Tis toch ook een Need for Speed topicquote:Op maandag 21 november 2005 16:27 schreef Koenz0r het volgende:
Forum heeft highspeed..
Dat ze al gelijk uit de bocht vliegen heb ik nog weinig last van. Al weet ik het af en toe voor elkaar te krijgen om de eerste gelijk total loss te rammen.quote:Op maandag 21 november 2005 15:38 schreef truSteh het volgende:
Ik word echt compleet para van die politie, hebben die lui gvd een iq van -150 ofzo. Downtock Rockport beginnen die milestones telkens, die klootzak vliegt met 50km/h al uit de eerste bocht, en dan moet ik eerst nog 5 minuten rijden met 1 mannetje achter me aan voordat er eindelijk iets op gang komt, plus nog eens een paar keer terug rijden zodat meneer me neit kwijt raakt.
Is hier altijd weer goed voor een paar godvers en nog wat scheldwoorden. Ik had ze zelfs een keer op 700m afstand doordat ze allemaal crashde. Zetten ze opeens hun warpengines aan en dan zijn ze binnen de kortste keren weer op zo'n 150m.quote:Op maandag 21 november 2005 16:51 schreef truSteh het volgende:
Aaaaaaaaaaargh die catch up begint echt op me zenuwen te werken. Godverdomme de gehele race hou ik die vent op 500m afstand ofzo, en jahoor de laatste 5% komt ie ineens met een door god verboden kut snelheid voorbij razen, terwijl ie net crashde.. verziekt gewoon compleet zo'n spel, als ik verdomme eerlijk aan het rijden ben en eerste rijdt moet zo'n kut script het natuurlijk weer verzieken..
maarja waar maak ik me nog druk om
dit kan je toch gewoon uitschakelenquote:Op maandag 21 november 2005 16:51 schreef truSteh het volgende:
Aaaaaaaaaaargh die catch up begint echt op me zenuwen te werken. Godverdomme de gehele race hou ik die vent op 500m afstand ofzo, en jahoor de laatste 5% komt ie ineens met een door god verboden kut snelheid voorbij razen, terwijl ie net crashde.. verziekt gewoon compleet zo'n spel, als ik verdomme eerlijk aan het rijden ben en eerste rijdt moet zo'n kut script het natuurlijk weer verzieken..
maarja waar maak ik me nog druk om
Niemand die weet wat die impound strikes doen?quote:Op maandag 21 november 2005 15:37 schreef Atreidez het volgende:
Kicke spel, zaterdag en zondag gespeelt en zit op 25% ofzo. Heb helaas nog maar 2 auto's kunnen gappen van me tegenstanders en de rx8 heb ik zelf maar gehouden als backupautootje naast mijn A4q. Maarre ik heb dus ook al 2 impound strikes ofzo, en dan kan ik toekennen aan mijn bestaande auto's. Wat doet een impound strike?!
niet in me careerquote:Op maandag 21 november 2005 17:05 schreef Repeat het volgende:
[..]
dit kan je toch gewoon uitschakelen
niemand die ook dit hatelijke probleem heeftquote:Op maandag 21 november 2005 16:50 schreef Repeat het volgende:
Ik snap hier echt niks van, ik kan wel gewoon mn gaspedaal configureren als gas, maar het rempedaal niet. Als ik op enter druk bij accelereren en dan op gas pedaal komt die er gewoon te staan, maar als ik dan op enter druk bij remmen dan pakt ie hem niet. Terwijl in windows toch ook het rempedaal ontvangen wordt. Heeft er iemand ook zoiets gehad (en opgelost)? Want zonder rem heb ik er geen reet aan
Zeker goedquote:Op maandag 21 november 2005 16:58 schreef Geqxon het volgende:
[..]
De "Mission Impossible" muziek tijdens pursuits vind ik brilliant
Succes met Razorquote:Op maandag 21 november 2005 17:03 schreef truSteh het volgende:
#2 is defeatedKheb ze pink slip en een unique performance upgrade
Razor asshole here I come
'k heb zelf de pedalen als aparte assen ingesteld (kan je doen bij het spelbesturingen scherm)...quote:Op maandag 21 november 2005 17:14 schreef Repeat het volgende:
[..]
niemand die ook dit hatelijke probleem heeft
Bij spelbesturingen in het configuratiescherm heb ik die optie niet om aparte assen of combined in te stellenquote:Op maandag 21 november 2005 17:34 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
'k heb zelf de pedalen als aparte assen ingesteld (kan je doen bij het spelbesturingen scherm)...
Bij het instellen zie je dan bij gas geven "combined pedals" staan en bij remmen "brake".
Bij de demo waren op de één of andere manier het gas- en rempedaal omgedraaid, maar je kunt ook tijdens het spelen de controle-instellingen wijzigen, dus dat was zo opgelost...
Tja, de McLaren heeft alles gewoon alquote:Op maandag 21 november 2005 17:21 schreef truSteh het volgende:
Dankje
Die McLaren rijd er lekker, alleen zijn er geen performance upgrades meer beschikbaar, me Lambo is gewoon sneller![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |