abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32455570
#2's ready to roll
  maandag 21 november 2005 @ 16:41:25 #227
48487 Martijn85
XBL: NL NoName
pi_32455735
quote:
Op maandag 21 november 2005 16:27 schreef Koenz0r het volgende:
Forum heeft highspeed..
Tis toch ook een Need for Speed topic

Maar met mij gaat het steeds kutter, lijkt wel of die Ai gewoon 3x zo hard door de bochten kan als ik
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
pi_32455800
Men, ik zuig echt, ik vind de races nu al moeilijk worden, en ik sta 11e
Net na 4 pogingen eindelijk de eerste vereiste race gewonnen voor Baron. (wat heb ik trouwens een godsklere hekel aan van die afvalraces) Te frustrerend eigenlijk . Ik weet spontaan weer waarom ik gewoonlijk geen racegames speel
pi_32455878
Als Fok! nou zo snel ging als mijn auto
pi_32455965
Ik snap hier echt niks van, ik kan wel gewoon mn gaspedaal configureren als gas, maar het rempedaal niet. Als ik op enter druk bij accelereren en dan op gas pedaal komt die er gewoon te staan, maar als ik dan op enter druk bij remmen dan pakt ie hem niet. Terwijl in windows toch ook het rempedaal ontvangen wordt. Heeft er iemand ook zoiets gehad (en opgelost)? Want zonder rem heb ik er geen reet aan
pi_32455986
Aaaaaaaaaaargh die catch up begint echt op me zenuwen te werken. Godverdomme de gehele race hou ik die vent op 500m afstand ofzo, en jahoor de laatste 5% komt ie ineens met een door god verboden kut snelheid voorbij razen, terwijl ie net crashde.. verziekt gewoon compleet zo'n spel, als ik verdomme eerlijk aan het rijden ben en eerste rijdt moet zo'n kut script het natuurlijk weer verzieken..

maarja waar maak ik me nog druk om
pi_32456030
quote:
Op maandag 21 november 2005 15:38 schreef truSteh het volgende:
Ik word echt compleet para van die politie, hebben die lui gvd een iq van -150 ofzo. Downtock Rockport beginnen die milestones telkens, die klootzak vliegt met 50km/h al uit de eerste bocht, en dan moet ik eerst nog 5 minuten rijden met 1 mannetje achter me aan voordat er eindelijk iets op gang komt, plus nog eens een paar keer terug rijden zodat meneer me neit kwijt raakt.
Dat ze al gelijk uit de bocht vliegen heb ik nog weinig last van. Al weet ik het af en toe voor elkaar te krijgen om de eerste gelijk total loss te rammen. Moet ik weer moeite gaan doe om ze achter me aan te krijgen.
quote:
Op maandag 21 november 2005 16:51 schreef truSteh het volgende:
Aaaaaaaaaaargh die catch up begint echt op me zenuwen te werken. Godverdomme de gehele race hou ik die vent op 500m afstand ofzo, en jahoor de laatste 5% komt ie ineens met een door god verboden kut snelheid voorbij razen, terwijl ie net crashde.. verziekt gewoon compleet zo'n spel, als ik verdomme eerlijk aan het rijden ben en eerste rijdt moet zo'n kut script het natuurlijk weer verzieken..

Is hier altijd weer goed voor een paar godvers en nog wat scheldwoorden. Ik had ze zelfs een keer op 700m afstand doordat ze allemaal crashde. Zetten ze opeens hun warpengines aan en dan zijn ze binnen de kortste keren weer op zo'n 150m.
pi_32456070
:// Tering, wat een mfgerkd, snelheid:')
pi_32456081
Wat vinden jullie van de muziek btw?
pi_32456197
Muziek is lekker, "My little girl, my little girl, my little girl where are you" is goed voor me bloeddruk tijdens een high speed achtervolging en ik crash weer eens..
pi_32456198
quote:
Op maandag 21 november 2005 16:54 schreef G-Mart het volgende:
De "Mission Impossible" muziek tijdens pursuits vind ik brilliant
pi_32456313
#2 is defeated Kheb ze pink slip en een unique performance upgrade

Razor asshole here I come
pi_32456354
quote:
Op maandag 21 november 2005 16:51 schreef truSteh het volgende:

dit kan je toch gewoon uitschakelen
pi_32456461
quote:
Op maandag 21 november 2005 15:37 schreef Atreidez het volgende:
Kicke spel, zaterdag en zondag gespeelt en zit op 25% ofzo. Heb helaas nog maar 2 auto's kunnen gappen van me tegenstanders en de rx8 heb ik zelf maar gehouden als backupautootje naast mijn A4q. Maarre ik heb dus ook al 2 impound strikes ofzo, en dan kan ik toekennen aan mijn bestaande auto's. Wat doet een impound strike?!
Niemand die weet wat die impound strikes doen?
Where facts are few, experts are many.
pi_32456479
quote:
Op maandag 21 november 2005 16:54 schreef G-Mart het volgende:
Ik vnd het maar 10x niks, heb de muziek dan ook allang af staan.
pi_32456506
quote:
Op maandag 21 november 2005 17:05 schreef Repeat het volgende:

[..]

dit kan je toch gewoon uitschakelen
niet in me career
pi_32456529
Als je gepakt wordt, kan je auto in beslag worden genomen. Je kan dan wachten tot 'ie weer wordt vrijgegeven en 'm "terugkopen", of je kan zo'n impound marker gebruiken...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_32456586
quote:
Op maandag 21 november 2005 16:50 schreef Repeat het volgende:
Ik snap hier echt niks van, ik kan wel gewoon mn gaspedaal configureren als gas, maar het rempedaal niet. Als ik op enter druk bij accelereren en dan op gas pedaal komt die er gewoon te staan, maar als ik dan op enter druk bij remmen dan pakt ie hem niet. Terwijl in windows toch ook het rempedaal ontvangen wordt. Heeft er iemand ook zoiets gehad (en opgelost)? Want zonder rem heb ik er geen reet aan
niemand die ook dit hatelijke probleem heeft
pi_32456601
quote:
Op maandag 21 november 2005 16:58 schreef Geqxon het volgende:

[..]

De "Mission Impossible" muziek tijdens pursuits vind ik brilliant
Zeker goed
pi_32456618
quote:
Op maandag 21 november 2005 17:03 schreef truSteh het volgende:
#2 is defeated Kheb ze pink slip en een unique performance upgrade

Razor asshole here I come
Succes met Razor
pi_32456759
Dankje

Die McLaren rijd er lekker, alleen zijn er geen performance upgrades meer beschikbaar, me Lambo is gewoon sneller
pi_32457105
quote:
Op maandag 21 november 2005 17:14 schreef Repeat het volgende:

[..]

niemand die ook dit hatelijke probleem heeft
'k heb zelf de pedalen als aparte assen ingesteld (kan je doen bij het spelbesturingen scherm)...

Bij het instellen zie je dan bij gas geven "combined pedals" staan en bij remmen "brake".

Bij de demo waren op de één of andere manier het gas- en rempedaal omgedraaid, maar je kunt ook tijdens het spelen de controle-instellingen wijzigen, dus dat was zo opgelost...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_32457319
quote:
Op maandag 21 november 2005 17:34 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

'k heb zelf de pedalen als aparte assen ingesteld (kan je doen bij het spelbesturingen scherm)...

Bij het instellen zie je dan bij gas geven "combined pedals" staan en bij remmen "brake".

Bij de demo waren op de één of andere manier het gas- en rempedaal omgedraaid, maar je kunt ook tijdens het spelen de controle-instellingen wijzigen, dus dat was zo opgelost...
Bij spelbesturingen in het configuratiescherm heb ik die optie niet om aparte assen of combined in te stellen
pi_32457325
Zo ik heb eindelijk de prachtige Aston Martin unlocked en gelijk alles deronder geknald en jezus wat rijdt dat ding lekker! Heerlijk bak! Deze hou ik en ga ik volop tunen.

pi_32457500
quote:
Op maandag 21 november 2005 17:21 schreef truSteh het volgende:
Dankje

Die McLaren rijd er lekker, alleen zijn er geen performance upgrades meer beschikbaar, me Lambo is gewoon sneller
Tja, de McLaren heeft alles gewoon al
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')