Ach, ik heb nu al voor de zoveelste keer 2,50 uitgegeven voor een zaterdag-nrc, en voor de zoveelste keer had ik daar beter wat koekjes van gekocht.quote:
2 mensen en een kind een dag lang te eten geven, in een ander landquote:Op zondag 20 november 2005 19:18 schreef DionysuZ het volgende:
2.50 daar kun je zooooo veel mee doen he.
Daar kun je anders een heleboel café noirtjes van kopenquote:Op zondag 20 november 2005 19:18 schreef DionysuZ het volgende:
2.50 daar kun je zooooo veel mee doen he.
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.quote:Op zondag 20 november 2005 19:22 schreef DionysuZ het volgende:
I distrust those people who know so well what God wants them to do because I notice it always coincides with their own desires.
-- Susan B. Anthony
quote:Op zondag 20 november 2005 19:20 schreef Yildiz het volgende:
Vandaag mijn fiets gefixed, vandaar dat me band lek was, verdulle 5 lekken
Maar gauw n nieuwe in gedaan.
Is dat een site ofzo, want daar heb ik de quote niet vanquote:Op zondag 20 november 2005 19:25 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
(je hebt Positive Atheïsm ontdekt zie ik?)
http://www.positiveatheism.orgquote:Op zondag 20 november 2005 19:31 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
Is dat een site ofzo, want daar heb ik de quote niet vanheb em al eens eerder gezien hier ergens en heb op google ff gezocht
http://www.shadowfoot.com/blog/2004/08/quote-what-god-wants.html
Links of rechts kan ik niet zoveel mee. Ik lees gewoon zo zelden nog wat verassends in Nederlandse kranten. En als ik het dan vergelijk met bv. de Frankfurter Allgemeine kun je toch echt niet spreken van kwaliteitskranten. Dat is toch echt een andere liga.quote:Op zondag 20 november 2005 19:32 schreef George-Butters het volgende:
volkskrant en NRC: linkse media
De enige rechtse krant is de Telegraaf, mmaar dat blad is meteen van zo'n triest niveau dat
niemand je meer serieus neemt.
En waar slaat het op?quote:Op zondag 20 november 2005 19:50 schreef Monidique het volgende:
Ik heb weer een grafiekje gemaakt.
[afbeelding]
Mijn achterband was zo goed als poreus, en er zaten zeker 5 gaten in, toen heb ik maar de binnenband vervangen, (daar zaten de gaten in)quote:Op zondag 20 november 2005 19:29 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
5 lekken omdat je je band gefixed hebt? Deed jij niet iets met techniek?
Aantal MNF-doden per dag in Irak vanaf 'Mission Accomplished'. De blauwe lijn is het gemiddelde per maand, de roze is het algemene gemiddelde (mei-03 t/m betreffende maand gedeeld door aantal maanden ertussen).quote:
Ik deed @Rob na.quote:Op zondag 20 november 2005 19:44 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Links of rechts kan ik niet zoveel mee. Ik lees gewoon zo zelden nog wat verassends in Nederlandse kranten. En als ik het dan vergelijk met bv. de Frankfurter Allgemeine kun je toch echt niet spreken van kwaliteitskranten. Dat is toch echt een andere liga.
quote:Op zondag 20 november 2005 19:36 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
http://www.positiveatheism.org
Geweldige verzameling quotes!, inclusief Homer Simpson.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |