Beide hebben helaas meer oog voor buitenlandse boeken dan voor Nederlandse.quote:Op zondag 20 november 2005 14:18 schreef Monidique het volgende:
NRC is een goede krant, net als de Volkskrant. Het AD is inderdaad de slechtste krant in Nederland.
Ik beslis niet daarin.quote:Op zondag 20 november 2005 14:18 schreef Monidique het volgende:
NRC is een goede krant, net als de Volkskrant. Het AD is inderdaad de slechtste krant in Nederland.
Het Parool is volgens mij de gulden middenweg.quote:Op zondag 20 november 2005 14:23 schreef MrX1982 het volgende:
Dat hele idee van regionaal nieuws in een landelijke krant vind ik zo achterlijk. Zal wel een gevolg zijn van het sbs-seren van een krant.
Ik heb altijd het idee dat die krant zich alleen richt op Amsterdam. Hier heb ik die krant nog nooit zien liggen in de winkels.quote:Op zondag 20 november 2005 14:30 schreef Tafkahs het volgende:
Het Parool is volgens mij de gulden middenweg.
Waar denk je dat types als Bart Chabot, Martin Bril, Ronald Giphart enzo hun podiumpje vandaan halen?quote:Op zondag 20 november 2005 14:34 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat die krant zich alleen richt op Amsterdam. Hier heb ik die krant nog nooit zien liggen in de winkels.
Toch niet van Mokummers?quote:Op zondag 20 november 2005 14:40 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Waar denk je dat types als Bart Chabot, Martin Bril, Ronald Giphart enzo hun podiumpje vandaan halen?
Rails?quote:Op zondag 20 november 2005 14:40 schreef Tafkahs het volgende:
Waar denk je dat types als Bart Chabot, Martin Bril, Ronald Giphart enzo hun podiumpje vandaan halen?
Ook ja, ik las het gister in de stiltezonequote:
Nee, meer het fuseren van iets van 7 regionale kranten naar 1, genaamd AD.quote:Op zondag 20 november 2005 14:23 schreef MrX1982 het volgende:
Dat hele idee van regionaal nieuws in een landelijke krant vind ik zo achterlijk. Zal wel een gevolg zijn van het sbs-seren van een krant.
Giphart schrijft dagelijks voor het AD.quote:Op zondag 20 november 2005 14:40 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Nou, dat moet ie fijn blijven doenquote:Op zondag 20 november 2005 15:10 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Giphart schrijft dagelijks voor het AD.
quote:Ex-CIA boss: Cheney is 'vice president for torture'LONDON, England (CNN) -- Former CIA chief Stansfield Turner lashed out at Dick Cheney on Thursday, calling him a "vice president for torture" that is out of touch with the American people.
Turner's condemnation, delivered during an interview with Britain's ITV network, comes amid an effort by Sen. John McCain, R-Arizona, to pass legislation forbidding any U.S. authority from torturing a prisoner. McCain was tortured as a Vietnam prisoner of war.
Cheney has lobbied against the legislation, prompting Turner to say he's "embarrassed that the United State has a vice president for torture. I think it is just reprehensible."
Turner, a retired Navy admiral who headed the intelligence agency from 1977 to 1981 under President Jimmy Carter, stood firm on his earlier remarks Friday and, in a CNN interview, scoffed at assertions that challenging the administration's strategy aided the terrorists' propaganda efforts.
"It's the vice president who is out there advocating torture. He's the one who has made himself the vice president in favor of torture," said Turner, who from 1972 to 1974 was president of the Naval War College, a think tank for strategic and national security policy.
dit en meer
Stiltezone dat is ook wel nodig als je Rails leest. Wat een kwaliteitquote:Op zondag 20 november 2005 15:02 schreef Tafkahs het volgende:
Ook ja, ik las het gister in de stiltezone
TMF - hard to get, je weet tokkk!?quote:Op zondag 20 november 2005 15:55 schreef Tafkahs het volgende:
Bellers mogen wat mij betreft sowieso rondom de rookpaal blijven hangen en anders niet. Er zat een of ander grietje in de stoel achter me te bellen, eerst vrolijk, toen janken, toen hysterisch schreeuwen, toen weer rustig en het eindigde met "ik zie je zo".![]()
Dat soort types hebben gewoon geen opvoeding gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |