Beide hebben helaas meer oog voor buitenlandse boeken dan voor Nederlandse.quote:Op zondag 20 november 2005 14:18 schreef Monidique het volgende:
NRC is een goede krant, net als de Volkskrant. Het AD is inderdaad de slechtste krant in Nederland.
Ik beslis niet daarin.quote:Op zondag 20 november 2005 14:18 schreef Monidique het volgende:
NRC is een goede krant, net als de Volkskrant. Het AD is inderdaad de slechtste krant in Nederland.
Het Parool is volgens mij de gulden middenweg.quote:Op zondag 20 november 2005 14:23 schreef MrX1982 het volgende:
Dat hele idee van regionaal nieuws in een landelijke krant vind ik zo achterlijk. Zal wel een gevolg zijn van het sbs-seren van een krant.
Ik heb altijd het idee dat die krant zich alleen richt op Amsterdam. Hier heb ik die krant nog nooit zien liggen in de winkels.quote:Op zondag 20 november 2005 14:30 schreef Tafkahs het volgende:
Het Parool is volgens mij de gulden middenweg.
Waar denk je dat types als Bart Chabot, Martin Bril, Ronald Giphart enzo hun podiumpje vandaan halen?quote:Op zondag 20 november 2005 14:34 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat die krant zich alleen richt op Amsterdam. Hier heb ik die krant nog nooit zien liggen in de winkels.
Toch niet van Mokummers?quote:Op zondag 20 november 2005 14:40 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Waar denk je dat types als Bart Chabot, Martin Bril, Ronald Giphart enzo hun podiumpje vandaan halen?
Rails?quote:Op zondag 20 november 2005 14:40 schreef Tafkahs het volgende:
Waar denk je dat types als Bart Chabot, Martin Bril, Ronald Giphart enzo hun podiumpje vandaan halen?
Ook ja, ik las het gister in de stiltezonequote:
Nee, meer het fuseren van iets van 7 regionale kranten naar 1, genaamd AD.quote:Op zondag 20 november 2005 14:23 schreef MrX1982 het volgende:
Dat hele idee van regionaal nieuws in een landelijke krant vind ik zo achterlijk. Zal wel een gevolg zijn van het sbs-seren van een krant.
Giphart schrijft dagelijks voor het AD.quote:Op zondag 20 november 2005 14:40 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Nou, dat moet ie fijn blijven doenquote:Op zondag 20 november 2005 15:10 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Giphart schrijft dagelijks voor het AD.
quote:Ex-CIA boss: Cheney is 'vice president for torture'LONDON, England (CNN) -- Former CIA chief Stansfield Turner lashed out at Dick Cheney on Thursday, calling him a "vice president for torture" that is out of touch with the American people.
Turner's condemnation, delivered during an interview with Britain's ITV network, comes amid an effort by Sen. John McCain, R-Arizona, to pass legislation forbidding any U.S. authority from torturing a prisoner. McCain was tortured as a Vietnam prisoner of war.
Cheney has lobbied against the legislation, prompting Turner to say he's "embarrassed that the United State has a vice president for torture. I think it is just reprehensible."
Turner, a retired Navy admiral who headed the intelligence agency from 1977 to 1981 under President Jimmy Carter, stood firm on his earlier remarks Friday and, in a CNN interview, scoffed at assertions that challenging the administration's strategy aided the terrorists' propaganda efforts.
"It's the vice president who is out there advocating torture. He's the one who has made himself the vice president in favor of torture," said Turner, who from 1972 to 1974 was president of the Naval War College, a think tank for strategic and national security policy.
dit en meer
Stiltezone dat is ook wel nodig als je Rails leest. Wat een kwaliteitquote:Op zondag 20 november 2005 15:02 schreef Tafkahs het volgende:
Ook ja, ik las het gister in de stiltezone
TMF - hard to get, je weet tokkk!?quote:Op zondag 20 november 2005 15:55 schreef Tafkahs het volgende:
Bellers mogen wat mij betreft sowieso rondom de rookpaal blijven hangen en anders niet. Er zat een of ander grietje in de stoel achter me te bellen, eerst vrolijk, toen janken, toen hysterisch schreeuwen, toen weer rustig en het eindigde met "ik zie je zo".![]()
Dat soort types hebben gewoon geen opvoeding gehad.
quote:Op zondag 20 november 2005 14:18 schreef Monidique het volgende:
NRC is een goede krant, net als de Volkskrant. ..................![]()
In een stiltezone wordt net zo luidruchtig gebeld als buiten zo'n zone. En ik heb nog nooit iemand aan zo'n beller horen vragen of het wat stiller kon, omdat ie een stiltezone zat.quote:Op zondag 20 november 2005 15:41 schreef MrX1982 het volgende:
Mensen die luidruchtig bellen zijn zo irritant maar de vraag is of dit soort mensen zich laten tegenhouden door een stiltezone.
quote:
En volgens mij hebben ze er geen idee van dat ze hun hele leven op tafel leggen voor iedereen die het maar kan horenquote:Op zondag 20 november 2005 15:55 schreef Tafkahs het volgende:
Bellers mogen wat mij betreft sowieso rondom de rookpaal blijven hangen en anders niet. Er zat een of ander grietje in de stoel achter me te bellen, eerst vrolijk, toen janken, toen hysterisch schreeuwen, toen weer rustig en het eindigde met "ik zie je zo".![]()
Dat soort types hebben gewoon geen opvoeding gehad.
ik zie het nut van zo'n stiltezone niet.quote:Op zondag 20 november 2005 16:21 schreef freako het volgende:
[..]
In een stiltezone wordt net zo luidruchtig gebeld als buiten zo'n zone. En ik heb nog nooit iemand aan zo'n beller horen vragen of het wat stiller kon, omdat ie een stiltezone zat.
het had gewoon nooit verder mogen komen dan Greenpoint. Lekker bij het benzinestation met je Philips spark staan bellen "voor de zaak".quote:
nah, dan moet je doen alsof je het meent, terwijl je het liefst dat ding gewoon uit het raam smijt.quote:Op zondag 20 november 2005 17:01 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
En volgens mij hebben ze er geen idee van dat ze hun hele leven op tafel leggen voor iedereen die het maar kan horen. Moet je eens zeggen als ze ophangt: ging het weer slecht tussen jou en ..., waarom maak je het niet uit, dit is toch al de zoveelste keer?
Ik ook niet. Soms zit ik al een half uur in de trein, en dan valt me opeens het plaatje op. Het verschil merk je immers toch niet. Luid mobiel bellen is sowieso nogal onfatsoenlijk, ik snap niet dat mensen dat in de trein doen.quote:Op zondag 20 november 2005 17:02 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
ik zie het nut van zo'n stiltezone niet.
De NS is verzelfstandigd he, dus die moet je erop aanspreken. De eerste proeven met stiltezones zijn in april 2003 geweest, dus als je er een minister voor verantwoordelijk wilt houden, zou je bij Roelf de Boer moeten zijn.quote:Op zondag 20 november 2005 17:10 schreef Tafkahs het volgende:
Zo'n stiltezone, komt dat ook van groenlinks, zoals met de groetzone, of is het Carla Peijs-beleid ?
Dat is wat anders. Dat is met een minuut wel klaar. Ik heb geregeld relatieperikelen voorbij horen komen, en dan is een half uur nog kort.quote:Op zondag 20 november 2005 17:15 schreef DionysuZ het volgende:
ik bel nooit in de trein, tenzij het is om even te melden dat de trein vertraging heb en ik dus wat later op een vergadering ben.
Alsof VVD'ers / LPF'ers in de trein zitten, laat staan 2e klasquote:Op zondag 20 november 2005 17:16 schreef freako het volgende:
[..]
De NS is verzelfstandigd he, dus die moet je erop aanspreken. De eerste proeven met stiltezones zijn in april 2003 geweest, dus als je er een minister voor verantwoordelijk wilt houden, zou je bij Roelf de Boer moeten zijn..
Ik heb duidelijk weer iets gemist. Stiltezones? Bevinden die zich in de trein? Is het de nieuwe benaming voor de mij bekende werkcoupees? Is het de verbeterde versie van de werkcoupé? Of bestaan deze ook nog en zijn er stiltezones aan toegevoegdquote:Op zondag 20 november 2005 17:16 schreef freako het volgende:
[..]
De NS is verzelfstandigd he, dus die moet je erop aanspreken. De eerste proeven met stiltezones zijn in april 2003 geweest, dus als je er een minister voor verantwoordelijk wilt houden, zou je bij Roelf de Boer moeten zijn..
Gister zag ik het ook voor het eerst. Het is een gewone coupe, maar dan met een extra icoontje van een mannetje dat z'n vinger voor z'n mond houdt om je tot stilte te manen. Er hoort ook een Kamagurka stripje bij.. Eigenlijk moet dit het alternatief voor de rookcoupe heten, lijkt het.quote:Op zondag 20 november 2005 17:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk weer iets gemist. Stiltezones? Bevinden die zich in de trein? Is het de nieuwe benaming voor de mij bekende werkcoupees? Is het de verbeterde versie van de werkcoupé? Of bestaan deze ook nog en zijn er stiltezones aan toegevoegd![]()
Ja, in de 2e klas van de intercity's. Te herkennen aan een pictogram: een man met een opgestoken wijsvinger voor z'n mond.quote:Op zondag 20 november 2005 17:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk weer iets gemist. Stiltezones? Bevinden die zich in de trein?
Het is het idee van een werkcoupe, maar dan in de tweede klas. Ik dacht dat zo'n werkcoupé ook nog bestaat, maar ik ben zo'n pauper die alleen tweede klas reist.quote:Is het de nieuwe benaming voor de mij bekende werkcoupees? Is het de verbeterde versie van de werkcoupé? Of bestaan deze ook nog en zijn er stiltezones aan toegevoegd![]()
Een extra feature, de kaartjes kunnen weer duurder wordenquote:Op zondag 20 november 2005 17:29 schreef freako het volgende:
[..]
Ja, in de 2e klas van de intercity's. Te herkennen aan een pictogram: een man met een opgestoken wijsvinger voor z'n mond.
[..]
Het is het idee van een werkcoupe, maar dan in de tweede klas. Ik dacht dat zo'n werkcoupé ook nog bestaat, maar ik ben zo'n pauper die alleen tweede klas reist.
In de eerste klas zit je bij de NS-medewerkers en die stinken naar olie en zo. Dat is pauperquote:Op zondag 20 november 2005 17:29 schreef freako het volgende:
Het is het idee van een werkcoupe, maar dan in de tweede klas. Ik dacht dat zo'n werkcoupé ook nog bestaat, maar ik ben zo'n pauper die alleen tweede klas reist.
dat worden ze ook, alhoewel ze de doelstellingen dit jaar toch wéér niet halen.quote:Op zondag 20 november 2005 17:33 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Een extra feature, de kaartjes kunnen weer duurder worden
Ja, kunnen ze daar niet gewoon een bordje "Alleen voor NS-personeel" ophangen? Verschil maakt het toch niet.quote:Op zondag 20 november 2005 17:34 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
In de eerste klas zit je bij de NS-medewerkers en die stinken naar olie en zo. Dat is pauper.
Nou moe. De werkcoupe hoort ook bij de tweede klas hoor.quote:Op zondag 20 november 2005 17:29 schreef freako het volgende:
[..]
Ja, in de 2e klas van de intercity's. Te herkennen aan een pictogram: een man met een opgestoken wijsvinger voor z'n mond.
[..]
Pff ik zit ook niet in een fijnritme ook een zwaar slaaptekort door al het stappenquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:31 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook.
Vorige week geweest, maar toen was ik vervolgens de halve week chagarijnig vanwege het opgebouwde slaapgebrek...
KKKut werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |