andere gebieden moet je ook unlocken door je hoger op de blacklist te classificeren. Als je uiteindelijk je doel volbracht hebt ben je, inderdaad...
"the most wanted"
Maar om daar te komen, moet je een hoop doen. Het blijkt dat razor, de gast die je auto krijgt, je in de val heeft gelokt. Hij heeft je auto gesaboteerd. Inmiddels staat razor bovenaan de blacklist, en hij heeft jouw auto gebruikt om daar te komen!
Moviesquote:# 2 Exclusive auto's: Spring achter het stuur van een ’67 Camaro, de enigste American classic in Need for Speed Most Wanted, en een speciaal getunde BMW M3 GTR.
# 8 Custom Rides: Acht speciaal getunede met de hand geselecteerde bodykits, spoilers, rims, roof scoops en meer zijn unlocked en beschikbaar om te gebruiken in Quick Race en Online modes. Supra, Lotus Elise, Porsche 911 GT2, Mercedes-Benz SL6500, AMG, Corvette C6, Mercedes-Benz SL 500, Porsche 911 Carrera S and Corvette C6.R.
# Exclusieve Achtervolgings Uitdaging: Probeer de politie af te schudden in deze intense achtervolging, met golven van opgevoerde SUV politie met agresieve taktieken.
# Drie Exclusieve Races: Drie speciale races speciaal gemaakt voor de Black Edition, unlocked en gelijk beschikbaar vanaf de start.
# Exclusieve en Unlocked Vinyls: Maak je auto's nog persoonlijker met tientalen unlocked vinyls en speciaal ontworpen designs voor de Black Edition.
# Bonus DVD: Ga onder de motorkap van Need for Speed Most Wanted. Bekijk fantastische auto's en een een exclusieve auto kunst gallery. Of bekijk tien Need for Speed Most Wanted video's, inclusief een kijk achter de schermen Een must-have voor alle Need for Speed fans over de laatste 10 jaren.
Dan kan ik weer fijn gamenquote:Op zondag 20 november 2005 19:56 schreef tonks het volgende:
Wil je zo graag het nieuwe topic openen. jezus heb gewoon geduld man
Nu 8quote:Op zondag 20 november 2005 19:57 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dan kan ik weer fijn gamen.
Nu ontopic graag,Al weer 6 posts naar de gallemoeren
Verander daar Language naar Dutch, en Locale naar NLquote:HKEY LOCAL MACHINE\Software\EA Games\Need For Speed Most Wanted\
Verander daar LanguageName naar Dutch, en Language naar 1, en DisplayName naar Need for Speed™ Most Wanted PC.quote:HKEY LOCAL MACHINE\Software\EA Games\Need For Speed Most Wanted\1.0
En verander g_MotionBlurEnable 1 naar g_MotionBlurEnable 0quote:HKEY LOCAL MACHINE\Software\EA Games\Need For Speed Most Wanted
En verander g_ParticleSystemEnable1 naar g_ParticleSystemEnable 0quote:HKEY LOCAL MACHINE\Software\EA Games\Need For Speed Most Wanted
Hij is het echt waard! Wat een vette game zegquote:Op zondag 20 november 2005 20:24 schreef Backhander het volgende:
Ik denk dat ik het spel nu ook maar ga kopen ik ga hem donderdag meteen halen want downloaden gaat me nooit lukken hebt het aan verschillende mensen gevraagd maar gaat dus niet lukken dus dat wordt veer 50 euri dokken!!
Hartelijk dankquote:Op zondag 20 november 2005 20:16 schreef dennistd het volgende:
Een paar tweaks:
Nederlandse Taal
Er zijn altijd mensen die graag in het Nederlands willen gamen, om wat voor reden dan ook, en dat pas je zo aan:
[..]
Verander daar Language naar Dutch, en Locale naar NL
En ga dan naar:
[..]
Verander daar LanguageName naar Dutch, en Language naar 1, en DisplayName naar Need for Speed™ Most Wanted PC.
Indien het om de Demo versie gaat, wordt het Need For Speed Most Wanted Demo.
Motion Blur
Veel mensen vinden Motion Blur erg vervelend rijden, mocht je het willen disablen, ga dan naar:
[..]
En verander g_MotionBlurEnable 1 naar g_MotionBlurEnable 0
Particle System
Particle System is een van de grootste oorzaken van de performance drops. Het particle system houdt onder andere rook, rook van spinnende wielen e.d. in. Heb je liever geen performance drops, ga dan naar:
[..]
En verander g_ParticleSystemEnable1 naar g_ParticleSystemEnable 0
oke sorry ik ga hem KOPENquote:Op zondag 20 november 2005 20:27 schreef dekkered het volgende:
ey backhander als je nog zo meteen 1 keer dowloaden zegt dan wor je mischien wel gebanned van FOK! daar hebben ze namelijk in et vorige topic voor gewaarschuwd
nee, start --> uitvoeren --> regeditquote:Op zondag 20 november 2005 20:27 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hartelijk dank
En gaat dit via msconfig
En die wagens bij 3 vlammen zijn soms al enigszins irritant. Nou laat ik de wagen die 3 vlammen heeft gewoon een tijdje in de garage staan. Zo hoop ik er geen last van te krijgen.quote:Op zondag 20 november 2005 20:35 schreef truSteh het volgende:
dan krijg je echt gigantish moeilijke achtervolgingen hoormet het corvette team van agentje Cross, die rij je niet zomaar ff zoek hoor
en nog dikkere suv's, aggresievere helikopters enzo.. dat is niet iets wat je wilt lijkt mij
nee, start --> uitvoeren --> regeditquote:Op zondag 20 november 2005 20:27 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hartelijk dank
En gaat dit via msconfig
Dat snap ikquote:Op zondag 20 november 2005 20:40 schreef dennistd het volgende:
[..]
nee, start --> uitvoeren --> regedit
let wel op dat je verder niks verandert, je kunt je windows er namelijk slopen.
Altijd leuk als autsave uitstond bij een vastloperquote:Op zondag 20 november 2005 20:42 schreef truSteh het volgende:
dacht dat jij al verder was
ja maar je hoeft ze niet allemaal te doenquote:Op zondag 20 november 2005 20:49 schreef truSteh het volgende:
ik snap je niet helemaal.. je moét eerst een x aantal races voltooien voordat je uberhaupt tegen de #x op de blacklist kan rijden
Bij de challengers moet je een aantal races gewonnen hebben. (en millestones) zodra ik ze heb, rij ik gelijk naar de ster toe.quote:Op zondag 20 november 2005 20:48 schreef dekkered het volgende:
effe vraag je aan de gene die et echt spelen
rijden jullie eerst alle races uit bij ee # blacklist of ga je als je em kan challenge direct challenge.
ik zelf challenge em direct en ga daarna nog wel die races doen voor geld
ben bij #4, maar die politie verziekt telkens hun eigen achtervolgingen, dus die milestones en bounty wil nie echt lukkenquote:
Iemand???quote:Op zondag 20 november 2005 20:12 schreef ZigoSOS het volgende:
Hoe krijg ik nu performance upgrades uit de winkel?
quote:Op zondag 20 november 2005 21:09 schreef truSteh het volgende:
[..]
ben bij #4, maar die politie verziekt telkens hun eigen achtervolgingen, dus die milestones en bounty wil nie echt lukken
Ik had er net 4quote:Op zondag 20 november 2005 20:33 schreef dekkered het volgende:
kan je maar 3 vlametjes halen ofzo??? probeer zo veel mogelijk te halen maar hij gaat bij 3 neit door:(
maar je kan der dus wel meer halen.quote:Op zondag 20 november 2005 21:16 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik had er net 4. De heli was ik zo kwijt aangezien hij zonder benzine zat en moest tanken
![]()
. Ik zat gelukkig ook al in een gebied met veel hotspots zodat ik de rest ook makkelijk kon afschudden. Daarna even naar een hide spot gereden en alle milestones in 1 keer binnen.
Die Rhino-trucks zijn trouwens wel erg sterk en ze geven ook niet echt mee. Ik ramde er 1 vol en maakte een paar salto's voordat ik netjes in tegenovergestelde richting neerkwam.
Nu even de races in mijn Supra rijden en tegen de tijd dat ik weer milestone-challenges moet doen is de Lancer weer 2 sterren ofzo.
Dat is dan totaal hè. 120 politieauto's bij een van je achtervolgingen.quote:Op zondag 20 november 2005 21:16 schreef truSteh het volgende:
Lol, in die rankings lijst (politie database) staat bij het meeste aantal auto's in een achtervolging 125, dat lijkt me echt wreed gewoonkheb volgens mij nog niet over de 20 gehad.
je moet em natuurlijk afmaken anders kun je in een achtervolging beginnen als je net opgepakt bent en opnieuw doetquote:Op zondag 20 november 2005 21:23 schreef Backhander het volgende:
kun je dan onder zo'n achtervolging saven of moet je dat dan gewoon afmaken?
Is dat je totaalquote:Op zondag 20 november 2005 21:24 schreef truSteh het volgende:
Waaah geluktTotal Bounty: 1,790,000 , en das serieus geen geintje
Pursuit Duration 7:51:81
en gelijk al me milestones..
Tééééringquote:Op zondag 20 november 2005 21:24 schreef truSteh het volgende:
Afmakenquote:Op zondag 20 november 2005 21:23 schreef Backhander het volgende:
kun je dan onder zo'n achtervolging saven of moet je dat dan gewoon afmaken?
had vanmiddag een pursuit duration die duurde 15 minutenquote:Op zondag 20 november 2005 21:24 schreef truSteh het volgende:
et forumquote:Op zondag 20 november 2005 21:31 schreef Koenz0r het volgende:
Hey, mensen post eens een screenshot van wat je nu ziet
mwah ik zit op de xbox dus ik beschrijf het wel evenquote:
1 en al politiequote:Op zondag 20 november 2005 21:31 schreef Koenz0r het volgende:
Hey, mensen post eens een screenshot van wat je nu ziet
ik zie allemaal van die lachwekkende tekstjesquote:
Inderdad. Erg geweldigquote:Op zondag 20 november 2005 21:38 schreef Koenz0r het volgende:
Haha, met 270 KM/h over die boulevard racetten. Er zullen maar mensen lopen
De moeilijkste van allemaal ja!quote:Op zondag 20 november 2005 21:42 schreef Koenz0r het volgende:
Je moet bij
Main Menu -> Challenge Series -> Helemaal onderin staat een "Badge" met de text Black Edition Challenge
Je heat is x7 met alleen maar SUV's...
Die is echt bruuuuut
Volgens mij moet je dan hoger gaan. Dus hogere notering in de Blacklistquote:Op zondag 20 november 2005 21:57 schreef Martijn85 het volgende:
Ik kom niet verder dan Heat level 4![]()
Dan gaat dat balkje niet meer verder vol
Merci en succes met je huiswerkquote:Op zondag 20 november 2005 22:17 schreef Koenz0r het volgende:
Ik kap er mee, moet nog huiswerk doen etc
Morgen middag/vanavond ben ik er weer. Have fun iedereen.
Nee, tenminste, ik ben het nog niet tegengekomenquote:Op zondag 20 november 2005 22:21 schreef speedfreakssj het volgende:
Maar kan je eigenlijk ook als politie spelen of niet?
Rijdt die beter dan een Gallardo?quote:Op zondag 20 november 2005 22:21 schreef truSteh het volgende:
Heb een Murciélago aangeschaft, Viper bevalt me toch niet zo.
Nope, die optie hebben ze niet ingebouwd.quote:Op zondag 20 november 2005 22:21 schreef speedfreakssj het volgende:
vraag me toch af, die demo is best moeilijk met de races in het begin, moet toch beter leren sturen.
Heb er nog niet in gereden, hijs nog te sloom om wedstrijden te rijdenquote:Op zondag 20 november 2005 22:28 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Rijdt die beter dan een Gallardo?
Waarom koop je hem dan ?quote:Op zondag 20 november 2005 22:31 schreef truSteh het volgende:
[..]
Heb er nog niet in gereden, hijs nog te sloom om wedstrijden te rijden
Dat noem ik niet zo gauw bodykits.quote:Op zondag 20 november 2005 22:36 schreef MrSkyline het volgende:
mijn grootste ergernis van nfsu en nfsu2 hebben ze nogsteeds niet verbeterd.
die afschuwelijk lelijke bodykits![]()
zo van flans er mar een spoiler op, dan gaat hij vast 2x zo hard, ze moeten eens wat beter kijken naar de wat professionelere bodykits die er op de markt zijn.
zoals een bescheiden a'pex kit, of een mooie veilside kit die echt bij de auto past, en er niet uit ziet als een stuk aange spijkert stuk triplex.
A'pex
[afbeelding]
Mugen
[afbeelding]
Omdat ie mooi is en aangezien ik nu weer geld heb onderdelen kan kopen, hij ook sneller is dan mijn huidige Lamboquote:
quote:Op zondag 20 november 2005 21:57 schreef Retuobak het volgende:
Krijg je eigenlijk nog wat voor het voltooien van alle challenges?
lol. Ik merk ook dat mijn RX-8 vel sneller is dan mijn Gallardo. Heb hem nu weer ingeruildquote:Op zondag 20 november 2005 22:55 schreef truSteh het volgende:
[..]
Omdat ie mooi is en aangezien ik nu weer geld heb onderdelen kan kopen, hij ook sneller is dan mijn huidige Lambo
heb nu nog wat screenshots gemaakt voor diegene die NOG niet weten hoe ze een auto kunnen winnen. (deze keer heb ik hem helaas niet gewonnenquote:Op zondag 20 november 2005 18:31 schreef maestro1980 het volgende:
[..]
dit is al meerdere keren besproken... maargoed, omdat jij het bent nogmaals:
na dat je iem v.d. blacklist verslagen hebt krijg je een 6tal 'logo's' te zien
de eerste 3 (de 3 linkse) zijn vraagtekens. 1 van deze 3 bevat de 'pink slip' van de ander. Dit is dus niet de onderbroek van een gay iemand, maar dit is het eigendomsbewijs van de auto van de ander.
Dus als je die eruit kiest krijg je de auto van de ander.
een body kit bestaat uit een bumper en skirts, eventueel een achterbumper en een spoiler.quote:Op zondag 20 november 2005 22:52 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat noem ik niet zo gauw bodykits.Ze zijn niet breed én het zijn meer losse onderdelen
Ik heb nu #5 ook verslagen ! drie races opeensquote:Op zondag 20 november 2005 23:24 schreef Martijn85 het volgende:
Zo net de #5 op zn falie gegeven en zn auto overgenomen, nu ga ik pitten![]()
Morgen weer werken
Mijn excuses dan voor mijn domme antwoordquote:Op zondag 20 november 2005 23:26 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
een body kit bestaat uit een bumper en skirts, eventueel een achterbumper en een spoiler.
dit kan vanalles zijn, als het alleen maar een chrome randje om je auto is dan heet het al een body kit.
het is een kit die je aan de body van je auto vast maakt.
dan heb je wide bodykits, die verbreden de auto. maar die komen zelden voor omdat je daar je complete wielophanging voor moet aanpassen, en dus het rijgedrag van de auto sterk achter uit gaat, en je dus een kutauto over houdt. of als je niets aan je wiel ophanging doet dan ziet het er gewoon zielig uit.
bodykits in need for speed zijn gewoon simpelweg lelijk en zorgen er voor dat je auto op een onherkenbaar stuk schroot lijkt dat zo in een starwars film mee kan spelen.
het doel van een bodykit is oorspronkelijk het verbeteren van de aerodynamische kwaliteiten van een auto, zo subtiel mogelijk, om de werkelijke schoonheid van de auto zo minmogelijk aan te tasten.
een aston martin heeft een charme, die word met een bodykit compleet de grond in geboord.
zonde.
in nfsu bijvoorbeeld, daar moest je een bodykit op een skyline plakken om mee te mogen doen aan bepaalde races om zo meer punten te verdienen, maar werkelijk alle bodykits voor de skyline waren lelijk, en ook de achterlichten zagen er niet uit.
het mooie van een skyline zijn 2 van die egaal verlichte rondjes aan weerzijden van de wagen, en dan plakken ze er zo'n lelijk plakaat met licht er overheen :S
dit is en een mooie body, en het houd de skyline in ere (Motorex Skyline R34 GT-R)
[afbeelding]
hehehequote:Op zondag 20 november 2005 23:28 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Mijn excuses dan voor mijn domme antwoord
Hoe haal je zo snel zoveel Bounty? Het lukt me wel om 10 minuten voor te blijven en ze dan ook weer af te schudden, maar dan heb ik meestal rond de 70,000 Bounty. Moet je juist zoveel mogelijk cops rammen of andere weggebruikers zieken? Roadblocks ontwijken is ook niet zo moeilijk, maar ik kan niet echt zeggen dat dat veel geld opleverd. Wat is dus de truc?quote:Op zondag 20 november 2005 21:24 schreef truSteh het volgende:
Zoals Hamann, Schnitzer (BMW)quote:Op zondag 20 november 2005 23:36 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
hehehe
het is je al vergeven
maarja ik blijf erbij, als ze bestaande bodykits zouden gebruiken van bestaande fabrikanten zouden de wagens er veel vetter uit zien vind ik.
Veel rammen (vooral de politie wagens, blokkades) $$quote:Op zondag 20 november 2005 23:42 schreef PirE het volgende:
[..]
Hoe haal je zo snel zoveel Bounty? Het lukt me wel om 10 minuten voor te blijven en ze dan ook weer af te schudden, maar dan heb ik meestal rond de 70,000 Bounty. Moet je juist zoveel mogelijk cops rammen of andere weggebruikers zieken? Roadblocks ontwijken is ook niet zo moeilijk, maar ik kan niet echt zeggen dat dat veel geld opleverd. Wat is dus de truc?
wouten bakken rammen levert bounty's op, van de weg rijden, bushokjes om ver crossen enz, enz.quote:Op zondag 20 november 2005 23:42 schreef PirE het volgende:
[..]
Hoe haal je zo snel zoveel Bounty? Het lukt me wel om 10 minuten voor te blijven en ze dan ook weer af te schudden, maar dan heb ik meestal rond de 70,000 Bounty. Moet je juist zoveel mogelijk cops rammen of andere weggebruikers zieken? Roadblocks ontwijken is ook niet zo moeilijk, maar ik kan niet echt zeggen dat dat veel geld opleverd. Wat is dus de truc?
Dat klopt gewoon hoorquote:Op zondag 20 november 2005 23:57 schreef matjas het volgende:
denk dat er trouwens een foutje is gemaakt bij mij op een of andere manier.... toen ik de gallardo won was hij al met alle preformance upgrades beschikbaar....... :S ook diegene die nog gelockt waren....
In de PSP versie welquote:Op zondag 20 november 2005 22:21 schreef speedfreakssj het volgende:
vraag me toch af, die demo is best moeilijk met de races in het begin, moet toch beter leren sturen.
Ik heb hem nu ook gehaaldquote:Op maandag 21 november 2005 00:58 schreef Geqxon het volgende:
Die ultimate challenge is simpel
500.000 bounty heb je in no-time, en op een gegeven moment had ik maar 1 SUV achter me aan rijden
Bij musclecars als de viper moet je hem even 'n versnelling hoger schakelen, anders heb je alleen maar wheelspin en kom je niet weg...quote:Op maandag 21 november 2005 02:04 schreef speedfreakssj het volgende:
Bij de demo versie dat je 6 blokkades moet rammen word je wel erg snel gepakt. soms wil de auto ook niet wegrijden terwuhk er wek gewoon ruimte is.
en dan gaan die lijers in hn achteruit rijden als ik er achter zit. hoe kan een simpele corvette een dikke viper tegenhouden?
wel erg onrealistisch soms hoor. gepakt worden terwijl de weg gewoon vrij is.
Of je geeft gas met je pedalenquote:Op maandag 21 november 2005 08:44 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Bij musclecars als de viper moet je hem even 'n versnelling hoger schakelen, anders heb je alleen maar wheelspin en kom je niet weg...
Dit kan dus ook als je met automaat rijdt (maar dat schijn je niet te doen). Bergopwaards is het nog lastiger om weg te komen...
Tot nu toe vind ik de DB9 echt superquote:Op maandag 21 november 2005 09:10 schreef Backhander het volgende:
Wat is ongeveer de beste auto in het spel?
Waren het maar watjesquote:Op maandag 21 november 2005 06:56 schreef truSteh het volgende:
PSP editie ziet er wel leuk uit, politie zijn watjes zo te zien, die roadblocks
Lijkt me best wel gaaf als je met de politie kan racen.
4 minuut 31quote:Op maandag 21 november 2005 01:16 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb hem nu ook gehaaldBinnen 8 minuten
opschakelen is wel effectiever dan voorzichtig gasgeven met m'n pedalen, eigenlijk...quote:
Niet?quote:Op maandag 21 november 2005 08:48 schreef washandje het volgende:
Die roadblocks zijn wel een stuk beter dan in voorgaande games waar dit in voorkwam. Je hebt nu niet dat je vol op een auto in kan rammen en dat je er dan met gemak doorbeukt.
Klopt, je moet altijd een SUV aan de achterkant rammenquote:Op maandag 21 november 2005 10:17 schreef Geqxon het volgende:
Ik durf te wedden dat je niet door de SUV-blokkaded heen komt
Gek hèquote:Op maandag 21 november 2005 10:48 schreef Geqxon het volgende:
Die SUV's zijn trouwens erg traag
Met mijn Supra rij ik ze helemaal zoek
die optie kan je geloof ik uitzettenquote:Op maandag 21 november 2005 11:24 schreef _moder8or_ het volgende:
Het is echt een pr8ige game. Alleen irriteer ik me verschikkelijk aan de AI. Heb ik 800meter voorsprong dan zijn ze in no-time weer bij je
Dat is echt zwaar irritant jaquote:Op maandag 21 november 2005 11:24 schreef _moder8or_ het volgende:
Het is echt een pr8ige game. Alleen irriteer ik me verschikkelijk aan de AI. Heb ik 800meter voorsprong dan zijn ze in no-time weer bij je
Niet in je carrière, alleen in QM modequote:Op maandag 21 november 2005 11:26 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
die optie kan je geloof ik uitzetten
oh ok. ik heb er toch geen last van. ik boek ze er toch gruwelijk uitquote:Op maandag 21 november 2005 11:27 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Niet in je carrière, alleen in QM mode
Maar waar ben jij dan?quote:Op maandag 21 november 2005 11:28 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
oh ok. ik heb er toch geen last van. ik boek ze er toch gruwelijk uit![]()
nog maar bij blacklist # 13quote:Op maandag 21 november 2005 11:32 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Maar waar ben jij dan?Ik ben nu tegenover Blacklist #4
Volgende keer GRAAG thumbnailen.quote:Op maandag 21 november 2005 11:36 schreef coolhva het volgende:
hmmz verkeerde topic
Enne is custom paint, onderste rij, eerste zwart van links.
Need For Speed: Most Wanted Showroom
Maar hij slaat wel over naar je menu, dus autosave.quote:Op maandag 21 november 2005 11:59 schreef coolhva het volgende:
euhm, over die tip, gewoon als je gepakt wordt ESC, en dan naar rechts gaan in het career menu en dan load doen....
Zelfde effect
Jawel, maar wel riskantquote:Op maandag 21 november 2005 12:04 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
en de autosave optie is zeker niet uit te zetten?
in het begin toch niet echt. vind het in het begin het niveau van de tegenstanders nog niet schrikbarend hoog.quote:
Dequote:Op maandag 21 november 2005 09:10 schreef Backhander het volgende:
Wat is ongeveer de beste auto in het spel?
quote:Op maandag 21 november 2005 08:45 schreef VTB het volgende:
Zag ineens dat je ook vlaggen op je auto kon zetten. Dus maar meteen een lekker foute auto ervan gemaakt
[afbeelding]
Wat heb je daar nou weer aan?quote:Op maandag 21 november 2005 12:12 schreef DarkManta het volgende:
[..]
DeBMW M3 GTR
Die krijg je als je nr1 van de blacklist verslaat.
Jah goed, maar dan moet je ook maar net het geld hebben of iemand van de blacklist hebben verslagen.quote:Op maandag 21 november 2005 12:18 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wat heb je daar nou weer aan?
Hij wil het nu weten welke auto je het beste kan nemen.
quote:Op maandag 21 november 2005 12:04 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
en de autosave optie is zeker niet uit te zetten?
quote:
Je had auto-save uitstaan?quote:Op maandag 21 november 2005 12:22 schreef _moder8or_ het volgende:
Gloeiende !!!
Loopt het net zo lekker, loopt het spel vast!!!!!!!!
Yupquote:Op maandag 21 november 2005 12:40 schreef Geqxon het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je had auto-save uitstaan?
Die SUV's zijn er ook niet om je te achtervolgen, maar om je frontaal te rammen zodat die andere auto's je in kunnen boxen.quote:Op maandag 21 november 2005 10:48 schreef Geqxon het volgende:
Die SUV's zijn trouwens erg traag
Met mijn Supra rij ik ze helemaal zoek
En dat je fors poen hebtquote:Op maandag 21 november 2005 13:26 schreef Geqxon het volgende:
Het hebben van 2 wagens is heerlijk, met name als je fors wat heat hebt
Potver, jij gaat snelquote:Op maandag 21 november 2005 13:44 schreef truSteh het volgende:
#3 Ronnie verslagen, en heb ze bak gewonnenDikke DB9
nog vlugger:quote:Op maandag 21 november 2005 11:54 schreef _moder8or_ het volgende:
Tip van _moder8or_
[...] doe dan ctrl+alt+del en sluit NFS:MW af.
[...]
Dus je begint net aan nummer 3, en je hebt de milestones al?quote:Op maandag 21 november 2005 14:05 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Potver, jij gaat snel. Ik ga net beginnen aan de races voor #3. De millestones heb ik al gelukkig
De missies zelf kiezenquote:Op maandag 21 november 2005 14:27 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dus je begint net aan nummer 3, en je hebt de milestones al?
Hoe doe je dat
Je kan ze gewoon verwijderen, heb ik ook gedaanquote:Op maandag 21 november 2005 14:37 schreef truSteh het volgende:
Heeft iemand al een auto verkocht waar je bountys mee hebt gereden, want ik wil wat oude auto's verkopen maar als ik daarom ook de bountys kwijtraak die daarop staan
Waarschijnlijk ligt het wel aan je kaart en moet je je drivers gewoon updaten. Doe dan meteen die van je geluidskaart even en directX. Kan het ook wel eens aan liggenquote:Op maandag 21 november 2005 11:05 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
een erg leuk spel dat most wanted. een hele verbetering vergeleken met underground 2
ik heb alleen een grafisch probleempje met most wanted op de pc.
ik krijg na een tijdje spelen, strepen en vlakken in het spel. hij doet het nog wel, maar ik zie soms helemaal niks omdat er dan opeens een "wand" op de weg komt.
het is een beetje een rare beschrijving, maar weet het even niet ander te verwoorden.
kent iemand dit en weet iemand toevallig er een oplossing voor?
btw: aan mijn grafische kaart zal het denk ik niet liggen van die moet most wanted met gemak trekken
Dat weet ik, maar als ik het goed begrijp heb je #3 ge-unlocked, en heb je al gelijk alle milestones compleet?quote:
alles is al up-to-date dat is het rare ervan. ik draai most wanted trouwens op een 6600 gtquote:Op maandag 21 november 2005 14:38 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ligt het wel aan je kaart en moet je je drivers gewoon updaten. Doe dan meteen die van je geluidskaart even en directX. Kan het ook wel eens aan liggen.
Kut zooi, ik bedoelde bountie'squote:Op maandag 21 november 2005 14:42 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar als ik het goed begrijp heb je #3 ge-unlocked, en heb je al gelijk alle milestones compleet?
geweldig hequote:Op maandag 21 november 2005 14:45 schreef Klonk het volgende:
whehehe, net een Smokey and the bandit moment.
achtervolging en en ik dacht in aanraking te komen met een vrachtwagen, vlieg ik zo onder die trailer door, politie klapt er bovenop (was op een groot kruispunt) en ik was ze kwijt
ik knalde dus de eerste keer vol op een vrachtwagenquote:Op maandag 21 november 2005 14:45 schreef Klonk het volgende:
achtervolging en en ik dacht in aanraking te komen met een vrachtwagen, vlieg ik zo onder die trailer door, politie klapt er bovenop (was op een groot kruispunt) en ik was ze kwijt
Ik herken het gevoelquote:Op maandag 21 november 2005 14:58 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik kap er mee, politie missies gaan kut, en kan me even beter mee stoppen om af te koelen
Zelf vind ik het prachtig om op een 2-baans weg vol tegen de achter/zijkant van een vrachtwagen te knallen, waardoor hij op de lege weghelft zijn lading verliest. Dat houd de politie ook altijd tegenquote:Op maandag 21 november 2005 14:45 schreef Klonk het volgende:
Ik had 600.000 ounties nodig, gehaald! Rij ik de bocht door liggen er gewoon spikes zonder enige waarschuwing/politiequote:Op maandag 21 november 2005 15:15 schreef truSteh het volgende:
[..]
Ik herken het gevoelGaat echt pittig worden met milestones, soms zit ik me kapot te ergeren hier
Klinkt bekendquote:Op maandag 21 november 2005 15:15 schreef truSteh het volgende:
[..]
Ik herken het gevoelGaat echt pittig worden met milestones, soms zit ik me kapot te ergeren hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Excuses voor het ontbreken van de spoiler tag, forum is new to me, don't kill the noobs!
[ Bericht 5% gewijzigd door coolhva op 21-11-2005 15:51:22 ]
Gelukkig kom ik nu kijkenquote:Op maandag 21 november 2005 15:43 schreef Geqxon het volgende:
Lul
Post spoiler-tags, je hebt nu het einde verklapt
Waar ben jij nu precies?quote:Op maandag 21 november 2005 16:04 schreef Koenz0r het volgende:
Tjing Tjing, ik ben weer van de partij
Mooi om te horenquote:Op maandag 21 november 2005 16:12 schreef truSteh het volgende:
Die klote milestones voor #2 willen maar niet lukken, hoef er nog maar 1 dan kan ik #2 racen, net word genaait door een spikestrip blokkade om een hoekje die uiteraard ook niet op de rader stond
Nope khoef niet te werkenquote:Op maandag 21 november 2005 16:14 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Mooi om te horen![]()
Dan kan ik nog je misschien inhalen![]()
Moet je nog werken vanavond?
Tis toch ook een Need for Speed topicquote:Op maandag 21 november 2005 16:27 schreef Koenz0r het volgende:
Forum heeft highspeed..
Dat ze al gelijk uit de bocht vliegen heb ik nog weinig last van. Al weet ik het af en toe voor elkaar te krijgen om de eerste gelijk total loss te rammen.quote:Op maandag 21 november 2005 15:38 schreef truSteh het volgende:
Ik word echt compleet para van die politie, hebben die lui gvd een iq van -150 ofzo. Downtock Rockport beginnen die milestones telkens, die klootzak vliegt met 50km/h al uit de eerste bocht, en dan moet ik eerst nog 5 minuten rijden met 1 mannetje achter me aan voordat er eindelijk iets op gang komt, plus nog eens een paar keer terug rijden zodat meneer me neit kwijt raakt.
Is hier altijd weer goed voor een paar godvers en nog wat scheldwoorden. Ik had ze zelfs een keer op 700m afstand doordat ze allemaal crashde. Zetten ze opeens hun warpengines aan en dan zijn ze binnen de kortste keren weer op zo'n 150m.quote:Op maandag 21 november 2005 16:51 schreef truSteh het volgende:
Aaaaaaaaaaargh die catch up begint echt op me zenuwen te werken. Godverdomme de gehele race hou ik die vent op 500m afstand ofzo, en jahoor de laatste 5% komt ie ineens met een door god verboden kut snelheid voorbij razen, terwijl ie net crashde.. verziekt gewoon compleet zo'n spel, als ik verdomme eerlijk aan het rijden ben en eerste rijdt moet zo'n kut script het natuurlijk weer verzieken..
maarja waar maak ik me nog druk om
dit kan je toch gewoon uitschakelenquote:Op maandag 21 november 2005 16:51 schreef truSteh het volgende:
Aaaaaaaaaaargh die catch up begint echt op me zenuwen te werken. Godverdomme de gehele race hou ik die vent op 500m afstand ofzo, en jahoor de laatste 5% komt ie ineens met een door god verboden kut snelheid voorbij razen, terwijl ie net crashde.. verziekt gewoon compleet zo'n spel, als ik verdomme eerlijk aan het rijden ben en eerste rijdt moet zo'n kut script het natuurlijk weer verzieken..
maarja waar maak ik me nog druk om
Niemand die weet wat die impound strikes doen?quote:Op maandag 21 november 2005 15:37 schreef Atreidez het volgende:
Kicke spel, zaterdag en zondag gespeelt en zit op 25% ofzo. Heb helaas nog maar 2 auto's kunnen gappen van me tegenstanders en de rx8 heb ik zelf maar gehouden als backupautootje naast mijn A4q. Maarre ik heb dus ook al 2 impound strikes ofzo, en dan kan ik toekennen aan mijn bestaande auto's. Wat doet een impound strike?!
niet in me careerquote:Op maandag 21 november 2005 17:05 schreef Repeat het volgende:
[..]
dit kan je toch gewoon uitschakelen
niemand die ook dit hatelijke probleem heeftquote:Op maandag 21 november 2005 16:50 schreef Repeat het volgende:
Ik snap hier echt niks van, ik kan wel gewoon mn gaspedaal configureren als gas, maar het rempedaal niet. Als ik op enter druk bij accelereren en dan op gas pedaal komt die er gewoon te staan, maar als ik dan op enter druk bij remmen dan pakt ie hem niet. Terwijl in windows toch ook het rempedaal ontvangen wordt. Heeft er iemand ook zoiets gehad (en opgelost)? Want zonder rem heb ik er geen reet aan
Zeker goedquote:Op maandag 21 november 2005 16:58 schreef Geqxon het volgende:
[..]
De "Mission Impossible" muziek tijdens pursuits vind ik brilliant
Succes met Razorquote:Op maandag 21 november 2005 17:03 schreef truSteh het volgende:
#2 is defeatedKheb ze pink slip en een unique performance upgrade
Razor asshole here I come
'k heb zelf de pedalen als aparte assen ingesteld (kan je doen bij het spelbesturingen scherm)...quote:Op maandag 21 november 2005 17:14 schreef Repeat het volgende:
[..]
niemand die ook dit hatelijke probleem heeft
Bij spelbesturingen in het configuratiescherm heb ik die optie niet om aparte assen of combined in te stellenquote:Op maandag 21 november 2005 17:34 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
'k heb zelf de pedalen als aparte assen ingesteld (kan je doen bij het spelbesturingen scherm)...
Bij het instellen zie je dan bij gas geven "combined pedals" staan en bij remmen "brake".
Bij de demo waren op de één of andere manier het gas- en rempedaal omgedraaid, maar je kunt ook tijdens het spelen de controle-instellingen wijzigen, dus dat was zo opgelost...
Tja, de McLaren heeft alles gewoon alquote:Op maandag 21 november 2005 17:21 schreef truSteh het volgende:
Dankje
Die McLaren rijd er lekker, alleen zijn er geen performance upgrades meer beschikbaar, me Lambo is gewoon sneller![]()
Ik heb een logitech MOMO Racing stuur...quote:Op maandag 21 november 2005 17:43 schreef Repeat het volgende:
[..]
Bij spelbesturingen in het configuratiescherm heb ik die optie niet om aparte assen of combined in te stellen
een force feedback-stuur is wel kicken, hoor...quote:Op maandag 21 november 2005 18:13 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik speel gewoon lekker op het toetsenbord
Zeg ik dan van nietquote:Op maandag 21 november 2005 18:26 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
een force feedback-stuur is wel kicken, hoor...
Zal ik er antwoord op geven?quote:Op maandag 21 november 2005 18:39 schreef truSteh het volgende:
Politie rijdt net zo hard als jijzelf, of harderAlhoewel, ik klokte met me lambo 370km/h , vraag me af of ze dat nog inhalen
Je auto is wel lelijk.quote:Op maandag 21 november 2005 17:59 schreef _moder8or_ het volgende:
De eerste race tegen Blacklist #3 heb ik ruim gewonnen
[[url=http://xs56.xs.to/pics/05471/lalalla.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.your dream world is a very scary place to be trapped inside all your life
shine in time until you find your closer to the truth
within you is the truth that your dream world is a very scary place
Nummer negenquote:Op maandag 21 november 2005 19:30 schreef Retuobak het volgende:
Dat is toch de #10 Koenz0r? (heb ook net die pinkslip gewonnen)
Ahhhquote:Op maandag 21 november 2005 19:47 schreef Retuobak het volgende:
Net ff gechecked, je moet nu pas aan #9 Koenz0r, dus je hebt nog meer content over![]()
Kom maar opquote:Op maandag 21 november 2005 19:11 schreef truSteh het volgende:
Ik trek je er vierkant uit man met me McLaren
Waar ben jij nu dan als ik het mag vragenquote:Op maandag 21 november 2005 20:32 schreef truSteh het volgende:
Trouwens. Ik stop er meeMoet nog wat shit voor school maken
Dus je kan me weer inhalen moder8or
Aha. Nou dat haal ik nog lang nietquote:Op maandag 21 november 2005 20:37 schreef truSteh het volgende:
Moet nog 1 milestone voordat ik tegen Razor mag
Het was inderdaad even wennen. Maar je hebt het zo in controlequote:Op maandag 21 november 2005 21:05 schreef Backhander het volgende:
Ik heb het vanmidag bij Daan gespeeld en de besturing is wel ff wennen maar de autos enz. zijn wel stoer!!
Je hebt alle pinkslips tot nu toe?quote:Op maandag 21 november 2005 21:14 schreef ZigoSOS het volgende:
Ja
Heb nu net #10 verslagen, en eindelijk Porsche Cayman S, die rijdt heerlijk vergeleken met mn vorige auto's:
-Golf GTI
-Golf GTI
-A4
-Supra
-Rx8
-Eclipse
-Cayman S eindelijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |