abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 november 2005 @ 22:52:53 #101
101274 Burbo
Ajax dus.
pi_32439199
Die Porsche Cayman S die ik heb gewonnen blijf ik houden tot op het einde, dat ding ligt perfect op de weg
pi_32439305
quote:
Op zondag 20 november 2005 22:51 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Waarom koop je hem dan ?
Omdat ie mooi is en aangezien ik nu weer geld heb onderdelen kan kopen, hij ook sneller is dan mijn huidige Lambo
  zondag 20 november 2005 @ 22:56:51 #103
101274 Burbo
Ajax dus.
pi_32439350
De helft van de races gebruik ik nog m'n Renault Clio V6
pi_32439439
Zo alweer een nieuw deeltje
pi_32439603
quote:
Op zondag 20 november 2005 21:57 schreef Retuobak het volgende:
Krijg je eigenlijk nog wat voor het voltooien van alle challenges?
  zondag 20 november 2005 @ 23:08:31 #106
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_32439740
Als je al je performance upgrade markers bewaard tot het einde en dan op je auto zet maakt dit dan nog verschil? Heb je dan niet al je performance op 100%...?
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
pi_32439925
quote:
Op zondag 20 november 2005 22:55 schreef truSteh het volgende:

[..]

Omdat ie mooi is en aangezien ik nu weer geld heb onderdelen kan kopen, hij ook sneller is dan mijn huidige Lambo
lol. Ik merk ook dat mijn RX-8 vel sneller is dan mijn Gallardo. Heb hem nu weer ingeruild
  zondag 20 november 2005 @ 23:21:00 #108
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_32440090
die lack edition challenge is lastig, wel kut dat je die bounty niet bij je career tegoeden krijgt....
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_32440159
quote:
Op zondag 20 november 2005 18:31 schreef maestro1980 het volgende:

[..]

dit is al meerdere keren besproken... maargoed, omdat jij het bent nogmaals:
na dat je iem v.d. blacklist verslagen hebt krijg je een 6tal 'logo's' te zien
de eerste 3 (de 3 linkse) zijn vraagtekens. 1 van deze 3 bevat de 'pink slip' van de ander. Dit is dus niet de onderbroek van een gay iemand, maar dit is het eigendomsbewijs van de auto van de ander.
Dus als je die eruit kiest krijg je de auto van de ander.
heb nu nog wat screenshots gemaakt voor diegene die NOG niet weten hoe ze een auto kunnen winnen. (deze keer heb ik hem helaas niet gewonnen )

Heb net #7 verslagen en dan krijg je te zien:

volgende scherm:

onder 1 van de 3 linkse zit dus de pink slip... je hebt 2 kansen om hem te 'vinden'

helaas voor mij, dit keer een 'get out of jail free' en een 'release car from impound' (er staat er nog geen 1 in )
De pink slip zit dus onder de aller linkse (het vraagteken nog niet open gedraaid)
rechtsbovenin staan voor welke type upgrades er nieuwe items zijn unlocked.
[/simpele uitleg]
Moet dus nog even mijn Porsche blijven gebruiken. Overigens is dit geen straf hij rijd lekker. Eerst nog ff een performance upgrade en hij kan nog een blacklist member mee (daarna hoop ik een nieuwe auto te winnen)

overigens vind ik de boetes als je gepakt word wel laag... heb er nog geeneen boven de 8000 gehad. (dus ook nog geen get out of jail free pass gebruikt). Ligt dat aan mij of zijn de boetes gewoon laag?

mijn tip om je favo car een beetje ok te houden (geen hoog wanted level op te bouwen):
- race de races met minimum cop propability met je auto. Meestal heb je dan aan de race requirements voldaan.
- doe dan de milestones en/of bounty's met je 1 na beste car. Immers speed maakt dan niet zoveel uit en je goede auto word dan niet 'hot'

Daarstrax mijn eerste keer wanted level 4 (?) gehaald; chopper en gelijk (ik zag ze te laat) spikestrips... duurde dus welgeteld 10 seconden voor ze me daarna hadden.

De 2e keer ging het wel goed.. bergje copcars bij het stadium in de val gelokt; daarna geschuild voor de chopper. Binnen enkele seconden was de bounty van 30.000 naar 400.000+

Morgen #6 zijn ass maar ff whoopen
  zondag 20 november 2005 @ 23:24:19 #110
48487 Martijn85
XBL: NL NoName
pi_32440195
Zo net de #5 op zn falie gegeven en zn auto overgenomen, nu ga ik pitten

Morgen weer werken
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
pi_32440259
quote:
Op zondag 20 november 2005 22:52 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Dat noem ik niet zo gauw bodykits. Ze zijn niet breed én het zijn meer losse onderdelen
een body kit bestaat uit een bumper en skirts, eventueel een achterbumper en een spoiler.
dit kan vanalles zijn, als het alleen maar een chrome randje om je auto is dan heet het al een body kit.
het is een kit die je aan de body van je auto vast maakt.

dan heb je wide bodykits, die verbreden de auto. maar die komen zelden voor omdat je daar je complete wielophanging voor moet aanpassen, en dus het rijgedrag van de auto sterk achter uit gaat, en je dus een kutauto over houdt. of als je niets aan je wiel ophanging doet dan ziet het er gewoon zielig uit.

bodykits in need for speed zijn gewoon simpelweg lelijk en zorgen er voor dat je auto op een onherkenbaar stuk schroot lijkt dat zo in een starwars film mee kan spelen.
het doel van een bodykit is oorspronkelijk het verbeteren van de aerodynamische kwaliteiten van een auto, zo subtiel mogelijk, om de werkelijke schoonheid van de auto zo minmogelijk aan te tasten.
een aston martin heeft een charme, die word met een bodykit compleet de grond in geboord.
zonde.

in nfsu bijvoorbeeld, daar moest je een bodykit op een skyline plakken om mee te mogen doen aan bepaalde races om zo meer punten te verdienen, maar werkelijk alle bodykits voor de skyline waren lelijk, en ook de achterlichten zagen er niet uit.
het mooie van een skyline zijn 2 van die egaal verlichte rondjes aan weerzijden van de wagen, en dan plakken ze er zo'n lelijk plakaat met licht er overheen :S

dit is en een mooie body, en het houd de skyline in ere (Motorex Skyline R34 GT-R)
Can't fix it? Fuck it!
Go in slow, come out fast. Go in fast, come out dead!
pi_32440306
quote:
Op zondag 20 november 2005 23:24 schreef Martijn85 het volgende:
Zo net de #5 op zn falie gegeven en zn auto overgenomen, nu ga ik pitten

Morgen weer werken
Ik heb nu #5 ook verslagen ! drie races opeens .
En ik heb zijn Corvette
pi_32440317
quote:
Op zondag 20 november 2005 23:26 schreef MrSkyline het volgende:

[..]

een body kit bestaat uit een bumper en skirts, eventueel een achterbumper en een spoiler.
dit kan vanalles zijn, als het alleen maar een chrome randje om je auto is dan heet het al een body kit.
het is een kit die je aan de body van je auto vast maakt.

dan heb je wide bodykits, die verbreden de auto. maar die komen zelden voor omdat je daar je complete wielophanging voor moet aanpassen, en dus het rijgedrag van de auto sterk achter uit gaat, en je dus een kutauto over houdt. of als je niets aan je wiel ophanging doet dan ziet het er gewoon zielig uit.

bodykits in need for speed zijn gewoon simpelweg lelijk en zorgen er voor dat je auto op een onherkenbaar stuk schroot lijkt dat zo in een starwars film mee kan spelen.
het doel van een bodykit is oorspronkelijk het verbeteren van de aerodynamische kwaliteiten van een auto, zo subtiel mogelijk, om de werkelijke schoonheid van de auto zo minmogelijk aan te tasten.
een aston martin heeft een charme, die word met een bodykit compleet de grond in geboord.
zonde.

in nfsu bijvoorbeeld, daar moest je een bodykit op een skyline plakken om mee te mogen doen aan bepaalde races om zo meer punten te verdienen, maar werkelijk alle bodykits voor de skyline waren lelijk, en ook de achterlichten zagen er niet uit.
het mooie van een skyline zijn 2 van die egaal verlichte rondjes aan weerzijden van de wagen, en dan plakken ze er zo'n lelijk plakaat met licht er overheen :S

dit is en een mooie body, en het houd de skyline in ere (Motorex Skyline R34 GT-R)
[afbeelding]
Mijn excuses dan voor mijn domme antwoord
pi_32440539
quote:
Op zondag 20 november 2005 23:28 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Mijn excuses dan voor mijn domme antwoord
hehehe

het is je al vergeven
maarja ik blijf erbij, als ze bestaande bodykits zouden gebruiken van bestaande fabrikanten zouden de wagens er veel vetter uit zien vind ik.
Can't fix it? Fuck it!
Go in slow, come out fast. Go in fast, come out dead!
  zondag 20 november 2005 @ 23:42:38 #115
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_32440723
quote:
Op zondag 20 november 2005 21:24 schreef truSteh het volgende:
Waaah gelukt Total Bounty: 1,790,000 , en das serieus geen geintje

Pursuit Duration 7:51:81

en gelijk al me milestones..
Hoe haal je zo snel zoveel Bounty? Het lukt me wel om 10 minuten voor te blijven en ze dan ook weer af te schudden, maar dan heb ik meestal rond de 70,000 Bounty. Moet je juist zoveel mogelijk cops rammen of andere weggebruikers zieken? Roadblocks ontwijken is ook niet zo moeilijk, maar ik kan niet echt zeggen dat dat veel geld opleverd. Wat is dus de truc?
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_32440741
quote:
Op zondag 20 november 2005 23:36 schreef MrSkyline het volgende:

[..]

hehehe

het is je al vergeven
maarja ik blijf erbij, als ze bestaande bodykits zouden gebruiken van bestaande fabrikanten zouden de wagens er veel vetter uit zien vind ik.
Zoals Hamann, Schnitzer (BMW)
pi_32440754
quote:
Op zondag 20 november 2005 23:42 schreef PirE het volgende:

[..]

Hoe haal je zo snel zoveel Bounty? Het lukt me wel om 10 minuten voor te blijven en ze dan ook weer af te schudden, maar dan heb ik meestal rond de 70,000 Bounty. Moet je juist zoveel mogelijk cops rammen of andere weggebruikers zieken? Roadblocks ontwijken is ook niet zo moeilijk, maar ik kan niet echt zeggen dat dat veel geld opleverd. Wat is dus de truc?
Veel rammen (vooral de politie wagens, blokkades) $$
  zondag 20 november 2005 @ 23:44:13 #118
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_32440768
quote:
Op zondag 20 november 2005 23:42 schreef PirE het volgende:

[..]

wouten bakken rammen levert bounty's op, van de weg rijden, bushokjes om ver crossen enz, enz.
  zondag 20 november 2005 @ 23:44:35 #119
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_32440782
en dan combi's maken
pi_32440935
quote:
Op zondag 20 november 2005 23:44 schreef Klonk het volgende:
en dan combi's maken
Combi's? Nooit op gelet
  zondag 20 november 2005 @ 23:57:02 #121
79435 matjas
pi_32441135
denk dat er trouwens een foutje is gemaakt bij mij op een of andere manier.... toen ik de gallardo won was hij al met alle preformance upgrades beschikbaar....... :S ook diegene die nog gelockt waren....
pi_32441172
quote:
Op zondag 20 november 2005 23:57 schreef matjas het volgende:
denk dat er trouwens een foutje is gemaakt bij mij op een of andere manier.... toen ik de gallardo won was hij al met alle preformance upgrades beschikbaar....... :S ook diegene die nog gelockt waren....
Dat klopt gewoon hoor . Dat hebben die rijders (waar je geraced hebt) al getuned .
Mooi toch?
pi_32441241
quote:
Op zondag 20 november 2005 22:21 schreef speedfreakssj het volgende:
vraag me toch af, die demo is best moeilijk met de races in het begin, moet toch beter leren sturen.
Maar kan je eigenlijk ook als politie spelen of niet?
In de PSP versie wel .

Ben nu sinds een paar dagen Need for Speed Most Wanted 5-1-0 op de PSP aan het spelen. Erg vet, máár wel anders dan de console&pc versie. Het spel leunt minder op het verhaal, maar je moet wel allerlei opdrachten voltooien om de andere racers uit de blacklist in te maken. Grafisch is het erg indrukwekkend, het is mooier en sneller(!) dan Burnout op de PSP. De muziek is hetzelfde als in de console/PSP versie dus dat zit wel goed. Het is gewoon een andere versie van Most Wanted, maar zeker niet een mindere.

Wat ook wel tof is, is dat het spel dus via internet te spelen is. Dit zag ik ook al in FIFA 06, en het werkt echt supergoed

Wat shots van Need for Speed Most Wanted 5-1-0:

Edit: mijn eigen auto:

(maar kennelijk trekt de cam in mijn telefoon het beeld van de PSP niet zo .)

[ Bericht 4% gewijzigd door G-Mart op 21-11-2005 00:23:17 ]
pi_32441284
Ziet er zeker niet verkeerd uit op de PSP.

Die blockades !
pi_32442441
Great
Ik blijf maar gepakt worden .
pi_32442528
Die ultimate challenge is simpel

500.000 bounty heb je in no-time, en op een gegeven moment had ik maar 1 SUV achter me aan rijden
pi_32442931
quote:
Op maandag 21 november 2005 00:58 schreef Geqxon het volgende:
Die ultimate challenge is simpel

500.000 bounty heb je in no-time, en op een gegeven moment had ik maar 1 SUV achter me aan rijden
Ik heb hem nu ook gehaald Binnen 8 minuten
  maandag 21 november 2005 @ 02:04:06 #128
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_32443748
Bij de demo versie dat je 6 blokkades moet rammen word je wel erg snel gepakt. soms wil de auto ook niet wegrijden terwuhk er wek gewoon ruimte is.
en dan gaan die lijers in hn achteruit rijden als ik er achter zit. hoe kan een simpele corvette een dikke viper tegenhouden?
wel erg onrealistisch soms hoor. gepakt worden terwijl de weg gewoon vrij is.
pi_32444887
PSP editie ziet er wel leuk uit, politie zijn watjes zo te zien, die roadblocks

Lijkt me best wel gaaf als je met de politie kan racen.
pi_32444910
Ik heb hem ook binnen, hij bevalt me goed, die filmpjes tussendoor zijn vrij stoer
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_32445301
Iedereen heeft hem al behalve ik
pi_32445318
quote:
Op maandag 21 november 2005 08:34 schreef Backhander het volgende:
Iedereen heeft hem al behalve ik
Dan moet je hem importeren
pi_32445371
quote:
Op maandag 21 november 2005 02:04 schreef speedfreakssj het volgende:
Bij de demo versie dat je 6 blokkades moet rammen word je wel erg snel gepakt. soms wil de auto ook niet wegrijden terwuhk er wek gewoon ruimte is.
en dan gaan die lijers in hn achteruit rijden als ik er achter zit. hoe kan een simpele corvette een dikke viper tegenhouden?
wel erg onrealistisch soms hoor. gepakt worden terwijl de weg gewoon vrij is.
Bij musclecars als de viper moet je hem even 'n versnelling hoger schakelen, anders heb je alleen maar wheelspin en kom je niet weg...

Dit kan dus ook als je met automaat rijdt (maar dat schijn je niet te doen). Bergopwaards is het nog lastiger om weg te komen...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_32445373
Zag ineens dat je ook vlaggen op je auto kon zetten. Dus maar meteen een lekker foute auto ervan gemaakt

pi_32445411
Die roadblocks zijn wel een stuk beter dan in voorgaande games waar dit in voorkwam. Je hebt nu niet dat je vol op een auto in kan rammen en dat je er dan met gemak doorbeukt.
Who knew?
pi_32445422
quote:
Op maandag 21 november 2005 08:44 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Bij musclecars als de viper moet je hem even 'n versnelling hoger schakelen, anders heb je alleen maar wheelspin en kom je niet weg...

Dit kan dus ook als je met automaat rijdt (maar dat schijn je niet te doen). Bergopwaards is het nog lastiger om weg te komen...
Of je geeft gas met je pedalen
pi_32445639
Wat is ongeveer de beste auto in het spel?
  maandag 21 november 2005 @ 09:12:58 #138
48487 Martijn85
pi_32445672
quote:
Op maandag 21 november 2005 09:10 schreef Backhander het volgende:
Tot nu toe vind ik de DB9 echt super
  maandag 21 november 2005 @ 09:38:02 #139
106757 xboxps2
Feyenoord 4 Ever
pi_32445997
niet met politie autos racen wat is dat nou
Who the fuck is ajax ?
pi_32446391
quote:
Op maandag 21 november 2005 06:56 schreef truSteh het volgende:
PSP editie ziet er wel leuk uit, politie zijn watjes zo te zien, die roadblocks

Lijkt me best wel gaaf als je met de politie kan racen.
Waren het maar watjes . Die blokkades zien er misschien wat sissy uit, maar als er ondertussen ook nog zes wagens achter je aanzitten piep je wel anders. Ben benieuwd of de heli's ook in de PSP versie zitten .
  maandag 21 november 2005 @ 10:13:04 #141
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_32446534
quote:
Op maandag 21 november 2005 01:16 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Ik heb hem nu ook gehaald Binnen 8 minuten
4 minuut 31
pi_32446556
quote:
Op maandag 21 november 2005 08:49 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Of je geeft gas met je pedalen
opschakelen is wel effectiever dan voorzichtig gasgeven met m'n pedalen, eigenlijk...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_32446583
Als je in het echt vol je pedalen intrapt, dan gaan je banden ook fors roken hoor
pi_32446589
quote:
Op maandag 21 november 2005 08:48 schreef washandje het volgende:
Die roadblocks zijn wel een stuk beter dan in voorgaande games waar dit in voorkwam. Je hebt nu niet dat je vol op een auto in kan rammen en dat je er dan met gemak doorbeukt.
Niet?

oh... dan doe ik iets verkeerd, denk ik... 'k heb alleen (wat betreft het er dwars doorheenrijden) moeite met de roadblocks waar die terreinwagens staan... De rest ram je zo doorheen... zelfs als er twee wagens achter elkaar staan geparkeerd...
pi_32446612
Ik durf te wedden dat je niet door de SUV-blokkaded heen komt
  maandag 21 november 2005 @ 10:18:06 #146
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_32446624
idd die terreinwagens zijn wat moeilijker, maar die zwart witte en later die zwarte daar kun je met redelijk gemak en een flinke snelheid aan de kant duwen.....
pi_32446727
quote:
Op maandag 21 november 2005 08:38 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Dan moet je hem importeren
Mooi gezegd
pi_32446739
quote:
Op maandag 21 november 2005 10:17 schreef Geqxon het volgende:
Ik durf te wedden dat je niet door de SUV-blokkaded heen komt
Klopt, je moet altijd een SUV aan de achterkant rammen . Dan gaat hij opzij en ben je er met volle snelheid erlangs.
  maandag 21 november 2005 @ 10:26:09 #149
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_32446769
goeie tip, dat van die achterkant
pi_32447011
quote:
Op maandag 21 november 2005 10:26 schreef Klonk het volgende:
goeie tip, dat van die achterkant
Ik geef ze graag
pi_32447238
Die SUV's zijn trouwens erg traag

Met mijn Supra rij ik ze helemaal zoek
pi_32447283
quote:
Op maandag 21 november 2005 10:48 schreef Geqxon het volgende:

Gek hè
  maandag 21 november 2005 @ 11:05:36 #153
114869 Bar-Le-Duc
drinkt nu Spa
pi_32447631
een erg leuk spel dat most wanted. een hele verbetering vergeleken met underground 2
ik heb alleen een grafisch probleempje met most wanted op de pc.
ik krijg na een tijdje spelen, strepen en vlakken in het spel. hij doet het nog wel, maar ik zie soms helemaal niks omdat er dan opeens een "wand" op de weg komt.
het is een beetje een rare beschrijving, maar weet het even niet ander te verwoorden.
kent iemand dit en weet iemand toevallig er een oplossing voor?

btw: aan mijn grafische kaart zal het denk ik niet liggen van die moet most wanted met gemak trekken
pi_32448054
Het is echt een pr8ige game. Alleen irriteer ik me verschikkelijk aan de AI. Heb ik 800meter voorsprong dan zijn ze in no-time weer bij je
  maandag 21 november 2005 @ 11:26:39 #155
114869 Bar-Le-Duc
drinkt nu Spa
pi_32448091
quote:
Op maandag 21 november 2005 11:24 schreef _moder8or_ het volgende:
Het is echt een pr8ige game. Alleen irriteer ik me verschikkelijk aan de AI. Heb ik 800meter voorsprong dan zijn ze in no-time weer bij je
die optie kan je geloof ik uitzetten
  maandag 21 november 2005 @ 11:26:44 #156
48487 Martijn85
pi_32448093
quote:
Op maandag 21 november 2005 11:24 schreef _moder8or_ het volgende:
Dat is echt zwaar irritant ja

Handtekeningen actie voor een "no-catch-up-patch"
pi_32448098
Of dat wijf bij een hoofdkantoor (politie)

"Suspect drives a grey Mazda"
Het is groen muts!!
pi_32448111
quote:
Op maandag 21 november 2005 11:26 schreef Bar-Le-Duc het volgende:

[..]

die optie kan je geloof ik uitzetten
Niet in je carrière, alleen in QM mode
  maandag 21 november 2005 @ 11:28:43 #159
114869 Bar-Le-Duc
drinkt nu Spa
pi_32448142
quote:
Op maandag 21 november 2005 11:27 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Niet in je carrière, alleen in QM mode
oh ok. ik heb er toch geen last van. ik boek ze er toch gruwelijk uit
pi_32448244
quote:
Op maandag 21 november 2005 11:28 schreef Bar-Le-Duc het volgende:

[..]

oh ok. ik heb er toch geen last van. ik boek ze er toch gruwelijk uit
Maar waar ben jij dan? Ik ben nu tegenover Blacklist #4
pi_32448283
quote:
Op maandag 21 november 2005 10:50 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Gek hè
Nou, zo'n Ford Crown Victoria FBI-car haalt me zelfs in als ik in een Corvette rij
  maandag 21 november 2005 @ 11:35:29 #162
114869 Bar-Le-Duc
drinkt nu Spa
pi_32448299
quote:
Op maandag 21 november 2005 11:32 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Maar waar ben jij dan? Ik ben nu tegenover Blacklist #4
nog maar bij blacklist # 13
maar ik ben pas gisteravond begonnen met spelen.
pi_32448310
hmmz verkeerde topic

Enne is custom paint, onderste rij, eerste zwart van links.

Need For Speed: Most Wanted Showroom

[ Bericht 86% gewijzigd door coolhva op 21-11-2005 11:51:21 ]
pi_32448562
Is dat een gewone paint spray (dat zilverachtige) bij die lamborghini.
pi_32448745
Tip van _moder8or_

Mocht je een politie millestone willen doen, save eerst!!!
Mocht je tijdens de achtervolgingen gepakt worden, doe dan ctrl+alt+del en sluit NFS:MW af. Start hem vervolgens weer opnieuw op. Dan zie je dat het je geen geld kost en dat je auto niet wordt weggesleept!
pi_32448785
quote:
Op maandag 21 november 2005 11:36 schreef coolhva het volgende:
hmmz verkeerde topic

Enne is custom paint, onderste rij, eerste zwart van links.

Need For Speed: Most Wanted Showroom
Volgende keer GRAAG thumbnailen.
pi_32448846
euhm, over die tip, gewoon als je gepakt wordt ESC, en dan naar rechts gaan in het career menu en dan load doen....

Zelfde effect
pi_32448928
quote:
Op maandag 21 november 2005 11:59 schreef coolhva het volgende:
euhm, over die tip, gewoon als je gepakt wordt ESC, en dan naar rechts gaan in het career menu en dan load doen....

Zelfde effect
Maar hij slaat wel over naar je menu, dus autosave.
  maandag 21 november 2005 @ 12:04:06 #169
114869 Bar-Le-Duc
drinkt nu Spa
pi_32448960
en de autosave optie is zeker niet uit te zetten?
pi_32448995
quote:
Op maandag 21 november 2005 12:04 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Jawel, maar wel riskant
  maandag 21 november 2005 @ 12:07:20 #171
114869 Bar-Le-Duc
drinkt nu Spa
pi_32449038
quote:
Op maandag 21 november 2005 12:05 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Jawel, maar wel riskant
in het begin toch niet echt. vind het in het begin het niveau van de tegenstanders nog niet schrikbarend hoog.

-Edit- voor de politie hoef je al helemaal niet bang te zijn in het begin

[ Bericht 5% gewijzigd door Bar-Le-Duc op 21-11-2005 12:12:59 ]
  maandag 21 november 2005 @ 12:12:49 #172
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_32449154
quote:
Op maandag 21 november 2005 09:10 schreef Backhander het volgende:
De BMW M3 GTR

Die krijg je als je nr1 van de blacklist verslaat.
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
  maandag 21 november 2005 @ 12:13:20 #173
124655 DarkManta
pi_32449165
quote:
Op maandag 21 november 2005 08:45 schreef VTB het volgende:
Zag ineens dat je ook vlaggen op je auto kon zetten. Dus maar meteen een lekker foute auto ervan gemaakt

[afbeelding]
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
pi_32449305
quote:
Op maandag 21 november 2005 12:12 schreef DarkManta het volgende:

[..]

De BMW M3 GTR

Die krijg je als je nr1 van de blacklist verslaat.
Wat heb je daar nou weer aan?
Hij wil het nu weten welke auto je het beste kan nemen.
pi_32449315
Tering politie. .
Zo kom ik nooit tegen #4
  maandag 21 november 2005 @ 12:20:44 #176
124655 DarkManta
pi_32449337
quote:
Op maandag 21 november 2005 12:18 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Wat heb je daar nou weer aan?
Hij wil het nu weten welke auto je het beste kan nemen.
Jah goed, maar dan moet je ook maar net het geld hebben of iemand van de blacklist hebben verslagen.

Tis ook persoonlijk denk ik.
pi_32449375
Gloeiende !!!
Loopt het net zo lekker, loopt het spel vast !!!!!!!!
pi_32449795

Eindelijk 1.800.000 bounty
pi_32449818
quote:
Op maandag 21 november 2005 12:04 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
quote:
Op maandag 21 november 2005 12:05 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Jawel, maar wel riskant
quote:
Op maandag 21 november 2005 12:22 schreef _moder8or_ het volgende:
Gloeiende !!!
Loopt het net zo lekker, loopt het spel vast !!!!!!!!
Je had auto-save uitstaan?
pi_32449827
quote:
Op maandag 21 november 2005 12:40 schreef Geqxon het volgende:

[..]

[..]

[..]

Je had auto-save uitstaan?
Yup maar toch gesaved
pi_32449898
zo ik ga een ochtendje naar school en moder8or kraakt gelijk me bounty record
pi_32450129
Ben nu #4, en nu op weg naar:
pi_32450615
Persuit van verdomme 15 minuten Heat level 5, onmogelijk leek het wel om ze af te schudden Maar tis gelukt Kan eindelijk tegen de #3 gaan racen nu.
pi_32450852
Ik kan eindelijk weer spelen
Net Izzy verslagen, helaas niet haar wagen gekregen . Moet het nog steeds doen met slechts 1 wagen (m'n Toyota Supra)
pi_32451021
Het hebben van 2 wagens is heerlijk, met name als je fors wat heat hebt
pi_32451300
quote:
Op maandag 21 november 2005 10:48 schreef Geqxon het volgende:

Die SUV's zijn er ook niet om je te achtervolgen, maar om je frontaal te rammen zodat die andere auto's je in kunnen boxen.

Je rijdt ze met een standaard punto nog zoek
pi_32451498
#3 Ronnie verslagen, en heb ze bak gewonnen Dikke DB9
pi_32451995
quote:
Op maandag 21 november 2005 13:26 schreef Geqxon het volgende:
Het hebben van 2 wagens is heerlijk, met name als je fors wat heat hebt
En dat je fors poen hebt

Ik heb nu 5 ton aan geld
pi_32452024
quote:
Op maandag 21 november 2005 13:44 schreef truSteh het volgende:
#3 Ronnie verslagen, en heb ze bak gewonnen Dikke DB9
Potver, jij gaat snel . Ik ga net beginnen aan de races voor #3. De millestones heb ik al gelukkig
  maandag 21 november 2005 @ 14:09:55 #190
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_32452146
Ik heb hem sinds gisteren binnen

Ik moet eigenlijk een hoop doen deze week (website's bouwen) ipv spelen
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_32452548
quote:
Op maandag 21 november 2005 11:54 schreef _moder8or_ het volgende:
Tip van _moder8or_

[...] doe dan ctrl+alt+del en sluit NFS:MW af.
[...]
nog vlugger:
hier is <alt>+<f4> voldoende om NFS:MW direct afgesloten te hebben. Denk dat dit overigens alleen werkt als je voldoende geheugen hebt (1 gig?)
pi_32452597
quote:
Op maandag 21 november 2005 14:05 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Potver, jij gaat snel . Ik ga net beginnen aan de races voor #3. De millestones heb ik al gelukkig
Dus je begint net aan nummer 3, en je hebt de milestones al?

Hoe doe je dat
pi_32452755
quote:
Op maandag 21 november 2005 14:27 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Dus je begint net aan nummer 3, en je hebt de milestones al?

Hoe doe je dat
De missies zelf kiezen
pi_32452790
Heeft iemand al een auto verkocht waar je bountys mee hebt gereden, want ik wil wat oude auto's verkopen maar als ik daarom ook de bountys kwijtraak die daarop staan
pi_32452812
quote:
Op maandag 21 november 2005 14:37 schreef truSteh het volgende:
Heeft iemand al een auto verkocht waar je bountys mee hebt gereden, want ik wil wat oude auto's verkopen maar als ik daarom ook de bountys kwijtraak die daarop staan
Je kan ze gewoon verwijderen, heb ik ook gedaan
pi_32452816
quote:
Op maandag 21 november 2005 11:05 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
een erg leuk spel dat most wanted. een hele verbetering vergeleken met underground 2
ik heb alleen een grafisch probleempje met most wanted op de pc.
ik krijg na een tijdje spelen, strepen en vlakken in het spel. hij doet het nog wel, maar ik zie soms helemaal niks omdat er dan opeens een "wand" op de weg komt.
het is een beetje een rare beschrijving, maar weet het even niet ander te verwoorden.
kent iemand dit en weet iemand toevallig er een oplossing voor?

btw: aan mijn grafische kaart zal het denk ik niet liggen van die moet most wanted met gemak trekken
Waarschijnlijk ligt het wel aan je kaart en moet je je drivers gewoon updaten. Doe dan meteen die van je geluidskaart even en directX. Kan het ook wel eens aan liggen .
pi_32452910
quote:
Op maandag 21 november 2005 14:35 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

De missies zelf kiezen
Dat weet ik, maar als ik het goed begrijp heb je #3 ge-unlocked, en heb je al gelijk alle milestones compleet?
  maandag 21 november 2005 @ 14:45:52 #198
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_32452988
whehehe, net een Smokey and the bandit moment.

achtervolging en en ik dacht in aanraking te komen met een vrachtwagen, vlieg ik zo onder die trailer door, politie klapt er bovenop (was op een groot kruispunt) en ik was ze kwijt
  maandag 21 november 2005 @ 14:47:08 #199
114869 Bar-Le-Duc
drinkt nu Spa
pi_32453022
quote:
Op maandag 21 november 2005 14:38 schreef G-Mart het volgende:

[..]

Waarschijnlijk ligt het wel aan je kaart en moet je je drivers gewoon updaten. Doe dan meteen die van je geluidskaart even en directX. Kan het ook wel eens aan liggen .
alles is al up-to-date dat is het rare ervan. ik draai most wanted trouwens op een 6600 gt
pi_32453092
quote:
Op maandag 21 november 2005 14:42 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Dat weet ik, maar als ik het goed begrijp heb je #3 ge-unlocked, en heb je al gelijk alle milestones compleet?
Kut zooi, ik bedoelde bountie's
Mijn excuses voor de verwarring
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')