quote:Op maandag 21 november 2005 14:54 schreef sizzler het volgende:
Wanneer kan je van een homo eigenlijk zeggen dat hij ongesteld is? Als hij aan de diarree is?
Pas maar op ik zie de volgende thread alweer verschijnen in FB.quote:Op maandag 21 november 2005 14:54 schreef sizzler het volgende:
Wanneer kan je van een homo eigenlijk zeggen dat hij ongesteld is? Als hij aan de diarree is?
quote:Op maandag 21 november 2005 14:58 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Pas maar op ik zie de volgende thread alweer verschijnen in FB.
Een moderator met homofobe sympathieen, mag dat?
Ik heb zo het idee dat zulke ideeen voor topictitels hier nog lange tijd blijven ronddwalen.quote:Op maandag 21 november 2005 14:58 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Pas maar op ik zie de volgende thread alweer verschijnen in FB.
Een moderator met homofobe sympathieen, mag dat?
Geniet van de komende week waarbij je veilig in je bruine hemd achter de pc kan zitten.quote:Op maandag 21 november 2005 14:59 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik heb zo het idee dat zulke ideeen voor topictitels hier nog lange tijd blijven ronddwalen.
Die aflevering waar Rutger een parenclub bezoekt is echt geniaal.quote:Op maandag 21 november 2005 14:56 schreef MrX1982 het volgende:
Rutger leert stappen
Leuk man zo'n LAN-party![]()
Der Tag für Freiheit und für Brot bricht an.quote:Op maandag 21 november 2005 15:18 schreef MrX1982 het volgende:
Nou dan ga ik maar werken.
In mijn rood-bruine post shirt![]()
quote:
Er is in mijn onmiddelijke omgeving een gevecht gaande.quote:Op maandag 21 november 2005 15:33 schreef Tafkahs het volgende:
gezellig sfeertje hier
voor de vrede of een ander doel?quote:Op maandag 21 november 2005 15:36 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Er is in mijn onmiddelijke omgeving een gevecht gaande.
Waar heb je het over? Kraker Bart was een van de helden die zich niet liet verwijderen van het kraakpand op de Amstel. Hij had zich in een tuigje gehesen, zodat men er niet bij kon met de kraan. Dat ging over een protest tegen het beleid van Verdonk.quote:Op maandag 21 november 2005 15:42 schreef Johan_de_With het volgende:
Maar wat is er dan precies ongezellig, Harry? Dat jij het nu met SCH over Bart van Radio 1 kunt hebben, wil niet zeggen dat wij ook maar moeten integreren met die pad.
Zeg, Wiledique, weet je wel door wie Longfellow werd geplagieerd?quote:Op zondag 20 november 2005 21:14 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het is beter geen fouten te maken.
Ik vind die Rutger maar een arrogante kwal vol vooroordelen. Het concept is afgekeken van De olifantendoders.quote:Op maandag 21 november 2005 15:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die aflevering waar Rutger een parenclub bezoekt is echt geniaal.
Het is ook juist zo fout, dat het wel weer grappig is.quote:Op maandag 21 november 2005 15:48 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik vind die Rutger maar een arrogante kwal vol vooroordelen. Het concept is afgekeken van De olifantendoders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |