Wat noem je fout. Het is idee-fixe, en je schrijft zelf idefix. Hoeveel fouten reken je dan?quote:Op maandag 19 december 2005 21:53 schreef MrJonez het volgende:
[..]
Meerdere fouten per woord. Daarom breken idee-fixe en geüpdatete me ook zo op
2 fout, het koppelstreepje en een E te weinig. Als ik mijn tekst op die manier ga berekenen (1 fout per woord) heb ik geen 33 fout maar misschien wel 19 á 20.quote:Op maandag 19 december 2005 21:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Wat noem je fout. Het is idee-fixe, en je schrijft zelf idefix. Hoeveel fouten reken je dan?
Zo had ik het ook geschreven en ik heb dat wel als twee fouten gerekend. Het is niet met eau en er moet nog een d in, dat zijn toch echt wel twee afzonderlijke fouten.quote:Op maandag 19 december 2005 21:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Maar crapeautje had ik, en het was crapaudtje. Dat noem ik 1 fout, anders blijf je bezig
Dat zijn (wat mij betreft) twee fouten. Ik had "ideefix", dus geen koppelstreepje en een e aan het einde te weinigquote:Op maandag 19 december 2005 21:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Wat noem je fout. Het is idee-fixe, en je schrijft zelf idefix. Hoeveel fouten reken je dan?
Ik had ook crapeautje, maar heb wel twee fouten gerekend.quote:Op maandag 19 december 2005 21:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Maar crapeautje had ik, en het was crapaudtje. Dat noem ik 1 fout, anders blijf je bezig
Dat zijn drie fouten. Idee moet met twee e's, er moet een streepje tussen en aan het eind moet ook een e. Zo zou de jury het beoordelen in ieder geval.quote:Op maandag 19 december 2005 21:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ja, maar het blijft open voor interpretatie natuurlijk. Wat nou als je idee-fixe schrijft als hjxwnmw? Of gewoon "waandenkbeeld" (de Sandra-Reemeroplossing).quote:Op maandag 19 december 2005 21:59 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Dat zijn drie fouten. Idee moet met twee e's, er moet een streepje tussen en aan het eind moet ook een e. Zo zou de jury het beoordelen in ieder geval.
Ik besef me nu pas hoe dom deze uitspraak eigenlijk is.quote:Op maandag 19 december 2005 21:55 schreef Croupouque het volgende:
[..]
(...)Anders moet je de tekst echt letter voor letter na gaan kijken. (...)
Sorry.quote:Op maandag 19 december 2005 22:02 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik besef me nu pas hoe dom deze uitspraak eigenlijk is.
"Ik besef me" is ook een domme uitspraak.quote:Op maandag 19 december 2005 22:02 schreef Croupouque het volgende:
Ik besef me nu pas hoe dom deze uitspraak eigenlijk is.
Ja.quote:Op maandag 19 december 2005 20:55 schreef detulp050 het volgende:
Die Belg is niet goed te verstaan en is veel te snel
Scherp.quote:Op maandag 19 december 2005 22:05 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
"Ik besef me" is ook een domme uitspraak.Het is "ik besef dat" of "ik realiseer me dat" maar niet "ik besef me dat".
Inteegudeel, ik heb nauw juist effe zin om me als n taalrebel te gedraguh en alles lekkah fout te doen jeweettoggggg? Schijt aan allez!!!!!!!!!! *quote:Op maandag 19 december 2005 22:04 schreef Koekepan het volgende:
[..]
Sorry.
Het is die heerlijke tijd van het jaar waarin je weer ontzettend gaat lopen![]()
![]()
mierenneuken
![]()
![]()
omdat je taalzintuig op scherp gezet is door het Groot Dictee.
Begin een boycot.quote:
Ik ga Philip Freriks stalken!quote:Op maandag 19 december 2005 22:08 schreef Koekepan het volgende:
[..]
Begin een boycot.
(Regel is te vergelijken met het onderscheid tussen another en an other in het Engels. Niet logisch misschien, maar ja, taal hé.)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |